Als er BTW-verhoging komt komen dit jaar de kaarten nog in de verkoop (quote:De cultuurterrorist met de peroxidepruik heeft zijn eerste virtuele knieschot uitgedeeld. In ruil voor de gedoogsteun van de PVV hebben zijn handlangers Rutte en Verhagen de ontaarde kunst- en cultuursector zonder slag of stoot geofferd. Waar de gemiddelde bezuinigingen 8% bedragen, wordt de Nederlandse kunst- en cultuursector met 20% wraakkorting gestraft.
dat is de grap jaquote:
En daar zit die vieze servicekosten scam van een paar terug (10 euro) nog niet eens bijquote:Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat een smerig gezeik zeg van Mojo en die actie, als de regering niet voor verhogingen zorgt doen ze het zelf toch wel, dus ga maar nou niet zo zielig doen over de teloorgang van cultuur door te dure kaartjes.
[ afbeelding ]
Als ze hun kaartverkoop voor 2011 houden maar toch wagen alsnog hun prijs te verhogen mogen ze al helemaal een klap op hun bek krijgen.
Ik denk dat ze toch wel quitte zullen spelen vanwege het 'commerciele' publiek dat toch wel betaald.. en dan hebben ze geen reden meer om het terug te draaien.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:29 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk zal het de overheid meer kosten. Domme actie van het kabinet dus.
Precies. Zij balen alleen maar omdat ze hun eigen winst minder snel kunnen vermeerderen.. als er opeens 20 euro btw bijkomt zal het veel meer opvallen dat zij er ook nog een dikke winstmarge bijgooien zoals ze elk jaar doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat een smerig gezeik zeg van Mojo en die actie, als de regering niet voor verhogingen zorgt doen ze het zelf toch wel, dus ga maar nou niet zo zielig doen over de teloorgang van cultuur door te dure kaartjes.
[ afbeelding ]
Als ze hun kaartverkoop voor 2011 houden maar toch wagen alsnog hun prijs te verhogen mogen ze al helemaal een klap op hun bek krijgen.
Kan, maar dan moeten we ook weer bij 1 beginnen met tellen.quote:Op donderdag 18 november 2010 07:54 schreef stbabylon het volgende:
JaStom hoor! LL moet gewoon nog steeds fl150 zijn
Over de TT, moet dat niet 2011 zijn?
Ik maak daar geen probleem van.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan, maar dan moeten we ook weer bij 1 beginnen met tellen.
Dan vraag ik het in FBquote:Op donderdag 18 november 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak daar geen probleem van.
Daar gaat mojo niet op wachten.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:35 schreef CoenH het volgende:
Het moet toch ook door de 1e kamer goedgekeurd worden voordat ze het er door heen mogen drukken?
Nope, lang niet alles hoeft door de 1e kamerquote:Op donderdag 18 november 2010 17:35 schreef CoenH het volgende:
Het moet toch ook door de 1e kamer goedgekeurd worden voordat ze het er door heen mogen drukken?
Is er gestemd? Of ga je uit van het nieuwsbericht op nu?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:35 schreef julian6 het volgende:
Prijsverhoging is definitief.. volgende maand tickets dus!
Ja?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is er gestemd? Of ga je uit van het nieuwsbericht op nu?
Wat denk jij dat quotes betekenen?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja?
http://www.nu.nl/politiek(...)unst-definitief.html
Nu heeft nog nooit een fout artikel gepubliceerd.. ze trekken als na voordat ze iets naar buiten brengen. Tis geen fok FP ofzo.
Minstens 8.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:40 schreef TWP het volgende:
Hoeveel kaartjes kun je eigenlijk per persoon kopen?![]()
Ik zie het alweer gebeuren dat meer dan de helft van de mensen waar we mee gaan niet genoeg geld heeft
hou toch opquote:Op donderdag 18 november 2010 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat denk jij dat quotes betekenen?
Btw-verhoging kunst 'definitief'
Er is nog niet gestemd, dus 'definitief', niet definitief.
Troll!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minstens 8.
Ik denk dat ik er dit jaar 4 koop. 1 extra voor iemand die tegen die tijd toch meegaat. En 2 om voor veel winst door te verkopen
Ik was gewoon benieuwd of de stemming al was geweest.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
hou toch opdit gaat er komen.
'De Kamer stemt later donderdag nog over het voorstel, maar een meerderheid ervoor is er niet.'
Die is nog niet geweest, maar je kan er vergif op innemen dat dit aan wordt genomen.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd of de stemming al was geweest.
Ik ben skieuwnierig met hoeveel stemmenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die is nog niet geweest, maar je kan er vergif op innemen dat dit aan wordt genomen.
Zit nog op het werk, en wifi in het hotel sucksquote:Op donderdag 18 november 2010 17:51 schreef Beaudelaire het volgende:
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Volgens mij kun je vanaf 6 uur de stemmingen hier volgen. In ieder geval voor het Belastingplan van volgend jaar, volgens mij hoort de BTW-verhoging daar ook bij.
nu begonnenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:51 schreef Beaudelaire het volgende:
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Volgens mij kun je vanaf 6 uur de stemmingen hier volgen. In ieder geval voor het Belastingplan van volgend jaar, volgens mij hoort de BTW-verhoging daar ook bij.
LL goedkoper dan de aanschafprijsquote:Op donderdag 18 november 2010 18:20 schreef Mr.DD het volgende:
Ach, gewoon week van te voren kaartje regelen via Twitter. Werkt altijd, vaak goedkoper ook.
jep.. ik denk niet dat mojo denkt 'nou er komt zoveel BTW bij dus laten we die jaarlijke eigen verhoging dit jaar maar achterwege'quote:Op donderdag 18 november 2010 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben we vanaf volgend jaar dus last van.
quote:De voorverkoop van Lowlands start vrijdag 26 november om 11:00u sharp via lowlands.nl en livenation.nl
http://www.lowlands.nl/
quote:TICKETINFO
TICKET: ¤165,- (inclusief ¤10,- servicekosten)*
Drie dagen festival, inclusief kamperen met tent, parkeren, pendelbus, servicekosten.
LOWLANDS CJP TICKET: ¤155,- (inclusief ¤10,- servicekosten)*
CJP-leden krijgen ¤10,- korting op hun Lowlandsticket. 10.000 tickets beschikbaar.
UPGRADE WALIBI WORLD: ¤22,-*
3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekeind OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2011 met uitzondering van donderdag 18 augustus en maandag 22 augustus. Alleen geldig i.c.m. een geldig Lowlands of Lowlands CJP ticket.
CAMPER CAMPING TICKET: ¤49,50 (inclusief ¤4,50 servicekosten)*
Bezoekers met een camper, caravan of vouwwagen dienen aanvullend een Camper Camping ticket te kopen. Geldig voor 1 standplaats van 30m2 voor een camper/caravan/vouwwagen + 1 (voor)tent. Maximale lengte camper/caravan: 8,5m en enkel geldig i.c.m een geldig Lowlandsticket. Alleen caravans, campers of vouwwagen zijn toegestaan als ze voldoen aan de eisen genoemd in de Wegenverkeerswet en de Regeling Voertuigen. Tap- en geluidsinstallaties zijn niet toegestaan. Ingebouwde gasinstallaties zijn toegestaan wanneer de bezoeker een recent (max 1 jaar oud) keuringsrapport van de BOVAG ter plekke kant tonen. De organisatie houdt zich het recht voor een voertuig te weigeren. Voor voertuigen langer dan 8,5m geldt een aanvullend reglement. Mail hiervoor naar info@lowlands.nl
MUNTPRIJS: ¤2,50 per munt (blijft gelijk aan 2010)
* Prijzen gelden op basis van een BTW-percentage van 6%. Wanneer de BTW-verhoging is ingevoerd, gaat de prijs evenredig omhoog.
Eh, was toch vorig jaar 155 zonder service kosten>quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:55 schreef frame-saw het volgende:
Nou, dat was Lowlands voor mij. Niet naar 19 procent willen, maar wel 10 euro omhoog gaan. Sorry, maar wat een falers. Ik heb een mooie vijf jaar gehad, misschien kom ik nog eens als ik gratis kan.
Nee, 155 met, als ik het me goed heug. Ja sorry ik vind het gewoon idioot, volgend jaar is een kaartje dus gewoon 200 euroquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, was toch vorig jaar 155 zonder service kosten>
quote:Artikel: A CAMPINGFLIGHT TO LOWLANDS PARADISE 2010
Aantal: 1
--------------------------------------------------
Totaal: 145,00 EUR
--------------------------------------------------
Plaatscategorie: Vrije plaatskeuze
Prijssoort: CJP
Prijs: 145,00 EUR
Plaats: BIDDINGHUIZEN
Datum: 20-8-10
Tijd: 13:00
Dit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:55 schreef frame-saw het volgende:
Nou, dat was Lowlands voor mij. Niet naar 19 procent willen, maar wel 10 euro omhoog gaan. Sorry, maar wat een falers. Ik heb een mooie vijf jaar gehad, misschien kom ik nog eens als ik gratis kan.
Dat dilemma zit ik ook mee.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:06 schreef PiRANiA het volgende:
Twijfel.... meteen meerdere kaarten kopen of niet?
Het is goedkoper dan vorig jaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:08 schreef AMDB het volgende:
Voor dit geld mogen de bandjes trouwens wel van goud draad zijn
Nee, ik kom nu al bijna niet meer uit met 600 stufi en 300 salarisquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat dilemma zit ik ook mee.
Nee, het is 10 euro duurder.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is goedkoper dan vorig jaar. (eigenlijk dezelfde prijs, maar geld wordt meer waard
)
Idd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, het is 10 euro duurder.
Ik heb nul salaris en 280 euro stufi.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:10 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, ik kom nu al bijna niet meer uit met 600 stufi en 300 salaris
Wss wel. Maar is niet lief!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:11 schreef PiRANiA het volgende:
Kaarten voor dooverkoop, kan je daar beter papieren kaartjes voor nemen?
Ik zei niet voor meer geldquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wss wel. Maar is niet lief!!!
Ah. Oja ik ken ook wel iemand, die zit nu in Engeland.quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zei niet voor meer geld. Vrienden die te laat zijn enzo, ik hoef er niet aan te verdienen ofzo.
LOWLANDS CJP TICKET: ¤155,- (inclusief ¤10,- servicekosten)*quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:02 schreef PiRANiA het volgende:
CJP was vorig jaar ¤145+¤10 service dus.
Lijkt er op dat de prijzen hetzelfde zijn gebleven?
Ik zit ook in Engeland, ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah. Oja ik ken ook wel iemand, die zit nu in Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |