Als er BTW-verhoging komt komen dit jaar de kaarten nog in de verkoop (quote:De cultuurterrorist met de peroxidepruik heeft zijn eerste virtuele knieschot uitgedeeld. In ruil voor de gedoogsteun van de PVV hebben zijn handlangers Rutte en Verhagen de ontaarde kunst- en cultuursector zonder slag of stoot geofferd. Waar de gemiddelde bezuinigingen 8% bedragen, wordt de Nederlandse kunst- en cultuursector met 20% wraakkorting gestraft.
dat is de grap jaquote:
En daar zit die vieze servicekosten scam van een paar terug (10 euro) nog niet eens bijquote:Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat een smerig gezeik zeg van Mojo en die actie, als de regering niet voor verhogingen zorgt doen ze het zelf toch wel, dus ga maar nou niet zo zielig doen over de teloorgang van cultuur door te dure kaartjes.
[ afbeelding ]
Als ze hun kaartverkoop voor 2011 houden maar toch wagen alsnog hun prijs te verhogen mogen ze al helemaal een klap op hun bek krijgen.
Ik denk dat ze toch wel quitte zullen spelen vanwege het 'commerciele' publiek dat toch wel betaald.. en dan hebben ze geen reden meer om het terug te draaien.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:29 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk zal het de overheid meer kosten. Domme actie van het kabinet dus.
Precies. Zij balen alleen maar omdat ze hun eigen winst minder snel kunnen vermeerderen.. als er opeens 20 euro btw bijkomt zal het veel meer opvallen dat zij er ook nog een dikke winstmarge bijgooien zoals ze elk jaar doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat een smerig gezeik zeg van Mojo en die actie, als de regering niet voor verhogingen zorgt doen ze het zelf toch wel, dus ga maar nou niet zo zielig doen over de teloorgang van cultuur door te dure kaartjes.
[ afbeelding ]
Als ze hun kaartverkoop voor 2011 houden maar toch wagen alsnog hun prijs te verhogen mogen ze al helemaal een klap op hun bek krijgen.
Kan, maar dan moeten we ook weer bij 1 beginnen met tellen.quote:Op donderdag 18 november 2010 07:54 schreef stbabylon het volgende:
JaStom hoor! LL moet gewoon nog steeds fl150 zijn
Over de TT, moet dat niet 2011 zijn?
Ik maak daar geen probleem van.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan, maar dan moeten we ook weer bij 1 beginnen met tellen.
Dan vraag ik het in FBquote:Op donderdag 18 november 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak daar geen probleem van.
Daar gaat mojo niet op wachten.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:35 schreef CoenH het volgende:
Het moet toch ook door de 1e kamer goedgekeurd worden voordat ze het er door heen mogen drukken?
Nope, lang niet alles hoeft door de 1e kamerquote:Op donderdag 18 november 2010 17:35 schreef CoenH het volgende:
Het moet toch ook door de 1e kamer goedgekeurd worden voordat ze het er door heen mogen drukken?
Is er gestemd? Of ga je uit van het nieuwsbericht op nu?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:35 schreef julian6 het volgende:
Prijsverhoging is definitief.. volgende maand tickets dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |