Derksen is ook Cruyffiaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet dat Derksen geen zin meer heeft in DWDD, maar hij was een betere keus geweest dan Frits Barend, de roeptoeter van Cruyff. Stuitend, geen enkel punt van kritiek, al was het maar een puntje geweest.
Bij P&W was Derksen niet erg kritisch in ieder geval. Hij werd zelfs venijnig toen iemand een foute anekdote over Cruyff vertelde.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lang niet zo rabiaat als Barend
Hurmen Broed.quote:
Hij werd venijnig omdat meneer de wetenschapsjournalist een anekdote vertelde om lollig te doen terwijl hij Johans betoog over de toestand bij Ajax onderbrak.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef Cynix ® het volgende:
Bij P&W was Derksen niet erg kritisch in ieder geval. Hij werd zelfs venijnig toen iemand een foute anekdote over Cruyff vertelde.
Het is een lief popje, maar ze moet inderdaad haar waffel houden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef msnk het volgende:
Yvon blijft me maar verbazen iedere keer dat ze d'r mond opent, maar wat een face
Stop de persen!quote:
wat maakt dat uit?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Wie is deze Mr Nobody dat hij Cruijff terecht gaat wijzen?
Geen idee, Mr Miljonair Fair of zo. maar ik geloof hem wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Wie is deze Mr Nobody dat hij Cruijff terecht gaat wijzen?
wat maakt het uit wie hij is? het is iemand die inzage had in mails/ voicemails... lijkt me nogal relevant.. al was het Dries roelvinkquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:42 schreef DrDentz het volgende:
De grachtengordel gaat zich dus ook met Cruijff bemoeien?
lul niet.. als coronel dit had gezegd was het hek van de dam geweest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Maar deze man weet niet hoe de voetballerij werkt. Gaat er altijd hard aan toe in die jungle.
Ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoveel aandacht voor het zinkende schip Ajax
Het zijn allemaal mongolen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef Type-R het volgende:
Hoe oud zijn die acteurs eigenlijk? ik vind ze allemaal zo klein
Bas Wie?quote:
Twee keer een soap rond mongolen is een beetje dubbelop, denk je ook niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Flikker op met die 'denkers', ik wil voetbal en downistie.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Twee keer een soap rond mongolen is een beetje dubbelop, denk je ook niet?
idd, weg ditquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Twee keer een soap rond mongolen is een beetje dubbelop, denk je ook niet?
Kom op, 7 minuutjes cultuur per week is toch wel vol te houden?quote:
Ik had het eerder over het voetbal, maar wat jij wiltquote:
Cultuur...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kom op, 7 minuutjes cultuur per week is toch wel vol te houden?
Als ze maar niet naar Groningen gaan. Maar dat wil toch niemand. Dus hij kan ze onbeperkt blijven uitnodigen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat wil Jan dan, ontelbaar buitenlandse kanslozen hierheen blijven halen :s
Eigenlijk was irritatie een goed opgestelde brief aan de hand van een Hageneesquote:
Natuurlijk heeft hij dat door een woordvoerder laten opstellen, en nu? Als hij het niet beter dan dit kon doen dan is dit toch verstandig. Maar ik ga dit item sowieso niet serieus nemen, want de fragmenten zijn zelden beargumenteerd en gewoon Jan zijn ergenissen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Nouja ik weet ook niet of hij vwo gedaan heeft of niet maar toch. Net tekstje van Lex.
Ik hoorde iig Jamie Woon met Lady Luck voorbij komen en daarna de Foo Fighters, maar ik weet niet of dat het eerste was...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Met welke Cd opende Giel? Kan het nergens terugvinden. Ik heb een schijthekel aan die Giel maar die eerste CD klonk wel goed.
Dat was Tom Trago - Iris.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Met welke Cd opende Giel? Kan het nergens terugvinden. Ik heb een schijthekel aan die Giel maar die eerste CD klonk wel goed.
Juist dat was hem, dank je wel. Lekkere muziek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat was Tom Trago - Iris.
Ik heb net ff teruggekeken. Was Mooi!
Een amoebe die meedoet aan Echte Meiden in de Jungle op RTL5.quote:
En jaren lang bij Eddy Zooy tussen de 30 meisjes stondquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een amoebe die meedoet aan Echte Meiden in de Jungle op RTL5.
Ik vind haar wel grappig soms.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee hoor,quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu gaan we toch geen lullige opmerkingen over Britt plaatsen?
Dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu gaan we toch geen lullige opmerkingen over Britt plaatsen?
Helemaal mee eens. Die 'zanger' klinkt alsof hij dronken is en bronchitis heeft en de rest beheerst hun instrumenten totaal niet. Wat ziet de VARA toch in deze kneuzen.quote:
Gitarist speelde in het beginnummer wel lekker maar ik vind de band ook niet super..quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die 'zanger' klinkt alsof hij dronken is en bronchitis heeft en de rest beheerst hun instrumenten totaal niet. Wat ziet de VARA toch in deze kneuzen.
Dat vind ik persoonlijk van alle artiesten/bands die de maandoverzichten deden. Alleen Van Velzen was te pruimen, maar misschien was dat zo omdat het nieuw was. De rest was erg slecht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die 'zanger' klinkt alsof hij dronken is en bronchitis heeft en de rest beheerst hun instrumenten totaal niet. Wat ziet de VARA toch in deze kneuzen.
Inderdaad, met name de Engelse uitspraak is belabberd. Ik heb maar 1 keer muziek gehoord in DWDD, waarvan ik dacht 'he dat klinkt lekker'. Ik geloof dat het om een bandje ging die Afrikaanse jazz/rock speelde. Een beetje als de Budos Band. Verder echt alleen maar bagger.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk van alle artiesten/bands die de maandoverzichten deden. Alleen Van Velzen was te pruimen, maar misschien was dat zo omdat het nieuw was. De rest was erg slecht.
Wat Go Back to the Zoo betreft, ik vind het erg knap dat een band een slecht zingende, slecht articulerende, en slecht Engelssprekende zanger kan hebben, en blijkbaar (denk ik?) nog succes kan hebben ook.
Hij heeft wel een punt hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:53 schreef koemleit het volgende:
dit is echt slap gelul.. omdat het groepen zijn bladiebla...
ach die kerel lult ook maar in de ruimte...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor.
Hahaha Britt is geniaal.
Uit dezelfde categorie:quote:
Dan is je beroep gewoon door god bepaaltquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Uit dezelfde categorie:
[ afbeelding ]
maar dan allen Nederlandstalig, want Engels ken ze nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:17 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ipv jaspers zou een verademing zijn..
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ze spreken gewoon Nederlands in Libië.
Alvast maar een cursus gedaan voor als ze hier later een uitkering komen halen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef JimboSlice het volgende:
Ik begrijp nu ook waarom de vader van de 'zanger' telkens tranen in zijn ogen krijgt als hij zijn zoon hoort 'zingen'
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef pfaf het volgende:
Jezus, als dit bij DWDD aan gaat schuiven haak ik af. Prettige avond nog allemaal.
Ze is niks bijzonders hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:21 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha Britt is koningin.Ze haat ook Tineke Schouten.
Van Nieuwkerk ook nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef chufi het volgende:
maar dan allen Nederlandstalig, want Engels ken ze niet
Zou ze zich dommer voordoen dan dat ze is?quote:
Klopt maar het komt bij haar minder geforceerd over. In de situatie waarin ze zitten in Meisjes in de Jungle heb je daar sowieso de energie/tijd niet voor. Dat maakt het programma ook direct leuker om te kijken in mijn opzicht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Denk het wel, ze exploiteert haar 'domheid'.
Jammer dat ze Michella niet uitgenodigd hadden.quote:
Dan zou ze inderdaad een Oscar moeten krijgen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:14 schreef Elusive het volgende:
tuurlijk speelt ze die domheid, al die programma's zijn gewoon gescript, van meiden in de dop tot meiden in de jungle en expeditie robinson tot my-sweet-sixteen.
Is-ie te gast vanavond?quote:
Het is een ware profeet die Spaan.quote:Ik zag laatst Carice van Houten, die in principe in hetzelfde rijtje zou kunnen passen, maar die vind ik geweldig. Ontzettend charmant en authentiek. Wat overigens weer niet geldt voor Halina Reijn.
Je bedoelt die pedo bear?quote:
Klopt, niet echt grappig.quote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Robin Williams is een goed acteur, maar een lousige stand up comedian.
Pedo Bearlusconi.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Stil! Jan M. zegt iets belangrijks!
Oh nee, toch niet.
Ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het nu al een irritante vrouw, die Peetoom
Die zelfgenoegzame blik zegt mij al genoeg. Tijd voor haar eerste jankbui, dan piept ze wel anders.quote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het nu al een irritante vrouw, die Peetoom
Dit.. is een tomaat.quote:Op maandag 4 april 2011 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Ik had ook liever van der Tak. Sjaak van der Tak.
Tomaten Sjaakquote:Op maandag 4 april 2011 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Die kon ik helemaal niet meer serieus meer. Het was kiezen tussen kanker en aids.quote:Op maandag 4 april 2011 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Die peettante gaat er nog onderdoor, hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 19:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
En nu weet ik ook weer waarom ik Felix Rottenberg zo'n nietszeggend iemand vind.
No shitquote:Op maandag 4 april 2011 19:41 schreef wdn het volgende:
wtf die muts vond ik al irritant maar die Felix is nog een graad erger
Hij komt de boel weer ff duiden voor het klootjesvolk.quote:Op maandag 4 april 2011 19:40 schreef Guanabana het volgende:
Godverdomme, dat ''ik heb de waarheid in pacht''-toontje van Felix altijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |