Status van de series tot nu toe:quote:Broadcast Schedule Announcements
May 16, 2011 - NBC
May 16, 2011 - FOX
May 17, 2011 - ABC
May 18, 2011 - CBS
May 19, 2011 - The CW
May 19, 2011 - Univision
quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Detroit 1-8-7 (ABC)
02(02). No Ordinary Family (ABC)
03(06). Traffic Light (FOX)
04(04). The Event (NBC)
05(05). The Defenders (CBS)
06(07). Off The Map (ABC)
08(08). Outsourced (NBC)
-------------------------------------
09(09). Chuck (NBC)
10(---). Brothers & Sisters (ABC)
1 t/m 8 worden zo goed als zeker gecanceld
V, Better With You, The Chicago Code, Blue Bloods, Mr. Sunshine, Mad Love, The Good Wife, Bob's Burgers en $#*! My Dad Says liggen op dichte afstand van nummer 10.
quote:ABC
Cancelled
My Generation
Scoundrels
The Gates
The Whole Truth
Renewed
Castle
Cougar Town
Grey's Anatomy
Modern Family
Private Practice
Rookie Blue
The Middle
Heel slecht
Detroit 1-8-7
No Ordinary Family
Off The Map
Matig/ Slecht
V
Matig
Better With You
Brothers & Sisters
Mr. Sunshine
Heel Goed
Desperate Housewives
quote:CBS
Cancelled
Medium
Renewed
How I Met Your Mother (2 seasons ordered)
NCIS
The Big Bang Theory
Two And A Half Men (show's future unknown)
Heel slecht
The Defenders
Matig
Blue Bloods
CSI: NY
CSI: Miami
Mad Love
Shit My Dad Says
The Good Wife
Redelijk
Criminal Minds: Suspect Behavior
Goed
Hawaii Five-O
The Mentalist
CSI
Rules of Engagement
Heel Goed
Criminal Minds
Mike & Molly
NCIS: LA
quote:FOX
Cancelled
Lone Star
Running Wilde
The Good Guys
Renewed
American Dad
Cleveland Show
Family Guy
Fringe
Glee
The Simpsons
Heel slecht
Human Target
Lie to Me
Traffic Light
Matig/Slecht
Bob's Burgers
The Chicago Code
Heel goed
Bones
House
quote:NBC
Cancelled
100 Questions
Chase
Outlaw
Perfect Couples
Persons Unknown
The Cape
Undercovers
Renewed
30 Rock
Community
Parks & Recreation
The Office
Heel slecht
The Event
Slecht
Outsourced
Matig/Slecht
Chuck
Matig
Harry's Law
Matig/Redelijk
Law & Order: LA
Parenthood
Redelijk/Goed
Law & Order: SVU
De overige zenders hebben de meeste beslissingen voor 2011 en begin 2012 al bekendgemaakt:quote:CW
Cancelled
Life Unexpected
Matig
Hellcats
Redelijk
90210
One Three Hill
Nikita
Heel Goed
Supernatural
Smallville (final season)
The Vampire Diaries
quote:AMC
Cancelled
Rubicon
Renewed
The Walking Dead (returns October 31st - 13 episodes)
Breaking Bad (returns July 11th)
Mad Men (delayed)
quote:ABC Family
Renewed
Melissa & Joey (2011)
Pretty Little Liars (2011)
The Secret Life of the American Teenager (2011)
quote:A&E
Renewed
The Glades
Onbekend
Breakout Kings (likely to be renewed)
quote:HBO
Ended
Big Love
Renewed
Boardwalk Empire (2011)
Bored to Death (2011)
Curb Your Enthusiasm (2011 - 10 episodes)
Eastbound & Down (2011)
Entourage (final season - summer 2011 - 10 episodes)
Hung (summer 2011 - 10 episodes)
Treme (returns April 24th)
True Blood (returns June 11th)
Onbekend
In Treatment (very low ratings - could be cancelled)
The Ricky Gervais Show (airing season 2)
quote:Showtime
Renewed
Californication (early 2012)
Dexter (returns September 25th)
Episodes (early 2012)
Nurse Jackie (returns March 28th)
Shameless (early 2012)
The Big C (returns June 27th)
United States of Tara (returns March 28th)
Weeds (summer 2011)
Onbekend
Penn & Teller: Bullshit
quote:USA Network
Renewed
Burn Notice (summer 2011 - 2 seasons ordered)
Covert Affairs (returns June 7th)
Psych (summer 2011)
Royal Pains (summer 2011)
White Collar (summer 2011)
In Plain Sight (returns May 1st - 2 seasons ordered)
Law & Order: Criminal Intent (final season starts May 1st)
Onbekend
Fairly Legal (ratings not very high - could be cancelled)
quote:FX
Cancelled
Lights Out
Terriers
Renewed
It's Always Sunny in Philadelphia (returns September 2011)
Louie (summer 2011)
Rescue Me (final season starts July 12th)
Sons of Anarchy (returns September 2011)
The League (13 episodes)
Onbekend
Archer (likely to be renewed)
Justified (likely to be renewed)
quote:Syfy
Cancelled
Caprica
Stargate Universe
Renewed
Being Human
Eureka (summer 2011)
Haven (summer 2011 - 13 episodes)
Sanctuary (fall 2011)
Warehouse 13 (summer 2011)
quote:TNT
Cancelled
Dark Blue
Renewed
HawthoRNe (returns June 14th)
Leverage (returns June 26th)
Memphis Beat (returns June 1st)
Men of Certain Age (returns June 1st)
Rizzoli & Isles (returns July 11th)
Southland (10 episodes)
The Closer (final season starts June 11th)
quote:Comedy Central
Renewed
Futurama (2 seasons ordered - 26 episodes)
South Park (returns April 27th)
Onbekend
Tosh.0 (airing season 3)
Ugly Americans
quote:DirecTV
Renewed/Picked Up
Damages (returns July 2011 - 2 seasons ordered - 10 episodes per season)
quote:Starz
Cancelled
Graviity
Party Down
Ended
Spartacus: Gods of the Arena
Renewed
Spartacus: Blood and Sand (early stage of production)
quote:MTV
Renewed
The Hard Times Of RJ Berger (airing season 2)
Vorige topicsquote:CTV
Renewed
The Bridge (2011)
Flashpoint (2011 - 13 episodes)
Dit waren de 2 beste nieuwe series van het seizoenquote:FX
Cancelled
Lights Out
Terriers
Eerst Damages, nu dit! Hoop goed nieuws vanavondquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Mr.Silencer het volgende:
Comedy Central Renews 'Futurama' for 26 More Episodes
Dat tweede, in het vorige topic wist Mr. Silencer me opeens te verbazen en verheugen met het nieuws.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Damages was al langer bekend hoorof bedoel je dat jij het pas vanaf vandaag weet?
Vanwege die grap had ik het hier nog niet neergezet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef fwokker het volgende:
[..]
![]()
Heeft die comicmix site dat gedaan of is dat de officiële aankondiging? Erg scherp iig
Ik was totaal vergeten om Damages in de lijst te zetten. Het verbaast me dan ook niet dat iedereen het nog niet wist.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Damages was al langer bekend hoorof bedoel je dat jij het pas vanaf vandaag weet?
Alle NBC series zijn inmiddels zover gezakt dat L&O SVU gemiddeld de op na best scorende serie is op het moment. Gisteren stegen ze nog iets naar een 2.6 rating en zullen zeker nog een seizoen terugkomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik dacht dat L&O SVU ook al gesneuveld was, maar niet dus kennelijk...
Aangepast naar 10.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Volgens mij krijgt het laatste seizoen van Entourage niet 6, maar 10 episodes.
Het is een meevaller als er ook daadwerkelijk 4 afleveringen meer worden gemaakt.quote:On August 7, 2010, HBO announced that Entourage would return in summer 2011 for its final season, likely to contain six episodes,[11] while Adrian Grenier stated on a recent appearance on The Adam Carolla Show that the final season will contain ten episodes. He went on to state that "there might be a movie, too."[12]
Archerquote:There is some good news: Landgraf avows that FX is crushing it in comedy, and shows like Louie, Archer, Its Always Sunny In Philadelphia, and The League arent going anywhere. And of course, Justified is also kicking ass. So theres that.
Tsja, wees eerlijk want het is elke keer hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat jammer dat entourage het laatste seizoen ingaat, echt zo'n serie die nooit verveelt...
Echt zwaar kut. Las het vanochtend alquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef criminal_mind het volgende:
HBO has cancelled the half hour drama In Treatment after three seasons.
Not being ad supported, HBO doesn’t have to bother with demo ratings for ad sales purposes, but presumably a show’s viewership is somewhat correlated with its subscriber attraction/retention potential which is important and In Treatment’s viewership was tiny. It’s season three finale averaged just 253,000 viewers in its original airing.
Update: HBO says the show will definitely not return in its current format (multiple patients spanning multiple episodes per week). But HBO is still in negotiations to possibly bring the show back in a different format, presumably focusing on Gabriel Byrne’s character, Dr. Paul Weston.
klopt ook wel, maar wel altijd ontspannend vermaak, mooie omgeving, mooie vrouwen, mooie auto's en humor in 30 minuten per weekquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, wees eerlijk want het is elke keer hetzelfde verhaal.
Inderdaad mooie serie. Heb seizoen drie nog altijd niet afgekeken maar het was een erg innemende show met Byrne die continu liet zien een van de best acteurs op het moment te zijn. Maar goed een vervolg in ander format met Byrne erin is nog altijd prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Echt zwaar kut. Las het vanochtend alWas een originele drama serie waar goed in geacteerd werd, maar de kijkcijfers en ratings vielen tegen en er waren zelfs afleveringen met een 0.0/0.1 rating en dat is gewoon echt te laag. Blijft jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal mij iig verbazen als er ooit een 2e seizoen zou komen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:07 schreef Happel het volgende:
Is er al wat bekend over The Event?
Moet zeggen dat de laatste afleveringen best aardig zijn.
Begint wel steeds meer tegen te vallen qua kijkcijfers dus ben benieuwd. De rek is er inmiddels behoorlijk uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben een weekje ziek geweest en ik hoop nu dat naast The Good Wife ook Nikita en Parenthood worden verlengd. En ik had me nog zo voorgenomen om geen nieuwe drama's/vrouwenseries te gaan kijken...
Ik zie trouwens niets over Gossip Girl in de OP staan. Zal wel verlengd worden, ook al is het echt een ontzettend crappy serie (geworden).
De CW zal dit seizoen Gossip Girl echt niet cancellen. Waarom? De CW raakt Smallville al kwijt na dit seizoen ; heeft Life Unexpected al gecancelled en het is zeer waarschijnlijk dat de cast van One Tree Hill ermee willen stoppen waarmee er al 3 shows ten einde lopen. De CW heeft de middelen niet om meer dan 2-3 nieuw shows te promoten voor het volgende seizoen dus ze gaan Gossip Girl ,dat nog steeds zeer redelijke ratings haalt ; en volgend seizoen de 100 afleveringen mark kan halen ( extra geld voor syndication ) niet ook cancellen ook al zijn de kijkcijfers gedaald. Op een ander netwerk was de serie gewoon dood maar als je het bekijkt vanuit de ogen van de CW...ze willen de show niet kwijt, en promoten het nog steeds enorm veel en de doelgroep ( jonge meisjes ) kijken nog steeds.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Begint wel steeds meer tegen te vallen qua kijkcijfers dus ben benieuwd. De rek is er inmiddels behoorlijk uit.
quote:NEW YORK, N.Y. --
The drama on Wisteria Lane is continuing for an eighth season and according to star Eva Longoria, possibly even a ninth!
Access Hollywood caught up with the small screen beauty on Monday night at a book signing for her new cookbook, Evas Kitchen: Cooking With Love For Family & Friends in New York, where she gave us the scoop on her shows future.
Well definitely be back, I can promise you that, the actress said of Desperate Housewives. Well be here for year 8 and hopefully 9.
And with just five episodes remaining in the current season of her hit ABC series, what can we expect for the finale?
The season finale is gonna be amazing, Eva told Access.
We dont even have a script yet. Its so top secret theyre afraid Im gonna leak it to Access Hollywood, she said with a laugh.
Desperate Housewives airs Sundays at 9 PM ET on ABC.
LUXquote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De CW zal dit seizoen Gossip Girl echt niet cancellen. Waarom? De CW raakt Smallville al kwijt na dit seizoen ; heeft Life Unexpected al gecancelled en het is zeer waarschijnlijk dat de cast van One Tree Hill ermee willen stoppen waarmee er al 3 shows ten einde lopen. De CW heeft de middelen niet om meer dan 2-3 nieuw shows te promoten voor het volgende seizoen dus ze gaan Gossip Girl ,dat nog steeds zeer redelijke ratings haalt ; en volgend seizoen de 100 afleveringen mark kan halen ( extra geld voor syndication ) niet ook cancellen ook al zijn de kijkcijfers gedaald. Op een ander netwerk was de serie gewoon dood maar als je het bekijkt vanuit de ogen van de CW...ze willen de show niet kwijt, en promoten het nog steeds enorm veel en de doelgroep ( jonge meisjes ) kijken nog steeds.
Als de CW naast Smallville en Lux en waarschijnlijk OTH nog een serie wil cancellen zal het toch Hellcats worden dat ratings heeft om te huilen ( 0.6 ) i.t.t. de 0.9/1.0 die OTH, Gossip Girl, Nikita, 90210 enzo vaak nog weten te halen.
Ik weet het niet meer, nooit gekeken dus heb er voor de rest ook niet bij stil gestaanquote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je het hier hebt gelezen...dan was dat bericht afkomstig van mij als 1 april grap dat de hele zondagavond van ABC was gecancelled..had ik eronder gezet in spoilers dat t dus 1 april grap was
Het is een schandequote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, nooit gekeken dus heb er voor de rest ook niet bij stil gestaan
Ondertussen is dat al tegengesproken...;) Het is niet het einde van de serie ; maar volgend seizoen is het laatste seizoen voor de acteur zelf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Alec Baldwin Declares Next Season (2011-2012) the Last for '30 Rock'
Als meerdere acteurs andere plannen hebben en de contracten gelijktijdig aflopen, zal ik er niet vreemd van opkijken als het volgende seizoen de laatste is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ondertussen is dat al tegengesproken...;) Het is niet het einde van de serie ; maar volgend seizoen is het laatste seizoen voor de acteur zelf.
NBC insider wist er in ieder geval niks van af. Kan wel zijn dat de serie van de buis gaat door tegenvallende kijkcijfers want die zijn dit seizoen wel wat gedaald heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Als meerdere acteurs andere plannen hebben en de contracten gelijktijdig aflopen, zal ik er niet vreemd van opkijken als het volgende seizoen de laatste is.
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(03). Traffic Light (FOX)
02(04). The Event (NBC)
03(---). Chaos (CBS)
04(08). Outsourced (NBC)
05(09). Chuck (NBC)
06(10). Brothers & Sisters (ABC)
07(---). Better With You (ABC)
08(---). The Chicago Code (FOX)
09(---). Criminal Minds: Suspect Behavior (CBS)
10(---). Blue Bloods (CBS)
1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld
Mad Love en The Good Wife liggen op dichte afstand van nummer 10.
quote:Inmiddels afgelopen en heeft zeker geen toekomst:
Detroit 1-8-7 (ABC)
No Ordinary Family (ABC)
The Defenders (CBS)
Off The Map (ABC)
Human Target (FOX)
quote:Inmiddels afgelopen en heeft een kleine kans op een nieuw seizoen:
Harry's Law (NBC)
V (ABC)
Mr. Sunshine (ABC)
Lie To Me (FOX)
$#*! My Dad Says (CBS)
Joey duurde langer dan 1 seizoen volgens mij...dus die heeft toch de kans gekregen zich verder te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Matt Leblanc heeft Joey toen ook niet kunnen redden..ik moet het maar zien. Had niets verwacht van Mr Sunshine, maar ik vind het echt heel leuk
2quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Joey duurde langer dan 1 seizoen volgens mij...dus die heeft toch de kans gekregen zich verder te ontwikkelen.
Gisteravond de pilot gekeken, en moet zeggen dat ik hem wel leuk vond! Ik hoop dus niet je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
Chaos is gezakt naar een 0.9 rating.
Ik kan nu wel met zekerheid zeggen dat het einde verhaal is voor deze serie.
[..]
[..]
[..]
Nog niet officieel, maar je kan er 99,9% van uitgaan dat je volgend seizoen zonder zitquote:Op zondag 10 april 2011 12:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Is the Defenders eigenlijk al gecanceled? Ik weet dat ze het slecht deden maar is de enige show die ik eigenlijk keek
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Chaos (CBS)
04(04). Outsourced (NBC)
05(05). Chuck (NBC)
06(07). Better WIth You (ABC)
07(06). Brothers & Sisters (ABC)
08(---). Law & Order: LA (NBC)
09(---). Mad Love (CBS)
10(08). The Chicago Code (FOX)
1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld
Criminal Minds: Suspect Behavior, Blue Bloods en The Good Wife liggen op dichte afstand van nummer 10.
Je bent natuurlijk ook wel een enorme baas als je een goedlopende tv show gaat cancellen zoals 2.5 men.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
Chuck (1.3 rating), The Chicago Code (1.8 rating) en en Law & Order: LA (1.5 rating) hebben een gevaarlijk nieuw dieptepunt bereikt.
Chuck zat bij mij al langere tijd op de grens van annulering en nu ze weer een tiende dalen durf ik definitief te zeggen dat ze volgend seizoen niet meer terugkomen. Ze scoren nu even hoog als Outsourced en die is pas op de late avond te zien en dan ook nog met betere DVR cijfers.
The Chicago Code's toekomst wordt steeds onzekerder en de kans dat Lie To Me daarvan gaat profiteren wordt steeds groter.
Law & Order: LA werd net als The Event langere tijd van de buis gehaald om te sleutelen aan het concept en blijkbaar heeft dat totaal geen effect gehad. De ratings zijn 30% gedaald en het ziet ernaar uit dat ze langzaam dezelfde kant opgaan als die van The Event.
CBS krijgt over hun gehele line-up ook harde klappen en blijft er weinig over van de hit Mike & Molly (2.5 rating) en Hawaii Five-O (2.3 rating), nu ze niet meer op nieuwe afleveringen van Two and A Half Men kunnen leunen. Van alle series op de maandag ziet het ernaar uit dat Mad Love als enige echt afgevoerd kan worden. De rest zie ik de komende weken nog wel herstellen.
[..]
CBS vraagt er zelf om dat kijkers wegblijven door de rare programering de ene week wel die show en dan weer 3 weken niet. Daar houden kijkers niet van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
Chuck (1.3 rating), The Chicago Code (1.8 rating) en en Law & Order: LA (1.5 rating) hebben een gevaarlijk nieuw dieptepunt bereikt.
Chuck zat bij mij al langere tijd op de grens van annulering en nu ze weer een tiende dalen durf ik definitief te zeggen dat ze volgend seizoen niet meer terugkomen. Ze scoren nu even hoog als Outsourced en die is pas op de late avond te zien en dan ook nog met betere DVR cijfers.
The Chicago Code's toekomst wordt steeds onzekerder en de kans dat Lie To Me daarvan gaat profiteren wordt steeds groter.
Law & Order: LA werd net als The Event langere tijd van de buis gehaald om te sleutelen aan het concept en blijkbaar heeft dat totaal geen effect gehad. De ratings zijn 30% gedaald en het ziet ernaar uit dat ze langzaam dezelfde kant opgaan als die van The Event.
CBS krijgt over hun gehele line-up ook harde klappen en blijft er weinig over van de hit Mike & Molly (2.5 rating) en Hawaii Five-O (2.5 rating), nu ze niet meer op nieuwe afleveringen van Two and A Half Men kunnen leunen. Van alle series op de maandag ziet het ernaar uit dat Mad Love als enige echt afgevoerd kan worden. De rest zie ik de komende weken nog wel herstellen.
[..]
Dat doen alle netwerken tegenwoordigquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef kenwel het volgende:
[..]
CBS vraagt er zelf om dat kijkers wegblijven door de rare programering de ene week wel die show en dan weer 3 weken niet. Daar houden kijkers niet van.
Ze hebben al drie keer eerder op het punt gestaan om gecanceld te worden. Gewaardeerd door velen, bekeken door weinig. Enorm trouwe fans, maar het grote publiek kijkt er niet naar.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:46 schreef Flanx het volgende:
Ik hoor juist maar goede verhalen over Chuck, merkwaardig dat er zo weinig gekeken wordt.
Dat heb ik ook met al die CSI's, maar zo heeft ieder toch zijn ding I guess. Bij Bones hebben de karakters natuurlijk jarenlang de tijd gehad om te groeien en zal een grote groep nog blijven hangen, puur omdat het Bones is en je het ritje uit wil zitten zegmaar..dat heb ik ook wel bij series..ik kan er echt niet mee kappen in seizoen 5 ofzoquote:Op woensdag 13 april 2011 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat Bones het zo goed doet. De serie is echt akelig slecht geworden. Verder zou ik het jammer van Chuck vinden.
True, ik kijk ze vaak ook nog, maar alleen als ik echt niets anders meer te kijken hebquote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met al die CSI's, maar zo heeft ieder toch zijn ding I guess. Bij Bones hebben de karakters natuurlijk jarenlang de tijd gehad om te groeien en zal een grote groep nog blijven hangen, puur omdat het Bones is en je het ritje uit wil zitten zegmaar..dat heb ik ook wel bij series..ik kan er echt niet mee kappen in seizoen 5 ofzo
True. Dat heb ik bij sommige series ook. Geval van Bones is dat ik het nog steeds vermakelijk vind. De chemie tussen David Boreanaz en Emily Deschannel maakt de serie gewoon en het gaat voor mij nooit vervelen. Daarnaast wat jij ook al zegt...je ziet die personages groeien en leeft met ze mee.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met al die CSI's, maar zo heeft ieder toch zijn ding I guess. Bij Bones hebben de karakters natuurlijk jarenlang de tijd gehad om te groeien en zal een grote groep nog blijven hangen, puur omdat het Bones is en je het ritje uit wil zitten zegmaar..dat heb ik ook wel bij series..ik kan er echt niet mee kappen in seizoen 5 ofzo
Lijkt me sterk dat die nog niet geschoten zijn? Als ie gecanceld wordt, wordt het gewoon een cliffhanger dunkt me.quote:Op zondag 3 april 2011 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het zal mij iig verbazen als er ooit een 2e seizoen zou komen.
Denk dat ze het dan ook binnen de laatste 6 episodes gaan afronden allemaal
Schrijvers van slecht presterende series zullen er altijd wel iets rekening mee houden dat ze gecancelled kunnen worden. Zullen dus nog vast wel wat dingetjes open blijven staan, maar ik denk dat de grote lijnen wel opgelost worden nog dit seizoen. Series die eindigen met een cliffhanger zijn altijd kut.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Henno het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die nog niet geschoten zijn? Als ie gecanceld wordt, wordt het gewoon een cliffhanger dunkt me.
Zou wel jammer zijn, de laatste afleveringen waren wel interessant, en ik ben benieuwd hoe de twee grote story arcs samen gaan komen.
Aangezien Paget en A.J. oorspronkelijk ge-cut waren van de serie, om de spin-off te helpen qua financien..vraag ik me af wat het nieuws dat A.J en misschien Paget terugkomen ; betekent voor Criminal Minds Suspect Behavior. Die ratings vallen ook tegen, dus zou het kunnen dat het gecancelled word en dat de originele CM daardoor weer wat budget terug heeft? Hoop tevens niet dat nu Shemar Moore de cast gaat verlaten. Gibson kan me niet veel boeien, maar Shemar vind ik zo leuk met Dr. Reid en Garciaquote:Potential great news for Criminal Minds fans: A.J. Cook is in talks to return to the CBS crime drama next season as a full-time series regular. Meanwhile, executive producer Ed Bernero who has run the series since the beginning is leaving. Another Criminal Minds veteran, executive producer Erica Messer, is set to take over as sole showrunner.
Cook departed Criminal Minds at the end of last season when her option was not picked up, sparking a huge outcry among fans. She appeared in the first two episodes of this season to give closure to her character JJ, who was transferred from the BAU to a job at the Pentagon. Cook then returned briefly last month for costar Paget Brewsters final episode.
Speaking of Brewster, she is filming a comedy pilot for NBC, My Life As an Experiment, and will continue with that project if it goes to series. But if it doesnt, I hear CBS has an option on her for Criminal Minds and, if it exercises it as many expect, the network would bring the cast of the show back to the way it was at the end of last season.
The developments, especially Cooks potential return to Criminal Minds, do not bode well for newly-minted regular Rachel Nichols, who was brought in to fill the void left by Cooks departure.
While things look bright for the female portion of the Criminal Minds cast, things are still murky on the male side, with stars Thomas Gibson and Shemar Moore still not signed for next season. Talks are underway with the two actors whose deals are up at the end of this cycle.
As for Bernero, he informed the cast and crew of his departure on Tuesday night. There had been speculation that he would leave the series at the end of the season, especially after his script Partners got picked up to pilot at ABC in January.
Tja, het zat er toch dik aan te komen. Seizoen 4 heeft steeds treurig slechte ratings, en ook de afleveringen zijn bijzonder matig (met uitzondering van de eps met Timothy Dalton, natuurlijk).quote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef Hahren het volgende:
30 Rock wel renewed maar Chuck niet.. kak
Ik zie net dat ik in mijn beginpost heb vergeten te zetten dat Raising Hope gewoon terugkomt voor een tweede seizoen. Niet dat het recent nieuws is, want in januari was het al bekend.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over Raising Hope?
Martha Plimptonquote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik in mijn beginpost heb vergeten te zetten dat Raising Hope gewoon terugkomt voor een tweede seizoen. Niet dat het recent nieuws is, want in januari was het al bekend.
Yay!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik in mijn beginpost heb vergeten te zetten dat Raising Hope gewoon terugkomt voor een tweede seizoen. Niet dat het recent nieuws is, want in januari was het al bekend.
Gok zelf dat CM SB wel een 2e seizoen krijgt. Het is echt zo'n serie die toch een extra kans krijgt volgens mij, puur omdat het een spin-off is ; en als ze tussen de 2.0-2.5 rating blijven schommelen ...daar zijn ze tevreden genoeg mee denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Better With You is al aardig aan het doodbloeden met een 1.5 rating. Ik verwacht dat met nog 5 afleveringen te gaan een definitieve doodsteek snel zal komen. In mijn top 10 gaan ze nu naar positie 6.
Happy Endings scoorde gemiddeld na de dubbele aflevering een 2.5 rating, veel lager dan Mr Sunshine (3.7). Uiteindelijk maakte dat niet veel uit, want Mr Sunshine zakte al snel hard naar beneden. Zolang Happy Endings stabiel blijft of amper daalt hebben ze bij ABC niet veel te klagen.
Het is nog even afwachten of dat ook echt gaat gebeuren.
Criminal Minds: Suspect Behavior wint weer een gedeelte van hun ratings terug na de 2.1 rating van vorige week. Nu stegen ze met 20% naar een 2.5 rating, maar aangezien ze het op moesten tegen herhalingen op ABC en NBC is het de vraag hoe zwaar dit meegewogen moet worden.
Pas op 4 mei is de laatste aflevering van CM:SB te zien samen met Law & Order: SVU.
Ik ben benieuwd of CBS het aandurft om verder te gaan met CM:SB, want het is zeker geen NCIS:LA succes.
quote:The series premiere of The Paul Reiser Show crashed on takeoff, with just a 1.1 adults 18-49 rating, the lowest ever rating for an NBC in season sitcom premiere.
02(02). The Event (NBC)
03(03). Chaos (CBS)
04(05). Chuck (NBC)
05(04). Outsourced (NBC)
06(---). The Paul Reiser Show (NBC)
07(06). Better With You (ABC)
08(07). Brothers & Sisters (ABC)
09(08). Law & Order: LA (NBC)
10(09). Mad Love (CBS)
Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot
The Chicago Code, Blue Bloods, The Good Wife en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Toch jammer, ik vond het vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:59 schreef criminal_mind het volgende:
En chaos is van de buis al.
That didn’t take long. After only three airings, CBS has pulled Chaos from its schedule effective immediately. For the next two weeks (4/22 and 4/29) repeats of CSI: NY will air Fridays at 8pm. Beginning May 6, all-new episodes of Flashpoint will air.
Chaos had woeful ratings. Last Friday’s original scored a 1.0 rating with adults 18-49 which was actually 10% better than the previous week.
Dat zijn dan toch de episodes die we al lang en breed via CTV gezien hebben of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:59 schreef criminal_mind het volgende:
Beginning May 6, all-new episodes of Flashpoint will air.
quote:Its Game day over at HBO.
The cabler has renewed its acclaimed medieval soap Game of Thrones for a second season just two days after the shows first season bowed to modest ratings.
We are delighted by the way David Benioff and D.B. Weiss have brought George R.R. Martins amazing book series to the screen, and thrilled by the support of the media and our viewers, said HBO president Michael Lombardo. This is the continuation of an exciting creative partnership.
Sundays opener averaged a so-so 2.2 million viewers or less than half of the 4.8 million that turned out for Boardwalk Empires debut last fall. But when you factor in the 2 million viewers that caught one of the two encore telecasts on Sunday Games cumulative viewer tally jumps to a much healthier 4.2 million. Its also worth noting that three years ago True Blood bowed to a deadly 1.44 million viewers only to evolve into a monster hit for HBO.
CBS gaat eerst de 2e helft van seizoen 3 uitzenden, die afleveringen (6 stuks) zijn al in Canada uitgezonden. Als het goed is komen daarna echter 7 nieuwe afleveringen (begin seizoen 4), die ze nu aan het opnemen zijn. En voor later in het jaar heeft CTV nog eens 11 afleveringen besteld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch de episodes die we al lang en breed via CTV gezien hebben of niet?
Vanavond begint Hellcats weer. Ik ben benieuwd naar de ratings, zeker gezien de resultaten van voorgaande afleveringen die nog slechter waren dan Life Unexpected.quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
02(02). The Event (NBC)
03(09). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
05(05). Outsourced (NBC)
06(06). The Paul Reiser Show (NBC)
07(07). Better With You (ABC)
08(---). Happy Endings (ABC)
09(08). Brothers & Sisters (ABC)
10(10). Mad Love (CBS)
Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 9 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
Hellcats, The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Aan de andere kant is het niet een serie waar je even instroomt. De eps zijn vrij vervlochten en je moet je een beetje invechten om de serie nu te kunnen oppikken. En dat is wat amerikanen niet zo snel zullen doen.. Maar het ligt er gewoon aan wat CBS (dacht ik) met de serie wil: houden wat ze hebben of verder uitbouwen. Willen ze dat laatste dan bestaat de kans dat ze hem cancellen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Wife scoort al een tijd aardig stabiel. Gevoelsmatig en wat er momenteel gezegd wordt zou het mij niet verbazen als ze minimaal nog een jaar verder kunnen.
Is er een reden waarom bij deze series een 0.4 rating (Camelot) beter is dan een 1.9 rating voor een serie als Chicago Code, die het niet goed doet? Snap werkelijk geen reet van die ratings.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Kabel update
AMC's The Killing zit ongeveer op hetzelfde niveau als Mad Men met een 0.7/0.8 rating. De kosten van Mad Men zullen waarschijnlijk een stuk hoger ligger dan bij The Killing, dus ik denk dat ze wel een toekomst hebben.
Een goed beeld van The Borgias heb ik nog niet, maar de première (0.4 rating) was de beste in 7 jaar voor Showtime. De daaropvolgende afleveringen waren blijkbaar niet erg overtuigend.
Nurse Jacky en The United States of Tara waren vorig jaar al snel vernieuwd door Showtime, maar zagen vervolgens de ratings rap dalen. De 0.2 ratings zijn dit jaar ook laag, dus ze kunnen het nog heel lastig krijgen.
Camelot (0.4 rating) lijkt het op Starz redelijk stabiel te doen. Vergeleken met Spartacus (0.6 rating) hebben ze nog wat in te halen.
Hard Times of RJ Berger (0.4 rating) houdt zich aardig in stand vergeleken met vorig jaar. Een derde seizoen is dus goed mogelijk.
A&E's Breakout Kings (0.7 rating) doet het momenteel beter dan The Glades (0.6 rating), die inmiddels al is vernieuwd. Een tweede seizoen is op dit moment zo goed als zeker.
Ik heb nog steeds niks officieels gehoord over de status van USA's Fairly Legal. Dat ze niet terugkomen voor een tweede seizoen sluit ik niet uit.
Voor Starz (Camelot) moet je een apart abonnement nemen, Chicago Code komt gewoon op een openbaar net.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Is er een reden waarom bij deze series een 0.4 rating (Camelot) beter is dan een 1.9 rating voor een serie als Chicago Code, die het niet goed doet? Snap werkelijk geen reet van die ratings.
Lijkt me ondertussen vrij duidelijk dat One Tree Hill ook stopt dit seizoen door al die contract issues. In dat geval zie ik ze Hellcats wel renewen voor 13 episodes, maar als er een wonder gebeurd en OTH toch vernieuwd word...dan zie ik het somber in voor Hellcats. Smallville en LuX zijn al weg, en vaak cancellen ze er 3 per seizoen. Dus of Hellcats of OTH. Of ze roeien de hele agenda leeg natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
De stijging van Parenthood is een uitzonderlijke goede prestatie gezien de malaise op NBC.
Een derde seizoen is dan ook meer dan verdiend.
ABC zal nog voorlopig op Body op Proof kunnen teren en zullen er zeker verder mee gaan.
Dat Hellcats na zon lange afwezigheid verder daalt is voor mij niet echt een verrassing. Ze komen nu wel aardig in gevaar. De vraag blijft wel of CW het zich kan permitteren om weer een serie te annuleren.
Dit komt omdat er een groot verschil zit tussen de beschikbaarheid en de bekendheid van zenders.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Is er een reden waarom bij deze series een 0.4 rating (Camelot) beter is dan een 1.9 rating voor een serie als Chicago Code, die het niet goed doet? Snap werkelijk geen reet van die ratings.
quote:Minimale eisen tv-zenders van hoog naar laag
CBS (2.0+)
ABC (2.0+)
FOX (2.0+)
NBC (1.6+)
USA Network (1.0+)
CW (0.7+/0.8+)
ABC Family (0.8+)
FX (0.5+)
A&E (0.5+)
TNT (0.5+)
Syfy (0.5+)
AMC (0.4+)
Starz (0.3+)
Bij HBO en Showtime zit het allemaal wat ingewikkelder in elkaar, want daar trekken ze vaak hun conclusies inclusief de herhalingen en die resultaten zien we vaak niet.
Wel kun je wat dingen opmaken uit de première cijfers en veelal vroege beslissingen uit voorgaande jaren.
02(02). The Event (NBC)
03(03). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
05(05). Outsourced (NBC)
06(07). Better With You (ABC)
07(---). Happy Endings (ABC)
08(09). Brothers & Sisters (ABC)
09(10). Mad Love (CBS)
10(---). Hellcats (CW)
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Dat zat er dik in. Ik vond het ook wel erg leunen op Reisers maniertjesquote:
Was te verwachten, maar ik vraag me wel af wat zo'n netwerk dan nou in eerste instantie inquote:
Oh Oh Tirol en Echte meisjes in de jungle!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen, ik droog op qua series... weet iemand nog een goede, realistische serie voor me?
Ik kan moeilijk advies geven als ik niet precies weet wat voor goede, intelligente en realistische series je allemaal al hebt gekeken. En natuurlijk wat je niet beviel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen, ik droog op qua series... weet iemand nog een goede, intelligente, realistische serie voor me?
Eerste ingeving is dan gelijk Breaking Bad en The Wire.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bonanza
Hawai-50
Streets of st fransisco
Met Breaking Bad ben ik gestopt rond seizoen 2 aflevering 3. Seizoen 1 vond ik erg sterk en 2 viel mij enorm tegen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:24 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk advies geven als ik niet precies weet wat voor goede, intelligente en realistische series je allemaal al hebt gekeken. En natuurlijk wat je niet beviel.
Nu moet ik zelf gaan zoeken wat je al hebt gekeken.
Dit komt uit het topic: Beste series die je gezien hebt
[..]
Eerste ingeving is dan gelijk Breaking Bad en The Wire.
Oh, en Dexter(realistisch gezien scoort deze wel wat lager)
Dexter kijkt het makkelijkst weg. Breaking Bad en The Wire kostte mij wel wat energie voordat ze een favoriet werden, maar dat kost wel even wat tijd. Breaking Bad wordt op ten duur heel goed en op z'n tijd geniaal. Van The Wire kan je pas van genieten als je doorhebt hoeveel lagen deze serie heeft en de hoeveelheid absurditeit in beeld brengt die ook in de echte wereld te zien is.
The Good Wife. Er is in mijn ogen geen betere drama op dit moment. Damages is ook sterk aan te raden ; en inderdaad Breaking Bad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen, ik droog op qua series... weet iemand nog een goede, intelligente, realistische serie voor me?
Zonde, want seizoen 3 vind ik de beste tot nu toe met een aantal jaw-dropping moments.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Met Breaking Bad ben ik gestopt rond seizoen 2 aflevering 3. Seizoen 1 vond ik erg sterk en 2 viel mij enorm tegen...
Seizoen 4 begint binnenkort.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uh..... geen Bonanza hoor, maar idd meer The Wire, Southland, Hung, Californication, etc. Hoeft niet per se pliesieseries te zijn. Mss maar eens Breaking Bad proberen, loopt ie nog?
En toch mss ook maar eens Dexter doen, ik heb wel stukjes gezien maar da's mss niet genoeg...
Thx, en idd TGW en Damages zijn topseriesquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
The Good Wife. Er is in mijn ogen geen betere drama op dit moment. Damages is ook sterk aan te raden ; en inderdaad Breaking Bad.
Veel plezier, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Thanx mensenGa ik proberen bij te komen met Breaking Bad en Dexter
Dit lijkt me idd de doodsteek voor BB. Ik vond de laatste eps al minder worden en het lijkt nu meer op een standaard Baantjer of een kopie van L&O met een standaardscript. De karakters en het acteerwerk houden de serie voor mij nog wel een beetje op gang, maar dat moet niet te lang duren..... vind ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
Blue Bloods begint in verval te raken na onenigheid over de serie.
CBS wilt er namelijk meer een procedurele serie van maken en minder focussen op de karakters.
Inmiddels hebben Mitchell Burgess en Robin Green, de bedenkers en uitvoerende producenten, de serie hierover al verlaten. Vorige week was er ook al een uitvoerend producent vertrokken. Tom Selleck houdt zich ook niet rustig, want die wilt juist een minder procedurele serie.
Dit is niet echt wat een serie kan gebruiken voor het einde van het eerste seizoen, maar aan de andere kant, waarom zou CBS er zoveel energie in steken om dingen te veranderen en dan besluiten om de serie te annuleren.
[..]
The Good Wife doet het bij de critici ook veel beter terwijl CM:SB zwaar wordt afgebrand. Ik hoop dat dit het einde betekent van al die slappe spin-offs en dat Forest Whittaker weer iets tofs gaat doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Wife maakt voor mijn gevoel wel wat meer indruk dan Criminal Minds: Suspect Behavior, als je de DVR-cijfers meerekent. Beide series blijven met DVR onder de 3.0 rating steken, maar voor een serie als CM:SB is dat toch zwaar onder de maat, helemaal als je het vergelijkt met de originele CM die met DVR-cijfers nog bijna de 5.0 rating aantikt.
[..]
Greys Anatomy en Private Practice zijn al vernieuwd voor respectievelijk een 8e en een 5e seizoenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er al officieel iets bekend gemaakt over Desperate Housewives, Grey's Anatomy en Private Practice?
02(02). The Event (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
05(10). Hellcats (CW)
06(05). Outsourced (NBC)
07(06). Better With You (ABC)
08(07). Happy Endings (ABC)
09(08). Brothers & Sisters (ABC)
10(09). Mad Love (CBS)
Nummer 1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 5 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 9 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Nog niet , maar het is één van de best scorende series op NBC.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef Mryc het volgende:
Is het al bekend of Law & Order: SVU een 13e seizoen krijgt?
Het blijft jammer ik blijf fan. Maar zoveel onrust achter de schermen kan nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
Blue Bloods begint in verval te raken na onenigheid over de serie.
CBS wilt er namelijk meer een procedurele serie van maken en minder focussen op de karakters.
Inmiddels hebben Mitchell Burgess en Robin Green, de bedenkers en uitvoerende producenten, de serie hierover al verlaten. Vorige week was er ook al een uitvoerend producent vertrokken. Tom Selleck houdt zich ook niet rustig, want die wilt juist een minder procedurele serie.
Dit is niet echt wat een serie kan gebruiken voor het einde van het eerste seizoen, maar aan de andere kant, waarom zou CBS er zoveel energie in steken om dingen te veranderen en dan besluiten om de serie te annuleren.
02(02). The Event (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
05(08). Better With You (ABC)
06(05). Hellcats (CW)
07(06). Outsourced (NBC)
08(07). Happy Endings (ABC)
09(09). Brothers & Sisters (ABC)
10(10). Mad Love (CBS)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
Zeker, vind het nog steeds jammer dat L&O gecancelled isquote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch wel raar dat de gewone L&O gecancelled is en dat SVU nog steeds een succes is...
Ik denk dat ze bij NBC na 20 jaar gewoon iets fris wilden en dachten dat ze met een (goedkopere) L&O spin-off even zoveel kijkers konden trekken. Blijkbaar was dat een grote vergissing.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Mryc het volgende:
[..]
Zeker, vind het nog steeds jammer dat L&O gecancelled is
Het is dat ze al een derde seizoen krijgen van NBC, maar volgend seizoen verwacht ik dat ze het moeilijk gaan krijgen als ze snel de huidige ratings (1.4) bereiken. Aan de andere kant halen ze met DVR een 2.1 rating (+50%), en dat is toch wel een redelijk resultaat op NBC. Of de mogelijke hoge DVR cijfers volgend seizoen zwaarder worden meegewogen is nog maar even de vraag. Ook hangt het ervan af hoeveel NBC series gaan floppen en wat de gemiddelde ratings zijn van alle gescripte series.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat denken jullie van Community. Heeft deze een kans gecanceld te worden?
02(02). The Event (NBC)
03(05). Better With You (ABC)
04(03). Law & Order: LA (NBC)
05(04). Chuck (NBC)
06(06). Hellcats (CW)
07(07). Outsourced (NBC)
08(---). The Chicago Code (FOX)
09(08). Happy Endings (ABC)
10(09). Brothers & Sisters (ABC)
Mad Love, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef Mr.Silencer het volgende:
Lifetime's 'Army Wives' Renewed for a Sixth Season
Vind ook ook, beter dan dat zeikerige wekelijkse familie-diner bij Blue Bloods dat blijkbaar beter draait.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Nickske1912 het volgende:
Zo zonde dat The Chicago Code zo slecht draait he... ik vind die serie echt prima!
Happy Endingsquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef neilpad het volgende:
Wordt Mad Love beter beoordeeld dan Happy Endings...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yee voor The Good Wife gisteren! Is 20% gestegen naar een 2.4 rating waar NCIS [ 3.7 ] en NCIS LA [ 2.9 ] eerder in de avond op hetzelfde netwerk daalden in de demo.
Sorry? Hawaii 5-0 heeft een soort van reboot gehad, maar veel verder dan dat kom ik niet? The Prisoner was iets verder iets eenmaligs.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series?Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben
want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn
.
Maar dat is omdat Amerikanen bijna niet naar buitenlandse producties kijken. Dus beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef Nickske1912 het volgende:
Daarnaast een hoop remakes van buitenlandse series. Denk aan Shameless, The Killing, Being Human etc.
02(02). The Event (NBC)
03(03). Better With You (ABC)
04(04). Law & Order: LA (NBC)
05(05). Chuck (NBC)
06(06). Hellcats (CW)
07(09). Happy Endings (ABC)
08(07). Outsourced (NBC)
09(08). The Chicago Code (FOX)
10(---). Criminal Minds: Suspect Behavior (CBS)
Brothers & Sisters, Mad Love en Blue Bloods en liggen op dichte afstand van nummer 10.
Body of Proof zie ik wel een tweede seizoen krijgen zolang ze een 2.0 rating of hoger blijven scoren. ABC moet nog uit nog zoveel series officieel de stekker trekken dat ik verwacht dat ze Body of Proof nog wel even de tijd geven om zich te kunnen bewijzen. Uiteindelijk zullen ze denk ik dan ook maximaal 5 of 6 van de 12 dramaseries meenemen naar het volgende tv-seizoen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Body of Proof in hetzelfde uur [ 10 pm ] behaalde enkel een 2.0 wat ook een daling was. Die blijft maar dalen dus dat kan hoopvol zijn voor Brothers & Sisters, wat die serie wel kan gebruiken.
Nikita is iig 33% gestegen tov de ratings van vorige week.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe zit het met Nikita? Is echt een briljante serie.
Liever rijk dan trots natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series?Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben
want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn
.
https://www.facebook.com/(...)105713&id=7608631709quote:Prognosis Good for HOUSE as the Hit Series is Renewed for an 8th Season!
FOX has renewed the hit series HOUSE for an eighth season, it was announced today by Kevin Reilly, President of Entertainment, Fox Broadcasting Company.
bronquote:There's also growing buzz that ABC may bring back at least one of its several mid-season comedies, with the smart money predicting it'll be Happy Endings. Vulture hears the show's producers have informally starting talking to writers about joining the show for season two; a decision to green-light the hiring of scribes could come this week. (We can already see a scenario by which Happy ends up paired with Cougar Town on Tuesday nights.)
Yay voor Happy Endingsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:45 schreef fwokker het volgende:
Volgens deze bron wordt het inderdaad 'likely' het laatste seizoen en wordt er flink in het budget gesneden. Als het inderdaad het laatste seizoen wordt word ik meteen een stuk enthousiaster. Met de vrijheid die dat met zich meebrengt kunnen ze nog wel een aantal leuke dingen doen (euthanasie van 13 etc, holy shit ik wil dat zo graag zien).
Wat zijn nu de kansen voor The Chicago Code?
Edit:
[..]
bron
Jeuj Happy Endings, hopen dat het waar isDat artikel staat trouwens vol met info over wat de netwerken voor volgend jaar willen doen.
Wel heb ik al aardig wat première datums voor de series op de kabel toegevoegd.SPOILER: Persoonlijk vooruitzicht voor volgende week met waarschijnlijk wat missers, dus hecht er niet al teveel waarde aanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:CBS
Cancelled
Chaos
* Criminal Minds: Suspect Behavior
* Mad Love
Medium
* Shit My Dad Says
* The Defenders
Renewed
* Blue Bloods
* Criminal Minds
* CSI
* CSI: NY
* CSI: Miami
How I Met Your Mother (2 seasons ordered)
* Mike & Molly
NCIS
* NCIS: LA
Rules of Engagement
The Big Bang Theory
* The Good Wife
Two And A Half Men (show's future unknown)
* Hawaii Five-O
* The Mentalistquote:FOX
Cancelled
Breaking In
Human Target
Lie to Me
Lone Star
Running Wilde
The Chicago Code
The Good Guys
Traffic Light
Renewed
American Dad
Bob's Burgers
Bones
Cleveland Show (2 seasons ordered)
Family Guy (2 seasons ordered)
Fringe
Glee
House
Raising Hope
The Simpsonsquote:NBC
Cancelled
100 Questions
Chase
Outlaw
Perfect Couples
Persons Unknown
The Cape
The Event
The Paul Reiser Show
Undercovers
Renewed
30 Rock (final season?)
Chuck (final season)
Community
Harry's Law
Law & Order: SVU
Outsourced
Parenthood
Parks & Recreation
The Officequote:CW
Ended
Smallville
Cancelled
* Hellcats
Life Unexpected
Renewed
90210
* Nikita
* One Three Hill
Supernatural
The Vampire Diaries
quote:AMC
Cancelled
Rubicon
Renewed
The Walking Dead (returns October 31st - 13 episodes)
Breaking Bad (returns July 11th)
Mad Men (delayed - 2012)
Unknown
The Killing (likely to be renewed)
quote:ABC Family
Renewed
Melissa & Joey (2011)
Pretty Little Liars (returns June 14th)
The Secret Life of the American Teenager (2011)
quote:A&E
Renewed
The Glades (returns June 5th)
Unknown
Breakout Kings (likely to be renewed)
quote:HBO
Cancelled
In Treatment
Ended
Big Love
Renewed
Boardwalk Empire (2011)
Bored to Death (returns September 1st)
Curb Your Enthusiasm (returns July 10th - 10 episodes)
Eastbound & Down (2011)
Entourage (final season starts July 24th - 10 episodes)
Game of Thrones (2012)
Hung (summer 2011 - 10 episodes)
The Ricky Gervais Show (early 2012)
Treme (2012)
True Blood (returns June 11th)
quote:Showtime
Ended
Penn & Teller: Bullshit
Renewed
Californication (early 2012)
Dexter (returns September 25th)
Episodes (early 2012)
Shameless (early 2012)
The Big C (returns June 27th)
The Borgias (2012)
Weeds (returns June 27th)
Unknown
Nurse Jackie (likely to be cancelled)
United States of Tara (likely to be cancelled)
quote:USA Network
Ending
Law & Order: Criminal Intent (ends June 26th)
Renewed
Burn Notice (returns June 23rd - 2 seasons ordered)
Covert Affairs (returns June 7th)
Fairly Legal (early 2012)
Psych (returns July 2011)
Royal Pains (returns June 29th)
White Collar (returns June 7th)
In Plain Sight (2012)
quote:FX
Cancelled
Lights Out
Terriers
Renewed
Archer (2012)
It's Always Sunny in Philadelphia (returns September 2011)
Justified (early 2012)
Louie (returns June 23rd 2011)
Rescue Me (final season starts July 12th)
Sons of Anarchy (returns September 2011)
The League (2011)
quote:Syfy
Cancelled
Caprica
Stargate Universe
Renewed
Being Human (early 2012)
Eureka (summer 2012)
Haven (returns June 15th - 13 episodes)
Sanctuary (fall 2011)
Warehouse 13 (returns June 11th)
quote:TNT
Cancelled
Dark Blue
Renewed
HawthoRNe (returns June 14th)
Leverage (returns June 26th)
Memphis Beat (returns June 1st)
Men of Certain Age (returns June 1st)
Rizzoli & Isles (returns July 11th)
Southland (early 2012 - 10 episodes)
The Closer (final season starts June 11th)
quote:Comedy Central
Renewed
Futurama (2 seasons ordered - 26 episodes)
Workaholics
Unknown
South Park (airing season 15)
Tosh.0 (airing season 3)
Ugly Americans
quote:DirecTV
Renewed/Picked Up
Damages (returns July 2011 - 2 seasons ordered - 10 episodes per season)
quote:Starz
Cancelled
Graviity
Party Down
Ended
Spartacus: Gods of the Arena
Renewed
Spartacus: Blood and Sand (early stage of production)
Unknown
Camelot (stable ratings so far)
quote:Lifetime
Renewed
Army Wives (2012)
Drop Dead Diva (returns June 19th)
quote:MTV
Unknown
The Hard Times Of RJ Berger (likely to be renewed)
quote:CTV
Cancelled
The Bridge
Renewed
Flashpoint (returns May 13th - 13 episodes)
Ik zie net dat The Bridge vorig jaar was vernieuwd voor een tweede seizoen en in januari alsnog werd gecanceld. Dit bericht is er destijds niet uitgesprongen, want normaal gesproken vallen deze berichten me wel snel op. Op het overzicht van geannuleerde series op Epguides.com stond ie er ook nog niet bij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Huh? The Bridge komt terug? Die was ik bijna al weer vergeten![]()
Goed overzicht
Welpquote:[b]Op woensdag 11 mei 2011 11:39 schreef Piles het volgende:
Update: Fox has also canceled The Chicago Code.
Zeker, balen. Hoeveel eps worden er alsnog uitgezonden, eigenlijk?quote:
Dat, ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:55 schreef Nickske1912 het volgende:
Balen dat The Chicago Code wordt gecancelled....
Het verrast me wel een beetje dat ze Breaking In niet hebben vernieuwd . Blijkbaar hebben ze in hun komende comedy line-up veel meer vertrouwen dan nu het geval is. De kans dat Lie To Me zou terugkomen was altijd al klein.quote:FOX
Cancelled
Breaking In
Human Target
Lie to Me
Lone Star
Running Wilde
The Chicago Code
The Good Guys
Traffic Light
Renewed
American Dad
Bob's Burgers
Bones
Cleveland Show (2 seasons ordered)
Family Guy (2 seasons ordered)
Fringe
Glee
House
Raising Hope
The Simpsons
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef Seam het volgende:
De kans dat The Event nog een tweede seizoen krijgt, is net zo groot als dat Feyenoord nog plaatst voor Europees voetbal dit seizoen
Als dat echt het geval is dan zijn ze bij NBC, met Chuck's huidige ratings, wel heel diep gezonken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:11 schreef criminal_mind het volgende:
Many reports online now that Chuck is to be renewed for a 13 episode season by NBC.
Perennially on the bubble, Chuck seems to have been saved yet again. NBC will hold a conference call on Sunday to announce its 2011-12 Fall schedule and we will know then for certain.
TV by the Numbers (and our site traffic counter) will celebrate with Chuck fans everywhere once again.
Nee, ik vind het ook wel aardig. In het begin was het kut, begint echter steeds leuker en spannender te worden. Al is het wel zo dat het vrij voorspelbaar is op sommige momenten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik vind The Event erg leuk/goed. Blijkbaar ben ik 1 van de weinigen
L&O LA was stukken beter geworden na de pauze break, op DDA Dekker na dan. Jammer dat het geen kans meer kreeg. L&O CI kapt er ook al mee dit jaar, blijft alleen SVU over.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: NBC Cancels LAW & ORDER: LA and THE EVENT.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Happy Endings renewed by ABC for second season
quote:ABC
Cancelled
Better With You
Brothers & Sisters
Detroit 1-8-7
Mr. Sunshine
My Generation
No Ordinary Family
Off The Map
Scoundrels
The Gates
The Whole Truth
V
Renewed
Body of Proof
Castle
Cougar Town
* Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Happy Endings
Modern Family
Private Practice
Rookie Blue (returns June 16th)
The Middle
quote:NBC
Cancelled
100 Questions
Chase
Outlaw
Outsourced
Perfect Couples
Persons Unknown
The Cape
The Event
The Paul Reiser Show
Undercovers
Renewed
30 Rock
Chuck (final season)
Community
Harry's Law
* Law & Order: SVU
Parenthood
Parks & Recreation
The Office
Welcome to the life of tvquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef Nickske1912 het volgende:
Verdomme hee, volg ik twee jaar lang trouw V, wordt die serie gecancelled zonder fatsoenlijk einde. Ik ben hier niet blij mee.
Ja, I know. Maar tot dusver bleven mijn shows nog wel redelijk buiten shot. Dat is nu helaas wel anders..quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Happy Endings renewed by ABC for second season
Het boeit ze echt geen reet in de VS, ze cancellen zo midden in een seizoen als dat beter is voor de aandeelhouders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef Nickske1912 het volgende:
Verdomme hee, volg ik twee jaar lang trouw V, wordt die serie gecancelled zonder fatsoenlijk einde. Ik ben hier niet blij mee.
Probeer Sons of Anarchy of Boardwalk Empire eens. Dan schijt je letterlijk 5 kleuren op The Event.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik vind The Event erg leuk/goed. Blijkbaar ben ik 1 van de weinigen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel bij The Event dat het niet lang zou duren. Ik ben gestopt met kijken na de aflevering die eindigde met de enge oude kleine meisjes. Toen had ik echt het gevoel van 'genoeg zo, dit wordt te erg'.
Jammer eigenlijk, de pilot begon zo veelbelovend en groots. Is in de verdere afleveringen eigenlijk nog bekend geworden wat het 'event' nou eigenlijk was?
Ik heb een aflevering of 5, 6 gezien, ook zoiets dus. De plot was nog best aardig maar die vreselijke fouten die erin voorkwamenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel bij The Event dat het niet lang zou duren. Ik ben gestopt met kijken na de aflevering die eindigde met de enge oude kleine meisjes. Toen had ik echt het gevoel van 'genoeg zo, dit wordt te erg'.
Jammer eigenlijk, de pilot begon zo veelbelovend en groots. Is in de verdere afleveringen eigenlijk nog bekend geworden wat het 'event' nou eigenlijk was?
Voor alle alienfans: [USA] Falling Skies #1: Spielbergs alienserie 19 juni 2011 van startquote:Op zondag 15 mei 2011 00:26 schreef djenneke het volgende:
Jammer van V, maar ook niet volledig onbegrijpelijk eigenlijk. Sommige dingen gingen me net een beetje te ver (gezocht). Maar wel altijd met plezier naar gekeken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb een aflevering of 5, 6 gezien, ook zoiets dus. De plot was nog best aardigSpoilers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |