Schrijf ik nou 750k ?quote:

Waren die niet exclusive voor een Engels festival?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En hoeveel zouden The Strokes kosten? Want gister postte iemand hier dat het de een of de ander zou zijn ivm budget...
Lijkt me dan toch dat je voor de band kiest die nog nooit op een Nederlands festival heeft gestaan..

Ik dacht al, het is geen Coldplayquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef MB88 het volgende:
[..]
Schrijf ik nou 750k ?
Dat is dus een typo... ik bedoelde 250k.

Coldplay haal je niet voor 750k hoorquote:

Voor een band die dit jaar zijn vierde cd uitbrengt vind ik dat niet zo heel gek. Bovendien zat er 3 jaar tussen de eerste twee keer (2006 en 2009) dus dat valt best meequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Lijkt me iig zonde om zo'n deel van je budget weg te gooien voor een band die je de laatste jaren al twee keer hebt geprogrammeerd..

Nee hoor, vorig jaar wel. Zijn dit jaar al bevestigd voor Benicassim en een Portugees festival.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waren die niet exclusive voor een Engels festival?

Weet ik, maar is al meer in de richting dan AM voor dat geld. Denk idd dat die ergens tussen 150-300 zitten. Al is het altijd lastig om zulke dingen te zeggen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Coldplay haal je niet voor 750k hoor

Der zullen heus nog een hoop leuke namen bij komen, maar die bewaren ze dan tot het laatst, wat er is is kan mij nog niet echt bekoren.quote:

Je weet natuurlijk nooit wat er allemaal achter zit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar wel. Zijn dit jaar al bevestigd voor Benicassim en een Portugees festival.

Skunk Anansie
  Skunk Anansie  

Niks mis met defqonquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe, ik heb op dit moment 4% meer compatibility met Defqon 1 dan met Lowlands.
Maar ik denk dat dat komt doordat daar de hardstyle Luna staat en niet het door mij geliefde jaren '90 gitaarbandje
Gelukkig maar. Ben niet zo into Angerfist.

Dat wilden ze een tijdje geleden op het festivalterrein van Lowlands houden ofzo toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niks mis met defqon
Waar zit die festivalvergelijker ook alweer?

Niet een tijdje geleden, dat willen ze nog steeds en gaat ook gebeuren komende juni.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat wilden ze een tijdje geleden op het festivalterrein van Lowlands houden ofzo toch?
Het gras zal mooi platgestampt worden denk ik. Word een mooi feesjequote:Defqon.1 Festival
georganiseerd door Q-dance
zaterdag 25 juni 2011
11:00 - 23:00
Walibi Holland
Biddinghuizen

http://www.last.fm/festivalsquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niks mis met defqon
Waar zit die festivalvergelijker ook alweer?

0%quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festivals

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |