quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Misschien heeft ie een mindere show meegemaaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hehe, volledig vals ingelicht! Beste hiphop live-show die ik ooit heb gezien.
Over hiphop gesproken: Lowlands zou Eminem kunnen boeken, maar ik denk dat Pukkelpop hem wegkaapt dat weekend.
Zal wel toch? Er komen altijd zoveel bands, daar zit vast wel iets goeds tussenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef Operc het volgende:
Ik ben benieuwd naar de namen. Hopelijk zit er 1 headliner bij die ik tof vind.
Het is al lang en breed uitverkocht he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Hmm... Ik twijfel nog. Even kijken of er nog meer leuke namen komen.
Als je kaartjes moet kopen wel, jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is al lang en breed uitverkocht he?
Ahquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:12 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Als je kaartjes moet kopen wel, ja. Niet voor mij.
Waar komt dat laatste dag van maart vandaan? Volgens mij hadden ze vorige week alleen volgende week gezegd, zou dus ook nog vrijdag kunnenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:13 schreef conobram het volgende:
Nou laatste dag van maart, kom maar op met die aanvullingen.
Ja en; nee, dat mag niet... Hoe graag ik dat dan ook zou willen, haha!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
AhZit je in de muziekindustrie? Anders mag je je kaartje gerust aan mij geven hoor
OFWGKTA is grof, zeg maar wat de wu-tang vroeger was zijn zei nu. Ik kan er om lachen en wat ik van hun liveshows heb gezien zijn ze heel energiek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwdHou wel van hiphop hoor
Maar waarom denk je dat?
Maakt Bruno Mars trouwens nog kans om te komen?quote:(What you think of Hayley Williams?) Fuck her, Wolf Haley robbin' 'em
I'll crash that fuckin' airplane that that faggot nigga B.o.B is in
And stab Bruno Mars in his goddamn esophagus
And won't stop until the cops come in
Oh ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
OFWGKTA is grof, zeg maar wat de wu-tang vroeger was zijn zei nu. Ik kan er om lachen en wat ik van hun liveshows heb gezien zijn ze heel energiek.
[..]
Maakt Bruno Mars trouwens nog kans om te komen?
Er werd via twitter gezegd 'deze maand' nog nieuwe namen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar komt dat laatste dag van maart vandaan? Volgens mij hadden ze vorige week alleen volgende week gezegd, zou dus ook nog vrijdag kunnen
https://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/status/50911848907800576quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar komt dat laatste dag van maart vandaan? Volgens mij hadden ze vorige week alleen volgende week gezegd, zou dus ook nog vrijdag kunnen
Ah ok, ik dacht dat ze het over volgende week haddenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:19 schreef conobram het volgende:
[..]
Er werd via twitter gezegd 'deze maand' nog nieuwe namen.
1 april?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat ze het over volgende week hadden
Zin in morgen!
SWAAAAAAAAAAAGGGGG!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik kan wel wat hebben hoor
En Bruno Mars staat ook op Werchter dus wie weet
Ik denk het niet, want dan gelooft niemand hetquote:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #17quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want dan gelooft niemand hetDus had het al wel morgen verwacht, maar met Lowlands weet je het nooit
Wanneer werd vorig jaar de eerste zooi met namen bekend gemaakt? Ik kan me herinneren dat het vroeger pas tijdens Pinkpop was als de poster bekend werd gemaakt
Ah zelfde tijd dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #17
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja maar jij mag dit keer met iemand anders hooren voor friekin_ was ik me wel hoor
Die was puik op Pukkelpop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef rubbereend het volgende:
Ik eis dit jaar gewoon Fake Blood, hoe kan die nog nooit gekomen zijn
geen idee, ben nieuwsgierig ik ga er achter komen wat het isquote:
Op Extrema Outdoor was hij ook tofquote:
Ik wil Actress. Ik wil wobblen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Op Extrema Outdoor was hij ook tof
Als jij gaat wobblen dan wil ik ook Actressquote:
*bounce bouncequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als jij gaat wobblen dan wil ik ook Actress
Erg vet! Mogen wel komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
OFWGKTA is grof, zeg maar wat de wu-tang vroeger was zijn zei nu. Ik kan er om lachen en wat ik van hun liveshows heb gezien zijn ze heel energiek.
[..]
Neequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Er gaat een flashmob op lowlands plaatsvinden? http://twitter.com/#!/LowlandsFlasht volgt mij nu op twitter.
Als odd future komt ga ik huilen van gelukquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
[..]
Moguhquote:
Oh dat wist ik niet, heftigquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:11 schreef MB88 het volgende:
Radiohead en Beastieboys, als die namen hier al voorbij komen. Dat zou echt de hemel zijn...
Beastie BOys lijkt me sterk ivm keelkanker
Zeg datquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
MoguhMooie dag om wat namen bekend te maken he?
das toch alweer zo goed als over?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:11 schreef MB88 het volgende:
Radiohead en Beastieboys, als die namen hier al voorbij komen. Dat zou echt de hemel zijn...
Beastie BOys lijkt me sterk ivm keelkanker
quote:Podpads
Geen zin om je tent mee te zeulen? De zekerheid hebben om bij terugkomst op de camping niet te struikelen over je scheerlijn? Gaa dan voor de eco-vriendelijke oplossing: Podpads!
Deze compleet ingerichte festivalhuisjes met bedden, licht en slot zijn ook dit jaar te huur. Kom je met z'n vier-en, of wil je gewoon wat meer ruimte? Dan zijn er ook nog Bellepads; hetzelfde principe alleen dan wat groter en met vier bedden.
Kijk voor reserveringen of meer informatie over Podpads en Bellepads hier.
quote:
Vorig jaar waren ze er ook? Helemaal niet gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]Ik vind ze achterlijk duur elk jaar en dan sta je ook nog eens aan de verkeerde kant van de brug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |