Bij mij ook ja, ik begin maar met één dier tegelijk nu, ofzo. Ik vind die kinderen al zo'n klus soms, maar die dieren zijn nog erger :pquote:Op zondag 6 november 2011 12:37 schreef Tegan het volgende:
Mijn paard en hond werden gewoon afgepakt na twee dagen. Ik ga het nu nog een keer proberen met twee paarden, dan kunnen ze iig met elkaar spelen. Dat scheelt al een hoop rood.
De truuk is dus om er twee te nemen, dan kunnen ze elkaar vermaken. Plus, je paard steeds zelf laten trainen. En hoe je van die niet kunnen adopteren afkomt. Een paard kopen en daar voor zorgen, dan je oude dieren snel uit het asiel halen en dat paard verkopen. Anders zijn je dieren dus al uit het asielquote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Fyina het volgende:
[..]
Bij mij ook ja, ik begin maar met één dier tegelijk nu, ofzo. Ik vind die kinderen al zo'n klus soms, maar die dieren zijn nog erger :p
Ja, goed idee. Niet meer twee verschillende, bedoel ik ook eigenlijk. Ik probeerde mijn kat en hond vriendjes te laten worden, maar dat wilde niet zo erg.quote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
De truuk is dus om er twee te nemen, dan kunnen ze elkaar vermaken. Plus, je paard steeds zelf laten trainen. En hoe je van die niet kunnen adopteren afkomt. Een paard kopen en daar voor zorgen, dan je oude dieren snel uit het asiel halen en dat paard verkopen. Anders zijn je dieren dus al uit het aziel.
Via de computer is er iig een 'meer' knop.quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bug gevonden. Mijn Sim kan geen baan zoeken via de krant of computer.
Zolangquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik gebruik altijd geldcodes. En humeurcodes eigenlijk ook wel vaak ... ik heb liever dat mijn Sim aan z'n vaardigen en relaties werkt, dan dat-ie steeds moet slapen en naar het toilet moet en moet douchen en moet eten ...
Ik maak de behoeftes tegenwoordig vaak statisch. Nooit meer slapen, nooit meer eten, nooit meer douchen.![]()
Ik heb sowieso nog nooit langer dan 3 generaties met een familie gespeeld ...
Ik heb echt totaal geen geduld.
ik heb al moeite met die eerste baby, die vermoord ik maar al te graagquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang
Ik kom niet eens voorbij de tweede
Mja ik was echt zwaar pissed dat hij ineens een vriendin had terwijl ik iedere paar dagen met hem aan het flirten was en hem iedere dag wel beldequote:
Mja en als je dan met die persoon gaat spelen en het uitmaakt met die vriendin werkt toch nooit zo goed.. Ik zet soms ook al zo mensen klaar om later mee te gaan daten, maar dat werkt inderdaad ook niet altijdquote:Op woensdag 23 november 2011 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja ik was echt zwaar pissed dat hij ineens een vriendin had terwijl ik iedere paar dagen met hem aan het flirten was en hem iedere dag wel belde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |