Lowlands binnen 2 uur uitverkochtquote:Vrijdag 26 november om 11.00 uur zijn de kaarten van Lowlands 2011 al in de verkoop gegaan. Dit gebeurde nu al uit protest omdat het kabinet-Rutte definitief besloten heeft de BTW op cultuurkaarten te verhogen van 6 procent naar 19 procent.
Op internet en op radiozenders gonsde het al van de geruchten dat alle kaarten inmiddels vergeven zijn, maar nu is echt bevestigd dat er nog slechts 7000 speciale voor CJP gereserveerde kaarten te koop zijn. Zodra de verkoop begon raakten de lijnen en servers overbelast, waardoor het sowieso al moeilijk was om de felbegeerde kaarten te bemachtigen. Twitter meldt dat het komende uur af en toe nog wat kaarten beschikbaar komen uit vrijgevallen reserveringen, dus mocht je nog graag een kaartje hebben, geef de moed dan nog niet helemaal op!
Puik. Wat vond je nou van mijn sneakersquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Pffff, ik denk dat ik de gok maar ga wagen dan.
Heb jij nou kaartjes?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ha. Ik hoef geen nieuwe tent te kopen zie ik.
Goshquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nope. Anders moest ik een nieuwe tent kopen
Ga je mee in mijn rugzak?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nope. Anders moest ik een nieuwe tent kopen
Jawoor. Hopen dat 't niet te heet is dan.quote:
Daar lijkt het op jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef AMDB het volgende:
10 topics voor het einde van de maand vol!
Het is mijn rugzak, loze opmerking dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawoor. Hopen dat 't niet te heet is dan.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is mijn rugzak, loze opmerking dus.
Niet veel mensen dachten datquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had gelijk dat het vrijdag uitverkocht zou zijn.
Ik ben met haar!quote:
Ang3l, 7e keer! NONDEJU!quote:U hebt geen rechten om deze pagina te bewerken om de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep gebruikers.
"Dit" ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit zal nu wel standaard blijven.
quote:Dat betekent voor mij dat het hoofdstuk Lowlands nu afgesloten is. Hier heb ik geen zin in.
We doen nog wel een keer iets samen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit zal nu wel standaard blijven. Dat betekent voor mij dat het hoofdstuk Lowlands nu afgesloten is. Hier heb ik geen zin in.
Ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit zal nu wel standaard blijven. Dat betekent voor mij dat het hoofdstuk Lowlands nu afgesloten is. Hier heb ik geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |