abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95496298
Is er trouwens al iets bekend over Raising Hope?
pi_95496636
Ik hoop niet dat Chuck gecanceld word
pi_95496847
quote:
5s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over Raising Hope?
Ik zie net dat ik in mijn beginpost heb vergeten te zetten dat Raising Hope gewoon terugkomt voor een tweede seizoen. Niet dat het recent nieuws is, want in januari was het al bekend.
pi_95503400
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Ik zie net dat ik in mijn beginpost heb vergeten te zetten dat Raising Hope gewoon terugkomt voor een tweede seizoen. Niet dat het recent nieuws is, want in januari was het al bekend.
Martha Plimpton _O_
pi_95505643
Ik vond de eerste 2 seizoenen van Chuck erg vermakelijk, maar een paar aflevering in 3 ben ik gestopt dus ik zal niet rouwig zijn als die verdwijnt. Ben nog wel druk aan het duimen voor Chicago Code, ook al is deze niet zo goed als ik van Shawn Ryan gewend ben. Als deze ook gecancelt wordt is dit voor mij het slechtste nieuwe series seizoen ooit :')
pi_95512991
quote:
Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Yay!
pi_95521408
Better With You is al aardig aan het doodbloeden met een 1.5 rating. Ik verwacht dat met nog 5 afleveringen te gaan een definitieve doodsteek snel zal komen. In mijn top 10 gaan ze nu naar positie 6.

Happy Endings scoorde gemiddeld na de dubbele aflevering een 2.5 rating, veel lager dan Mr Sunshine (3.7). Uiteindelijk maakte dat niet veel uit, want Mr Sunshine zakte al snel hard naar beneden. Zolang Happy Endings stabiel blijft of amper daalt hebben ze bij ABC niet veel te klagen.
Het is nog even afwachten of dat ook echt gaat gebeuren.

Criminal Minds: Suspect Behavior wint weer een gedeelte van hun ratings terug na de 2.1 rating van vorige week. Nu stegen ze met 20% naar een 2.5 rating, maar aangezien ze het op moesten tegen herhalingen op ABC en NBC is het de vraag hoe zwaar dit meegewogen moet worden.

Pas op 4 mei is de volgende aflevering van CM:SB te zien samen met Law & Order: SVU.
Ik ben benieuwd of CBS het aandurft om verder te gaan met CM:SB, want het is zeker geen NCIS:LA succes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 15-04-2011 07:35:24 ]
pi_95528066
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Better With You is al aardig aan het doodbloeden met een 1.5 rating. Ik verwacht dat met nog 5 afleveringen te gaan een definitieve doodsteek snel zal komen. In mijn top 10 gaan ze nu naar positie 6.

Happy Endings scoorde gemiddeld na de dubbele aflevering een 2.5 rating, veel lager dan Mr Sunshine (3.7). Uiteindelijk maakte dat niet veel uit, want Mr Sunshine zakte al snel hard naar beneden. Zolang Happy Endings stabiel blijft of amper daalt hebben ze bij ABC niet veel te klagen.
Het is nog even afwachten of dat ook echt gaat gebeuren.

Criminal Minds: Suspect Behavior wint weer een gedeelte van hun ratings terug na de 2.1 rating van vorige week. Nu stegen ze met 20% naar een 2.5 rating, maar aangezien ze het op moesten tegen herhalingen op ABC en NBC is het de vraag hoe zwaar dit meegewogen moet worden.

Pas op 4 mei is de laatste aflevering van CM:SB te zien samen met Law & Order: SVU.
Ik ben benieuwd of CBS het aandurft om verder te gaan met CM:SB, want het is zeker geen NCIS:LA succes.
Gok zelf dat CM SB wel een 2e seizoen krijgt. Het is echt zo'n serie die toch een extra kans krijgt volgens mij, puur omdat het een spin-off is ; en als ze tussen de 2.0-2.5 rating blijven schommelen ...daar zijn ze tevreden genoeg mee denk ik.

Wel slecht nieuws voor The Good Wife. Had gehoopt dat SB echt dik zou floppen, maar nee hoor :(
pi_95553853
TNT heeft de syndication rechten van Hawaii 5-0 aangekocht om in 2014 de afleveringen te mogen uitzenden (de herhalingen dan). Ik neem aan dat ze wel een soort garantie van CBS hebben dat er minimaal nog één seizoen komt, want zo'n deal maak je niet voor 24 afleveringen lijkt me. Hawaii 5-0 is voor mijn daarom definitief safe. :Y *O*
pi_95560953
quote:
The series premiere of The Paul Reiser Show crashed on takeoff, with just a 1.1 adults 18-49 rating, the lowest ever rating for an NBC in season sitcom premiere.
_O-

Het zat ze ook niet mee dat Community bleef steken op een 1.4 rating (-22%) en het is een geluk dat zij al een derde seizoen hebben gekregen. Ik geef ze dan ook 1 week de voordeel van de twijfel door ze op nummer 6 te zetten in mijn top 10. Volgende week kunnen ze met deze cijfers zeker de eerste positie verwachten.

Nikita herstelde een tiende naar een 0.8 rating, dat kunnen ze bij CW wel gebruiken na de tendens van de afgelopen tijd.

Outsourced ging van 1.3 naar een 1.7 rating (+21%).
Ik blijf me afvragen waarom ze Outsourced nog steeds niet na Community hebben geprogrammeerd. Perfect Couples en The Paul Reiser Show hadden weinig kans op slagen en de uiteindelijke resultaten waren nog slechter dan verwacht.

quote:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Chaos (CBS)
04(05). Chuck (NBC)
05(04). Outsourced (NBC)
-------------------------------------
06(---). The Paul Reiser Show (NBC)
07(06). Better With You (ABC)
08(07). Brothers & Sisters (ABC)
09(08). Law & Order: LA (NBC)
10(09). Mad Love (CBS)

Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot

The Chicago Code, Blue Bloods, The Good Wife en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 15-04-2011 21:57:39 ]
pi_95580669
Ben nu ook definitief om voor parks and recreation. Blij dat ze een derde seizoen hebben gekregen, meer dan waardige opvolger van The Office _O_
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_95699586
En chaos is van de buis al.

That didn’t take long. After only three airings, CBS has pulled Chaos from its schedule effective immediately. For the next two weeks (4/22 and 4/29) repeats of CSI: NY will air Fridays at 8pm. Beginning May 6, all-new episodes of Flashpoint will air.

Chaos had woeful ratings. Last Friday’s original scored a 1.0 rating with adults 18-49 which was actually 10% better than the previous week.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_95699859
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 00:59 schreef criminal_mind het volgende:
En chaos is van de buis al.

That didn’t take long. After only three airings, CBS has pulled Chaos from its schedule effective immediately. For the next two weeks (4/22 and 4/29) repeats of CSI: NY will air Fridays at 8pm. Beginning May 6, all-new episodes of Flashpoint will air.

Chaos had woeful ratings. Last Friday’s original scored a 1.0 rating with adults 18-49 which was actually 10% better than the previous week.
Toch jammer, ik vond het vermakelijk.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_95701455
Flashpoint *O*
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:43:30 #115
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95719227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 00:59 schreef criminal_mind het volgende:
Beginning May 6, all-new episodes of Flashpoint will air.

Dat zijn dan toch de episodes die we al lang en breed via CTV gezien hebben of niet?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_95722888
quote:
Its Game day over at HBO.

The cabler has renewed its acclaimed medieval soap Game of Thrones for a second season just two days after the shows first season bowed to modest ratings.

We are delighted by the way David Benioff and D.B. Weiss have brought George R.R. Martins amazing book series to the screen, and thrilled by the support of the media and our viewers, said HBO president Michael Lombardo. This is the continuation of an exciting creative partnership.

Sundays opener averaged a so-so 2.2 million viewers or less than half of the 4.8 million that turned out for Boardwalk Empires debut last fall. But when you factor in the 2 million viewers that caught one of the two encore telecasts on Sunday Games cumulative viewer tally jumps to a much healthier 4.2 million. Its also worth noting that three years ago True Blood bowed to a deadly 1.44 million viewers only to evolve into a monster hit for HBO.
pi_95723860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Dat zijn dan toch de episodes die we al lang en breed via CTV gezien hebben of niet?
CBS gaat eerst de 2e helft van seizoen 3 uitzenden, die afleveringen (6 stuks) zijn al in Canada uitgezonden. Als het goed is komen daarna echter 7 nieuwe afleveringen (begin seizoen 4), die ze nu aan het opnemen zijn. En voor later in het jaar heeft CTV nog eens 11 afleveringen besteld. :Y
pi_95724624
Er vindt bij NBC momenteel een slachting plaats, want iedere serie op de maandag wordt totaal verscheurd door de ratings. Chuck blijft op het dieptepunt van een 1.3 rating hangen en zowel The Event als Law & Order: LA kwamen niet verder dan een 1.1 rating. Deze cijfers moeten onacceptabel zijn voor NBC en ik kan me niet voorstellen dat ze hier verder mee willen gaan. We komen nu wel op het punt dat uiteindelijk meer dan 50% van de series die gescript zijn gecanceld kunnen worden. Er zal dan ook drastisch iets moeten veranderen bij NBC om deze schade volgend jaar te herstellen.

Law & Order: LA neemt de derde positie over van Chaos, die al heel snel door CBS werd gecanceld.

Na meerdere geruchten dat The Good Wife vernieuwt gaat worden, ga ik er vanuit dat het gevaar zo goed als geweken is. Ze staan dan ook niet meer in de gevarenlijst.

Mad Love krijgt het niet voor elkaar om te groeien en de stabiele 1.9 rating kan ze uiteindelijk opbreken. Zeker voor een comedy serie op CBS.

The Chicago Code komt weer de top 10 binnen ondanks een stijging van één tiende naar een 1.9 rating. Nog steeds erg laag voor een serie die na House (> 3.0 rating) wordt uitgezonden.

Cougar Town mag dan al vernieuwd zijn, maar echt scoren doen ze niet meer. Zowel na Dancing with the Stars als Modern Family laten ze het afweten en ik denk dan ook dat ze het volgend seizoen heel moeilijk gaan krijgen.

quote:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(09). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
05(05). Outsourced (NBC)
06(06). The Paul Reiser Show (NBC)
07(07). Better With You (ABC)
08(---). Happy Endings (ABC)
09(08). Brothers & Sisters (ABC)
10(10). Mad Love (CBS)

Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 9 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)

Hellcats, The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Vanavond begint Hellcats weer. Ik ben benieuwd naar de ratings, zeker gezien de resultaten van voorgaande afleveringen die nog slechter waren dan Life Unexpected.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 21-04-2011 18:48:56 ]
pi_95725031
Dat Cougar Town slechte cijfers haalden afgelopen avond...dat ligt meer aan de programmering van ABC. Kijk maar naar de zondagavond van ABC. De kwaliteit is echt niet opvallend minder geworden, maar Desperate Housewives kwakkelt ondertussen al onder de 3.0 rating. Dit, door het slechte uitzendschema. Een nieuwe aflevering die ze airen tegenover een groot evenement ( Golden Globes als voorbeeld ) en vervolgens weer 4 weken herhalingen als voorbeeld, gevolgd door weer een aflevering tegen een groot evenement gevolgd door wederom herhalingen. En wanneer ze dan eindelijk weer terug zijn maken ze er geen goede reclame voor. Op die manier gaan de kijkcijfers natuurlijk naar beneden. Zelfde geld voor Brothers & Sisters. En nu dus ook Cougar Town. Zonder reclame droppen ze het opeens voor een unieke keer in een ander tijds-slot. Talloze fans op Facebook lieten al merken dat ze de aflevering gemist hebben omdat ze niet wisten dat er weer een nieuwe aflevering was! Voor de hiatus waren de kijkcijfers nog stabiel op woensdagavonden dus dat je zegt dat ze daar ook tegenvielen...dat viel enorm mee imo. En het feit dat het gister tegenviel lag dus meer aan de programmering van ABC.

The Good Wife al op veilig zetten zal ik ook niet doen, maar dat is puur instict. Het is mijn favoriete drama op t moment, maar de kijkcijfers zijn gewoon slecht. Ook ik las berichten over een mogelijke renewal ( 2 years ), maar ik moet het nog maar zien.

En vanavond eindelijk weer nieuwe van One Tree Hill!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2011 18:53:09 ]
pi_95727193
Cougar Town zal geheid last hebben van de manier van programmering, wat uiteindelijk voor verwarring zorgt bij de kijkers. Brothers & Sisters zakte deze week ook weer naar een nieuw dieptepunt (1.7 rating), maar blijkbaar was er die avond ook basketbal te zien wat aardig effect had op alle zenders. Als B&S volgende week toch weer zo scoort gaan ze wat bij betreft naar de volgende categorie en zie ik een zeer grote kans dat ze gecanceld worden.

The Good Wife scoort al een tijd aardig stabiel. Gevoelsmatig en wat er momenteel gezegd wordt zou het mij niet verbazen als ze minimaal nog een jaar verder kunnen.
pi_95728835
Ja volgens mij hadden veel mensen die normaal Cougar Town kijken niet eens door dat gister een aflevering was. Daarnaast zit er denk ik weinig overlap tussen het Dancing with the Stars publiek en Cougar Town.

Valt mij op dat dit jaar veel series het slecht doen die anders zijn dan je op het eerste gezicht zou verwachten. Lights Out is geen boksshow, Terriers is geen show over honden ( :') ), The Good Wife is geen 13 in een dozijn procedural en Cougar Town is geen show over geilende 40 plussers. Mensen proberen blijkbaar niks meer want dit zijn stuk voor stuk kwaliteitsseries (ja ook Cougar Town nee ik ben niet gay) dus daar kan het niet aan liggen ;(
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:00:01 #122
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95733061
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Wife scoort al een tijd aardig stabiel. Gevoelsmatig en wat er momenteel gezegd wordt zou het mij niet verbazen als ze minimaal nog een jaar verder kunnen.
Aan de andere kant is het niet een serie waar je even instroomt. De eps zijn vrij vervlochten en je moet je een beetje invechten om de serie nu te kunnen oppikken. En dat is wat amerikanen niet zo snel zullen doen.. Maar het ligt er gewoon aan wat CBS (dacht ik) met de serie wil: houden wat ze hebben of verder uitbouwen. Willen ze dat laatste dan bestaat de kans dat ze hem cancellen...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_95735526
Bij The Good Wife zal het of een cancellation worden of een 2 year renewal zodat de serie goed verkocht kan worden in de syndication. Ik zie de serie niet vernieuwd worden voor een enkel seizoen eigenlijk. Helemaal omdat Alan Cumming een contractsverlenging heeft getekend...voor 3 jaar. Ze moeten daar dus overstromen van hoop...
Als ze terugkeren hoop ik dat ze America Ferrara weer een paar keer terughalen want die acteerde geweldig in de serie. Helemaal in combinatie met Eli! En waarom kijken er zo weinig mensen TGW hier :(

Brothers & Sisters zie ik al wel gecancelled worden eigenlijk. Ik kan alleen maar hopen.....helemaal omdat ik hoorde dat de maker van de show wil eindigen met een cliffhanger in de hoop dat ze dan vernieuwd worden. Ik zie de bui al hangen...

Bones ook vrij onzeker momenteel qua renewal. Nog steeds geen officiele vernieuwing. En met Emily Deschannel die zwanger is wat minder afleveringen zal opleveren volgend seizoen ( of minder Brennan in afleveringen ), maakt het er niet makkelijker op.

Dit jaar is echt een hel met al die contract issues en ratings die naar beneden vliegen...bah :P

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2011 21:37:08 ]
pi_95750196
Kabel update

AMC's The Killing zit ongeveer op hetzelfde niveau als Mad Men met een 0.7/0.8 rating. De kosten van Mad Men zullen waarschijnlijk een stuk hoger ligger dan bij The Killing, dus ik denk dat ze wel een toekomst hebben.

Een goed beeld van The Borgias heb ik nog niet, maar de première (0.4 rating) was de beste in 7 jaar voor Showtime. De daaropvolgende afleveringen waren blijkbaar niet erg overtuigend.

Nurse Jacky en The United States of Tara waren vorig jaar al snel vernieuwd door Showtime, maar zagen vervolgens de ratings rap dalen. De 0.2 ratings zijn dit jaar ook laag, dus ze kunnen het nog heel lastig krijgen.

Camelot (0.4 rating) lijkt het op Starz redelijk stabiel te doen. Vergeleken met Spartacus (0.6 rating) hebben ze nog wat in te halen.

Hard Times of RJ Berger (0.4 rating) houdt zich aardig in stand vergeleken met vorig jaar. Een derde seizoen is dus goed mogelijk.

A&E's Breakout Kings (0.7 rating) doet het momenteel beter dan The Glades (0.6 rating), die inmiddels al is vernieuwd. Een tweede seizoen is op dit moment zo goed als zeker.

Ik heb nog steeds niks officieels gehoord over de status van USA's Fairly Legal. Dat ze niet terugkomen voor een tweede seizoen sluit ik niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 20-04-2011 09:17:39 ]
  woensdag 20 april 2011 @ 10:30:02 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95752591
The Borgias is toch gewoon een 10-delige miniserie? Die zijn dan al automatisch niet in de running voor een 2e seizoen.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')