quote:Op zondag 6 november 2011 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
aangepaste hosts file ofzo, waardoor de servers van EA niet bereikt kunnen worden?
niet?quote:
Ik wil ook seizoenen inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou wel weer een uitbreiding willen met seizoenen.
En een optie om in de "normale" buurten de sterren en paparazzi uit te zetten zeg maar.
En hetzelfde met de vampiers, zodat je daarvoor geen mods meer hoeft te downloaden.
Het zijn er tien. Dus dan heb alles zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet?
Dat valt tegen.
Ik heb nu het basisspel (uiteraard), Wereldavonturen, Luxe (accessoires), Ambities, Supersnelle (accessoires), Na middernacht, Buitenleven (accessoires), Levensweg, Buurtleven (accessoires) en Beestenbende.
Die laatste twee, heb ik pas gekocht nadat ik de vraag reeds gesteld had.quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het zijn er tien. Dus dan heb alles zou ik zeggen.
Bij mij ook ja, ik begin maar met één dier tegelijk nu, ofzo. Ik vind die kinderen al zo'n klus soms, maar die dieren zijn nog erger :pquote:Op zondag 6 november 2011 12:37 schreef Tegan het volgende:
Mijn paard en hond werden gewoon afgepakt na twee dagen. Ik ga het nu nog een keer proberen met twee paarden, dan kunnen ze iig met elkaar spelen. Dat scheelt al een hoop rood.
De truuk is dus om er twee te nemen, dan kunnen ze elkaar vermaken. Plus, je paard steeds zelf laten trainen. En hoe je van die niet kunnen adopteren afkomt. Een paard kopen en daar voor zorgen, dan je oude dieren snel uit het asiel halen en dat paard verkopen. Anders zijn je dieren dus al uit het asielquote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Fyina het volgende:
[..]
Bij mij ook ja, ik begin maar met één dier tegelijk nu, ofzo. Ik vind die kinderen al zo'n klus soms, maar die dieren zijn nog erger :p
Ja, goed idee. Niet meer twee verschillende, bedoel ik ook eigenlijk. Ik probeerde mijn kat en hond vriendjes te laten worden, maar dat wilde niet zo erg.quote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
De truuk is dus om er twee te nemen, dan kunnen ze elkaar vermaken. Plus, je paard steeds zelf laten trainen. En hoe je van die niet kunnen adopteren afkomt. Een paard kopen en daar voor zorgen, dan je oude dieren snel uit het asiel halen en dat paard verkopen. Anders zijn je dieren dus al uit het aziel.
Via de computer is er iig een 'meer' knop.quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bug gevonden. Mijn Sim kan geen baan zoeken via de krant of computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |