abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:19:00 #102
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_97656784
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Huisdieren is net bevestigd voor De Sims 3. Ben er zelf niet zo dol van.
En wanneer voegen ze weer toe. Want altijd maar dat zonnetje. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:08:36 #103
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97658614
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen?
Facebook pagina van EA UK, Twitter van EA Benelux.
pi_97660784
Ik vond seizoenen van de sims 2 het leukste. Studentenleven was ook wel tof. Het liefst probeer ik ze zoveel mogelijk doelen te stellen en te laten halen, maar ook sims maken en huizen ontwerpen vind ik erg leuk.

Huisdieren lijken me sowieso wel leuk. Ik denk dat ambitie wel wat is. Is dat luxe-accessoire pakket de moeite?

Ik mis accessoires en ik snap geen jota van het downloaden van extra's bij de sims 3....
I had a signature once. It was awful.
pi_97661845
heb nu denk ik in totaal over 2 dagen 8 uur gespeelt en het bevalt me goed.
hou altijd al van gezinnen maken en deze uitbreiding voegt veel toe.
kinderen zijn gewoon schattig als ze als prinsesje oid in de zandbak spelen.
en als de ouders niet opletten kunnen ze aan grap uithalen.

met mn tiener lig ik telkens overhoop want die haalt van alles uit :p
continu straf of huisarrest :D
en dan weer wegsluipen tijdens het huisarrest.
wel jammer dat je als speler niet de straf kan uitzoeken.

kostschool heb ik nog weinig mee gedaan.
heb mn kinderen een paar dagen gestuurd en toch maar weer teruggehaald..

herinneringen op je facebook plaatsen slaat nergens op..

zitten helaas nog wat bugs in maar die zullen binnenkort wel verdwijnen.

verder vind ik het een super leuke uitbreiding
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:11:19 #106
342374 contagiouscotton
I'm contagious
pi_97669025
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Ellatjuh het volgende:
heb nu denk ik in totaal over 2 dagen 8 uur gespeelt en het bevalt me goed.
hou altijd al van gezinnen maken en deze uitbreiding voegt veel toe.
kinderen zijn gewoon schattig als ze als prinsesje oid in de zandbak spelen.
en als de ouders niet opletten kunnen ze aan grap uithalen.

met mn tiener lig ik telkens overhoop want die haalt van alles uit :p
continu straf of huisarrest :D
en dan weer wegsluipen tijdens het huisarrest.
wel jammer dat je als speler niet de straf kan uitzoeken.

kostschool heb ik nog weinig mee gedaan.
heb mn kinderen een paar dagen gestuurd en toch maar weer teruggehaald..

herinneringen op je facebook plaatsen slaat nergens op..

zitten helaas nog wat bugs in maar die zullen binnenkort wel verdwijnen.

verder vind ik het een super leuke uitbreiding
Okee bedankt :D
pi_97669457
Mijn tiener is echt superbraaf, alhoewel ze voor het eerst stemmingswisselingen had gehad en toen iemand in elkaar wilde slaan :P

Moet nog even echte kinderen maken, die vond ok anders altijd zo nutteloos :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:21:19 #108
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_97669481
Je moet inderdaad wel wat met kinderen en tieners in de Sims hebben anders heb je bar weinig aan deze uitbreiding.
pi_97676082
Maar hoe kan het dan dat mijn tiener zo lief is :P

Naja ik had dr ff op kostschool gedaan maar er toch weer afgehaald. Had ze al wel een paar dingen geleerd aan vaardigheden :)
pi_97691942
Waarom maken mijn schoonmaaksters mijn huis niet meer schoon, heb er nu al verschillende geprobeerd :o
  zaterdag 4 juni 2011 @ 12:12:44 #111
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_97692084
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom maken mijn schoonmaaksters mijn huis niet meer schoon, heb er nu al verschillende geprobeerd :o
bug? :o
Fuck the EBU.
pi_97729188
Ik heb gister een heel aantal dingen gedownload, wil het spel ineens niet meer laden... Ik ben twee uur zoet geweest om uit te zoeken welke mods er fout waren, ik heb nu alleen de goede mods teruggezet en nu wil het spel nog steeds niet laden.... hoe kan dat nou? :{
pi_97729267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

bug? :o
Lijkt er wel op ja, ik ben verhuisd en nu maken ze het nieuwe huis weer wel schoon dus :)
pi_97729407
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vond seizoenen van de sims 2 het leukste.
Dit, samen met dieren. Wordt het toch een beetje meer 'echt'.

Na een paar weken niet te hebben gespeeld ga ik zo weer eens beginnen. Soms wordt het me te saai en eentonig en heb ik er ff geen zin meer in. :P
pi_97729944
Ik probeer altijd kleine realistische huizen te bouwen en toch staat er nu weer een kast van een huis met twee verdiepingen.. (ik vind verdiepingen eigenlijk vervelend om mee te spelen, ben je iedere keer de helft kwijt :P)
pi_97730576
Ja idem.. en wil altijd teveel spullen erin. :')

Ik probeer het levendig te houden met buitenechtelijke kinderen, ruzies, feestbeesten en weet ik het allemaal. Wordt soms knetter van al die doelen die je moet behalen. :+
  zondag 5 juni 2011 @ 14:34:45 #117
342374 contagiouscotton
I'm contagious
pi_97736073
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb gister een heel aantal dingen gedownload, wil het spel ineens niet meer laden... Ik ben twee uur zoet geweest om uit te zoeken welke mods er fout waren, ik heb nu alleen de goede mods teruggezet en nu wil het spel nog steeds niet laden.... hoe kan dat nou? :{
Oh dat probleem had ik ook laatst omdat ik teveel zooi tegelijk erin had gezet. Op meerdere sites gelezen dat je idd alle downloads weer eruit moet halen en steeds per klein aantal in het spel zetten, dus ik doe nu steeds 10 downloads per keer dat ik het spel ga spelen. Maar bij mij ging het niet om mods maar alleen om downloads.
pi_97736153
Ik heb alles in stukjes van 4 gedaan maar het had geen zin. Uiteindelijk heb ik via ModtheSims het Sims 3 dashboard gedownload, die heeft 13 downloads eruit gegooid, en nu doet hij het gelukkig weer.
  zondag 5 juni 2011 @ 14:40:15 #119
342374 contagiouscotton
I'm contagious
pi_97736333
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb alles in stukjes van 4 gedaan maar het had geen zin. Uiteindelijk heb ik via ModtheSims het Sims 3 dashboard gedownload, die heeft 13 downloads eruit gegooid, en nu doet hij het gelukkig weer.
Oeh, heb je een link voor mij? :o
Heb je gewoon alle downloads erin gelaten/erin gestopt en die dashbord zijn werk laten doen?
pi_97737312
Ik kan hem zo niet meer vinden, denk dat je er evengoed op kunt googelen? Hij scant automatisch de bestanden in de juiste map....
  zondag 5 juni 2011 @ 15:19:05 #121
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97738116
Ik vind het een leuke uitbreiding. :D
Het is nu een stuk aantrekkelijker om gezinnen te maken met kinderen.
Alleen jammer van de bugs die er nu nog in zitten: mijn Sim moet bijna elke dag naar het werk, anders wordt ze gedegradeerd, maar ze krijgt er geen cent voor en geen verbeterde werkprestaties. }:|

En dat Beatrixkapsel. :')
Verschrikkelijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 5 juni 2011 @ 15:50:28 #122
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_97739466
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het een leuke uitbreiding. :D
Het is nu een stuk aantrekkelijker om gezinnen te maken met kinderen.
Alleen jammer van de bugs die er nu nog in zitten: mijn Sim moet bijna elke dag naar het werk, anders wordt ze gedegradeerd, maar ze krijgt er geen cent voor en geen verbeterde werkprestaties. }:|

En dat Beatrixkapsel. :')
Verschrikkelijk.
Ik wacht nog even op de patch en dan haal ik 'em ook. :)
Fuck the EBU.
pi_97739555
Ik wil ook, ik wil ook. Maar ik wil het pas doen als ik klaar ben met verhuizen ;( .
pi_97740237
Mja ik vind dat er wel veel bugs in zitten. Kan me eigenlijk niet herinneren dat dat na andere uitbreidingen ook zo was. Maar goed.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 5 juni 2011 @ 16:08:11 #125
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_97740383
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik vind dat er wel veel bugs in zitten. Kan me eigenlijk niet herinneren dat dat na andere uitbreidingen ook zo was. Maar goed.
Daarom ewacht ik dus nog maar even. Ookal had ik zelf eigenlijk nooit echt last van bugs, terwijl anderen dat wel hadden.
Fuck the EBU.
pi_97740407
Ik heb met The Sims 3 eigenlijk nooit echt een bug gehad...
  donderdag 9 juni 2011 @ 01:32:30 #127
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97922883
Levensweg is verreweg het leukste uitbreidingspakket voor de Sims 3 tot nu toe, maar heeft inderdaad ook verreweg de meeste bugs.
En dan zie je in het startscherm staan:
quote:
Er is een update beschikbaar. Wil je de game updaten?
Dan klik op ja, en blijft hij eeuwig op Connecting: 0% staan. }:|
Fijn. }:|

Wat wel irritant is, is dat kinderen die je adopteert bijna altijd moddervet zijn.
Heel fijn. Mijn Sim heeft 3 adoptiekinderen (omdat alle mannelijke Sims steeds een te slecht humeur hadden om langs te komen en ik er uiteindelijk wel zat van was), waarvan er 2 moddervet zijn.
En ik laat ze dus sporten en laat ze niks eten (humeurcodes), maar toch komt de ene steeds weer aan ... :{
Bij de ander is dit gelukkig niet het geval.

Sims zijn wel oerdom.
Er kwam een meteoriet op het huis van mijn Sim af, en ik liet mijn Sim dus naar de andere kant van de kavel lopen.
Maar al die andere Sims uit de buurt gingen er met z'n allen recht onder staan. :')
Gevolg: heel veel verbrande Sims. :P
En mijn Sim wou een bankje opblazen, maar er gebeurde na een tijd nog steeds niks, dus liep ze terug naar het bankje, en wou ze er niet meer weg.
Dus ontplofte het bankje in haar gezicht. :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:36:28 #128
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_98254291
Ik wil dit spel ook. :D
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:32:10 #129
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98562291
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja echt, ben enkel Wolfman ofzo als vampier tegengekomen.
Deze mod zou het iig de aanmaak van vampieren moet kunnen stoppen.
Die site werkt niet meer. :{ :{ :{
Ik wou 'm eerst niet installeren, omdat ik bang was dat ik dan mijn hele buurt kwijt zou zijn (en ik ben al bij week 68), dus ging ik een keer in de zoveel tijd alle huishoudens langs om de vampiers dat drankje te laten drinken.
Maar nu loopt het spel dus steeds vast als ik van actief huishouden wissel ... dat gebeurde eerder al, maar nu gebeurt het bij minstens de helft van de huishoudens ...
Dan klik je op "oké" bij de vraag of je met dat huishouden wilt spelen, er komt een seconde te staan dat het bezig is met laden, en dan verdwijnen alle knoppen en zie je alleen maar de buurt en hoor je de muziek.
Nu moet ik de mod wel installeren, maar staat er dat er een internal server error is.
Heb ik weer gezellig meer dan 10 vampieren in m'n stand rondlopen. }:|

En de Sims 3 Store werkt ook al niet goed ...

KUTSPEL. :(
  maandag 11 juli 2011 @ 18:02:59 #130
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_99327807
Jammer om te horen dat het niet wil Madame(Mijn god, ik klink net alsof ik EA ben :')) maar om zulke gevolgen maak ik nooit vampieren eigenlijk, aangezien ik daar echt een hekel aan heb.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:21:32 #131
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_99338747
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef Tegan het volgende:
Ik heb met The Sims 3 eigenlijk nooit echt een bug gehad...
dan heb je niet alle expensions zeker... sims 3: Wereldavonturen zit vol met bugs...
♔ KoningenUitGroningen ♔
  maandag 11 juli 2011 @ 21:24:24 #132
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_99338966
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Die site werkt niet meer. :{ :{ :{
Ik wou 'm eerst niet installeren, omdat ik bang was dat ik dan mijn hele buurt kwijt zou zijn (en ik ben al bij week 68), dus ging ik een keer in de zoveel tijd alle huishoudens langs om de vampiers dat drankje te laten drinken.
Maar nu loopt het spel dus steeds vast als ik van actief huishouden wissel ... dat gebeurde eerder al, maar nu gebeurt het bij minstens de helft van de huishoudens ...
Dan klik je op "oké" bij de vraag of je met dat huishouden wilt spelen, er komt een seconde te staan dat het bezig is met laden, en dan verdwijnen alle knoppen en zie je alleen maar de buurt en hoor je de muziek.
Nu moet ik de mod wel installeren, maar staat er dat er een internal server error is.
Heb ik weer gezellig meer dan 10 vampieren in m'n stand rondlopen. }:|

En de Sims 3 Store werkt ook al niet goed ...

KUTSPEL. :(
Wat moet je ook met die Sims 3 store?
♔ KoningenUitGroningen ♔
  maandag 11 juli 2011 @ 21:25:17 #133
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_99339028
Weet iemand of je kunt checken (in gegevens ergens ofzo) of iemand ge-cheat heeft? :P
Ik ben persoonlijk anti-cheats, maken het spel erg saai, en wil checken of mensen die ik ken cheats gebruiken :P
♔ KoningenUitGroningen ♔
  maandag 11 juli 2011 @ 21:26:05 #134
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_99339075
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Stokstaart het volgende:
Laat Seasons maar snel komen O+
Tot nu toe vind ik alleen Nachtleven geslaagd als expension... en ik heb ze allemaal.
♔ KoningenUitGroningen ♔
  dinsdag 12 juli 2011 @ 17:46:21 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99374732
Hoe kan je gvd op een NORMALE manier je sim verhuizen zonder al je vrienden etc. kwijt te raken?

Of is dat niet mogelijk?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:13:38 #136
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99388176
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jammer om te horen dat het niet wil Madame(Mijn god, ik klink net alsof ik EA ben :')) maar om zulke gevolgen maak ik nooit vampieren eigenlijk, aangezien ik daar echt een hekel aan heb.
Maar ik maak ook nooit vampieren. Er komens telkens weer nieuwe Sims, gemaakt door het spel zelf, in de stad wonen, en daarvan zijn er altijd wel een paar vampier.
En die transformeren andere Sims dan weer, en dan kan ik alle huizen langsgaan om ze het Vampirsme-V-Aarwel te laten drinken. Alleen loopt mijn spel altijd vast als ik huishoudens in bepaalde huizen m'n actieve huishouden wil maken, en er komen steeds meer van dat soort huizen bij ... :{

Nachtleven vind ik daarom ook het minste uitbreidingspakket. Bridgeport vind ik helemaal niks en die vampieren verpesten de hele verhouding in de buurt. In de tijd dat een gewone Sim een heel leven heeft geleefd van baarmoeder tot graf, zit een vampier nog steeds in dezelfde levensfase. :{

Ik heb het spel ondertussen alweer een tijdje niet gespeeld, omdat er ondertussen zoveel bugs in het spel zaten, dat mijn Sims niet ouder werden, ook al had ik verouderen ingeschakeld ...
Ik hoop echt dat dat met het komende accessoirepakket over is, want ik heb geen zin om alles opnieuw te installeren.
Ik ben in mijn buurt namelijk al bij week 68 en generaties verder ...

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
Hoe kan je gvd op een NORMALE manier je sim verhuizen zonder al je vrienden etc. kwijt te raken?

Of is dat niet mogelijk?
Hoe verhuizen? Naar een ander huis? Want dan hoort er niks te veranderen.
pi_99390494
Hey,
ik heb even wat hulp nodig wat betreft een klein grafisch probleempje.
Om de een of andere reden kan ik nu niet meer zien hoelang mijn muren worden als ik ze maak. Krijg ook dat "icoontje" er niet meer bij als ik de muur maak (de lange lijn met het pijltje en icoontje van een muur erop). En elke keer als ik iets maak of neerzet komen er van die plusjes :{ Ik vind dit nogal irritant en wil het graag weer hebben zoals het eerst was...
alvast bedankt voor jullie hulp.

[ Bericht 5% gewijzigd door DjinN op 12-07-2011 23:03:59 ]
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:48:07 #138
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99406082
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Hoe verhuizen? Naar een ander huis? Want dan hoort er niks te veranderen.
Ik zie het al, ik MOEST (ben overnieuw begonnen, mijn poppetje kon niet meer in een ander huis, laat staan in zijn eigen huis 'omdat het te klein was' ofzo, echt heel vaag) op 'verhuizen' drukken a.d.h.v een computer die ik thuis heb moeten kopen :') (ipv met de stad bewerking uit het huis in de bibliotheek plaatsen etc.)

@djinn
Is er geen mogelijkheid in het opties menu om alles naar fabrieksinstellingen te krijgen?
pi_99408047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:48 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik zie het al, ik MOEST (ben overnieuw begonnen, mijn poppetje kon niet meer in een ander huis, laat staan in zijn eigen huis 'omdat het te klein was' ofzo, echt heel vaag) op 'verhuizen' drukken a.d.h.v een computer die ik thuis heb moeten kopen :') (ipv met de stad bewerking uit het huis in de bibliotheek plaatsen etc.)

@djinn
Is er geen mogelijkheid in het opties menu om alles naar fabrieksinstellingen te krijgen?
Jep, dat was ook het eerste waar ik aan dacht...werkte niet :{ Zou het miss met een mod te maken kunnen hebben?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:37:48 #140
47102 Elvi
miemkwien
pi_99710198
Hoe dramatisch is het als ik de uitbreidingspaketten in een andere volgorde installeer? Ik heb eerst Na Middernacht (ofzo) en net heb ik Ambities gekocht en die wil ik eroverheen installeren. En dan over een paar maanden als de ergste bugs uit Familieleven zijn gehaald ga ik die kopen en installeren. Dus eigenlijk draai ik 2 pakketten om. Kan dat of flipt het spel?
pi_99710548
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Elvi het volgende:
Hoe dramatisch is het als ik de uitbreidingspaketten in een andere volgorde installeer? Ik heb eerst Na Middernacht (ofzo) en net heb ik Ambities gekocht en die wil ik eroverheen installeren. En dan over een paar maanden als de ergste bugs uit Familieleven zijn gehaald ga ik die kopen en installeren. Dus eigenlijk draai ik 2 pakketten om. Kan dat of flipt het spel?
enige wat ik kan verzinnen is dat hij zegt dat er al een nieuwere versie geinstalleerd is van het spel..

EA moet echt wat aan hun uitbreidingspakketten gaan doen qua installatie.. tis van de zotte dat het niet gewoon in 1 installatie gedaan kan worden...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:13:57 #142
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99850328
Ik heb in Frankrijk zo'n nectarmachine gekocht en wat van die nectarrekken, maar deze zijn niet in mijn inventaris verschenen. Ik ben nu weer gewoon in mijn stad maar weet iemand waar ik deze spullen nu kan vinden?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_99850625
ja verdomme dat had ik ook,
heb levensweg als laatste uitbreiding en kon voor die tijd altijd de nectarmachine enzo kopen en dan kwam ik "thuis"en stond ie in de familie inventaris.
nu dus niet meer sinds ik levensweg heb
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:35:35 #144
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99851252
Ik heb levensweg niet, maar bij mij staat de machine er ook niet tussen.
Jammer, nu moet ik telkens op vakantie als ik nectar wil maken :'(
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:41:34 #145
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99851499
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik heb in Frankrijk zo'n nectarmachine gekocht en wat van die nectarrekken, maar deze zijn niet in mijn inventaris verschenen. Ik ben nu weer gewoon in mijn stad maar weet iemand waar ik deze spullen nu kan vinden?
Typ in de cheatbalk "Buy de Bug" in.
Dan kun je bij "overige" een nectarapparaat, nectarrekken, Oosterse vechtkunstpoppen, camera's, eeuwenoude munten, etc. kopen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:25:37 #146
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99859054
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Typ in de cheatbalk "Buy de Bug" in.
Dan kun je bij "overige" een nectarapparaat, nectarrekken, Oosterse vechtkunstpoppen, camera's, eeuwenoude munten, etc. kopen.
Dank u! ^O^
pi_99862796
Verdomme, mijn game is om de een of andere reden helemaal dood nu ;( Wilde laatst mijn gedownloade spullen installeren, kreeg ik elke keer een bericht te zien van "cannot install package. Please update to the latest version and try again".
Gvd ik heb de laatste versie! :( Heb alles al een x verwijderd, alle mappen en shit. Daarna ALLES opnieuw geinstalleerd (en geloof me: dat duurde lang :X ) en nu doet ie het nog niet :(
Dinsdag komt Town Life Stuff gelukkig uit. Hopelijk is daarmee ook meteen mijn game gefixt!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 juli 2011 @ 11:05:53 #148
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_99914447
Heb het ook maar eens geinstalleerd, de nostalgie :Y)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_99914620

Nu snap ik het...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:14:01 #150
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100217420
The Sims Store. :r :r :r
Werkt al maandenlang niet. Je klikt op een download, hij wordt zogenaamd gedownload, maar er verschijnt niks in dat speciale downloadschermpje.
Ik was van plan een aantal dingen te kopen, waaronder een korter rokje voor meisjes, een nachtjapon voor meisjes en veel vrouwenkapsels (het zijn er wat mij betreft te weinig), maar dat ga ik nu dus echt niet doen.
Straks koop ik Sim Points, maar kan ik de downloads niet in m'n spel zetten ...
Riverview is gratis, maar die heb ik dus ook nog steeds niet.

Ik heb dit probleem al meerdere keren aangekaart bij de EA Customer Support, maar die voeren ook niks uit. Er werken daar gewoon mensen die nog nooit The Sims gespeeld hebben.
-_-'

Ik heb Buurtleven, en hoop dat daarmee de belachelijke hoeveelheid bugs die Levensweg met zich meebracht, een beetje gefixed wordt, maar waarschijnlijk niet.
Ik moet nu namelijk met een andere buurt gaan spelen. Ik was bij Sunset City al bij week 68 en vele generaties verder, maar nadat het spel automatisch vast ging lopen bij steeds meer kavels, worden m'n Sims nu ook niet meer ouder. }:|

Weet iemand nog een goede mod zodat ik geen vampieren meer krijg?
Die link die hier eerder in het topic is geplaatst, doet het namelijk niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 02-08-2011 00:22:22 ]
pi_100218851
welk OS draai je? wellicht is het een beveiligings probleem (dat hij niet download) heb je al eens via de site geprobeerd de extra's te downloaden (en niet via de launcher?

riverview moet je via de site downloaden..
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 01:00:16 #152
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100219058
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:53 schreef mschol het volgende:
welk OS draai je? wellicht is het een beveiligings probleem (dat hij niet download) heb je al eens via de site geprobeerd de extra's te downloaden (en niet via de launcher?

riverview moet je via de site downloaden..
Ik download ook via de site.
Ik weet hoe ik het moet downloaden, want ik heb het al eerder gedaan bij eerdere keren dat ik de Sims 3 had geïnstalleerd.
Het probleem zit in de site zelf.
pi_100219234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:00 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik download ook via de site.
Ik weet hoe ik het moet downloaden, want ik heb het al eerder gedaan bij eerdere keren dat ik de Sims 3 had geïnstalleerd.
Het probleem zit in de site zelf.
je zegt dat er in het download scherm niks verschijnt, dit lijkt eerder op een software probleem (mijn gok: windows 7 en niet afdoende rechten) dan dat de site het probleem is...
ik heb sims 3 momenteel niet geinstalleerd staan maar ik zie iig al mijn gekochte items (maar er wordt gelinkt naar een speciale link voor sims 3 wat nu dus niet werkt)
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 01:14:04 #154
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100219441
Ik heb naar EA Customer Support gebeld, en die erkennen dat er problemen zijn met die site.
Niet dat Customer Support ook maar iets doet, maar goed.
pi_100482514
Heb de Sims 3 op de laptop van mijn vriend geinstalleerd. Maar hij hakkelt echt als de pest :{ Heb alles geprobeerd. Zelfs de graphics op z'n laagst gezet. De laptop heeft een i7 processor en 4 GB ram dus ik snap echt werkelijk niet waarom het zo moeilijk om te spelen is :{
pi_100482765
Videokaart probleem?
pi_100482880
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef Tegan het volgende:
Videokaart probleem?
Nvidia GeForce GT335m. Zou dat problematisch zijn?
pi_100482957
Draaien andere games wel? Wat laat task manager zien voor cpu-gebruik?
pi_100483099
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:18 schreef Tegan het volgende:
Draaien andere games wel? Wat laat task manager zien voor cpu-gebruik?
Modern Warfare 2 draait met de hoogste graphics als een zonnetje. AntiAliasing op 4x etc. Crysis 2 draait ook prima. En dan hoef ik niks in de task manager uit te zetten. Dus vandaar dat ik niet begrijp waarom een game als de Sims 3 zo slecht draait.
pi_100483300
Probeer eens videokaart driver up te daten :).
pi_100483424
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Tegan het volgende:
Probeer eens videokaart driver up te daten :).
Will try ;) Kijken of dat werkt!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 06:12:17 #162
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101245903
BUMP!

Zijn er al mensen die Buurtleven gespeeld hebben? Ik heb het al wel, maar heb even weer zo'n periode waarin ik gewoon geen zin heb in de Sims.
Hoe bevalt Buurtleven? Zitten er niet teveel bugs in?
pi_101245974
Ik vind het prima werken :) en best aardig nieuwe kleding en kapsels.
pi_101246653
Ik ga vandaag ook weer eens spelen.
Wil ook een uitbreiding kopen, twijfel tussen ambities en na middernacht.
Beestenbende komt in oktober uit, die ga ik zeker kopen!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:34:16 #165
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101258468
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 09:41 schreef Blossom86 het volgende:
Ik ga vandaag ook weer eens spelen.
Wil ook een uitbreiding kopen, twijfel tussen ambities en na middernacht.
Beestenbende komt in oktober uit, die ga ik zeker kopen!
Ik zou Ambities kiezen. :Y
In Na Middernacht heb je niet alleen die vervelende vampiers, maar in Bridgeport spelen is echt behoorlijk saai. En er worden veel te veel Sims beroemd, waar je niet mee kunt praten, tenzij je eigen Sim minstens net zo beroemd is.
Bij Ambities heb je veel meer beroepen en banen, waarbij je niet eens op een kantoor hoeft te zitten en geen vaste tijden hebt.
pi_101260528
Ambitites is leuker inderdaad. Ik vind die beroemdheidssterren enorm irritant en dan met name de paparazzi die constant in de weg staan.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:31:14 #167
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101260666
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef Elvi het volgende:
Ambitites is leuker inderdaad. Ik vind die beroemdheidssterren enorm irritant en dan met name de paparazzi die constant in de weg staan.
Dan vind ik dus ook. Het is dat er zulke leuke kleding en kapsels in zitten, plus de mogelijkheid om de borstomvang te bepalen, anders had ik het er allang weer afgegooid.
En daarnaast ook die verschrikkelijke vampiers. :r
Dan probeer je te zorgen dat je Sim niet beroemd wordt, maar dan heeft je Sim weer net een baan waar je een goede relatie met je collega's nodig hebt, en dan is natuurlijk minstens één van je collega's beroemd, zodat je eigen Sim dat ook wordt. }:|
En dan word je weer de hele tijd lastiggevallen door de paparazzi en andere Sims en 10x per dag gebeld ... blegh.
pi_101264307
Haha okee dat is duidelijk! Ambities leek mij ook leuk, omdat je dan niet meer steeds hoeft te wachten tot ze thuis zijn, en weer nieuwe dingen kan doen.
Bedankt voor jullie meningen! :)
pi_101276476
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
The Sims Store. :r :r :r
Werkt al maandenlang niet. Je klikt op een download, hij wordt zogenaamd gedownload, maar er verschijnt niks in dat speciale downloadschermpje.
Ik was van plan een aantal dingen te kopen, waaronder een korter rokje voor meisjes, een nachtjapon voor meisjes en veel vrouwenkapsels (het zijn er wat mij betreft te weinig), maar dat ga ik nu dus echt niet doen.
Straks koop ik Sim Points, maar kan ik de downloads niet in m'n spel zetten ...
Riverview is gratis, maar die heb ik dus ook nog steeds niet.

Ik heb dit probleem al meerdere keren aangekaart bij de EA Customer Support, maar die voeren ook niks uit. Er werken daar gewoon mensen die nog nooit The Sims gespeeld hebben.
-_-'

Ik heb Buurtleven, en hoop dat daarmee de belachelijke hoeveelheid bugs die Levensweg met zich meebracht, een beetje gefixed wordt, maar waarschijnlijk niet.
Ik moet nu namelijk met een andere buurt gaan spelen. Ik was bij Sunset City al bij week 68 en vele generaties verder, maar nadat het spel automatisch vast ging lopen bij steeds meer kavels, worden m'n Sims nu ook niet meer ouder. }:|

Weet iemand nog een goede mod zodat ik geen vampieren meer krijg?
Die link die hier eerder in het topic is geplaatst, doet het namelijk niet meer.
http://www.modthesims.info/d/424796

Ik heb de mod zelf geinstaleerd en ik heb geen last meer van Vampieren!

Tevens, ik wil best wel een gezellige OP maken :3! Maken we er meteen het Algemene Sims Topic van!
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:46:37 #170
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101276511
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:45 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

http://www.modthesims.info/d/424796

Ik heb de mod zelf geinstaleerd en ik heb geen last meer van Vampieren!
Die heb ik ook geïnstalleerd. ;)
Maar ik zit nu weer in zo'n periode dat ik de Sims niks aan vind, dus ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.
pi_101276569
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Die heb ik ook geïnstalleerd. ;)
Maar ik zit nu weer in zo'n periode dat ik de Sims niks aan vind, dus ik heb het al een tijd niet meer gespeeld.
Ik kan je vertellen het werkt super. Want ik werd er doodziek van die stomme vampieren :(
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:53:14 #172
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101276709
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:48 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen het werkt super. Want ik werd er doodziek van die stomme vampieren :(
Gelukkig.
Want ik had echt een vampiereninvasie. Dan waren er 10 Sims in de buurt vampier geworden, liet ik ze allemaal dat drankje drinken en even later waren er wéér 10 Sims vampier geworden. :{ Liet ik ze weer het drankje drinken, en toen waren er alwéér 10 Sims vampier geworden. En zo ging het dus maar door. }:|
Het was zelfs de reden dat ik tijdelijk gestopt was met spelen.
Die vampieren verpestten de hele verhouding in de buurt.
pi_101277526
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gelukkig.
Want ik had echt een vampiereninvasie. Dan waren er 10 Sims in de buurt vampier geworden, liet ik ze allemaal dat drankje drinken en even later waren er wéér 10 Sims vampier geworden. :{ Liet ik ze weer het drankje drinken, en toen waren er alwéér 10 Sims vampier geworden. En zo ging het dus maar door. }:|
Het was zelfs de reden dat ik tijdelijk gestopt was met spelen.
Die vampieren verpestten de hele verhouding in de buurt.
Bij mijn gebeurde dit heel vaak: Ik hield een trouwfeest, dus iedereen blij en dan waren er 2/3 vampieren. Maar wat gebeurde er, ze kregen honger en stierven... En dit gebeurde op mijn verjaardagsfeestjes,bruiloften. En dan had je natuurlijk een slechte score >:C
pi_101285385
The Sims 3 Pets komt uit op 18 oktober :9 .

quote:
Additions: New pets, new animal and sim traits, Create-A-Pet, new lifetime wishes and rewards, new interactions, new items, new venues and community locations, new pet and sim skills

Features: Controllable animals (cats, dogs, horses), and non-playable creatures (Domestic Pets (e.g. turtles, snakes, lizards, rodents, birds), Wild Animals (e.g. deer, raccoons, skunks), Special creature: Unicorns), pet contests

*Note: Limited Edition only; Exclusive new pet store with unique objects (PC/Mac), and exclusive exotic pets (X360/PS3)
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sims_3
  zondag 28 augustus 2011 @ 16:54:28 #175
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101293373
Eenhoorns? 8)7
pi_101293564
Die valt in de categorie: mummie (in Wereldavonturen), vampier (in Nachtleven) etc.
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:04:16 #177
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101293818
Kan je slang ook ontsnappen? En Sims aanvallen. >:)
Fuck the EBU.
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:06:43 #178
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101293934
De dieren zien er alleen nogal lelijk uit ....... in de Sims 2 waren ze zelfs nog mooier.
pi_101294114
Die cover was waarschijnlijk al veel eerder ontworpen dan de daadwerkelijke in-game-dieren.
pi_101294191
Ik wacht gewoon wel af. Ik vond Pets wel de beste EP van The Sims 2 dus :9 .
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:31:49 #181
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101418530
Zo, weer even de Sims gespeeld.
Ik ben maar opnieuw begonnen met Sunset City, omdat ik daar zo gewend aan ben geraakt en je in sommige buurten geen doodsvis kunt vangen.

Maar op de een of andere manier kan ik die nieuwe kavels nergens plaatsen? :?
Als ik erop klik, is er nergens een beschikbare kavel, terwijl die er genoeg zijn en ze ook groot genoeg zijn.
:?
pi_101418839
Je moet het openbare kavel de goeie categorie geven.
Als je dus een Lounge wil plaatsen, moet je van het kavel een Openbaar kavel / Lounge maken.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:50:15 #183
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101419260
Warempel!
Het werkt ook nog.
_O_
pi_101419764
Ja ik weet wel waar ik het over heb hoor.
pi_101421263
Kuukske to the rescue.
  maandag 5 september 2011 @ 16:18:22 #186
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101594486
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik weet wel waar ik het over heb hoor.
Ik ook (speel het al vanaf de Sims 1 in 2003), maar ik ben soms niet zo handig met die dingen. :P

De vampierenmod werkt. *O*
Nog maar één vampier gezien, die ging een boekwinkel binnen, en kwam eruit als een normale Sim. :D

Alleen nu is het spel weer vastgelopen. }:| Er is een actie geannuleerd, maar het rode kruis blijft er staan. Leuk. En er kwam opeens enorm veel lawaai uit m'n spel. Bij de opties het geluid uitzetten had geen nut. Dus het geluid van de computer maar uitgezet ...

En met opstarten krijg ik wéér regelmatig de melding dat ze niet kunnen vaststellen dat ik een legaal exemplaar van de Sims 3 Buurtleven heb. :{
Dezelfde melding kreeg ik ook regelmatig bij Buitenleven, Na Middernacht en Levensweg ... terwijl ik toch echt alle spellen in de winkel heb gekocht. :?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:57:18 #187
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103319033
Dikke vette bump.

Vandaag is de Sims 3 Beestenbende uitgekomen.
Wie gaat 'm kopen?
Ik in ieder geval wel. :)
pi_103319077
Hij ligt thuis al op me te wachten.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:23:42 #189
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103335229
GODVERDOMME.
Oók met Beestenbende krijg ik dus de melding dat ze niet zeker zijn dat ik een legaal exemplaar heb en wordt het spel afgesloten.
Wat een verschrikkelijk kutspel is het toch ook. :r
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:29:32 #190
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_103335486
quote:
9s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
GODVERDOMME.
Oók met Beestenbende krijg ik dus de melding dat ze niet zeker zijn dat ik een legaal exemplaar heb en wordt het spel afgesloten.
crack downloaden helpt.
Fuck the EBU.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:56:39 #191
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103336807
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

crack downloaden helpt.
?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:17:06 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_103337803
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

?
een no cd crack. Heb zelf gelukkig geen last van meldingen.
Fuck the EBU.
pi_104026061
Hi. Dat met huisdieren is echt wennen. Haast een full time job.
pi_104026120
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2011 12:27 schreef Tegan het volgende:
Hi. Dat met huisdieren is echt wennen. Haast een full time job.
Ja hè?
pi_104026139
Misschien toch binnenkort weer eens alles installeren dan O-)
pi_104026343
maar wel leuk met de huisdieren.
pfff mn sim heeft het druk, moet werken,daarna nog op der paard rijden en de katten aandacht geven.
maar het is een leuke uitbreiding
pi_104026392
Mijn paard en hond werden gewoon afgepakt na twee dagen. Ik ga het nu nog een keer proberen met twee paarden, dan kunnen ze iig met elkaar spelen. Dat scheelt al een hoop rood :P.
pi_104026615
Wait, wacht, paarden :o :o
  zondag 6 november 2011 @ 16:48:50 #199
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104038478
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wait, wacht, paarden :o :o
:Y
Je kunt nu ook paarden maken in het "Creëer een familie"-scherm.

Ik heb het eigenlijk nog niet gespeeld. :@
Eerst maar die no cd crack downloaden, want het is echt strontvervelend als het programma automatisch wordt afgesloten zodra hij bij het hoofdmenu is.
Geef die melding dan zodra ik het programma opstart. }:|
pi_104038661
quote:
9s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
GODVERDOMME.
aangepaste hosts file ofzo, waardoor de servers van EA niet bereikt kunnen worden?
  zondag 6 november 2011 @ 16:53:50 #201
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104038688
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:53 schreef mschol het volgende:

[..]

aangepaste hosts file ofzo, waardoor de servers van EA niet bereikt kunnen worden?
:??
  donderdag 10 november 2011 @ 17:22:07 #202
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_104208560
De Sims. O+ Echt een spel waar ik het hele weekend aan kan zitten. O+
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')