Ik wacht nog even op de patch en dan haal ik 'em ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het een leuke uitbreiding.
Het is nu een stuk aantrekkelijker om gezinnen te maken met kinderen.
Alleen jammer van de bugs die er nu nog in zitten: mijn Sim moet bijna elke dag naar het werk, anders wordt ze gedegradeerd, maar ze krijgt er geen cent voor en geen verbeterde werkprestaties.
En dat Beatrixkapsel.
Verschrikkelijk.
Daarom ewacht ik dus nog maar even. Ookal had ik zelf eigenlijk nooit echt last van bugs, terwijl anderen dat wel hadden.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik vind dat er wel veel bugs in zitten. Kan me eigenlijk niet herinneren dat dat na andere uitbreidingen ook zo was. Maar goed.
Dan klik op ja, en blijft hij eeuwig op Connecting: 0% staan.quote:Er is een update beschikbaar. Wil je de game updaten?
Die site werkt niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja echt, ben enkel Wolfman ofzo als vampier tegengekomen.
Deze mod zou het iig de aanmaak van vampieren moet kunnen stoppen.
dan heb je niet alle expensions zeker... sims 3: Wereldavonturen zit vol met bugs...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:08 schreef Tegan het volgende:
Ik heb met The Sims 3 eigenlijk nooit echt een bug gehad...
Wat moet je ook met die Sims 3 store?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die site werkt niet meer.![]()
![]()
Ik wou 'm eerst niet installeren, omdat ik bang was dat ik dan mijn hele buurt kwijt zou zijn (en ik ben al bij week 68), dus ging ik een keer in de zoveel tijd alle huishoudens langs om de vampiers dat drankje te laten drinken.
Maar nu loopt het spel dus steeds vast als ik van actief huishouden wissel ... dat gebeurde eerder al, maar nu gebeurt het bij minstens de helft van de huishoudens ...
Dan klik je op "oké" bij de vraag of je met dat huishouden wilt spelen, er komt een seconde te staan dat het bezig is met laden, en dan verdwijnen alle knoppen en zie je alleen maar de buurt en hoor je de muziek.
Nu moet ik de mod wel installeren, maar staat er dat er een internal server error is.
Heb ik weer gezellig meer dan 10 vampieren in m'n stand rondlopen.
En de Sims 3 Store werkt ook al niet goed ...
KUTSPEL.
Tot nu toe vind ik alleen Nachtleven geslaagd als expension... en ik heb ze allemaal.quote:
Maar ik maak ook nooit vampieren. Er komens telkens weer nieuwe Sims, gemaakt door het spel zelf, in de stad wonen, en daarvan zijn er altijd wel een paar vampier.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jammer om te horen dat het niet wil Madame(Mijn god, ik klink net alsof ik EA ben) maar om zulke gevolgen maak ik nooit vampieren eigenlijk, aangezien ik daar echt een hekel aan heb.
Hoe verhuizen? Naar een ander huis? Want dan hoort er niks te veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:46 schreef RickoKun het volgende:
Hoe kan je gvd op een NORMALE manier je sim verhuizen zonder al je vrienden etc. kwijt te raken?
Of is dat niet mogelijk?
Ik zie het al, ik MOEST (ben overnieuw begonnen, mijn poppetje kon niet meer in een ander huis, laat staan in zijn eigen huis 'omdat het te klein was' ofzo, echt heel vaag) op 'verhuizen' drukken a.d.h.v een computer die ik thuis heb moeten kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe verhuizen? Naar een ander huis? Want dan hoort er niks te veranderen.
Jep, dat was ook het eerste waar ik aan dacht...werkte nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik MOEST (ben overnieuw begonnen, mijn poppetje kon niet meer in een ander huis, laat staan in zijn eigen huis 'omdat het te klein was' ofzo, echt heel vaag) op 'verhuizen' drukken a.d.h.v een computer die ik thuis heb moeten kopen(ipv met de stad bewerking uit het huis in de bibliotheek plaatsen etc.)
@djinn
Is er geen mogelijkheid in het opties menu om alles naar fabrieksinstellingen te krijgen?
enige wat ik kan verzinnen is dat hij zegt dat er al een nieuwere versie geinstalleerd is van het spel..quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:37 schreef Elvi het volgende:
Hoe dramatisch is het als ik de uitbreidingspaketten in een andere volgorde installeer? Ik heb eerst Na Middernacht (ofzo) en net heb ik Ambities gekocht en die wil ik eroverheen installeren. En dan over een paar maanden als de ergste bugs uit Familieleven zijn gehaald ga ik die kopen en installeren. Dus eigenlijk draai ik 2 pakketten om. Kan dat of flipt het spel?
Typ in de cheatbalk "Buy de Bug" in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:13 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik heb in Frankrijk zo'n nectarmachine gekocht en wat van die nectarrekken, maar deze zijn niet in mijn inventaris verschenen. Ik ben nu weer gewoon in mijn stad maar weet iemand waar ik deze spullen nu kan vinden?
Dank u!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Typ in de cheatbalk "Buy de Bug" in.
Dan kun je bij "overige" een nectarapparaat, nectarrekken, Oosterse vechtkunstpoppen, camera's, eeuwenoude munten, etc. kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |