Ja, dat had ik ook gedaan, maar dan pakt die toch die youtube link. Zit wel goed in elkaar, dat fokquote:
Had ik maar iets te doen vandaag nu zit ik echt te wachten op die namenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
Shit, moet nu naar een seminar en nog geen namen.
Ik check het tijdens mijn werk gewoon op mijn iPhonequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
Shit, moet nu naar een seminar en nog geen namen.
Wa hij zegt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:29 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Had ik maar iets te doen vandaag nu zit ik echt te wachten op die namen
Klagen over 4 jaar terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef MB88 het volgende:
Hoe noem je het dan wanneer 12500 man tegelijk "Theo" gaat roepen? Komt ook aardig dichtbij flashmob, maar dan nog triester
quote:Met smacht wordt gewacht op het nieuwe album, dus ontbreken op Lowlands mogen ze niet: de Arctic Monkeys! Voor de rockers onder ons: Rise Against komt ook:) Verder verwelkomen we de Berlijnse technogrootheid Paul Kalkbrenner met een liveset, komt Skin met Skunk Anansie haar zangkunsten ten gehore brengen en is daar het Zweedse trio rond singer/songwriter José González: Junip.
Is dat nou alles? Nein! Anna Calvi / Warpaint / Mayer Hawthorne & The County / BudZillus / Miles Kane / Matthew Dear (live band) / Will And The People
Nouquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef MrManiak het volgende:
NAMEN!
Paul Kalkbrenner
Anna Calvi / Warpaint / Mayer Hawthorne & The County / BudZillus / Miles Kane / Matthew Dear (live band) / Will And The People
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef AMDB het volgende:
AM en Miles Kane. Nu al een top line-up voor mij
Wat een huilie johquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Werkelijk nog geen moment kromme tenen gehad vanwege geen kaartje sinds..ik geen kaartje heb, zeg maar.
Als de programmering zich zo voortzet, ga ik 't ook niet eens op 3voor12 of radio/tv volgen.
Al zal er heus nog wel iets aardigs bijkomen in de komende maanden.
Ja, daar had ik al op gehoopt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:39 schreef vaasinbloem het volgende:
Lekker lui alle sterke geruchten bevestigen, beetje jammer dit..
Matthew Dear wel dope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef friekin_ het volgende:
Mensen die zeiken op de line up: Lowlands heeft nou eenmaal onbekendere namen. Deal with it. Er komen nog genoeg namen de komende maanden. En mocht je het allemaal kut vinden omdat je liever gaat moshen bij Kings Of Leon, doe anderen dan een lol en verkoop je ticket voor de aanschafprijs. KUSJES.
Matthew Dear.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef julian6 het volgende:
zit er nou geen één elektronische naam tussen? met uitzondering van de overcommerciële paul kalkbrenner
quote:Queens of the Stone Age, Snow Patrol, Pendulum, Massive Attack, NOFX, The Specials, Placebo, The xx, All Time Low, Blood Red Shoes, Fat Freddy's Drop, OK GO, 30 Seconds To Mars, Gentleman & The Evolution, Marina and the Diamonds, Staff Benda Bilili en Burning Spear.
Daar teken ik nu voor hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Beaudelaire het volgende:
We worden gewoon verwend. Kijk eens wat er vorig jaar bevestigd weer bij de tweede ronde.
[..]
Kalkbrenner is gewoon tof zolang hij sky and sand maar thuislaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef julian6 het volgende:
zit er nou geen één elektronische naam tussen? met uitzondering van de overcommerciële paul kalkbrenner
Ik sprong echt een gat in de lucht toen ik fat freddy's drop zag staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Beaudelaire het volgende:
We worden gewoon verwend. Kijk eens wat er vorig jaar bevestigd weer bij de tweede ronde.
[..]
We drinken wel een biertje op je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neuh, wat moet ik met headliners op een festival waar ik niet heenga. Het lag ook wel een beetje in de verwachting. Ik kon me van tevoren al niets bedenken waar ik echt van zou balen als het op LL zou staan, wat ik al niet in een zaal ga bekijken dit jaar. Daar waar een paar jaar geleden nog veel nieuwe acts op Lowlands stonden die me ook interessant leken, moeten er dit jaar nog heel veel hun best doen om mij enthousiast te krijgen.
Maar als de mensen die wel gaan maar hun partij favorieten krijgen, dan vind ik 't best.
Het zou denk ik niet mijn editie geworden zijn.
Flinke verbetering inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Doe dat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
We drinken wel een biertje op je.
Jameson in spa roodfles ftw.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe dat!
Ow en de pure Jack Daniels kun je gewoon bij de Converse stand verkrijgen he.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe dat!
Ow en de pure Jack Daniels kun je gewoon bij de Converse stand verkrijgen he.
Altijd lekker om dat Surinaamse broodje mee weg te spoelenquote:
Was Surinaamse saté.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Altijd lekker om dat Surinaamse broodje mee weg te spoelen
Wel uitzitten deze, he
Op de rest van het terrein wel ja, maar op het prijslijstje stond daar niks over cola. Heb 't zelf overigens niet gechecked.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik dacht dat je het daar alleen verdund met cola kon krijgen
Little Peoplequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef vaasinbloem het volgende:
http://pitchfork.com/tv/pov/matthew-dear/#1-intro
Wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:04 schreef N-E-R-D het volgende:
volgens mij moet ik me schamen dat ik matthew dear niet ken
Ga eens richting de 750k denken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb geen verstand van boekingsprijzen van bands ofzo.. Maar hoeveel zouden ze moeten neerleggen voor Arctic Monkeys?
2 jaar terug moesten ze 50k voor die ene band betalen, met josh homme en dave grohl. Dus denk dat dit 150k is ofzo?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef TWP het volgende:
Er is iemand de Dropbox folder aan het volgooien #goedbezig.
Dank jequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef TWP het volgende:
Er is iemand de Dropbox folder aan het volgooien #goedbezig.
Lijkt me iig zonde om zo'n deel van je budget weg te gooien voor een band die je de laatste jaren al twee keer hebt geprogrammeerd..quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
2 jaar terug moesten ze 50k voor die ene band betalen, met josh homme en dave grohl. Dus denk dat dit 150k is ofzo?
Maar toen wisten ze niet eens wie het waren, die waren vrij goedkoop dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
2 jaar terug moesten ze 50k voor die ene band betalen, met josh homme en dave grohl. Dus denk dat dit 150k is ofzo?
DM je mail maar, ik voeg je wel toequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef portie het volgende:
Bij wie kan ik me aanmelden voor de dropbox folder (a)
Ik vind het juist beter dan vorig jaar rond deze tijd. De grote namen tot dan toe vind ik een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef MaJo het volgende:
Heb ik hiervoor de hele ochtend zitten F5en?vergeleken met de zooi namen die vorig jaar rond deze tijd bekend werden gemaakt vind ik het weinig boeiend, maar dat zal nog wel komen
lowlands is hoe dan ook tof!
AM dus ongeveer 50.000equote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef MB88 het volgende:
Als Anouk al 125k doet... en een oldtimer als Bryan Adams 800k.
Schrijf ik nou 750k ?quote:
Waren die niet exclusive voor een Engels festival?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En hoeveel zouden The Strokes kosten? Want gister postte iemand hier dat het de een of de ander zou zijn ivm budget...
Lijkt me dan toch dat je voor de band kiest die nog nooit op een Nederlands festival heeft gestaan..
Ik dacht al, het is geen Coldplayquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef MB88 het volgende:
[..]
Schrijf ik nou 750k ?
Dat is dus een typo... ik bedoelde 250k.
Coldplay haal je niet voor 750k hoorquote:
Voor een band die dit jaar zijn vierde cd uitbrengt vind ik dat niet zo heel gek. Bovendien zat er 3 jaar tussen de eerste twee keer (2006 en 2009) dus dat valt best meequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Lijkt me iig zonde om zo'n deel van je budget weg te gooien voor een band die je de laatste jaren al twee keer hebt geprogrammeerd..
Nee hoor, vorig jaar wel. Zijn dit jaar al bevestigd voor Benicassim en een Portugees festival.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waren die niet exclusive voor een Engels festival?
Weet ik, maar is al meer in de richting dan AM voor dat geld. Denk idd dat die ergens tussen 150-300 zitten. Al is het altijd lastig om zulke dingen te zeggen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Coldplay haal je niet voor 750k hoor
Der zullen heus nog een hoop leuke namen bij komen, maar die bewaren ze dan tot het laatst, wat er is is kan mij nog niet echt bekoren.quote:
Je weet natuurlijk nooit wat er allemaal achter zit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar wel. Zijn dit jaar al bevestigd voor Benicassim en een Portugees festival.
Niks mis met defqonquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hehe, ik heb op dit moment 4% meer compatibility met Defqon 1 dan met Lowlands.
Maar ik denk dat dat komt doordat daar de hardstyle Luna staat en niet het door mij geliefde jaren '90 gitaarbandje
Gelukkig maar. Ben niet zo into Angerfist.
Dat wilden ze een tijdje geleden op het festivalterrein van Lowlands houden ofzo toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niks mis met defqon
Waar zit die festivalvergelijker ook alweer?
Niet een tijdje geleden, dat willen ze nog steeds en gaat ook gebeuren komende juni.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat wilden ze een tijdje geleden op het festivalterrein van Lowlands houden ofzo toch?
Het gras zal mooi platgestampt worden denk ik. Word een mooi feesjequote:Defqon.1 Festival
georganiseerd door Q-dance
zaterdag 25 juni 2011
11:00 - 23:00
Walibi Holland
Biddinghuizen
http://www.last.fm/festivalsquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Niks mis met defqon
Waar zit die festivalvergelijker ook alweer?
0%quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://www.last.fm/festivals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |