abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:48:31 #31
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_95549943
Pfff, is alweer maanden geleden hoor, dus helemaal precies weet ik het niet meer. Heb het inmiddels ook weer van m'n laptop afgehaald.
Volgens mij moest je eerst een basislandschap kiezen (klein/groot, eiland/berg, dat soort dingen) en dan kon je daar je wegen, lots, bomen enz. op plaatsen. En het terrein verschillende kleuren geven natuurlijk.
Maar zover ben ik allemaal niet gekomen, hoor. Het was gewoon te traag bij mij. En ik had ook het gevoel dat ik een veel grotere monitor nodig had, kan ik me herinneren. Gewoon niet geschikt voor mijn laptop dus. :N
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:50:48 #32
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95550000
Dat zou inderdaad zo moeten werken, maar er gebeurde bij mij niets als ik ergens op klikte ...
Echt heel vreemd.
En ik wou nog wel zo graag een eigen buurt maken. ;(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:22:29 #33
1986 Jane
pi_95551028
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
En ik wou nog wel zo graag een eigen buurt maken. ;(
Tja, op zich kán dat dus wel. Ik ben dat zelf ook aan het doen. Een nieuw spel starten, naar 'Edit town gaan', alle sims uit hun huis zetten, alle huizen en/of community lots platgooien en vervolgens alles weer zelf opbouwen. Wel veel werk hoor, maar ik beleef er best veel lol aan. :P

Je moet alleen waarschijnlijk wel gebruik maken van wat cheatcodes en zelf gebruik ik ook een mod om sommige dingen voor elkaar te krijgen.
De cheatcodes heb je bijvoorbeeld nodig om een vijver te kunnen maken waar ook echt vis in zit. Of een park waar ook vlinders zijn die je kunt vangen. Maar ook om voor je buurt bijvoorbeeld een rijk gezin in een groot huis te kunnen maken, omdat de sims die je hebt gemaakt anders het grote huis niet kunnen 'kopen' omdat ze te weinig geld hebben.
De 'Master Controller'-mod gebruik ik om de sims die ik maak voor de buurt snel een baan te geven, op een bepaald niveau, en om ze snel wat skills te geven. Anders wordt je buurt bevolkt door allemaal sims die niks kunnen en werkloos zijn (alhoewel het spel er op zich zelf wel voor zorgt dat er genoeg sims in een bepaald beroep werkzaam zijn).
Je kunt natuurlijk ook met al die sims eerst gaan spelen om ze wat basisvaardigheden te geven, maar dat is wel heel veel werk. Daar heb ik zelf geen zin in. :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:33:24 #34
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95551412
Ik heb zelf wel veel ervaringen met de Sims, maar de vaardigheden kun je toch niet met cheats hoger maken? In ieder geval met de cheats die ik ken.
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:37:23 #35
1986 Jane
pi_95551547
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zelf wel veel ervaringen met de Sims, maar de vaardigheden kun je toch niet met cheats hoger maken? In ieder geval met de cheats die ik ken.
Nee, niet met cheats, maar dus wel met die mod ('modification').
http://www.the-isz.com/nraas/index.php?topic=80.0
Je kunt er allerlei freaky dingen mee doen, maar dat hoeft niet natuurlijk.
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:45:38 #36
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95551822
Ik weet wat een mod is; ik speel de Sims al sinds 2003. ;)
Wel een coole mod trouwens.
Zodra ik mijn nieuwe pc heb besteld, ga ik die downloaden.
Ik heb nu namelijk al een half jaar geen Sims meer kunnen spelen omdat mijn laptop dan steeds crasht .... ;(
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:57:06 #37
1986 Jane
pi_95552225
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik weet wat een mod is; ik speel de Sims al sinds 2003. ;)
Wel een coole mod trouwens.
Zodra ik mijn nieuwe pc heb besteld, ga ik die downloaden.
Ik heb nu namelijk al een half jaar geen Sims meer kunnen spelen omdat mijn laptop dan steeds crasht .... ;(
Oeps, sorry! :D
Zelf wilde ik nooit aan mods beginnen, maar heb het op een gegeven moment wel gedaan omdat het de enige manier was om van sommige bugs af te komen, met name in Bridgeport (dat was de Overwatch-mod). Stom genoeg, want ik vind eigenlijk dat EA het zelf moet fixen, maar ja... na maanden van ergernis was ik allang blij dat het spel met die mod ineens als een zonnetje bleek te draaien. En daarna heb ik ook maar Mastercontroller geinstalleerd, want daar kun je inderdaad leuke dingen mee doen om alles nog een beetje meer naar je hand te zetten.
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:04:34 #38
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95552543
Je hoeft geen sorry te zeggen, hoor. :P
Ik heb zelf een paar met Bridgeport gespeeld, maar dat was mij echt veel te onoverzichtelijk.
Die vreemde metrostations overal en hoge gebouwen .... ik speel liever in de zogenaamde familiebuurten. :)
Ik vind het alleen een nadeel dat sommige normale Sims opeens beroemdheden zijn geworden .... overal die stomme paparazzi en arrogante Sims die weigeren met je te praten als je niet minstens net zo beroemd bent als zij.
En al die vreemde wezens die erbij komen .... de Sims hoort een simulatie van het echte leven te zijn, en volgens mij hebben we in het echte leven geen vampiers, zombies en geesten. :')
pi_95555251
Bridgeport is wel tof, want je kan acteur worden en allemaal uitgaangelegenheden _O_ . Wat ik echt mis in de oudere stad. Je moet gewoon even zoeken waar alles zet, en dan onthouden :).
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:06:54 #40
1986 Jane
pi_95568722
Het uitgaan, acteur worden, etc. van Bridgeport is inderdaad tof, maar ik vind het zelf ook niet zo leuk om te spelen. Het reizen in de stad duurt irritant lang, vind ik. Verder is de keuze in huizen en lots wat magertjes.

Eigenlijk is dat precies waarom ik m'n eigen plaats aan het bouwen ben. Met een filmstudio en uitgaansgelegenheden dus, maar zonder de dingen die het spelen in Bridgeport (voor mij) irritant maakt.
pi_95912511
de EA store heeft 50% korting op zo goed als alle titels...
waardoor de uitbreidingen nu goedkoper zijn als in de winkel :)
enige is dat je geen CD krijgt en dat je de boel moet downloaden...
pi_96150459
Het kriebelt weer, maar ik weet zeker dat als ik alles geinstalleerd heb ik na een half uur geen zin meer heb..

Het zou tof zijn als je met die generations uitbreiding gewoon echt als kind start, en dus ook alleen maar dat kind zou kunnen spelen en je zo moet ontwikkelen tot volwassene :) Maar volgens mij is het nog steeds hetzelfde concept of niet? Dus je krijgt gewoon wat extra mogelijkheden.

Naja ik ga het toch maar eens installeren..
pi_96226099
Hee een sims 3 topic. :7
Ik vind het, ondanks dat het af en toe behoorlijk eentonig kan zijn en kan vervelen, toch nog steeds leuk zo op zijn tijd.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:36:41 #44
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96226861
Weet iemand trouwens een oplossing voor dit probleem?
Bij het installeren van de Sims 3 op m'n nieuwe pc krijg ik steeds dit te zien:
quote:
Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)
En dat komt telkens in beeld als hij of Fullbuild1.package wil installeren, of Fullbuild0.package.
Ik heb gelezen dat dit probleem wel bij meer pc's voorkomt, maar is er dan ook een oplossing voor?
pi_96226940
Van de cd of de download?
  zondag 1 mei 2011 @ 22:40:09 #46
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96227036
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:38 schreef Tegan het volgende:
Van de cd of de download?
Van de cd-rom die je in de winkel koopt.
Op de laptop had ik dit probleem niet.
Ik heb op internet gelezen dat meer mensen die foutmelding kregen bij het installeren op de pc, maar bij het installeren op de laptop was er niks aan de hand ....
M'n laptop is trouwens kapot, dus die kan ik niet meer gebruiken.
pi_96227192
Of je cd is kapot, of je cd-speler, of je moederbord.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:50:29 #48
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96227555
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
Of je cd is kapot, of je cd-speler, of je moederbord.
Nee, want het is een nieuwe pc.
Cd-speler is ook niet kapot, want andere programma's kon ik er wel gewoon op installeren.
Ik hoop dat de cd-rom niet kapot is.
Maar nadat ik soortgelijke problemen van andere mensen op internet heb gelezen, denk ik dat het gewoon een fout is in het spel die je kunt herstellen door iets te downloaden.
Maar 't is maar de vraag wat.
Morgen bel ik de EA Customer Service. Ik weet wel zeker dat ik niet de eerste ben met dit probleem.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:54:40 #50
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96227761
quote:
Whut? :?

Ik snap er niks van.
Hoe kan ik het probleem nou verhelpen?
pi_96228133
Het is een check, die je niet doorkomt. Iets met dat bepaalde bits anders zijn dan verwacht. Dus als het geen hardware probleem is, dan kan je het fixen door een nieuwe cd ofzo denk ik. Of een download van het corrupte bestand/de hele cd.
pi_96230459
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Franneh het volgende:
Hee een sims 3 topic. :7
Ik vind het, ondanks dat het af en toe behoorlijk eentonig kan zijn en kan vervelen, toch nog steeds leuk zo op zijn tijd.
Dat dus, maar ik neig altijd toch weer naar de cheats en dat maakt het meteen een stuk saaier.. Maar het is af en toe wel lekker hersenloos spelen :P

Moet gewoon ff een "goed" verhaal verzinnen wat ik wil spelen :)
pi_96230511
Als je meer verhaal wil moet je blijkbaar The Sims Middeleeuwen proberen.

Ik heb ook niets met die schatten zoeken in Wereldavonturen... Dus niets voor mij.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:46:54 #54
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96230559
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef Tegan het volgende:
Het is een check, die je niet doorkomt. Iets met dat bepaalde bits anders zijn dan verwacht. Dus als het geen hardware probleem is, dan kan je het fixen door een nieuwe cd ofzo denk ik. Of een download van het corrupte bestand/de hele cd.
:?
Ik kan nu wel een ander spel kopen, maar de kans is dan toch best groot dat ik dan diezelfde melding krijg?
En als het aan mijn computer ligt ... dan is het helemaal zonde van het geld.
Er moet toch wel een manier kunnen zijn om het gewoon te kunnen installeren.
pi_96230702
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik kan nu wel een ander spel kopen, maar de kans is dan toch best groot dat ik dan diezelfde melding krijg?
Dat zeg ik niet.

Ik zeg alleen wat de foutmelding betekent.
pi_96230721
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Tegan het volgende:
Als je meer verhaal wil moet je blijkbaar The Sims Middeleeuwen proberen.

Ik heb ook niets met die schatten zoeken in Wereldavonturen... Dus niets voor mij.
Ja wat ik zeg het lijkt mij gewoon echt tof dat je als kind begint, en dus verder alleen maar met dat kind kan spelen (dus wel basischool kind of misschien beter al middelbare school) en dus niet met de rest van de personages.. En dat je zo echt leven moet opbouwen.. Maarja sims is natuurlijk dat je iedereen kan spelen, maar ik focus me altijd op 1 gezinslid :P
pi_96230846
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja wat ik zeg het lijkt mij gewoon echt tof dat je als kind begint, en dus verder alleen maar met dat kind kan spelen (dus wel basischool kind of misschien beter al middelbare school) en dus niet met de rest van de personages.. En dat je zo echt leven moet opbouwen.. Maarja sims is natuurlijk dat je iedereen kan spelen, maar ik focus me altijd op 1 gezinslid :P
Ja, dat zou ook leuker zijn idd. Want met een heel gezin is maar chaotisch idd. Maar ik wil wel dat mijn kind in een groot gezin opgroeit enzo.
pi_96231847
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:40 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Van de cd-rom die je in de winkel koopt.
Op de laptop had ik dit probleem niet.
Ik heb op internet gelezen dat meer mensen die foutmelding kregen bij het installeren op de pc, maar bij het installeren op de laptop was er niks aan de hand ....
M'n laptop is trouwens kapot, dus die kan ik niet meer gebruiken.
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

indien je een goeie internetverbinding hebt: the sims kan je ook in EA download manager registreren... dan kan je em downloaden.. en vanaf daar installeren..
waarschijnlijk is of je CD of CD speler stoffig of niet helemaal lekker meer..
meer info hoop informatie..

je hebt als het goed is een EA ID aangemaakt om o.a. je aan te melden bij de sims 3 site.. daarmee moet je ook in EADM kunnen inloggen..
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:02:36 #59
202348 Susi
Temple of Love
pi_96285553
Ik ga mijn Simsverslaving weer een impuls geven, nadat ik eerst alles van m'n laptop heb gegooid. Voorheen speelde ik altijd Sims 2, maar is Sims 3 echt zo veel uitgebreider en leuker dan Sims 2, of is het verschil niet zo groot ?

En hoe moet je dat ook alweer installeren ? Eerst het 'basispakket' toch, en dan de uitbreidingen die automatisch zelf integreren toch ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:57:38 #60
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_96301031
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:02 schreef Susi het volgende:
Ik ga mijn Simsverslaving weer een impuls geven, nadat ik eerst alles van m'n laptop heb gegooid. Voorheen speelde ik altijd Sims 2, maar is Sims 3 echt zo veel uitgebreider en leuker dan Sims 2, of is het verschil niet zo groot ?

En hoe moet je dat ook alweer installeren ? Eerst het 'basispakket' toch, en dan de uitbreidingen die automatisch zelf integreren toch ?
Sims 3 is echt uitgebreider. Meer opties voor je sim, meer kleding, de hele buurt kun je verkennen en je kunt als je Ambities hebt bij je werk ook nog echt binnen in het gebouw werken, dus geen rabbit hole.

Bij De Sims 3 gaan die uitbreidingen zonder problemen in je buurt, maar bij De Sims 2 moet je eerst nog toevoegen in de game etc.

Tegan, in je OP, in welke wereld heb je dat huis gebouwd? Sunset Valley, of een wereld die je hebt gedownload?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')