Nouja, ik ben nog steeds in de opstartfase. Dus eerste generatie enzo. Heb niet zoveel tijd, maar ik houd jullie wel up to date als ik verder komquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:34 schreef Fyina het volgende:
[..]
Tof, lukt het al?
Ik ben daar echt veel te ongeduldig voor :p
Ja?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:50 schreef Fyina het volgende:
Dat had ik ook, reset sim werkte daar ook voor.
Bij mij niet. Blijft om de zoveel seconden vast zitten.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:50 schreef Fyina het volgende:
Dat had ik ook, reset sim werkte daar ook voor.
Sommige dingen zijn gewoon slechter uitgevoerd dan voorgaande delen. In Sims 1 kon je tenminste nog interacties doen tijdens een date bijvoorbeeld, alles zien. Tegenwoordig is dat niet meer, gebouw inlopen en wachten tot het klaar is..quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:04 schreef Carrotcake-light het volgende:
Ik had Sims 3 gedownload met alle uitbreidingen die er voor zijn enzo, maar vind Sims 2 met alle uitbreidingen nog steeds leuker. Bij Sims 3 miste ik het een en ander, vond bij Sims 2 het leuk om een winkel aan huis te beginnen, en te tuinieren. Dit is bij Sims 3 toch allemaal beetje anders. Ik vond paardenwedstrijden wel leuk om te doen en lekker makkelijke manier van inkomen want als je je paard goed traint kan je er flink geld mee verdienen en als baan gewoon zelfstandig ruiter worden.
Reizen vond ik in Sims 3 ook wel leuk, maar ik had het spel al snel een beetje gezien. Vond het gewoon minder leuk dan Sims 2. Heb dus nu sims 3 weer verwijdered en sims 2 met alles erop en eraan weer mee begonnen..
Je hebt de Sims 3?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef RickoKun het volgende:
Ok, ik snap er niks van.
Ik heb die gore kut sims van mij hun "needs" alles op zijn hoogst.
Toch blijft die overall mood meter op minder dan de helft steken. Dit spel is fucking onmogelijk.
Ik geef die tering sims vreten (good meals 8u), genoeg slaap (8u) en verdomme ook nog eens big fun.
en NOG gaat die meter niet in dat positieve vakjeVolgens mij zal mijn sim eerder dood zijn dan dat ie zijn levensdoel heeft behaald
(leeft samen met iemand waar ie verkering mee heeft).
Bovendien gaat bijna altijd die oven in de fik.
Je kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef RickoKun het volgende:
Ok, ik snap er niks van.
Ik heb die gore kut sims van mij hun "needs" alles op zijn hoogst.
Toch blijft die overall mood meter op minder dan de helft steken. Dit spel is fucking onmogelijk.
Ik geef die tering sims vreten (good meals 8u), genoeg slaap (8u) en verdomme ook nog eens big fun.
en NOG gaat die meter niet in dat positieve vakjeVolgens mij zal mijn sim eerder dood zijn dan dat ie zijn levensdoel heeft behaald
(leeft samen met iemand waar ie verkering mee heeft).
Bovendien gaat bijna altijd die oven in de fik.
Jawel want alles wijst erop dat ze in al hun behoeftes bevredigd zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |