abonnement Unibet Coolblue
pi_95056133


Covers




Speltips

• Vind jij de het snelste tijdsverloop toch te traag? Dat blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil i.v.m. slapen of werken, ga dan naar de map view en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode. © Chelle
• Het bovenstaande is al verholpen door een update, het gaat nu veel sneller..
• Check hier of je Sims 3 kunt draaien.

Websites

http://www.thesims3.com/
http://www.thesimsresource.com Downloadable content. Hier is ook een pattern builder te downloaden!
http://nene.modthesims.info/browse.php?gs=2 Downloadable content.
http://www.digitalperversion.net/gardenofshadows/ Downloadable content.

Vorige topics

[PC] The Sims 3
[PC] The Sims 3 - #2 - waar de tijd voorbij kruipt...
The Sims 3: III waar we keien en zaadjes zoeken
[PC] The Sims 3: IV waar we steeds gekkere dingen tegenkomen
[PC] The Sims 3: V, waar Mirjam haar baby zat is.
[PC] The Sims 3: VI, Waar we verliefd zijn op het spel
The Sims 3: VII, waar we bevriend zijn met Magere Hein
The Sims 3: VIII, waar de mensen worden opgesloten
The Sims 3 #9 With Ambitions!

Game on!

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tegan op 05-04-2011 01:26:19 ]
pi_95056318
Ga mijn huisje gewoon nog een keer posten :P.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 00:56 schreef Tegan het volgende:
Heb een huisje gebouwd :P.


De kale plekken in de voortuin zijn planten die nog moeten uitkomen, de rest opgevuld met bloemen. Hoop dat ze ooit die dak-bug wel fixen :'( . Kleine raampjes zijn overigens badkamers, ja kamers :P, of de benedenwc, of de zolder, of de garage.


Achtertuin, enige reden dat ik een hek heb is omdat er allemaal paperazzi komen stalken omdat twee van mijn sims per ongeluk een sterretje beroemd zijn :( .


Het uitzicht, ben specifiek verhuisd naar een kavel waar ze zo naar zee kunnen lopen O+ .


En tuin van boven omdat iemand zei dat het zwembad zo klein was.
pi_95057324
mooi huis :D
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  dinsdag 5 april 2011 @ 14:20:22 #4
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95069080
Ik heb nu al iets van 5 maanden geen Sims meer kunnen spelen ... ;(
Op mijn laptop kan het niet meer, want hij crasht steeds.
Nu dus ergens iets van 1000 euro vandaan halen voor een 'normale' computer ... :{
En tegen de tijd dat ik die heb, hoop ik dat er wél een nieuw uitbreidingspakket is uitgekomen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 5 april 2011 @ 16:16:54 #5
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95074702
Ik heb het gevonden!
The Sims 3: Unleashed komt uit in oktober. Mét huisdieren!

Trailer:

The Sims 3: Generations komt dit jaar ook nog uit, maar ik kan nergens vinden wanneer.

Trailer:
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95080657
Die huisdieren lijkt me echt tof. Wel beter dat er ook paarden en wasberen enzo bijkomen ipv alleen katten en honden ^O^ .

Wat Generations moet toevoegen snap ik niet helemaal.
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:38:58 #7
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_95080807
Hohoho mensen. Unleashed is nog niet bevestigd, Generations wel! Dit is de officiele trailer:


Juni 2011 dus. Ik ben er ook niet echt over te spreken. Heb het nooit gehad met kinderen/jongeren in De Sims... Ook niet met huisdieren. :\
pi_95080900
Waarom is er dan een trailer van Unleashed?
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:42:10 #9
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_95080961
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Tegan het volgende:
Waarom is er dan een trailer van Unleashed?
Nou ja, ik werk bij een Sims fansite/magazine en wij kregen een e-mail van Anita(PR vrouw bij EA Nederland) dat we de filmpjes moesten verwijderen. Meer info kregen we niet, maar ik denk dat het uitgelekt is. Vond dat paard er wel nep uitzien overigens.
pi_95080996
Ik vind het wel ok hoe het nu is, hoewel van mij alle jeugd-fases wel korter mogen. En de Adult mag ietsje langer. Maar wat zou Generations er dan bij toevoegen weet ik zo niet. Alles kan al.
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:43:37 #11
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_95081043
Ik vind Generations ook nog niet echt tof klinken of eruit zien. Vond de EP's tot nu toe echt goed, maar ik zie het ook niet echt veel toevoegen.
pi_95081188
Ambitions viel wel tegen, hadden ze net zo goed alleen een paar beroepen toegevoegd en de rest was nutteloos. World Adventures was wel tof, hoewel ik dat op reis gaan eigenlijk nu pas aan het ontdekken ben. Late Night is ook wel leuk. Met het nachtleven en beroemdheden en muzikanten. Ik vind het wel jammer dat je in de oude dorpen een hele hoop beroepen niet kan uitoefenen.

Verder is het vooral echt teveel opties onderhand, je kunt in zoveel dingen goed worden, en bij een beroep moet je in zoveel dingen goed worden dat je je ook niet echt kan concentreren op een ding.
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:49:11 #13
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_95081299
Ambitions is echt tof hoor, die beroepen zijn gewoon echt leuk. Vooral binnenhuisarchitect. :)
pi_95081447
Ga binnekort eens brandweer proberen kijken of dat iets is. Maar als je een huis vol sims heb dan is het toch haast niet te doen.

Heb net die tweede trailer van jou bekeken en misschien dat ze het doen zoals in Sims 2, met het studentenleven erbij, dat zou nog wel een toevoeging zijn. De rest zou zo in een Stuff Pack kunnen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:59:33 #15
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_95081792
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:52 schreef Tegan het volgende:
Ga binnekort eens brandweer proberen kijken of dat iets is. Maar als je een huis vol sims heb dan is het toch haast niet te doen.

Heb net die tweede trailer van jou bekeken en misschien dat ze het doen zoals in Sims 2, met het studentenleven erbij, dat zou nog wel een toevoeging zijn. De rest zou zo in een Stuff Pack kunnen.
Ik speel toch nooit met veel Sims in een huishouden, is mij te chaotisch. En inderdaad, ik hoop ook dat het met studentenleven erbij komt. Vond ik altijd heel leuk.
  woensdag 6 april 2011 @ 16:24:40 #16
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95124382
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hohoho mensen. Unleashed is nog niet bevestigd, Generations wel! Dit is de officiele trailer:
Juni 2011 dus. Ik ben er ook niet echt over te spreken. Heb het nooit gehad met kinderen/jongeren in De Sims... Ook niet met huisdieren. :\
Huh? Nu snap ik er helemaal niks meer van. :?
Die mensen bij EA moeten echt een keer duidelijker worden.
Dus Generations komt in juni uit? Maar tegelijkertijd staat er niks over dit uitbreidingspakket op de officiële Nederlandse site .... en een neppe trailer?
Ik kan ook nergens de Nederlandse namen van deze uitbreidingspakketten vinden, terwijl die ene dus eigenlijk over 2 maanden al uit zou moeten komen ... :?
Het is daar echt slecht geregeld.

Van mij mag er trouwens wel weer een uitbreidingspakket met seizoenen erin komen. Bij de Sims 2 vond ik dat een leuke toevoeging aan het spel.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95129562
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Huh? Nu snap ik er helemaal niks meer van. :?
Die mensen bij EA moeten echt een keer duidelijker worden.
Dus Generations komt in juni uit? Maar tegelijkertijd staat er niks over dit uitbreidingspakket op de officiële Nederlandse site .... en een neppe trailer?
Ik kan ook nergens de Nederlandse namen van deze uitbreidingspakketten vinden, terwijl die ene dus eigenlijk over 2 maanden al uit zou moeten komen ... :?
Het is daar echt slecht geregeld.

Van mij mag er trouwens wel weer een uitbreidingspakket met seizoenen erin komen. Bij de Sims 2 vond ik dat een leuke toevoeging aan het spel.
Generations pack staat in ieder geval wel op de engelse site, voor 31 mei.
  woensdag 6 april 2011 @ 19:22:18 #18
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_95131960
quote:
10s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:23 schreef Skonk het volgende:

Werkt heel goed hoor, gewoon Overwatch installeren
Ik wilde Skonk nog even bedanken dat hij me met o.a. deze post toch overgehaald heeft mods te installeren die alle problemen waar ik tegenaan liep wonderwel opgelost hebben. ^O^ En waardoor ik eigenlijk helemaal geen zin meer had om Sims 3 te spelen, want elke keer als ik een nieuw spel was gestart, begonnen na een sim-week of 2 alle problemen weer opnieuw.

Maar nu heb ik inderdaad nergens meer last van. Geen belachelijke traagheid meer, geen onzichtbare sims meer, geen sims meer die vast blijven zitten in bed en waar ResetSim ook niet meer bij lukt, enzovoort.... niks van dat alles. Ik kan nu weer gewoon spelen, terwijl ik eerst na een paar uur in een nieuw spel alleen nog maar bezig was te googlen om oplossingen voor problemen te zoeken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_95142312
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Huh? Nu snap ik er helemaal niks meer van. :?
Die mensen bij EA moeten echt een keer duidelijker worden.
Dus Generations komt in juni uit? Maar tegelijkertijd staat er niks over dit uitbreidingspakket op de officiële Nederlandse site .... en een neppe trailer?
Ik kan ook nergens de Nederlandse namen van deze uitbreidingspakketten vinden, terwijl die ene dus eigenlijk over 2 maanden al uit zou moeten komen ... :?
Het is daar echt slecht geregeld.

Van mij mag er trouwens wel weer een uitbreidingspakket met seizoenen erin komen. Bij de Sims 2 vond ik dat een leuke toevoeging aan het spel.
Die heb ik nooit gespeeld, maar lijkt me wel al beter dan Generations :P.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:02:52 #20
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_95164108
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Huh? Nu snap ik er helemaal niks meer van. :?
Die mensen bij EA moeten echt een keer duidelijker worden.
Dus Generations komt in juni uit? Maar tegelijkertijd staat er niks over dit uitbreidingspakket op de officiële Nederlandse site .... en een neppe trailer?
Ik kan ook nergens de Nederlandse namen van deze uitbreidingspakketten vinden, terwijl die ene dus eigenlijk over 2 maanden al uit zou moeten komen ... :?
Het is daar echt slecht geregeld.

Van mij mag er trouwens wel weer een uitbreidingspakket met seizoenen erin komen. Bij de Sims 2 vond ik dat een leuke toevoeging aan het spel.
Nou Madame, ik heb een mailtje gekregen van EA met alle informatie. Kijk anders hier: http://nl.thesims3.com/game/ep4 Daar staat informatie over Levensweg. ;)

Hier is de officiële Nederlandse trailer:

http://nl.thesims3.com/game/ep4/videos
  donderdag 7 april 2011 @ 13:10:19 #21
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95164405
Kut. Dubbelpost.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 7 april 2011 @ 13:10:33 #22
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95164417
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Nou Madame, ik heb een mailtje gekregen van EA met alle informatie. Kijk anders hier: http://nl.thesims3.com/game/ep4 Daar staat informatie over Levensweg. ;)

Hier is de officiële Nederlandse trailer:

http://nl.thesims3.com/game/ep4/videos
_O_ _O_ _O_

3 juni dus.

Lijkt me een leuk uitbreidingspakket.
Hopelijk zijn er nu ook meer kapsels en kleding voor peuters en kinderen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:04:08 #23
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_95265088
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Van mij mag er trouwens wel weer een uitbreidingspakket met seizoenen erin komen. Bij de Sims 2 vond ik dat een leuke toevoeging aan het spel.
Ik wil ook seizoenen. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_95267861
Iemand al ervaring met de Sims Middeleeuwen?
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:04:41 #25
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_95270022
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
Iemand al ervaring met de Sims Middeleeuwen?
Ik heb hem bij een preview event kunnen spelen en heb hem ook gekocht, het is echt een leuk en orgineel spel. Je hebt als behoeften alleen nog maar honger en energie, de game kun je uitspelen door alle quests te hebben gedaan. Je moet je koninkrijk opbouwen, met hele leuke en verschillende beroepen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')