Op de rest van het terrein wel ja, maar op het prijslijstje stond daar niks over cola. Heb 't zelf overigens niet gechecked.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik dacht dat je het daar alleen verdund met cola kon krijgen
Little Peoplequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef vaasinbloem het volgende:
http://pitchfork.com/tv/pov/matthew-dear/#1-intro
Wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:04 schreef N-E-R-D het volgende:
volgens mij moet ik me schamen dat ik matthew dear niet ken
Ga eens richting de 750k denken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb geen verstand van boekingsprijzen van bands ofzo.. Maar hoeveel zouden ze moeten neerleggen voor Arctic Monkeys?
2 jaar terug moesten ze 50k voor die ene band betalen, met josh homme en dave grohl. Dus denk dat dit 150k is ofzo?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef TWP het volgende:
Er is iemand de Dropbox folder aan het volgooien #goedbezig.
Dank jequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef TWP het volgende:
Er is iemand de Dropbox folder aan het volgooien #goedbezig.
Lijkt me iig zonde om zo'n deel van je budget weg te gooien voor een band die je de laatste jaren al twee keer hebt geprogrammeerd..quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
2 jaar terug moesten ze 50k voor die ene band betalen, met josh homme en dave grohl. Dus denk dat dit 150k is ofzo?
Maar toen wisten ze niet eens wie het waren, die waren vrij goedkoop dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
2 jaar terug moesten ze 50k voor die ene band betalen, met josh homme en dave grohl. Dus denk dat dit 150k is ofzo?
DM je mail maar, ik voeg je wel toequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef portie het volgende:
Bij wie kan ik me aanmelden voor de dropbox folder (a)
Ik vind het juist beter dan vorig jaar rond deze tijd. De grote namen tot dan toe vind ik een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef MaJo het volgende:
Heb ik hiervoor de hele ochtend zitten F5en?vergeleken met de zooi namen die vorig jaar rond deze tijd bekend werden gemaakt vind ik het weinig boeiend, maar dat zal nog wel komen
lowlands is hoe dan ook tof!
AM dus ongeveer 50.000equote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef MB88 het volgende:
Als Anouk al 125k doet... en een oldtimer als Bryan Adams 800k.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |