Ik zie net dat ik in mijn beginpost heb vergeten te zetten dat Raising Hope gewoon terugkomt voor een tweede seizoen. Niet dat het recent nieuws is, want in januari was het al bekend.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over Raising Hope?
Martha Plimptonquote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik in mijn beginpost heb vergeten te zetten dat Raising Hope gewoon terugkomt voor een tweede seizoen. Niet dat het recent nieuws is, want in januari was het al bekend.
Yay!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik in mijn beginpost heb vergeten te zetten dat Raising Hope gewoon terugkomt voor een tweede seizoen. Niet dat het recent nieuws is, want in januari was het al bekend.
Gok zelf dat CM SB wel een 2e seizoen krijgt. Het is echt zo'n serie die toch een extra kans krijgt volgens mij, puur omdat het een spin-off is ; en als ze tussen de 2.0-2.5 rating blijven schommelen ...daar zijn ze tevreden genoeg mee denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Better With You is al aardig aan het doodbloeden met een 1.5 rating. Ik verwacht dat met nog 5 afleveringen te gaan een definitieve doodsteek snel zal komen. In mijn top 10 gaan ze nu naar positie 6.
Happy Endings scoorde gemiddeld na de dubbele aflevering een 2.5 rating, veel lager dan Mr Sunshine (3.7). Uiteindelijk maakte dat niet veel uit, want Mr Sunshine zakte al snel hard naar beneden. Zolang Happy Endings stabiel blijft of amper daalt hebben ze bij ABC niet veel te klagen.
Het is nog even afwachten of dat ook echt gaat gebeuren.
Criminal Minds: Suspect Behavior wint weer een gedeelte van hun ratings terug na de 2.1 rating van vorige week. Nu stegen ze met 20% naar een 2.5 rating, maar aangezien ze het op moesten tegen herhalingen op ABC en NBC is het de vraag hoe zwaar dit meegewogen moet worden.
Pas op 4 mei is de laatste aflevering van CM:SB te zien samen met Law & Order: SVU.
Ik ben benieuwd of CBS het aandurft om verder te gaan met CM:SB, want het is zeker geen NCIS:LA succes.
quote:The series premiere of The Paul Reiser Show crashed on takeoff, with just a 1.1 adults 18-49 rating, the lowest ever rating for an NBC in season sitcom premiere.
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Chaos (CBS)
04(05). Chuck (NBC)
05(04). Outsourced (NBC)
-------------------------------------
06(---). The Paul Reiser Show (NBC)
07(06). Better With You (ABC)
08(07). Brothers & Sisters (ABC)
09(08). Law & Order: LA (NBC)
10(09). Mad Love (CBS)
Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot
The Chicago Code, Blue Bloods, The Good Wife en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Toch jammer, ik vond het vermakelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:59 schreef criminal_mind het volgende:
En chaos is van de buis al.
That didn’t take long. After only three airings, CBS has pulled Chaos from its schedule effective immediately. For the next two weeks (4/22 and 4/29) repeats of CSI: NY will air Fridays at 8pm. Beginning May 6, all-new episodes of Flashpoint will air.
Chaos had woeful ratings. Last Friday’s original scored a 1.0 rating with adults 18-49 which was actually 10% better than the previous week.
Dat zijn dan toch de episodes die we al lang en breed via CTV gezien hebben of niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:59 schreef criminal_mind het volgende:
Beginning May 6, all-new episodes of Flashpoint will air.
quote:Its Game day over at HBO.
The cabler has renewed its acclaimed medieval soap Game of Thrones for a second season just two days after the shows first season bowed to modest ratings.
We are delighted by the way David Benioff and D.B. Weiss have brought George R.R. Martins amazing book series to the screen, and thrilled by the support of the media and our viewers, said HBO president Michael Lombardo. This is the continuation of an exciting creative partnership.
Sundays opener averaged a so-so 2.2 million viewers or less than half of the 4.8 million that turned out for Boardwalk Empires debut last fall. But when you factor in the 2 million viewers that caught one of the two encore telecasts on Sunday Games cumulative viewer tally jumps to a much healthier 4.2 million. Its also worth noting that three years ago True Blood bowed to a deadly 1.44 million viewers only to evolve into a monster hit for HBO.
CBS gaat eerst de 2e helft van seizoen 3 uitzenden, die afleveringen (6 stuks) zijn al in Canada uitgezonden. Als het goed is komen daarna echter 7 nieuwe afleveringen (begin seizoen 4), die ze nu aan het opnemen zijn. En voor later in het jaar heeft CTV nog eens 11 afleveringen besteld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch de episodes die we al lang en breed via CTV gezien hebben of niet?
Vanavond begint Hellcats weer. Ik ben benieuwd naar de ratings, zeker gezien de resultaten van voorgaande afleveringen die nog slechter waren dan Life Unexpected.quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(09). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
05(05). Outsourced (NBC)
06(06). The Paul Reiser Show (NBC)
07(07). Better With You (ABC)
08(---). Happy Endings (ABC)
09(08). Brothers & Sisters (ABC)
10(10). Mad Love (CBS)
Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 9 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
Hellcats, The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Aan de andere kant is het niet een serie waar je even instroomt. De eps zijn vrij vervlochten en je moet je een beetje invechten om de serie nu te kunnen oppikken. En dat is wat amerikanen niet zo snel zullen doen.. Maar het ligt er gewoon aan wat CBS (dacht ik) met de serie wil: houden wat ze hebben of verder uitbouwen. Willen ze dat laatste dan bestaat de kans dat ze hem cancellen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Wife scoort al een tijd aardig stabiel. Gevoelsmatig en wat er momenteel gezegd wordt zou het mij niet verbazen als ze minimaal nog een jaar verder kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |