quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Misschien heeft ie een mindere show meegemaaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hehe, volledig vals ingelicht! Beste hiphop live-show die ik ooit heb gezien.
Over hiphop gesproken: Lowlands zou Eminem kunnen boeken, maar ik denk dat Pukkelpop hem wegkaapt dat weekend.
Zal wel toch? Er komen altijd zoveel bands, daar zit vast wel iets goeds tussenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef Operc het volgende:
Ik ben benieuwd naar de namen. Hopelijk zit er 1 headliner bij die ik tof vind.
Het is al lang en breed uitverkocht he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Hmm... Ik twijfel nog. Even kijken of er nog meer leuke namen komen.
Als je kaartjes moet kopen wel, jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is al lang en breed uitverkocht he?
Ahquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:12 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Als je kaartjes moet kopen wel, ja. Niet voor mij.
Waar komt dat laatste dag van maart vandaan? Volgens mij hadden ze vorige week alleen volgende week gezegd, zou dus ook nog vrijdag kunnenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:13 schreef conobram het volgende:
Nou laatste dag van maart, kom maar op met die aanvullingen.
Ja en; nee, dat mag niet... Hoe graag ik dat dan ook zou willen, haha!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
AhZit je in de muziekindustrie? Anders mag je je kaartje gerust aan mij geven hoor
OFWGKTA is grof, zeg maar wat de wu-tang vroeger was zijn zei nu. Ik kan er om lachen en wat ik van hun liveshows heb gezien zijn ze heel energiek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwdHou wel van hiphop hoor
Maar waarom denk je dat?
Maakt Bruno Mars trouwens nog kans om te komen?quote:(What you think of Hayley Williams?) Fuck her, Wolf Haley robbin' 'em
I'll crash that fuckin' airplane that that faggot nigga B.o.B is in
And stab Bruno Mars in his goddamn esophagus
And won't stop until the cops come in
Oh ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
OFWGKTA is grof, zeg maar wat de wu-tang vroeger was zijn zei nu. Ik kan er om lachen en wat ik van hun liveshows heb gezien zijn ze heel energiek.
[..]
Maakt Bruno Mars trouwens nog kans om te komen?
Er werd via twitter gezegd 'deze maand' nog nieuwe namen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar komt dat laatste dag van maart vandaan? Volgens mij hadden ze vorige week alleen volgende week gezegd, zou dus ook nog vrijdag kunnen
https://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/status/50911848907800576quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar komt dat laatste dag van maart vandaan? Volgens mij hadden ze vorige week alleen volgende week gezegd, zou dus ook nog vrijdag kunnen
Ah ok, ik dacht dat ze het over volgende week haddenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:19 schreef conobram het volgende:
[..]
Er werd via twitter gezegd 'deze maand' nog nieuwe namen.
1 april?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat ze het over volgende week hadden
Zin in morgen!
SWAAAAAAAAAAAGGGGG!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik kan wel wat hebben hoor
En Bruno Mars staat ook op Werchter dus wie weet
Ik denk het niet, want dan gelooft niemand hetquote:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #17quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want dan gelooft niemand hetDus had het al wel morgen verwacht, maar met Lowlands weet je het nooit
Wanneer werd vorig jaar de eerste zooi met namen bekend gemaakt? Ik kan me herinneren dat het vroeger pas tijdens Pinkpop was als de poster bekend werd gemaakt
Ah zelfde tijd dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #17
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja maar jij mag dit keer met iemand anders hooren voor friekin_ was ik me wel hoor
Die was puik op Pukkelpop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef rubbereend het volgende:
Ik eis dit jaar gewoon Fake Blood, hoe kan die nog nooit gekomen zijn
geen idee, ben nieuwsgierig ik ga er achter komen wat het isquote:
Op Extrema Outdoor was hij ook tofquote:
Ik wil Actress. Ik wil wobblen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Op Extrema Outdoor was hij ook tof
Als jij gaat wobblen dan wil ik ook Actressquote:
*bounce bouncequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als jij gaat wobblen dan wil ik ook Actress
Erg vet! Mogen wel komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
OFWGKTA is grof, zeg maar wat de wu-tang vroeger was zijn zei nu. Ik kan er om lachen en wat ik van hun liveshows heb gezien zijn ze heel energiek.
[..]
Neequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Er gaat een flashmob op lowlands plaatsvinden? http://twitter.com/#!/LowlandsFlasht volgt mij nu op twitter.
Als odd future komt ga ik huilen van gelukquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
[..]
Moguhquote:
Oh dat wist ik niet, heftigquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:11 schreef MB88 het volgende:
Radiohead en Beastieboys, als die namen hier al voorbij komen. Dat zou echt de hemel zijn...
Beastie BOys lijkt me sterk ivm keelkanker
Zeg datquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
MoguhMooie dag om wat namen bekend te maken he?
das toch alweer zo goed als over?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:11 schreef MB88 het volgende:
Radiohead en Beastieboys, als die namen hier al voorbij komen. Dat zou echt de hemel zijn...
Beastie BOys lijkt me sterk ivm keelkanker
quote:Podpads
Geen zin om je tent mee te zeulen? De zekerheid hebben om bij terugkomst op de camping niet te struikelen over je scheerlijn? Gaa dan voor de eco-vriendelijke oplossing: Podpads!
Deze compleet ingerichte festivalhuisjes met bedden, licht en slot zijn ook dit jaar te huur. Kom je met z'n vier-en, of wil je gewoon wat meer ruimte? Dan zijn er ook nog Bellepads; hetzelfde principe alleen dan wat groter en met vier bedden.
Kijk voor reserveringen of meer informatie over Podpads en Bellepads hier.
quote:
Vorig jaar waren ze er ook? Helemaal niet gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]Ik vind ze achterlijk duur elk jaar en dan sta je ook nog eens aan de verkeerde kant van de brug
Dat was briljant ja, met die designer lampquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:08 schreef kikoooooo het volgende:
Mietjes die niet in een tent durven.
Doet me denken aan Ramon de Stagiair
Ik hou me aanbevolenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:09 schreef Christiaan het volgende:
Ohja, voor LL heb ik ook nog een kaartje. Hangt van de line up af of het LL wordt of Pukkelpop.
Hoorde het net van mijn vent ja. Om te huilen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:11 schreef MrManiak het volgende:
Pinkpop heeft al wel nieuwe namen bekendgemaakt:
ELIZA DOOLITTLE * VERSAEMERGE * CAGE THE ELEPHANT
Ze zijn er al jarenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze er ook? Helemaal niet gezien.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:08 schreef kikoooooo het volgende:
Dat tentje er naastquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:08 schreef kikoooooo het volgende:
https://twitter.com/#!/Lowlands_2011/statuses/53370824022953984quote:Eerste officiële naam Lowlands weten wij al: Pearson Sound (ook wel Ramadanman) staat op Lowlands!! #LL11
21 seconds ago via web
Hoezo de eerste officiële naam? Er is toch al van alles bekend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/Lowlands_2011/statuses/53370824022953984
Werkt hier 'normaal'quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:21 schreef MaJo het volgende:
De Lowlands site loopt vast bij mij, zouden ze nu aan het updaten zijn?
lowlands.nl heeft voorlopig:quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoezo de eerste officiële naam? Er is toch al van alles bekend.
Pearson staat daar dus niet bijquote:BULLET FOR MY VALENTINE
FLEET FOXES
INTERPOL
JEUGD VAN TEGENWOORDIG
OMAR SOULEYMAN
RESIDENTIE ORKEST
TRENTEMØLLER (LIVE)
WOMBATS, THE
Relaxquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ha ik heb tot 11 uur uitgeslapen en de namen zijn er lekker nog niet!
Staan redelijk ver achteraan, als je naar het camperveld loopt net daarvoor aan de linkerkant, een apart afgezet stuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze er ook? Helemaal niet gezien.
Wordt het normaal gewoon op de site geupdate? Of Twitter of hoe werkt het normaal..?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef PiRANiA het volgende:
Bij iedere kick van dit topic denk ik: zal het?.
Twitter is meestal snellerquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:36 schreef neilpad het volgende:
[..]
Wordt het normaal gewoon op de site geupdate? Of Twitter of hoe werkt het normaal..?
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef PiRANiA het volgende:
dubstep, electronic, experimental, british, drum and bass
Exactquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
Lekker
Hopelijk nog meer dnb namen
Dat moment had ik toen ik opeens topic nummer 18 met 4 pagina's zag staan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef PiRANiA het volgende:
Bij iedere kick van dit topic denk ik: zal het?.
Ja dus welquote:
Ik hoop dat ik niet in de buurt ben dan, flashmobsquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:09 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik dacht de namen zullen er wel zijn als ik wakker word maar niet dus
[..]
Ja dus wel
slecht, ongeinspireerde flashmobs wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet in de buurt ben dan, flashmobs
misschien is ie ziek en komen ze volgende week pasquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef PiRANiA het volgende:
Rapid_Razor_bob heeft vandaag nog helemaal niet getweet...
Paardenlul.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:40 schreef PiRANiA het volgende:
Rapid_Razor_bob heeft vandaag nog helemaal niet getweet...
Kan gebeuren!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
misschien is ie ziek en komen ze volgende week pas
bit.lyquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef vaasinbloem het volgende:
edit: kut youtube integratie, kan niet mensen voor de gek houden
Ja, dat had ik ook gedaan, maar dan pakt die toch die youtube link. Zit wel goed in elkaar, dat fokquote:
Had ik maar iets te doen vandaag nu zit ik echt te wachten op die namenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
Shit, moet nu naar een seminar en nog geen namen.
Ik check het tijdens mijn werk gewoon op mijn iPhonequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
Shit, moet nu naar een seminar en nog geen namen.
Wa hij zegt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:29 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Had ik maar iets te doen vandaag nu zit ik echt te wachten op die namen
Klagen over 4 jaar terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef MB88 het volgende:
Hoe noem je het dan wanneer 12500 man tegelijk "Theo" gaat roepen? Komt ook aardig dichtbij flashmob, maar dan nog triester
quote:Met smacht wordt gewacht op het nieuwe album, dus ontbreken op Lowlands mogen ze niet: de Arctic Monkeys! Voor de rockers onder ons: Rise Against komt ook:) Verder verwelkomen we de Berlijnse technogrootheid Paul Kalkbrenner met een liveset, komt Skin met Skunk Anansie haar zangkunsten ten gehore brengen en is daar het Zweedse trio rond singer/songwriter José González: Junip.
Is dat nou alles? Nein! Anna Calvi / Warpaint / Mayer Hawthorne & The County / BudZillus / Miles Kane / Matthew Dear (live band) / Will And The People
Nouquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef MrManiak het volgende:
NAMEN!
Paul Kalkbrenner
Anna Calvi / Warpaint / Mayer Hawthorne & The County / BudZillus / Miles Kane / Matthew Dear (live band) / Will And The People
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef AMDB het volgende:
AM en Miles Kane. Nu al een top line-up voor mij
Wat een huilie johquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Werkelijk nog geen moment kromme tenen gehad vanwege geen kaartje sinds..ik geen kaartje heb, zeg maar.
Als de programmering zich zo voortzet, ga ik 't ook niet eens op 3voor12 of radio/tv volgen.
Al zal er heus nog wel iets aardigs bijkomen in de komende maanden.
Ja, daar had ik al op gehoopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:39 schreef vaasinbloem het volgende:
Lekker lui alle sterke geruchten bevestigen, beetje jammer dit..
Matthew Dear wel dope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef friekin_ het volgende:
Mensen die zeiken op de line up: Lowlands heeft nou eenmaal onbekendere namen. Deal with it. Er komen nog genoeg namen de komende maanden. En mocht je het allemaal kut vinden omdat je liever gaat moshen bij Kings Of Leon, doe anderen dan een lol en verkoop je ticket voor de aanschafprijs. KUSJES.
Matthew Dear.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef julian6 het volgende:
zit er nou geen één elektronische naam tussen? met uitzondering van de overcommerciële paul kalkbrenner
quote:Queens of the Stone Age, Snow Patrol, Pendulum, Massive Attack, NOFX, The Specials, Placebo, The xx, All Time Low, Blood Red Shoes, Fat Freddy's Drop, OK GO, 30 Seconds To Mars, Gentleman & The Evolution, Marina and the Diamonds, Staff Benda Bilili en Burning Spear.
Daar teken ik nu voor hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Beaudelaire het volgende:
We worden gewoon verwend. Kijk eens wat er vorig jaar bevestigd weer bij de tweede ronde.
[..]
Kalkbrenner is gewoon tof zolang hij sky and sand maar thuislaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef julian6 het volgende:
zit er nou geen één elektronische naam tussen? met uitzondering van de overcommerciële paul kalkbrenner
Ik sprong echt een gat in de lucht toen ik fat freddy's drop zag staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Beaudelaire het volgende:
We worden gewoon verwend. Kijk eens wat er vorig jaar bevestigd weer bij de tweede ronde.
[..]
We drinken wel een biertje op je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neuh, wat moet ik met headliners op een festival waar ik niet heenga. Het lag ook wel een beetje in de verwachting. Ik kon me van tevoren al niets bedenken waar ik echt van zou balen als het op LL zou staan, wat ik al niet in een zaal ga bekijken dit jaar. Daar waar een paar jaar geleden nog veel nieuwe acts op Lowlands stonden die me ook interessant leken, moeten er dit jaar nog heel veel hun best doen om mij enthousiast te krijgen.
Maar als de mensen die wel gaan maar hun partij favorieten krijgen, dan vind ik 't best.
Het zou denk ik niet mijn editie geworden zijn.
Flinke verbetering inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Doe dat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
We drinken wel een biertje op je.
Jameson in spa roodfles ftw.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe dat!
Ow en de pure Jack Daniels kun je gewoon bij de Converse stand verkrijgen he.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe dat!
Ow en de pure Jack Daniels kun je gewoon bij de Converse stand verkrijgen he.
Altijd lekker om dat Surinaamse broodje mee weg te spoelenquote:
Was Surinaamse saté.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Altijd lekker om dat Surinaamse broodje mee weg te spoelen
Wel uitzitten deze, he
Op de rest van het terrein wel ja, maar op het prijslijstje stond daar niks over cola. Heb 't zelf overigens niet gechecked.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik dacht dat je het daar alleen verdund met cola kon krijgen
Little Peoplequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef vaasinbloem het volgende:
http://pitchfork.com/tv/pov/matthew-dear/#1-intro
Wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:04 schreef N-E-R-D het volgende:
volgens mij moet ik me schamen dat ik matthew dear niet ken
Ga eens richting de 750k denken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb geen verstand van boekingsprijzen van bands ofzo.. Maar hoeveel zouden ze moeten neerleggen voor Arctic Monkeys?
2 jaar terug moesten ze 50k voor die ene band betalen, met josh homme en dave grohl. Dus denk dat dit 150k is ofzo?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef TWP het volgende:
Er is iemand de Dropbox folder aan het volgooien #goedbezig.
Dank jequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef TWP het volgende:
Er is iemand de Dropbox folder aan het volgooien #goedbezig.
Lijkt me iig zonde om zo'n deel van je budget weg te gooien voor een band die je de laatste jaren al twee keer hebt geprogrammeerd..quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
2 jaar terug moesten ze 50k voor die ene band betalen, met josh homme en dave grohl. Dus denk dat dit 150k is ofzo?
Maar toen wisten ze niet eens wie het waren, die waren vrij goedkoop dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
2 jaar terug moesten ze 50k voor die ene band betalen, met josh homme en dave grohl. Dus denk dat dit 150k is ofzo?
DM je mail maar, ik voeg je wel toequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef portie het volgende:
Bij wie kan ik me aanmelden voor de dropbox folder (a)
Ik vind het juist beter dan vorig jaar rond deze tijd. De grote namen tot dan toe vind ik een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef MaJo het volgende:
Heb ik hiervoor de hele ochtend zitten F5en?vergeleken met de zooi namen die vorig jaar rond deze tijd bekend werden gemaakt vind ik het weinig boeiend, maar dat zal nog wel komen
lowlands is hoe dan ook tof!
AM dus ongeveer 50.000equote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef MB88 het volgende:
Als Anouk al 125k doet... en een oldtimer als Bryan Adams 800k.
Schrijf ik nou 750k ?quote:
Waren die niet exclusive voor een Engels festival?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En hoeveel zouden The Strokes kosten? Want gister postte iemand hier dat het de een of de ander zou zijn ivm budget...
Lijkt me dan toch dat je voor de band kiest die nog nooit op een Nederlands festival heeft gestaan..
Ik dacht al, het is geen Coldplayquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef MB88 het volgende:
[..]
Schrijf ik nou 750k ?
Dat is dus een typo... ik bedoelde 250k.
Coldplay haal je niet voor 750k hoorquote:
Voor een band die dit jaar zijn vierde cd uitbrengt vind ik dat niet zo heel gek. Bovendien zat er 3 jaar tussen de eerste twee keer (2006 en 2009) dus dat valt best meequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Lijkt me iig zonde om zo'n deel van je budget weg te gooien voor een band die je de laatste jaren al twee keer hebt geprogrammeerd..
Nee hoor, vorig jaar wel. Zijn dit jaar al bevestigd voor Benicassim en een Portugees festival.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waren die niet exclusive voor een Engels festival?
Weet ik, maar is al meer in de richting dan AM voor dat geld. Denk idd dat die ergens tussen 150-300 zitten. Al is het altijd lastig om zulke dingen te zeggen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Coldplay haal je niet voor 750k hoor
Der zullen heus nog een hoop leuke namen bij komen, maar die bewaren ze dan tot het laatst, wat er is is kan mij nog niet echt bekoren.quote:
Je weet natuurlijk nooit wat er allemaal achter zit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar wel. Zijn dit jaar al bevestigd voor Benicassim en een Portugees festival.
Niks mis met defqonquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe, ik heb op dit moment 4% meer compatibility met Defqon 1 dan met Lowlands.
Maar ik denk dat dat komt doordat daar de hardstyle Luna staat en niet het door mij geliefde jaren '90 gitaarbandje
Gelukkig maar. Ben niet zo into Angerfist.
Dat wilden ze een tijdje geleden op het festivalterrein van Lowlands houden ofzo toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niks mis met defqon
Waar zit die festivalvergelijker ook alweer?
Niet een tijdje geleden, dat willen ze nog steeds en gaat ook gebeuren komende juni.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat wilden ze een tijdje geleden op het festivalterrein van Lowlands houden ofzo toch?
Het gras zal mooi platgestampt worden denk ik. Word een mooi feesjequote:Defqon.1 Festival
georganiseerd door Q-dance
zaterdag 25 juni 2011
11:00 - 23:00
Walibi Holland
Biddinghuizen
http://www.last.fm/festivalsquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niks mis met defqon
Waar zit die festivalvergelijker ook alweer?
0%quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festivals
En de nieuwe namen zitten nog niet in je compatibility.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt ie alleen naar je geluisterde artiesten en niet hoe vaak je ze luistert.
Er blijven weinig bands over op die manier... Kaiser Chiefs of Editors 3 keer in 4 jaar is behoorlijk over de top, zeker aangezien ze ondertussen ook nog op alle mogelijk denkbare andere festivals in de buurt stonden die jaren. Zo'n boeking zou nog gefronste wenkbrauwen opleveren als ze er bij wijze van spreken 5 jaar niet hebben gestaan. Dat is het grote verschil met deze act. Want een van de meest relevante bands van de afgelopen jaren die straks verspreid over 6 edities 3 keer opgetreden hebben, en die tegen de tijd van hun headline-slot al bijna 3 maanden hun hoogverwachte vierde album uithebben, is een heel ander verhaal. Kan me voorstellen dat de organisatie héél erg tevreden is met een headliner van de klasse als deze. Want ook wat dat betreft: Bleef anders heel weinig over om te boeken dat weekend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Lijkt me iig zonde om zo'n deel van je budget weg te gooien voor een band die je de laatste jaren al twee keer hebt geprogrammeerd..
Ja, daar ga ik heen voor de muziek, naar Lowlands voor het bier (en wat muziek)quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier moet ik eigenlijk naartoe:
http://www.primaverasound.com/ps/?page=cartel&lang=en
En de sfeerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik heen voor de muziek, naar Lowlands voor het bier (en wat muziek)
Ja. Volgens mijn Last.FM zou ik 82% hebben bij Huntenpop. Daar zijn 3 namen bekend waar ik er 2 draai.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:06 schreef rubbereend het volgende:
en die 84% is op basis van die paar bands die bekend zijn?
Je bent niet de enige, maar de goede namen komen nog wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef willemwaus het volgende:
Wat een kut namen zegAlleen van paultje kalk word ik enigszins blij
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef willemwaus het volgende:
Wat een kut namen zegAlleen van paultje kalk word ik enigszins blij
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mensen die zeiken op de line up: Lowlands heeft nou eenmaal onbekendere namen. Deal with it. Er komen nog genoeg namen de komende maanden. En mocht je het allemaal kut vinden omdat je liever gaat moshen bij Kings Of Leon, doe anderen dan een lol en verkoop je ticket voor de aanschafprijs. KUSJES.
Agree. LL gaat gewoonweg weer alternatiever.quote:
Megavette headliners, bands die niet touren etc...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:23 schreef Jacobuspower het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd: Wat hadden alle mensen die zeiken over de line-up wel verwacht/gehoopt
Lieve schat, dit wordt de 5e keer dat ik ga, dus ik snap het concept echt wel, maar zelfs van de zojuist bekend gemaakte "onbekendere namen" word ik niet echt warm..quote:
Alsof mensen die zeggen dat ze niet blij worden van deze namen alleen maar grote, commerciële namen willenquote:
Het punt is dat er van de 100+ namen nu net een handjevol bekend is. Je KUNT helemaal nog niet klagen, "lieve schat"quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:26 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Lieve schat, dit wordt de 5e keer dat ik ga, dus ik snap het concept echt wel, maar zelfs van de zojuist bekend gemaakte "onbekendere namen" word ik niet echt warm..
Dit dus. Ik word niet nat van grote namen, ik woon bij de Xray, maar toch. Genoeg reden om vrolijk te zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het punt is dat er van de 100+ namen nu net een handjevol bekend is. Je KUNT helemaal nog niet klagen, "lieve schat"
Dat zou dan mijn eerste keer in de lima worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Crystal Fighters in de Lima lijkt me wel een safe bet, right?
Maar dan weet je de volledige opstelling meestal al. En of ze 4-3-3 spelen of 4-4-2, wie de vierde en vijfde man is, wie op het middenveld komen etc. Nu weten we alleen nog een topje van de ijsbergquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef ralfseltje het volgende:
Nu klagen is hetzelfde als tijdens de voorbeschouwing van Barcelona - Arsenal al roepen dat het een kutwedstrijd is. Ja, de voorbeschouwing is saai, maar de wedstrijd is nog niet eens begonnen
Haha tja... De bevestigingen nu is dus als klagen over dat er weer 4-3-3 gespeeld wordt. Informatie die je niks doet. Naja oke, mijn analogie was niet geheel perfect.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Maar dan weet je de volledige opstelling meestal al. En of ze 4-3-3 spelen of 4-4-2, wie de vierde en vijfde man is, wie op het middenveld komen etc. Nu weten we alleen nog een topje van de ijsberg
Ligt eraan hoe grote hitjes ze gaan nog gaan scorenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Crystal Fighters in de Lima lijkt me wel een safe bet, right?
Zijn er al grote namen bekend naast AM dan? Vorig jaar waren er in het begin meer grote namen zoals The kooks, QOTSA en placebo. Nu moeten dat soort namen juist nog komen heb ik het idee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vind het juist beter dan vorig jaar rond deze tijd. De grote namen tot dan toe vind ik een beetje
Ik zeg toch dat ik er niet warm van word, dat zou inmiddels wel van minstens 1 act moeten van de 20..quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het punt is dat er van de 100+ namen nu net een handjevol bekend is. Je KUNT helemaal nog niet klagen, "lieve schat"
Interpol en Fleet Foxes zijn aardig groot toch? Of is dat net subtop?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zijn er al grote namen bekend naast AM dan? Vorig jaar waren er in het begin meer grote namen zoals The kooks, QOTSA en placebo. Nu moeten dat soort namen juist nog komen heb ik het idee.
Neeh denk het niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Interpol en Fleet Foxes zijn aardig groot toch? Of is dat net subtop?
Helemaal eens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Jacobuspower het volgende:
En Fleet Foxes zal wel in de Grolsch staan, wat wel erg zonde is, liever de India ofzo![]()
Dat geeft nogmaals de betrouwbaarheid van die Lowlands_2011 twitter aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Hoe zit het trouwens met Pearson Sound, komt die nog of was maar een vaag gerucht?
quote:"Eerste officiële naam Lowlands weten wij al: Pearson Sound (ook wel Ramadanman) staat op Lowlands!! #LL11"
Bij dat bericht stond een link met zijn tourschema, daarop was te zien dat hij 19 augustus op Lowlands staat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Hoe zit het trouwens met Pearson Sound, komt die nog of was maar een vaag gerucht?
Wat denk je? Coldplay, Muse, Lady Gaga, U2, Kings of Leon, Metallica en Rammstein natuurlijk. Wat een kut namen dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:23 schreef Jacobuspower het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd: Wat hadden alle mensen die zeiken over de line-up wel verwacht/gehoopt
Van mij mag Interpol weer in de Grolsch, in de avondquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Neeh denk het niet.
Interpol zal wel in de Alpha staan, maar geen headline spot.
En Fleet Foxes zal wel in de Grolsch staan, wat wel erg zonde is, liever de India ofzo![]()
Maar we hebben nu alleen nog de Vrijdag headliner. Nog 2 te gaan
nee sorry, dit was het. Meer komt er nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil meerrrrrrrrrr electro/techno namennnnnnnnnnn
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee sorry, dit was het. Meer komt er niet
Ik hoop op een apparat, nog nooit live gezien, lijkt me zo gruwelijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb ook nog wel een aantal namen op mijn verlanglijstje staan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://messages.fok.nl/compose.php?to=friekin_quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
kaartje in de verkoop dan maar
daar hoop ik ook op, één van de weinige grote Lowlands waardige acts die nog niet op Lowlands gestaan heeft wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoop nog steeds heeeeeeeeeeeeeel hard op Daft Punk. Als zij komen dan kan mijn Lowlands echt niet meer stuk, zelfs al zou de rest allemaal Nederlandse kutbandjes zijn.
Naar wat ik begrijp is naar ze op CD luisteren en naar ze kijken weinig andersquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
AM wil ik al heel lang zien trouwens, luister het alleen nooit meer tegenwoordig. Maar alsnog leuk.
Bullshit imho.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Naar wat ik begrijp is naar ze op CD luisteren en naar ze kijken weinig anders
Tsja wil ik zelf zien voordat ik er een oordeel over vel. Als ze kut zijn loop ik wel weg na heel hard gelachen te hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Naar wat ik begrijp is naar ze op CD luisteren en naar ze kijken weinig anders
mwah de beelden die ik ervan gezien heb en wat ik van mensen heb gehoord die er zijn wezen kijken was het een beetje dooie bedoeling op het podium.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bullshit imho.
Maar ik ben dan ook niet heel erg objectief te noemen.
Tsja maar da's één optreden uit velen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah de beelden die ik ervan gezien heb en wat ik van mensen heb gehoord die er zijn wezen kijken was het een beetje dooie bedoeling op het podium.
Ik heb beelden van meer festivals gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsja maar da's één optreden uit velen.
Ik wist al hoe slecht ze waren, door een eerdere ervaring in de HMH. Ik heb toch nog maar even op de heuvels bij de alpha gezeten om te lachen. En anderen maar beweren dat ze geweldig warenquote:
Liever jezelf blijven dan overdreven rock 'n roll doen is mijn mening. Maar muzikaal zijn ze live superstrak, hebben ze vaak toffe toevoegingen. Maar idd niet een band die je kan bekoren als je de muziek niet leuk vind.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb beelden van meer festivals gezien
JVT als opener op Werchter was ook wel bedroevend. Heel leuk in een kleine tent, maar dat was zó kut.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Het slechtste wat ik ooit gezien was de Blood Hound Gang, wel vermakelijk maar baggerslecht
La Rouxquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JVT als opener op Werchter was ook wel bedroevend. Heel leuk in een kleine tent, maar dat was zó kut.En Katy Perry, maar dat was dan wel weer tof door de show. En en en die ene van Bulletproof.
Die ja. Gatverdamme dat was echt erg.quote:
Mwah ik vind het altijd wel leuk als er live iets extra is, beetje interactie met het publiek enzo. Maarja als dat niet in de jongens zit kan je het niet forceren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Liever jezelf blijven dan overdreven rock 'n roll doen is mijn mening. Maar muzikaal zijn ze live superstrak, hebben ze vaak toffe toevoegingen. Maar idd niet een band die je kan bekoren als je de muziek niet leuk vind.
The Agile Beastquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil die gast wel zien drummen.Dat is alleen al waarom ik zou blijven staan.
Ik ben fan en hoorde dat ze live kut waren maar vond toch dat ze een leuke show hadden neergezet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wist al hoe slecht ze waren, door een eerdere ervaring in de HMH. Ik heb toch nog maar even op de heuvels bij de alpha gezeten om te lachen. En anderen maar beweren dat ze geweldig waren
Same, die Jarred Leto (zoiets) die werd helemaal gek omdat de tent niet eens vol was en weinig mensen los gingen, schreeuwen en schelden op het podium, priceless!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wist al hoe slecht ze waren, door een eerdere ervaring in de HMH. Ik heb toch nog maar even op de heuvels bij de alpha gezeten om te lachen. En anderen maar beweren dat ze geweldig waren
Ik vond blink vorig jaar zo bedroevend slecht, alles ging er wel niet om hoe leip die travis wel niet isquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Het slechtste wat ik ooit gezien was de Blood Hound Gang, wel vermakelijk maar baggerslecht
Serieus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Same, die Jarred Leto (zoiets) die werd helemaal gek omdat de tent niet eens vol was en weinig mensen los gingen, schreeuwen en schelden op het podium, priceless!
Yea, wij pakten ff lekker wat rust buiten bij de alpha, hij de hele tijd schelden en schreeuwen,quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Yea, wij pakten ff lekker wat rust buiten bij de alpha, hij de hele tijd schelden en schreeuwen,
"ur the worst fucking crowd" lol..
Hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]Pulp vertrok ook ooit boos van het podium omdat iedereen vooral in de Alpha kwam schuilen en stond te praten. "We are fucking up here"
Maar wat is het?quote:
een bekertje die schokkend isquote:
Dit soort gasten zouden de rest van hun leven gratis naar lowlands moeten mogenquote:
Zomaar? Er is nog niet mee geknoeid?quote:
waarschijnlijk paar draadjes aan verbonden. Hoe ze het plastic hebben laten geleiden is mij een raadselquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zomaar? Er is nog niet mee geknoeid?
Viel met 5daysoff een beetje tegen, vooral hard en energiek, maar zijn wazige ambientachtige en breaks dingen daarvan was bijna niets terug te horenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik hoop op een apparat, nog nooit live gezien, lijkt me zo gruwelijk!
filmpje daarvan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Same, die Jarred Leto (zoiets) die werd helemaal gek omdat de tent niet eens vol was en weinig mensen los gingen, schreeuwen en schelden op het podium, priceless!
Lijkt me héél sterk. Al hoop ik natuurlijk dat Miles 505 en Plastic Tramp mee komt spelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Tourniquet het volgende:
Okay... Miles Kane én Alex Turner op LL. Last Shadow Puppets anyone?
Oe. Dat zou vet zijn inderdaad, als ze ff één of twee nummers samen komen spelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Tourniquet het volgende:
Okay... Miles Kane én Alex Turner op LL. Last Shadow Puppets anyone?
Inderdaad, hele show zal er niet inzitten maar 1 of 2 nummers samen zou gaaf zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oe. Dat zou vet zijn inderdaad, als ze ff één of twee nummers samen komen spelen
haha pwndquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef PiRANiA het volgende:
Daar ben ik weet. Volgens mij was ik een kwartier weg toen de namen kwamen
Ik zou zeker ook even Miles Kane opzoeken en daar naartoe gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Word overigens ook niet heel blij met de namen. Ga Waarschijnlijk alleen AM bekijken van dit lijstje
Heb Miles wel een keer beluisterd, maar vind et tot nu toe niet heel goed. Come Closer (zo heette de single volgens mij) kan me niet echt boeien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik zou zeker ook even Miles Kane opzoeken en daar naartoe gaan.
Sowieso een tip voor alle liefhebbers van AM
nee waar dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:23 schreef Christiaan het volgende:
Lees ik hier nu serieus mensen die de vandaag aangekondigde namen "onbekend" en "alternatief" noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |