abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104632951
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:37 schreef Tegan het volgende:
Mijn paard en hond werden gewoon afgepakt na twee dagen. Ik ga het nu nog een keer proberen met twee paarden, dan kunnen ze iig met elkaar spelen. Dat scheelt al een hoop rood :P.
Bij mij ook ja, ik begin maar met één dier tegelijk nu, ofzo. Ik vind die kinderen al zo'n klus soms, maar die dieren zijn nog erger :p
When it comes to the future, there are three kinds of people: those who let it happen, those who make it happen, and those who wonder what happened.
pi_104638800
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef Fyina het volgende:

[..]

Bij mij ook ja, ik begin maar met één dier tegelijk nu, ofzo. Ik vind die kinderen al zo'n klus soms, maar die dieren zijn nog erger :p
De truuk is dus om er twee te nemen, dan kunnen ze elkaar vermaken. Plus, je paard steeds zelf laten trainen. En hoe je van die niet kunnen adopteren afkomt. Een paard kopen en daar voor zorgen, dan je oude dieren snel uit het asiel halen en dat paard verkopen. Anders zijn je dieren dus al uit het asiel ;( .

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 21-11-2011 18:47:38 ]
pi_104638865
Owja en ik heb Sims 2: Seizoenen nooit gespeeld. Dus ik weet gelukkig niet wat ik mis :P.

Anders vond ik het maar sneu dat mijn paarden permanent buiten moesten staan.
  maandag 21 november 2011 @ 18:12:48 #214
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104638908
Ik heb het nog maar één keer gespeeld, en toen alleen maar in het creatiescherm. :@
Binnenkort toch maar een keer doen.
Maar dan wel met humeurcodes, want ik lees hier al dat het haast onmogelijk is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 21 november 2011 @ 18:13:02 #215
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104638925
Ik probeer met mijn Sim een wild paard in handen te krijgen. Scheelt weer in aanschaf. >:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_104639170
Bij mijn tweede poging ging alles gewoon perfect hoor :). Je moet er even twee dagen aan wennen.

Mijne heeft er nu een baan bij als oppas. Dus van 9:00 tot 19:00 twee peuters erbij. En zelfs dat red ik met twee paarden en twee honden. Die tweede hond was niet eens nodig, maar gewoon leuk. Dat tweede paard is wel erg handig. Alleenstaande vrouw trouwens.

Probeer haar nu aan de man te krijgen en haar eigen baby's te laten maken :P. Maar er wonen alleen stomme mensen in dat boerendorp.
  maandag 21 november 2011 @ 18:21:59 #217
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104639408
Ik heb een bug gevonden. Mijn Sim kan geen baan zoeken via de krant of computer. ;(
Fuck the EBU.
pi_104640632
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef Tegan het volgende:

[..]

De truuk is dus om er twee te nemen, dan kunnen ze elkaar vermaken. Plus, je paard steeds zelf laten trainen. En hoe je van die niet kunnen adopteren afkomt. Een paard kopen en daar voor zorgen, dan je oude dieren snel uit het asiel halen en dat paard verkopen. Anders zijn je dieren dus al uit het aziel ;( .
Ja, goed idee. Niet meer twee verschillende, bedoel ik ook eigenlijk. Ik probeerde mijn kat en hond vriendjes te laten worden, maar dat wilde niet zo erg.
When it comes to the future, there are three kinds of people: those who let it happen, those who make it happen, and those who wonder what happened.
pi_104640791
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bug gevonden. Mijn Sim kan geen baan zoeken via de krant of computer. ;(
Via de computer is er iig een 'meer' knop.
  dinsdag 22 november 2011 @ 06:29:34 #220
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104664146
Mijn Sim is getrouwd met Chuck. :7 Ook bij hem en zijn twee paarden en huisgenoot ingetrokken. Tevens is ze al zwanger. :D

Maar heb nu al moeite om iedereens balkjes groen te houden. :')
Fuck the EBU.
pi_104671146
Ik hou mijn balkjes vaak groen door een cheat.. anders lukt het me niet, en ik wil graag ook nog leuke dingen kunnen doen met mijn sims. :') :+
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:03:02 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104683085
Ik wil geen cheats gebruiken. :@
Fuck the EBU.
pi_104683440
Nee wilde ik ook niet.. maarja... kom er nu maar eens vanaf. :'(

Ik doe het soms ook zonder hoor, behalve als er meer dan 4 personen/dieren zijn. :+
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:16:35 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104683585
Ik probeer mijn gezinnen meestal klein te houden. Zodra ze groter worden, verlies ik ook het plezier om er mee te spelen. :@ -O-
Fuck the EBU.
pi_104683695
Dat heb ik ook ja.. of als ik kinderen krijg en het zijn 2 jongens of 2 meisjes. Nee ik wil gewoon 1 van beide. :')
Heb nu 4 gezinnen, elk uit een andere stad.. ik wissel nu maar gewoon af. :p
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:24:07 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104683930
Meestal bij een nieuwe uitbreiding, begin ik weer een nieuwe familie. Vind ik een mooi excuus. :P
Fuck the EBU.
pi_104684015
Idem _O-

Jammer dat de seizoenen er (nog?) niet zijn. Ik vond dat ook altijd een leuke. :)
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:28:31 #228
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104684113
Ik hoop echt dat seizoenen de volgende is die er bij komt, want die mis ik echt in 3. :Y
Fuck the EBU.
pi_104685810
Ik wil liever ook geen cheats gebruiken, maar soms is het wel leuk om gewoon een (mooi) huis te bouwen, zonder daarvoor eerst eeuwen gewerkt te moeten hebben. Cheats om balkjes groen te maken gebruik ik eigenlijk nooit, maar klinkt wel aanlokkelijk, idd om soms eens wat leuke dingen te kunnen doen ;)
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:20:12 #230
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104686330
Ik gebruik altijd geldcodes. En humeurcodes eigenlijk ook wel vaak ... ik heb liever dat mijn Sim aan z'n vaardigen en relaties werkt, dan dat-ie steeds moet slapen en naar het toilet moet en moet douchen en moet eten ...
Ik maak de behoeftes tegenwoordig vaak statisch. Nooit meer slapen, nooit meer eten, nooit meer douchen. *O*

Ik heb sowieso nog nooit langer dan 3 generaties met een familie gespeeld ...
Ik heb echt totaal geen geduld. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:27:30 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104686670
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik gebruik altijd geldcodes. En humeurcodes eigenlijk ook wel vaak ... ik heb liever dat mijn Sim aan z'n vaardigen en relaties werkt, dan dat-ie steeds moet slapen en naar het toilet moet en moet douchen en moet eten ...
Ik maak de behoeftes tegenwoordig vaak statisch. Nooit meer slapen, nooit meer eten, nooit meer douchen. *O*

Ik heb sowieso nog nooit langer dan 3 generaties met een familie gespeeld ...
Ik heb echt totaal geen geduld. :')
Zolang :o

Ik kom niet eens voorbij de tweede _O-
Fuck the EBU.
pi_104700799
Ik gebruik eigenlijk alleen de moneycheat standaard. Ik kan echt niet arm spelen ;(.

In ander nieuws. Mijn twee katten hebben net kittens gehad, en ik wilde ze maar weggeven omdat het er drie waren, en vijf katten is een beetje too much. Maar ik had er een weggedaan en vond het zo sneu dat ik hem meteen maar opnieuw heb geadopteerd. En nu doen ze net alsof ze haar niet meer kennen, met opnieuw al die herinneringen van haar voor het eerst aaien enzo.

Plus, ik was de zoon van de Leader of the World aan het daten, had hij ineens een vriendin :{w . En nu is er een rumor dat hij heeft gecheat :P.
pi_104728673
Wat een soap is het toch eigenlijk. :+
pi_104728794
Haha dat dacht ik ook toen ik dat las. Ik ga het toch maar weer eens binnenhalen en installeren :D
pi_104728865
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zolang :o

Ik kom niet eens voorbij de tweede _O-
ik heb al moeite met die eerste baby, die vermoord ik maar al te graag :+
pi_104728966
Ik vind het altijd leuk om van te voren al hele families te maken en die dan eerst in 1 huis te stoppen en vanuit daaruit te verhuizen. Zodat er ook echt een opa en oma is e.d. maar het is niet alsof ze daar dan een meer speciale band hebben :')

Ik heb alles wel op zo lang mogelijk in één fase te zitten. Babys doe ik echter na 1 dag al naar peuter :') En dat meestal na 2 uur spelen al naar kind :P Ik vind het vanaf tieners het leukste :P
pi_104729138
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 18:59 schreef Franneh het volgende:
Wat een soap is het toch eigenlijk. :+
Mja ik was echt zwaar pissed dat hij ineens een vriendin had terwijl ik iedere paar dagen met hem aan het flirten was en hem iedere dag wel belde :{w .
pi_104729338
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:10 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja ik was echt zwaar pissed dat hij ineens een vriendin had terwijl ik iedere paar dagen met hem aan het flirten was en hem iedere dag wel belde :{w .
Mja en als je dan met die persoon gaat spelen en het uitmaakt met die vriendin werkt toch nooit zo goed.. Ik zet soms ook al zo mensen klaar om later mee te gaan daten, maar dat werkt inderdaad ook niet altijd :')
pi_104729855
Mja, ik heb met heel veel moeite hem toch verovert en nu zijn ze newlyweds met vijf katten en baby op komst O+ , helaas was ik te laat met de tweeling-ding kopen ;( . Hopelijk gaan die kattenouders gauw dood :+ , want het is echt een gekkenhuis met vijf mauwende katten :P.
pi_104729900
Mja eer dat ik weer kan spelen is het morgen ben ik bang maar komt goed :')

Hoe ironisch dat ik zeg even anderhalve maand geleden alles weggegooid had onder het mom heb er geen tijd en zin meer voor :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')