Ja, dat had ik ook gedaan, maar dan pakt die toch die youtube link. Zit wel goed in elkaar, dat fokquote:
Had ik maar iets te doen vandaag nu zit ik echt te wachten op die namenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
Shit, moet nu naar een seminar en nog geen namen.
Ik check het tijdens mijn werk gewoon op mijn iPhonequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
Shit, moet nu naar een seminar en nog geen namen.
Wa hij zegt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:29 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Had ik maar iets te doen vandaag nu zit ik echt te wachten op die namen
Klagen over 4 jaar terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef MB88 het volgende:
Hoe noem je het dan wanneer 12500 man tegelijk "Theo" gaat roepen? Komt ook aardig dichtbij flashmob, maar dan nog triester
quote:Met smacht wordt gewacht op het nieuwe album, dus ontbreken op Lowlands mogen ze niet: de Arctic Monkeys! Voor de rockers onder ons: Rise Against komt ook:) Verder verwelkomen we de Berlijnse technogrootheid Paul Kalkbrenner met een liveset, komt Skin met Skunk Anansie haar zangkunsten ten gehore brengen en is daar het Zweedse trio rond singer/songwriter José González: Junip.
Is dat nou alles? Nein! Anna Calvi / Warpaint / Mayer Hawthorne & The County / BudZillus / Miles Kane / Matthew Dear (live band) / Will And The People
Nouquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:35 schreef MrManiak het volgende:
NAMEN!
Paul Kalkbrenner
Anna Calvi / Warpaint / Mayer Hawthorne & The County / BudZillus / Miles Kane / Matthew Dear (live band) / Will And The People
Dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef AMDB het volgende:
AM en Miles Kane. Nu al een top line-up voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |