Die was puik op Pukkelpop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef rubbereend het volgende:
Ik eis dit jaar gewoon Fake Blood, hoe kan die nog nooit gekomen zijn
geen idee, ben nieuwsgierig ik ga er achter komen wat het isquote:
Op Extrema Outdoor was hij ook tofquote:
Ik wil Actress. Ik wil wobblen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Op Extrema Outdoor was hij ook tof
Als jij gaat wobblen dan wil ik ook Actressquote:
*bounce bouncequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als jij gaat wobblen dan wil ik ook Actress
Erg vet! Mogen wel komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
OFWGKTA is grof, zeg maar wat de wu-tang vroeger was zijn zei nu. Ik kan er om lachen en wat ik van hun liveshows heb gezien zijn ze heel energiek.
[..]
Maakt Bruno Mars trouwens nog kans om te komen?
Neequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Er gaat een flashmob op lowlands plaatsvinden? http://twitter.com/#!/LowlandsFlasht volgt mij nu op twitter.
Als odd future komt ga ik huilen van gelukquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
OFWGKTA is grof, zeg maar wat de wu-tang vroeger was zijn zei nu. Ik kan er om lachen en wat ik van hun liveshows heb gezien zijn ze heel energiek.
[..]
Maakt Bruno Mars trouwens nog kans om te komen?
Moguhquote:
Oh dat wist ik niet, heftigquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:11 schreef MB88 het volgende:
Radiohead en Beastieboys, als die namen hier al voorbij komen. Dat zou echt de hemel zijn...
Beastie BOys lijkt me sterk ivm keelkanker
Zeg datquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
MoguhMooie dag om wat namen bekend te maken he?
das toch alweer zo goed als over?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:11 schreef MB88 het volgende:
Radiohead en Beastieboys, als die namen hier al voorbij komen. Dat zou echt de hemel zijn...
Beastie BOys lijkt me sterk ivm keelkanker
quote:Podpads
Geen zin om je tent mee te zeulen? De zekerheid hebben om bij terugkomst op de camping niet te struikelen over je scheerlijn? Gaa dan voor de eco-vriendelijke oplossing: Podpads!
Deze compleet ingerichte festivalhuisjes met bedden, licht en slot zijn ook dit jaar te huur. Kom je met z'n vier-en, of wil je gewoon wat meer ruimte? Dan zijn er ook nog Bellepads; hetzelfde principe alleen dan wat groter en met vier bedden.
Kijk voor reserveringen of meer informatie over Podpads en Bellepads hier.
quote:
Vorig jaar waren ze er ook? Helemaal niet gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]Ik vind ze achterlijk duur elk jaar en dan sta je ook nog eens aan de verkeerde kant van de brug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |