Je kan een drankje kopen at Science ding.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik heb mezelf perongelijk tot vampier veranderd en ook andere buurtbewoners worden steeds meer vampier. Waar had jij die mod vandaan Madame Paon?
Eigenlijk kan je te makkelijk veel geld verdienen. Wilde dat dat ook in het echt zo was.quote:Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef Fyina het volgende:
Dat heb ik ook elke keer, vooral als het goed met ze gaat wordt het zo snel saai. En steeds als ik me voorneem ook met de volgende generatie te spelen, heb ik weer niet goed voor ze gezorgd en hebben ze stomme eigenschappen
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Tegan het volgende:
Je wordt ook te makkelijk beroemd imo.
http://www.modthesims.info/d/424796quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik heb mezelf perongelijk tot vampier veranderd en ook andere buurtbewoners worden steeds meer vampier. Waar had jij die mod vandaan Madame Paon?
quote:Op maandag 28 november 2011 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je te makkelijk veel geld verdienen. Wilde dat dat ook in het echt zo was.
Inderdaad op allebei.quote:Op maandag 28 november 2011 18:23 schreef Tegan het volgende:
Je wordt ook te makkelijk beroemd imo.
Precies dat ja.quote:Op maandag 28 november 2011 08:56 schreef Fyina het volgende:
Dat heb ik ook elke keer, vooral als het goed met ze gaat wordt het zo snel saai. En steeds als ik me voorneem ook met de volgende generatie te spelen, heb ik weer niet goed voor ze gezorgd en hebben ze stomme eigenschappen
Net geprobeerd, als je op dat koffertje drukt linksonderin dan verdwijnt dat schermpje.. Ik heb het vermoeden dat je een hond of kat moet stylen als het oorspronkelijke baasje al weg is ofzo..quote:Op woensdag 7 december 2011 14:36 schreef Franneh het volgende:
Beter dan.. bij mij gaat het schermpje ook mee naar mijn eigen huis.
Soms wil opslaan ook niet echt lukken. Ik moet ook vaker tussendoor opslaan, want anders speel ik een uur of meer voor jan lul.
Tof, lukt het al?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ga denk ik deze challenge proberen. Wie doet er mee.
http://www.carls-sims-3-guide.com/challenges/immortaldynasty.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |