Status van de series tot nu toe:quote:Broadcast Schedule Announcements
May 16, 2011 - NBC
May 16, 2011 - FOX
May 17, 2011 - ABC
May 18, 2011 - CBS
May 19, 2011 - The CW
May 19, 2011 - Univision
quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Detroit 1-8-7 (ABC)
02(02). No Ordinary Family (ABC)
03(06). Traffic Light (FOX)
04(04). The Event (NBC)
05(05). The Defenders (CBS)
06(07). Off The Map (ABC)
08(08). Outsourced (NBC)
-------------------------------------
09(09). Chuck (NBC)
10(---). Brothers & Sisters (ABC)
1 t/m 8 worden zo goed als zeker gecanceld
V, Better With You, The Chicago Code, Blue Bloods, Mr. Sunshine, Mad Love, The Good Wife, Bob's Burgers en $#*! My Dad Says liggen op dichte afstand van nummer 10.
quote:ABC
Cancelled
My Generation
Scoundrels
The Gates
The Whole Truth
Renewed
Castle
Cougar Town
Grey's Anatomy
Modern Family
Private Practice
Rookie Blue
The Middle
Heel slecht
Detroit 1-8-7
No Ordinary Family
Off The Map
Matig/ Slecht
V
Matig
Better With You
Brothers & Sisters
Mr. Sunshine
Heel Goed
Desperate Housewives
quote:CBS
Cancelled
Medium
Renewed
How I Met Your Mother (2 seasons ordered)
NCIS
The Big Bang Theory
Two And A Half Men (show's future unknown)
Heel slecht
The Defenders
Matig
Blue Bloods
CSI: NY
CSI: Miami
Mad Love
Shit My Dad Says
The Good Wife
Redelijk
Criminal Minds: Suspect Behavior
Goed
Hawaii Five-O
The Mentalist
CSI
Rules of Engagement
Heel Goed
Criminal Minds
Mike & Molly
NCIS: LA
quote:FOX
Cancelled
Lone Star
Running Wilde
The Good Guys
Renewed
American Dad
Cleveland Show
Family Guy
Fringe
Glee
The Simpsons
Heel slecht
Human Target
Lie to Me
Traffic Light
Matig/Slecht
Bob's Burgers
The Chicago Code
Heel goed
Bones
House
quote:NBC
Cancelled
100 Questions
Chase
Outlaw
Perfect Couples
Persons Unknown
The Cape
Undercovers
Renewed
30 Rock
Community
Parks & Recreation
The Office
Heel slecht
The Event
Slecht
Outsourced
Matig/Slecht
Chuck
Matig
Harry's Law
Matig/Redelijk
Law & Order: LA
Parenthood
Redelijk/Goed
Law & Order: SVU
De overige zenders hebben de meeste beslissingen voor 2011 en begin 2012 al bekendgemaakt:quote:CW
Cancelled
Life Unexpected
Matig
Hellcats
Redelijk
90210
One Three Hill
Nikita
Heel Goed
Supernatural
Smallville (final season)
The Vampire Diaries
quote:AMC
Cancelled
Rubicon
Renewed
The Walking Dead (returns October 31st - 13 episodes)
Breaking Bad (returns July 11th)
Mad Men (delayed)
quote:ABC Family
Renewed
Melissa & Joey (2011)
Pretty Little Liars (2011)
The Secret Life of the American Teenager (2011)
quote:A&E
Renewed
The Glades
Onbekend
Breakout Kings (likely to be renewed)
quote:HBO
Ended
Big Love
Renewed
Boardwalk Empire (2011)
Bored to Death (2011)
Curb Your Enthusiasm (2011 - 10 episodes)
Eastbound & Down (2011)
Entourage (final season - summer 2011 - 10 episodes)
Hung (summer 2011 - 10 episodes)
Treme (returns April 24th)
True Blood (returns June 11th)
Onbekend
In Treatment (very low ratings - could be cancelled)
The Ricky Gervais Show (airing season 2)
quote:Showtime
Renewed
Californication (early 2012)
Dexter (returns September 25th)
Episodes (early 2012)
Nurse Jackie (returns March 28th)
Shameless (early 2012)
The Big C (returns June 27th)
United States of Tara (returns March 28th)
Weeds (summer 2011)
Onbekend
Penn & Teller: Bullshit
quote:USA Network
Renewed
Burn Notice (summer 2011 - 2 seasons ordered)
Covert Affairs (returns June 7th)
Psych (summer 2011)
Royal Pains (summer 2011)
White Collar (summer 2011)
In Plain Sight (returns May 1st - 2 seasons ordered)
Law & Order: Criminal Intent (final season starts May 1st)
Onbekend
Fairly Legal (ratings not very high - could be cancelled)
quote:FX
Cancelled
Lights Out
Terriers
Renewed
It's Always Sunny in Philadelphia (returns September 2011)
Louie (summer 2011)
Rescue Me (final season starts July 12th)
Sons of Anarchy (returns September 2011)
The League (13 episodes)
Onbekend
Archer (likely to be renewed)
Justified (likely to be renewed)
quote:Syfy
Cancelled
Caprica
Stargate Universe
Renewed
Being Human
Eureka (summer 2011)
Haven (summer 2011 - 13 episodes)
Sanctuary (fall 2011)
Warehouse 13 (summer 2011)
quote:TNT
Cancelled
Dark Blue
Renewed
HawthoRNe (returns June 14th)
Leverage (returns June 26th)
Memphis Beat (returns June 1st)
Men of Certain Age (returns June 1st)
Rizzoli & Isles (returns July 11th)
Southland (10 episodes)
The Closer (final season starts June 11th)
quote:Comedy Central
Renewed
Futurama (2 seasons ordered - 26 episodes)
South Park (returns April 27th)
Onbekend
Tosh.0 (airing season 3)
Ugly Americans
quote:DirecTV
Renewed/Picked Up
Damages (returns July 2011 - 2 seasons ordered - 10 episodes per season)
quote:Starz
Cancelled
Graviity
Party Down
Ended
Spartacus: Gods of the Arena
Renewed
Spartacus: Blood and Sand (early stage of production)
quote:MTV
Renewed
The Hard Times Of RJ Berger (airing season 2)
Vorige topicsquote:CTV
Renewed
The Bridge (2011)
Flashpoint (2011 - 13 episodes)
Dit waren de 2 beste nieuwe series van het seizoenquote:FX
Cancelled
Lights Out
Terriers
Eerst Damages, nu dit! Hoop goed nieuws vanavondquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:55 schreef Mr.Silencer het volgende:
Comedy Central Renews 'Futurama' for 26 More Episodes
Dat tweede, in het vorige topic wist Mr. Silencer me opeens te verbazen en verheugen met het nieuws.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Damages was al langer bekend hoorof bedoel je dat jij het pas vanaf vandaag weet?
Vanwege die grap had ik het hier nog niet neergezet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:06 schreef fwokker het volgende:
[..]
![]()
Heeft die comicmix site dat gedaan of is dat de officiële aankondiging? Erg scherp iig
Ik was totaal vergeten om Damages in de lijst te zetten. Het verbaast me dan ook niet dat iedereen het nog niet wist.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Damages was al langer bekend hoorof bedoel je dat jij het pas vanaf vandaag weet?
Alle NBC series zijn inmiddels zover gezakt dat L&O SVU gemiddeld de op na best scorende serie is op het moment. Gisteren stegen ze nog iets naar een 2.6 rating en zullen zeker nog een seizoen terugkomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik dacht dat L&O SVU ook al gesneuveld was, maar niet dus kennelijk...
Aangepast naar 10.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Volgens mij krijgt het laatste seizoen van Entourage niet 6, maar 10 episodes.
Het is een meevaller als er ook daadwerkelijk 4 afleveringen meer worden gemaakt.quote:On August 7, 2010, HBO announced that Entourage would return in summer 2011 for its final season, likely to contain six episodes,[11] while Adrian Grenier stated on a recent appearance on The Adam Carolla Show that the final season will contain ten episodes. He went on to state that "there might be a movie, too."[12]
Archerquote:There is some good news: Landgraf avows that FX is crushing it in comedy, and shows like Louie, Archer, Its Always Sunny In Philadelphia, and The League arent going anywhere. And of course, Justified is also kicking ass. So theres that.
Tsja, wees eerlijk want het is elke keer hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat jammer dat entourage het laatste seizoen ingaat, echt zo'n serie die nooit verveelt...
Echt zwaar kut. Las het vanochtend alquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef criminal_mind het volgende:
HBO has cancelled the half hour drama In Treatment after three seasons.
Not being ad supported, HBO doesn’t have to bother with demo ratings for ad sales purposes, but presumably a show’s viewership is somewhat correlated with its subscriber attraction/retention potential which is important and In Treatment’s viewership was tiny. It’s season three finale averaged just 253,000 viewers in its original airing.
Update: HBO says the show will definitely not return in its current format (multiple patients spanning multiple episodes per week). But HBO is still in negotiations to possibly bring the show back in a different format, presumably focusing on Gabriel Byrne’s character, Dr. Paul Weston.
klopt ook wel, maar wel altijd ontspannend vermaak, mooie omgeving, mooie vrouwen, mooie auto's en humor in 30 minuten per weekquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, wees eerlijk want het is elke keer hetzelfde verhaal.
Inderdaad mooie serie. Heb seizoen drie nog altijd niet afgekeken maar het was een erg innemende show met Byrne die continu liet zien een van de best acteurs op het moment te zijn. Maar goed een vervolg in ander format met Byrne erin is nog altijd prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Echt zwaar kut. Las het vanochtend alWas een originele drama serie waar goed in geacteerd werd, maar de kijkcijfers en ratings vielen tegen en er waren zelfs afleveringen met een 0.0/0.1 rating en dat is gewoon echt te laag. Blijft jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal mij iig verbazen als er ooit een 2e seizoen zou komen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:07 schreef Happel het volgende:
Is er al wat bekend over The Event?
Moet zeggen dat de laatste afleveringen best aardig zijn.
Begint wel steeds meer tegen te vallen qua kijkcijfers dus ben benieuwd. De rek is er inmiddels behoorlijk uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben een weekje ziek geweest en ik hoop nu dat naast The Good Wife ook Nikita en Parenthood worden verlengd. En ik had me nog zo voorgenomen om geen nieuwe drama's/vrouwenseries te gaan kijken...
Ik zie trouwens niets over Gossip Girl in de OP staan. Zal wel verlengd worden, ook al is het echt een ontzettend crappy serie (geworden).
De CW zal dit seizoen Gossip Girl echt niet cancellen. Waarom? De CW raakt Smallville al kwijt na dit seizoen ; heeft Life Unexpected al gecancelled en het is zeer waarschijnlijk dat de cast van One Tree Hill ermee willen stoppen waarmee er al 3 shows ten einde lopen. De CW heeft de middelen niet om meer dan 2-3 nieuw shows te promoten voor het volgende seizoen dus ze gaan Gossip Girl ,dat nog steeds zeer redelijke ratings haalt ; en volgend seizoen de 100 afleveringen mark kan halen ( extra geld voor syndication ) niet ook cancellen ook al zijn de kijkcijfers gedaald. Op een ander netwerk was de serie gewoon dood maar als je het bekijkt vanuit de ogen van de CW...ze willen de show niet kwijt, en promoten het nog steeds enorm veel en de doelgroep ( jonge meisjes ) kijken nog steeds.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Begint wel steeds meer tegen te vallen qua kijkcijfers dus ben benieuwd. De rek is er inmiddels behoorlijk uit.
quote:NEW YORK, N.Y. --
The drama on Wisteria Lane is continuing for an eighth season and according to star Eva Longoria, possibly even a ninth!
Access Hollywood caught up with the small screen beauty on Monday night at a book signing for her new cookbook, Evas Kitchen: Cooking With Love For Family & Friends in New York, where she gave us the scoop on her shows future.
Well definitely be back, I can promise you that, the actress said of Desperate Housewives. Well be here for year 8 and hopefully 9.
And with just five episodes remaining in the current season of her hit ABC series, what can we expect for the finale?
The season finale is gonna be amazing, Eva told Access.
We dont even have a script yet. Its so top secret theyre afraid Im gonna leak it to Access Hollywood, she said with a laugh.
Desperate Housewives airs Sundays at 9 PM ET on ABC.
LUXquote:Op woensdag 6 april 2011 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De CW zal dit seizoen Gossip Girl echt niet cancellen. Waarom? De CW raakt Smallville al kwijt na dit seizoen ; heeft Life Unexpected al gecancelled en het is zeer waarschijnlijk dat de cast van One Tree Hill ermee willen stoppen waarmee er al 3 shows ten einde lopen. De CW heeft de middelen niet om meer dan 2-3 nieuw shows te promoten voor het volgende seizoen dus ze gaan Gossip Girl ,dat nog steeds zeer redelijke ratings haalt ; en volgend seizoen de 100 afleveringen mark kan halen ( extra geld voor syndication ) niet ook cancellen ook al zijn de kijkcijfers gedaald. Op een ander netwerk was de serie gewoon dood maar als je het bekijkt vanuit de ogen van de CW...ze willen de show niet kwijt, en promoten het nog steeds enorm veel en de doelgroep ( jonge meisjes ) kijken nog steeds.
Als de CW naast Smallville en Lux en waarschijnlijk OTH nog een serie wil cancellen zal het toch Hellcats worden dat ratings heeft om te huilen ( 0.6 ) i.t.t. de 0.9/1.0 die OTH, Gossip Girl, Nikita, 90210 enzo vaak nog weten te halen.
Ik weet het niet meer, nooit gekeken dus heb er voor de rest ook niet bij stil gestaanquote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je het hier hebt gelezen...dan was dat bericht afkomstig van mij als 1 april grap dat de hele zondagavond van ABC was gecancelled..had ik eronder gezet in spoilers dat t dus 1 april grap was
Het is een schandequote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, nooit gekeken dus heb er voor de rest ook niet bij stil gestaan
Ondertussen is dat al tegengesproken...;) Het is niet het einde van de serie ; maar volgend seizoen is het laatste seizoen voor de acteur zelf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Alec Baldwin Declares Next Season (2011-2012) the Last for '30 Rock'
Als meerdere acteurs andere plannen hebben en de contracten gelijktijdig aflopen, zal ik er niet vreemd van opkijken als het volgende seizoen de laatste is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ondertussen is dat al tegengesproken...;) Het is niet het einde van de serie ; maar volgend seizoen is het laatste seizoen voor de acteur zelf.
NBC insider wist er in ieder geval niks van af. Kan wel zijn dat de serie van de buis gaat door tegenvallende kijkcijfers want die zijn dit seizoen wel wat gedaald heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Als meerdere acteurs andere plannen hebben en de contracten gelijktijdig aflopen, zal ik er niet vreemd van opkijken als het volgende seizoen de laatste is.
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(03). Traffic Light (FOX)
02(04). The Event (NBC)
03(---). Chaos (CBS)
04(08). Outsourced (NBC)
-------------------------------------
05(09). Chuck (NBC)
06(10). Brothers & Sisters (ABC)
07(---). Better With You (ABC)
08(---). The Chicago Code (FOX)
09(---). Criminal Minds: Suspect Behavior (CBS)
10(---). Blue Bloods (CBS)
1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld
Mad Love en The Good Wife liggen op dichte afstand van nummer 10.
quote:Inmiddels afgelopen en heeft zeker geen toekomst:
Detroit 1-8-7 (ABC)
No Ordinary Family (ABC)
The Defenders (CBS)
Off The Map (ABC)
Human Target (FOX)
quote:Inmiddels afgelopen en heeft een kleine kans op een nieuw seizoen:
Harry's Law (NBC)
V (ABC)
Mr. Sunshine (ABC)
Lie To Me (FOX)
$#*! My Dad Says (CBS)
Joey duurde langer dan 1 seizoen volgens mij...dus die heeft toch de kans gekregen zich verder te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Matt Leblanc heeft Joey toen ook niet kunnen redden..ik moet het maar zien. Had niets verwacht van Mr Sunshine, maar ik vind het echt heel leuk
2quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Joey duurde langer dan 1 seizoen volgens mij...dus die heeft toch de kans gekregen zich verder te ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |