Ik heb ook nog wel een aantal namen op mijn verlanglijstje staan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil meerrrrrrrrrr electro/techno namennnnnnnnnnn
http://messages.fok.nl/compose.php?to=friekin_quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
kaartje in de verkoop dan maar
daar hoop ik ook op, één van de weinige grote Lowlands waardige acts die nog niet op Lowlands gestaan heeft wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoop nog steeds heeeeeeeeeeeeeel hard op Daft Punk. Als zij komen dan kan mijn Lowlands echt niet meer stuk, zelfs al zou de rest allemaal Nederlandse kutbandjes zijn.
Naar wat ik begrijp is naar ze op CD luisteren en naar ze kijken weinig andersquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
AM wil ik al heel lang zien trouwens, luister het alleen nooit meer tegenwoordig. Maar alsnog leuk.
Bullshit imho.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Naar wat ik begrijp is naar ze op CD luisteren en naar ze kijken weinig anders
Tsja wil ik zelf zien voordat ik er een oordeel over vel. Als ze kut zijn loop ik wel weg na heel hard gelachen te hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Naar wat ik begrijp is naar ze op CD luisteren en naar ze kijken weinig anders
mwah de beelden die ik ervan gezien heb en wat ik van mensen heb gehoord die er zijn wezen kijken was het een beetje dooie bedoeling op het podium.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bullshit imho.
Maar ik ben dan ook niet heel erg objectief te noemen.
Tsja maar da's één optreden uit velen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah de beelden die ik ervan gezien heb en wat ik van mensen heb gehoord die er zijn wezen kijken was het een beetje dooie bedoeling op het podium.
Ik heb beelden van meer festivals gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsja maar da's één optreden uit velen.
Ik wist al hoe slecht ze waren, door een eerdere ervaring in de HMH. Ik heb toch nog maar even op de heuvels bij de alpha gezeten om te lachen. En anderen maar beweren dat ze geweldig warenquote:
Liever jezelf blijven dan overdreven rock 'n roll doen is mijn mening. Maar muzikaal zijn ze live superstrak, hebben ze vaak toffe toevoegingen. Maar idd niet een band die je kan bekoren als je de muziek niet leuk vind.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb beelden van meer festivals gezien
JVT als opener op Werchter was ook wel bedroevend. Heel leuk in een kleine tent, maar dat was zó kut.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Het slechtste wat ik ooit gezien was de Blood Hound Gang, wel vermakelijk maar baggerslecht
La Rouxquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JVT als opener op Werchter was ook wel bedroevend. Heel leuk in een kleine tent, maar dat was zó kut.En Katy Perry, maar dat was dan wel weer tof door de show. En en en die ene van Bulletproof.
Die ja. Gatverdamme dat was echt erg.quote:
Mwah ik vind het altijd wel leuk als er live iets extra is, beetje interactie met het publiek enzo. Maarja als dat niet in de jongens zit kan je het niet forceren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Liever jezelf blijven dan overdreven rock 'n roll doen is mijn mening. Maar muzikaal zijn ze live superstrak, hebben ze vaak toffe toevoegingen. Maar idd niet een band die je kan bekoren als je de muziek niet leuk vind.
The Agile Beastquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil die gast wel zien drummen.Dat is alleen al waarom ik zou blijven staan.
Ik ben fan en hoorde dat ze live kut waren maar vond toch dat ze een leuke show hadden neergezet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wist al hoe slecht ze waren, door een eerdere ervaring in de HMH. Ik heb toch nog maar even op de heuvels bij de alpha gezeten om te lachen. En anderen maar beweren dat ze geweldig waren
Same, die Jarred Leto (zoiets) die werd helemaal gek omdat de tent niet eens vol was en weinig mensen los gingen, schreeuwen en schelden op het podium, priceless!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wist al hoe slecht ze waren, door een eerdere ervaring in de HMH. Ik heb toch nog maar even op de heuvels bij de alpha gezeten om te lachen. En anderen maar beweren dat ze geweldig waren
Ik vond blink vorig jaar zo bedroevend slecht, alles ging er wel niet om hoe leip die travis wel niet isquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:01 schreef rubbereend het volgende:
Het slechtste wat ik ooit gezien was de Blood Hound Gang, wel vermakelijk maar baggerslecht
Serieus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Same, die Jarred Leto (zoiets) die werd helemaal gek omdat de tent niet eens vol was en weinig mensen los gingen, schreeuwen en schelden op het podium, priceless!
Yea, wij pakten ff lekker wat rust buiten bij de alpha, hij de hele tijd schelden en schreeuwen,quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Yea, wij pakten ff lekker wat rust buiten bij de alpha, hij de hele tijd schelden en schreeuwen,
"ur the worst fucking crowd" lol..
Hahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]Pulp vertrok ook ooit boos van het podium omdat iedereen vooral in de Alpha kwam schuilen en stond te praten. "We are fucking up here"
Maar wat is het?quote:
een bekertje die schokkend isquote:
Dit soort gasten zouden de rest van hun leven gratis naar lowlands moeten mogenquote:
Zomaar? Er is nog niet mee geknoeid?quote:
waarschijnlijk paar draadjes aan verbonden. Hoe ze het plastic hebben laten geleiden is mij een raadselquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zomaar? Er is nog niet mee geknoeid?
Viel met 5daysoff een beetje tegen, vooral hard en energiek, maar zijn wazige ambientachtige en breaks dingen daarvan was bijna niets terug te horenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik hoop op een apparat, nog nooit live gezien, lijkt me zo gruwelijk!
filmpje daarvan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Same, die Jarred Leto (zoiets) die werd helemaal gek omdat de tent niet eens vol was en weinig mensen los gingen, schreeuwen en schelden op het podium, priceless!
Lijkt me héél sterk. Al hoop ik natuurlijk dat Miles 505 en Plastic Tramp mee komt spelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Tourniquet het volgende:
Okay... Miles Kane én Alex Turner op LL. Last Shadow Puppets anyone?
Oe. Dat zou vet zijn inderdaad, als ze ff één of twee nummers samen komen spelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef Tourniquet het volgende:
Okay... Miles Kane én Alex Turner op LL. Last Shadow Puppets anyone?
Inderdaad, hele show zal er niet inzitten maar 1 of 2 nummers samen zou gaaf zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oe. Dat zou vet zijn inderdaad, als ze ff één of twee nummers samen komen spelen
haha pwndquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef PiRANiA het volgende:
Daar ben ik weet. Volgens mij was ik een kwartier weg toen de namen kwamen
Ik zou zeker ook even Miles Kane opzoeken en daar naartoe gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Word overigens ook niet heel blij met de namen. Ga Waarschijnlijk alleen AM bekijken van dit lijstje
Heb Miles wel een keer beluisterd, maar vind et tot nu toe niet heel goed. Come Closer (zo heette de single volgens mij) kan me niet echt boeien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik zou zeker ook even Miles Kane opzoeken en daar naartoe gaan.
Sowieso een tip voor alle liefhebbers van AM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |