abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104832286
Ik heb niks met dat beroemdheid gedoe en die vampiers.. ik wil gewoon normaal. :P
pi_104833964
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik heb mezelf perongelijk tot vampier veranderd en ook andere buurtbewoners worden steeds meer vampier. Waar had jij die mod vandaan Madame Paon?
Je kan een drankje kopen at Science ding.
pi_104836046
I know maar ik wil gewoon geen vampieren meer :P
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:17:19 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104837551
Ik ben mijn huidige familie al weer beu. :')

Als ik weer ga spelen, maar weer met een nieuw gezin beginnen. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_104912045
Dat heb ik ook elke keer, vooral als het goed met ze gaat wordt het zo snel saai. En steeds als ik me voorneem ook met de volgende generatie te spelen, heb ik weer niet goed voor ze gezorgd en hebben ze stomme eigenschappen :P
When it comes to the future, there are three kinds of people: those who let it happen, those who make it happen, and those who wonder what happened.
  maandag 28 november 2011 @ 18:12:25 #256
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104930569
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef Fyina het volgende:
Dat heb ik ook elke keer, vooral als het goed met ze gaat wordt het zo snel saai. En steeds als ik me voorneem ook met de volgende generatie te spelen, heb ik weer niet goed voor ze gezorgd en hebben ze stomme eigenschappen :P
Eigenlijk kan je te makkelijk veel geld verdienen. Wilde dat dat ook in het echt zo was. :P
Fuck the EBU.
pi_104930956
Je wordt ook te makkelijk beroemd imo :P.
  maandag 28 november 2011 @ 18:46:04 #258
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_104931903
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Tegan het volgende:
Dat ook inderdaad. :Y
Fuck the EBU.
  maandag 28 november 2011 @ 19:06:18 #259
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104932925
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik heb mezelf perongelijk tot vampier veranderd en ook andere buurtbewoners worden steeds meer vampier. Waar had jij die mod vandaan Madame Paon?
http://www.modthesims.info/d/424796
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104943683
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Eigenlijk kan je te makkelijk veel geld verdienen. Wilde dat dat ook in het echt zo was. :P
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Tegan het volgende:
Inderdaad op allebei.

Vandaag was ik weer rijk en beroemd met mijn stelletje na hard (en niet te lang) werken, ben nu bezig om een mooi huis voor ze te bouwen. Daarna heb ik het dan wel weer gezien zodat ik niet aan kinderen, dieren, of hobby's toe kom ofzo. Ook niet echt representatief voor het echte leven, mag ik hopen ;)
When it comes to the future, there are three kinds of people: those who let it happen, those who make it happen, and those who wonder what happened.
pi_105225707
Mooi ironisch, ik was even 5 min van actieve familie gewisseld omdat ik een aantal vampieren wilde weghalen nadat ik die mods geinstalleerd had. Kom ik weer bij mijn oorspronkelijke familie is de moeder ineens styliste geworden en al op niveau 8 :') Naja prima dan houd ik het wel zo.. Maar nu moet ze iedere keer honden gaan stylen en dat kan niet.. Bugje gok ik dus :')
pi_105293499
Dat had ik ook inderdaad.. een kat die een complete nieuwe dagkleding garderobe wilde hebben. Een andere kat was toe aan nieuwe schoenen... yeah right. :')

Wel jammer, want styliste en binnenhuisarchitect (daar heb je hetzelfde probleem.. of iig ik wel) vond ik het leukste om zelf te doen.

Vorige keer was mijn kat overigens gevallen van de bank.. toen bevroor hij en kon hij dus niet meer weg. :')
Laten ophalen door dat asiel figuur en de volgende dag weer terug gehaald. :+

Ik heb overigens ook nog zo een leuk foutje. Katten die ineens veranderen in monsters. _O-

Vorige keer gebeurde dat 's nachts toen mijn sims lagen te slapen en de kat naar ze keek. Ik schrok. :')
pi_105293555
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef Fyina het volgende:
Precies dat ja. :+

Sims moet maar eens verzinnen hoe ze het een beetje spannend kunnen maken. :P
En seizoenen terug.
pi_105294339
Dat met die uitgerekte katten/honden heb ik inderdaad ook af en toe :D

En ik negeer die klussen gewoon en doe dan andere... Want ik vind het heerlijk dat je die stomme buurtbewoners er beter uit kan laten zien :D

(alhoewel ik via downloads wel een supertoffe buurt heb waar iedereen heel sjiek en stijlvol is gekleed)
pi_105294477
Ik kan het dus niet negeren, omdat het schermpje (dat verlanglijstje van die sim zeg maar) niet meer verdwijnt. :(
pi_105294631
Ik verlaat dat huis dan weer gewoon en de volgende dag zijn er nieuwe klussen :P
pi_105295020
Beter dan.. bij mij gaat het schermpje ook mee naar mijn eigen huis. :')
Soms wil opslaan ook niet echt lukken. Ik moet ook vaker tussendoor opslaan, want anders speel ik een uur of meer voor jan lul. :+
pi_105295277
Volgens mij moet je ergens onderin ook op werkgereedschap kunnen klikken, dat is dat schermpje met die wensen dacht ik :o
pi_105295405
Als er een sim stom doet kan je dit doen in het cheatsvenster.

quote:
ResetSim Firstname Lastname
pi_105295452
Nice, want laatst verdween mijn O+ ineens nadat ie aan het zwemmen was, en toen ging ik met hem spelen als actieve familie, en toen bleef ie iedere keer maar op een plek staan en kon die niet weg :)
pi_105295785
Ik heb trouwens nog nooit een freaky sim gehad :o. *afklopt*
pi_105298619
Ik ga denk ik deze challenge proberen. Wie doet er mee.

http://www.carls-sims-3-guide.com/challenges/immortaldynasty.php
  woensdag 7 december 2011 @ 23:45:37 #273
333374 Lithia
Too serious
pi_105322926
Wow, cool een sim3 topicreeks. _O_
Ik speel het wat maandjes nu. :)
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_105331674
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:36 schreef Franneh het volgende:
Beter dan.. bij mij gaat het schermpje ook mee naar mijn eigen huis. :')
Soms wil opslaan ook niet echt lukken. Ik moet ook vaker tussendoor opslaan, want anders speel ik een uur of meer voor jan lul. :+
Net geprobeerd, als je op dat koffertje drukt linksonderin dan verdwijnt dat schermpje.. Ik heb het vermoeden dat je een hond of kat moet stylen als het oorspronkelijke baasje al weg is ofzo..
pi_105427038
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ga denk ik deze challenge proberen. Wie doet er mee.

http://www.carls-sims-3-guide.com/challenges/immortaldynasty.php
Tof, lukt het al?

Ik ben daar echt veel te ongeduldig voor :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')