OMG, toen ik 'paard' las, zat ik te kirren als een kleuter op Sinterklaasavondquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Tegan het volgende:
Die huisdieren lijkt me echt tof. Wel beter dat er ook paarden en wasberen enzo bijkomen ipv alleen katten en honden.
Wat Generations moet toevoegen snap ik niet helemaal.

Ja, geprobeerd. En snappen deed ik het geloof ik ook wel, maar het draaide echt ontzettend langzaam op mijn laptop. Echt onwerkbaar. Bij alles wat ik probeerde te doen (in- of uitzoomen bijvoorbeeld) moest ik 15 seconden wachten voordat er in beeld iets gebeurde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:43 schreef Tegan het volgende:
http://www.thesims3.com/game/tools/world
Iemand die dit heeft geprobeerd?
 Daarom ben ik er ook weer vrij snel mee gestopt.
 Daarom ben ik er ook weer vrij snel mee gestopt.  En of het dan een beetje lukt om een wereld te maken. Op zich lijkt het me nog steeds heel leuk hoor.
 En of het dan een beetje lukt om een wereld te maken. Op zich lijkt het me nog steeds heel leuk hoor.

Tja, op zich kán dat dus wel. Ik ben dat zelf ook aan het doen. Een nieuw spel starten, naar 'Edit town gaan', alle sims uit hun huis zetten, alle huizen en/of community lots platgooien en vervolgens alles weer zelf opbouwen. Wel veel werk hoor, maar ik beleef er best veel lol aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:50 schreef Madame_Paon het volgende:
En ik wou nog wel zo graag een eigen buurt maken.

Nee, niet met cheats, maar dus wel met die mod ('modification').quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb zelf wel veel ervaringen met de Sims, maar de vaardigheden kun je toch niet met cheats hoger maken? In ieder geval met de cheats die ik ken.

Oeps, sorry!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik weet wat een mod is; ik speel de Sims al sinds 2003.
Wel een coole mod trouwens.
Zodra ik mijn nieuwe pc heb besteld, ga ik die downloaden.
Ik heb nu namelijk al een half jaar geen Sims meer kunnen spelen omdat mijn laptop dan steeds crasht ....

. Wat ik echt mis in de oudere stad. Je moet gewoon even zoeken waar alles zet, en dan onthouden
 . Wat ik echt mis in de oudere stad. Je moet gewoon even zoeken waar alles zet, en dan onthouden  .
.

Maar volgens mij is het nog steeds hetzelfde concept of niet? Dus je krijgt gewoon wat extra mogelijkheden.
 Maar volgens mij is het nog steeds hetzelfde concept of niet? Dus je krijgt gewoon wat extra mogelijkheden.  

En dat komt telkens in beeld als hij of Fullbuild1.package wil installeren, of Fullbuild0.package.quote:Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

Van de cd-rom die je in de winkel koopt.quote:

Nee, want het is een nieuwe pc.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Tegan het volgende:
Of je cd is kapot, of je cd-speler, of je moederbord.

Whut?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Computation_of_CRC

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |