De kaarten gaan in de verkoop op vrijdag 26 november 11:00 uurquote:De cultuurterrorist met de peroxidepruik heeft zijn eerste virtuele knieschot uitgedeeld. In ruil voor de gedoogsteun van de PVV hebben zijn handlangers Rutte en Verhagen de ontaarde kunst- en cultuursector zonder slag of stoot geofferd. Waar de gemiddelde bezuinigingen 8% bedragen, wordt de Nederlandse kunst- en cultuursector met 20% wraakkorting gestraft.
Die zeker ja!quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Da's niet zeiken, dat is voorpret. Jij zeikt.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tof wief.
Dus, ik zit vrijdagmorgen ook klaar.
volgens mij komt er eerst nog een Gorillaz album, dus dat zal geen vaart lopen..quote:Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef Gitaarmat het volgende:
The Villagers staan er ook wel denk ik.
De Staat is ook een optie omdat nieuw album.
Vrijdagavond kaartje kopen.Als het dan tenminste nog niet is uitverkocht.
En die zanger van Gorillaz had toch ook een nieuw projectje?
Zwart witquote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef AMDB het volgende:
Welke kleur had het bandje afgelopen jaar eigenlijk (dit jaar moeten missen)?
Wie, wat, waar, Daft Punk? Ik ben eigenlijk niet van plan om te gaan dit jaar (na mijn fiasco van vorig jaarquote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG waar Daft Punk komt kom ik, ook al moet ik 300 euro betalen.
Ik wel maar heb de nieuwe CJP-pas nog niet binnen, hopen dat het nummer van de oude kaart hetzelfde is..quote:Op maandag 22 november 2010 22:05 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik heb geluk. Mijn CJP-pas werkt nog in November, die loopt dit jaar af. (Zit ook al niet meer op de Middelbare school)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |