Wat een huilie johquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Werkelijk nog geen moment kromme tenen gehad vanwege geen kaartje sinds..ik geen kaartje heb, zeg maar.
Als de programmering zich zo voortzet, ga ik 't ook niet eens op 3voor12 of radio/tv volgen.
Al zal er heus nog wel iets aardigs bijkomen in de komende maanden.
Ja, daar had ik al op gehoopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:39 schreef vaasinbloem het volgende:
Lekker lui alle sterke geruchten bevestigen, beetje jammer dit..
Matthew Dear wel dope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef friekin_ het volgende:
Mensen die zeiken op de line up: Lowlands heeft nou eenmaal onbekendere namen. Deal with it. Er komen nog genoeg namen de komende maanden. En mocht je het allemaal kut vinden omdat je liever gaat moshen bij Kings Of Leon, doe anderen dan een lol en verkoop je ticket voor de aanschafprijs. KUSJES.
Matthew Dear.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef julian6 het volgende:
zit er nou geen één elektronische naam tussen? met uitzondering van de overcommerciële paul kalkbrenner
quote:Queens of the Stone Age, Snow Patrol, Pendulum, Massive Attack, NOFX, The Specials, Placebo, The xx, All Time Low, Blood Red Shoes, Fat Freddy's Drop, OK GO, 30 Seconds To Mars, Gentleman & The Evolution, Marina and the Diamonds, Staff Benda Bilili en Burning Spear.
Daar teken ik nu voor hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Beaudelaire het volgende:
We worden gewoon verwend. Kijk eens wat er vorig jaar bevestigd weer bij de tweede ronde.
[..]
Kalkbrenner is gewoon tof zolang hij sky and sand maar thuislaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef julian6 het volgende:
zit er nou geen één elektronische naam tussen? met uitzondering van de overcommerciële paul kalkbrenner
Ik sprong echt een gat in de lucht toen ik fat freddy's drop zag staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Beaudelaire het volgende:
We worden gewoon verwend. Kijk eens wat er vorig jaar bevestigd weer bij de tweede ronde.
[..]
We drinken wel een biertje op je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neuh, wat moet ik met headliners op een festival waar ik niet heenga. Het lag ook wel een beetje in de verwachting. Ik kon me van tevoren al niets bedenken waar ik echt van zou balen als het op LL zou staan, wat ik al niet in een zaal ga bekijken dit jaar. Daar waar een paar jaar geleden nog veel nieuwe acts op Lowlands stonden die me ook interessant leken, moeten er dit jaar nog heel veel hun best doen om mij enthousiast te krijgen.
Maar als de mensen die wel gaan maar hun partij favorieten krijgen, dan vind ik 't best.
Het zou denk ik niet mijn editie geworden zijn.
Flinke verbetering inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Doe dat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
We drinken wel een biertje op je.
Jameson in spa roodfles ftw.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe dat!
Ow en de pure Jack Daniels kun je gewoon bij de Converse stand verkrijgen he.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe dat!
Ow en de pure Jack Daniels kun je gewoon bij de Converse stand verkrijgen he.
Altijd lekker om dat Surinaamse broodje mee weg te spoelenquote:
Was Surinaamse saté.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Altijd lekker om dat Surinaamse broodje mee weg te spoelen
Wel uitzitten deze, he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |