En wanneer voegen ze weer toe. Want altijd maar dat zonnetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Huisdieren is net bevestigd voor De Sims 3. Ben er zelf niet zo dol van.

Okee bedanktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Ellatjuh het volgende:
heb nu denk ik in totaal over 2 dagen 8 uur gespeelt en het bevalt me goed.
hou altijd al van gezinnen maken en deze uitbreiding voegt veel toe.
kinderen zijn gewoon schattig als ze als prinsesje oid in de zandbak spelen.
en als de ouders niet opletten kunnen ze aan grap uithalen.
met mn tiener lig ik telkens overhoop want die haalt van alles uit :p
continu straf of huisarrest
en dan weer wegsluipen tijdens het huisarrest.
wel jammer dat je als speler niet de straf kan uitzoeken.
kostschool heb ik nog weinig mee gedaan.
heb mn kinderen een paar dagen gestuurd en toch maar weer teruggehaald..
herinneringen op je facebook plaatsen slaat nergens op..
zitten helaas nog wat bugs in maar die zullen binnenkort wel verdwijnen.
verder vind ik het een super leuke uitbreiding

bug?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom maken mijn schoonmaaksters mijn huis niet meer schoon, heb er nu al verschillende geprobeerd

Dit, samen met dieren. Wordt het toch een beetje meer 'echt'.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vond seizoenen van de sims 2 het leukste.

)
)

Oh dat probleem had ik ook laatst omdat ik teveel zooi tegelijk erin had gezet. Op meerdere sites gelezen dat je idd alle downloads weer eruit moet halen en steeds per klein aantal in het spel zetten, dus ik doe nu steeds 10 downloads per keer dat ik het spel ga spelen. Maar bij mij ging het niet om mods maar alleen om downloads.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb gister een heel aantal dingen gedownload, wil het spel ineens niet meer laden... Ik ben twee uur zoet geweest om uit te zoeken welke mods er fout waren, ik heb nu alleen de goede mods teruggezet en nu wil het spel nog steeds niet laden.... hoe kan dat nou?

Oeh, heb je een link voor mij?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb alles in stukjes van 4 gedaan maar het had geen zin. Uiteindelijk heb ik via ModtheSims het Sims 3 dashboard gedownload, die heeft 13 downloads eruit gegooid, en nu doet hij het gelukkig weer.

Ik wacht nog even op de patch en dan haal ik 'em ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het een leuke uitbreiding.
Het is nu een stuk aantrekkelijker om gezinnen te maken met kinderen.
Alleen jammer van de bugs die er nu nog in zitten: mijn Sim moet bijna elke dag naar het werk, anders wordt ze gedegradeerd, maar ze krijgt er geen cent voor en geen verbeterde werkprestaties.
En dat Beatrixkapsel.
Verschrikkelijk.

Daarom ewacht ik dus nog maar even. Ookal had ik zelf eigenlijk nooit echt last van bugs, terwijl anderen dat wel hadden.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik vind dat er wel veel bugs in zitten. Kan me eigenlijk niet herinneren dat dat na andere uitbreidingen ook zo was. Maar goed.

Dan klik op ja, en blijft hij eeuwig op Connecting: 0% staan.quote:Er is een update beschikbaar. Wil je de game updaten?

Die site werkt niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja echt, ben enkel Wolfman ofzo als vampier tegengekomen.
Deze mod zou het iig de aanmaak van vampieren moet kunnen stoppen.

) maar om zulke gevolgen maak ik nooit vampieren eigenlijk, aangezien ik daar echt een hekel aan heb.
) maar om zulke gevolgen maak ik nooit vampieren eigenlijk, aangezien ik daar echt een hekel aan heb.

dan heb je niet alle expensions zeker... sims 3: Wereldavonturen zit vol met bugs...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef Tegan het volgende:
Ik heb met The Sims 3 eigenlijk nooit echt een bug gehad...

Wat moet je ook met die Sims 3 store?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die site werkt niet meer.

Ik wou 'm eerst niet installeren, omdat ik bang was dat ik dan mijn hele buurt kwijt zou zijn (en ik ben al bij week 68), dus ging ik een keer in de zoveel tijd alle huishoudens langs om de vampiers dat drankje te laten drinken.
Maar nu loopt het spel dus steeds vast als ik van actief huishouden wissel ... dat gebeurde eerder al, maar nu gebeurt het bij minstens de helft van de huishoudens ...
Dan klik je op "oké" bij de vraag of je met dat huishouden wilt spelen, er komt een seconde te staan dat het bezig is met laden, en dan verdwijnen alle knoppen en zie je alleen maar de buurt en hoor je de muziek.
Nu moet ik de mod wel installeren, maar staat er dat er een internal server error is.
Heb ik weer gezellig meer dan 10 vampieren in m'n stand rondlopen.
En de Sims 3 Store werkt ook al niet goed ...
KUTSPEL.

Tot nu toe vind ik alleen Nachtleven geslaagd als expension... en ik heb ze allemaal.quote:

Maar ik maak ook nooit vampieren. Er komens telkens weer nieuwe Sims, gemaakt door het spel zelf, in de stad wonen, en daarvan zijn er altijd wel een paar vampier.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jammer om te horen dat het niet wil Madame(Mijn god, ik klink net alsof ik EA ben) maar om zulke gevolgen maak ik nooit vampieren eigenlijk, aangezien ik daar echt een hekel aan heb.

Hoe verhuizen? Naar een ander huis? Want dan hoort er niks te veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
Hoe kan je gvd op een NORMALE manier je sim verhuizen zonder al je vrienden etc. kwijt te raken?
Of is dat niet mogelijk?

Ik vind dit nogal irritant en wil het graag weer hebben zoals het eerst was...
 Ik vind dit nogal irritant en wil het graag weer hebben zoals het eerst was... 

Ik zie het al, ik MOEST (ben overnieuw begonnen, mijn poppetje kon niet meer in een ander huis, laat staan in zijn eigen huis 'omdat het te klein was' ofzo, echt heel vaag) op 'verhuizen' drukken a.d.h.v een computer die ik thuis heb moeten kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe verhuizen? Naar een ander huis? Want dan hoort er niks te veranderen.
 (ipv met de stad bewerking uit het huis in de bibliotheek plaatsen etc.)
 (ipv met de stad bewerking uit het huis in de bibliotheek plaatsen etc.) 

Jep, dat was ook het eerste waar ik aan dacht...werkte nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik MOEST (ben overnieuw begonnen, mijn poppetje kon niet meer in een ander huis, laat staan in zijn eigen huis 'omdat het te klein was' ofzo, echt heel vaag) op 'verhuizen' drukken a.d.h.v een computer die ik thuis heb moeten kopen(ipv met de stad bewerking uit het huis in de bibliotheek plaatsen etc.)
@djinn
Is er geen mogelijkheid in het opties menu om alles naar fabrieksinstellingen te krijgen?
 Zou het miss met een mod te maken kunnen hebben?
 Zou het miss met een mod te maken kunnen hebben?

enige wat ik kan verzinnen is dat hij zegt dat er al een nieuwere versie geinstalleerd is van het spel..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Elvi het volgende:
Hoe dramatisch is het als ik de uitbreidingspaketten in een andere volgorde installeer? Ik heb eerst Na Middernacht (ofzo) en net heb ik Ambities gekocht en die wil ik eroverheen installeren. En dan over een paar maanden als de ergste bugs uit Familieleven zijn gehaald ga ik die kopen en installeren. Dus eigenlijk draai ik 2 pakketten om. Kan dat of flipt het spel?

Typ in de cheatbalk "Buy de Bug" in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik heb in Frankrijk zo'n nectarmachine gekocht en wat van die nectarrekken, maar deze zijn niet in mijn inventaris verschenen. Ik ben nu weer gewoon in mijn stad maar weet iemand waar ik deze spullen nu kan vinden?

Dank u!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Typ in de cheatbalk "Buy de Bug" in.
Dan kun je bij "overige" een nectarapparaat, nectarrekken, Oosterse vechtkunstpoppen, camera's, eeuwenoude munten, etc. kopen.

Wilde laatst mijn gedownloade spullen installeren, kreeg ik elke keer een bericht te zien van "cannot install package. Please update to the latest version and try again".
 Wilde laatst mijn gedownloade spullen installeren, kreeg ik elke keer een bericht te zien van "cannot install package. Please update to the latest version and try again". Heb alles al een x verwijderd, alle mappen en shit. Daarna ALLES opnieuw geinstalleerd (en geloof me: dat duurde lang
 Heb alles al een x verwijderd, alle mappen en shit. Daarna ALLES opnieuw geinstalleerd (en geloof me: dat duurde lang  ) en nu doet ie het nog niet
 ) en nu doet ie het nog niet 

Ik download ook via de site.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef mschol het volgende:
welk OS draai je? wellicht is het een beveiligings probleem (dat hij niet download) heb je al eens via de site geprobeerd de extra's te downloaden (en niet via de launcher?
riverview moet je via de site downloaden..

je zegt dat er in het download scherm niks verschijnt, dit lijkt eerder op een software probleem (mijn gok: windows 7 en niet afdoende rechten) dan dat de site het probleem is...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik download ook via de site.
Ik weet hoe ik het moet downloaden, want ik heb het al eerder gedaan bij eerdere keren dat ik de Sims 3 had geïnstalleerd.
Het probleem zit in de site zelf.

Heb alles geprobeerd. Zelfs de graphics op z'n laagst gezet. De laptop heeft een i7 processor en 4 GB ram dus ik snap echt werkelijk niet waarom het zo moeilijk om te spelen is
 Heb alles geprobeerd. Zelfs de graphics op z'n laagst gezet. De laptop heeft een i7 processor en 4 GB ram dus ik snap echt werkelijk niet waarom het zo moeilijk om te spelen is  

Nvidia GeForce GT335m. Zou dat problematisch zijn?quote:

Modern Warfare 2 draait met de hoogste graphics als een zonnetje. AntiAliasing op 4x etc. Crysis 2 draait ook prima. En dan hoef ik niks in de task manager uit te zetten. Dus vandaar dat ik niet begrijp waarom een game als de Sims 3 zo slecht draait.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
Draaien andere games wel? Wat laat task manager zien voor cpu-gebruik?

Will tryquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Tegan het volgende:
Probeer eens videokaart driver up te daten.
 Kijken of dat werkt!
 Kijken of dat werkt!

en best aardig nieuwe kleding en kapsels.
 en best aardig nieuwe kleding en kapsels.

Ik zou Ambities kiezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:41 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ga vandaag ook weer eens spelen.
Wil ook een uitbreiding kopen, twijfel tussen ambities en na middernacht.
Beestenbende komt in oktober uit, die ga ik zeker kopen!

Dan vind ik dus ook. Het is dat er zulke leuke kleding en kapsels in zitten, plus de mogelijkheid om de borstomvang te bepalen, anders had ik het er allang weer afgegooid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef Elvi het volgende:
Ambitites is leuker inderdaad. Ik vind die beroemdheidssterren enorm irritant en dan met name de paparazzi die constant in de weg staan.

http://www.modthesims.info/d/424796quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
The Sims Store.

Werkt al maandenlang niet. Je klikt op een download, hij wordt zogenaamd gedownload, maar er verschijnt niks in dat speciale downloadschermpje.
Ik was van plan een aantal dingen te kopen, waaronder een korter rokje voor meisjes, een nachtjapon voor meisjes en veel vrouwenkapsels (het zijn er wat mij betreft te weinig), maar dat ga ik nu dus echt niet doen.
Straks koop ik Sim Points, maar kan ik de downloads niet in m'n spel zetten ...
Riverview is gratis, maar die heb ik dus ook nog steeds niet.
Ik heb dit probleem al meerdere keren aangekaart bij de EA Customer Support, maar die voeren ook niks uit. Er werken daar gewoon mensen die nog nooit The Sims gespeeld hebben.
-_-'
Ik heb Buurtleven, en hoop dat daarmee de belachelijke hoeveelheid bugs die Levensweg met zich meebracht, een beetje gefixed wordt, maar waarschijnlijk niet.
Ik moet nu namelijk met een andere buurt gaan spelen. Ik was bij Sunset City al bij week 68 en vele generaties verder, maar nadat het spel automatisch vast ging lopen bij steeds meer kavels, worden m'n Sims nu ook niet meer ouder.
Weet iemand nog een goede mod zodat ik geen vampieren meer krijg?
Die link die hier eerder in het topic is geplaatst, doet het namelijk niet meer.

Die heb ik ook geïnstalleerd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:45 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
http://www.modthesims.info/d/424796
Ik heb de mod zelf geinstaleerd en ik heb geen last meer van Vampieren!

Ik kan je vertellen het werkt super. Want ik werd er doodziek van die stomme vampierenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die heb ik ook geïnstalleerd.
Maar ik zit nu weer in zo'n periode dat ik de Sims niks aan vind, dus ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.

Gelukkig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:48 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen het werkt super. Want ik werd er doodziek van die stomme vampieren
 Liet ik ze weer het drankje drinken, en toen waren er alwéér 10 Sims vampier geworden. En zo ging het dus maar door.
 Liet ik ze weer het drankje drinken, en toen waren er alwéér 10 Sims vampier geworden. En zo ging het dus maar door. 

Bij mijn gebeurde dit heel vaak: Ik hield een trouwfeest, dus iedereen blij en dan waren er 2/3 vampieren. Maar wat gebeurde er, ze kregen honger en stierven... En dit gebeurde op mijn verjaardagsfeestjes,bruiloften. En dan had je natuurlijk een slechte score >:Cquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gelukkig.
Want ik had echt een vampiereninvasie. Dan waren er 10 Sims in de buurt vampier geworden, liet ik ze allemaal dat drankje drinken en even later waren er wéér 10 Sims vampier geworden.Liet ik ze weer het drankje drinken, en toen waren er alwéér 10 Sims vampier geworden. En zo ging het dus maar door.
Het was zelfs de reden dat ik tijdelijk gestopt was met spelen.
Die vampieren verpestten de hele verhouding in de buurt.

.
 .Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sims_3quote:Additions: New pets, new animal and sim traits, Create-A-Pet, new lifetime wishes and rewards, new interactions, new items, new venues and community locations, new pet and sim skills
Features: Controllable animals (cats, dogs, horses), and non-playable creatures (Domestic Pets (e.g. turtles, snakes, lizards, rodents, birds), Wild Animals (e.g. deer, raccoons, skunks), Special creature: Unicorns), pet contests
*Note: Limited Edition only; Exclusive new pet store with unique objects (PC/Mac), and exclusive exotic pets (X360/PS3)

Ik ook (speel het al vanaf de Sims 1 in 2003), maar ik ben soms niet zo handig met die dingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik weet wel waar ik het over heb hoor.

Er is een actie geannuleerd, maar het rode kruis blijft er staan. Leuk. En er kwam opeens enorm veel lawaai uit m'n spel. Bij de opties het geluid uitzetten had geen nut. Dus het geluid van de computer maar uitgezet ...
 Er is een actie geannuleerd, maar het rode kruis blijft er staan. Leuk. En er kwam opeens enorm veel lawaai uit m'n spel. Bij de opties het geluid uitzetten had geen nut. Dus het geluid van de computer maar uitgezet ...

crack downloaden helpt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
GODVERDOMME.
Oók met Beestenbende krijg ik dus de melding dat ze niet zeker zijn dat ik een legaal exemplaar heb en wordt het spel afgesloten.
Wat een verschrikkelijk kutspel is het toch ook.

?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
crack downloaden helpt.

een no cd crack. Heb zelf gelukkig geen last van meldingen.quote:

Ja hè?quote:Op zondag 6 november 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
Hi. Dat met huisdieren is echt wennen. Haast een full time job.

.
.

quote:

aangepaste hosts file ofzo, waardoor de servers van EA niet bereikt kunnen worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
GODVERDOMME.
Oók met Beestenbende krijg ik dus de melding dat ze niet zeker zijn dat ik een legaal exemplaar heb en wordt het spel afgesloten.
Wat een verschrikkelijk kutspel is het toch ook.

quote:Op zondag 6 november 2011 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
aangepaste hosts file ofzo, waardoor de servers van EA niet bereikt kunnen worden?
 ?
?

Echt een spel waar ik het hele weekend aan kan zitten.
 Echt een spel waar ik het hele weekend aan kan zitten.   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |