Dat zou dan mijn eerste keer in de lima worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Crystal Fighters in de Lima lijkt me wel een safe bet, right?
Maar dan weet je de volledige opstelling meestal al. En of ze 4-3-3 spelen of 4-4-2, wie de vierde en vijfde man is, wie op het middenveld komen etc. Nu weten we alleen nog een topje van de ijsbergquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef ralfseltje het volgende:
Nu klagen is hetzelfde als tijdens de voorbeschouwing van Barcelona - Arsenal al roepen dat het een kutwedstrijd is. Ja, de voorbeschouwing is saai, maar de wedstrijd is nog niet eens begonnen
Haha tja... De bevestigingen nu is dus als klagen over dat er weer 4-3-3 gespeeld wordt. Informatie die je niks doet. Naja oke, mijn analogie was niet geheel perfect.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Maar dan weet je de volledige opstelling meestal al. En of ze 4-3-3 spelen of 4-4-2, wie de vierde en vijfde man is, wie op het middenveld komen etc. Nu weten we alleen nog een topje van de ijsberg
Ligt eraan hoe grote hitjes ze gaan nog gaan scorenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Crystal Fighters in de Lima lijkt me wel een safe bet, right?
Zijn er al grote namen bekend naast AM dan? Vorig jaar waren er in het begin meer grote namen zoals The kooks, QOTSA en placebo. Nu moeten dat soort namen juist nog komen heb ik het idee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vind het juist beter dan vorig jaar rond deze tijd. De grote namen tot dan toe vind ik een beetje
Ik zeg toch dat ik er niet warm van word, dat zou inmiddels wel van minstens 1 act moeten van de 20..quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het punt is dat er van de 100+ namen nu net een handjevol bekend is. Je KUNT helemaal nog niet klagen, "lieve schat"
Interpol en Fleet Foxes zijn aardig groot toch? Of is dat net subtop?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zijn er al grote namen bekend naast AM dan? Vorig jaar waren er in het begin meer grote namen zoals The kooks, QOTSA en placebo. Nu moeten dat soort namen juist nog komen heb ik het idee.
Neeh denk het niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Interpol en Fleet Foxes zijn aardig groot toch? Of is dat net subtop?
Helemaal eens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Jacobuspower het volgende:
En Fleet Foxes zal wel in de Grolsch staan, wat wel erg zonde is, liever de India ofzo![]()
Dat geeft nogmaals de betrouwbaarheid van die Lowlands_2011 twitter aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Hoe zit het trouwens met Pearson Sound, komt die nog of was maar een vaag gerucht?
quote:"Eerste officiële naam Lowlands weten wij al: Pearson Sound (ook wel Ramadanman) staat op Lowlands!! #LL11"
Bij dat bericht stond een link met zijn tourschema, daarop was te zien dat hij 19 augustus op Lowlands staat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Hoe zit het trouwens met Pearson Sound, komt die nog of was maar een vaag gerucht?
Wat denk je? Coldplay, Muse, Lady Gaga, U2, Kings of Leon, Metallica en Rammstein natuurlijk. Wat een kut namen dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:23 schreef Jacobuspower het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd: Wat hadden alle mensen die zeiken over de line-up wel verwacht/gehoopt
Van mij mag Interpol weer in de Grolsch, in de avondquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:03 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Neeh denk het niet.
Interpol zal wel in de Alpha staan, maar geen headline spot.
En Fleet Foxes zal wel in de Grolsch staan, wat wel erg zonde is, liever de India ofzo![]()
Maar we hebben nu alleen nog de Vrijdag headliner. Nog 2 te gaan
nee sorry, dit was het. Meer komt er nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil meerrrrrrrrrr electro/techno namennnnnnnnnnn
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee sorry, dit was het. Meer komt er niet
Ik hoop op een apparat, nog nooit live gezien, lijkt me zo gruwelijk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil meerrrrrrrrrr electro/techno namennnnnnnnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |