abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95728835
Ja volgens mij hadden veel mensen die normaal Cougar Town kijken niet eens door dat gister een aflevering was. Daarnaast zit er denk ik weinig overlap tussen het Dancing with the Stars publiek en Cougar Town.

Valt mij op dat dit jaar veel series het slecht doen die anders zijn dan je op het eerste gezicht zou verwachten. Lights Out is geen boksshow, Terriers is geen show over honden ( :') ), The Good Wife is geen 13 in een dozijn procedural en Cougar Town is geen show over geilende 40 plussers. Mensen proberen blijkbaar niks meer want dit zijn stuk voor stuk kwaliteitsseries (ja ook Cougar Town nee ik ben niet gay) dus daar kan het niet aan liggen ;(
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:00:01 #122
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95733061
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Wife scoort al een tijd aardig stabiel. Gevoelsmatig en wat er momenteel gezegd wordt zou het mij niet verbazen als ze minimaal nog een jaar verder kunnen.
Aan de andere kant is het niet een serie waar je even instroomt. De eps zijn vrij vervlochten en je moet je een beetje invechten om de serie nu te kunnen oppikken. En dat is wat amerikanen niet zo snel zullen doen.. Maar het ligt er gewoon aan wat CBS (dacht ik) met de serie wil: houden wat ze hebben of verder uitbouwen. Willen ze dat laatste dan bestaat de kans dat ze hem cancellen...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_95735526
Bij The Good Wife zal het of een cancellation worden of een 2 year renewal zodat de serie goed verkocht kan worden in de syndication. Ik zie de serie niet vernieuwd worden voor een enkel seizoen eigenlijk. Helemaal omdat Alan Cumming een contractsverlenging heeft getekend...voor 3 jaar. Ze moeten daar dus overstromen van hoop...
Als ze terugkeren hoop ik dat ze America Ferrara weer een paar keer terughalen want die acteerde geweldig in de serie. Helemaal in combinatie met Eli! En waarom kijken er zo weinig mensen TGW hier :(

Brothers & Sisters zie ik al wel gecancelled worden eigenlijk. Ik kan alleen maar hopen.....helemaal omdat ik hoorde dat de maker van de show wil eindigen met een cliffhanger in de hoop dat ze dan vernieuwd worden. Ik zie de bui al hangen...

Bones ook vrij onzeker momenteel qua renewal. Nog steeds geen officiele vernieuwing. En met Emily Deschannel die zwanger is wat minder afleveringen zal opleveren volgend seizoen ( of minder Brennan in afleveringen ), maakt het er niet makkelijker op.

Dit jaar is echt een hel met al die contract issues en ratings die naar beneden vliegen...bah :P

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2011 21:37:08 ]
pi_95750196
Kabel update

AMC's The Killing zit ongeveer op hetzelfde niveau als Mad Men met een 0.7/0.8 rating. De kosten van Mad Men zullen waarschijnlijk een stuk hoger ligger dan bij The Killing, dus ik denk dat ze wel een toekomst hebben.

Een goed beeld van The Borgias heb ik nog niet, maar de premičre (0.4 rating) was de beste in 7 jaar voor Showtime. De daaropvolgende afleveringen waren blijkbaar niet erg overtuigend.

Nurse Jacky en The United States of Tara waren vorig jaar al snel vernieuwd door Showtime, maar zagen vervolgens de ratings rap dalen. De 0.2 ratings zijn dit jaar ook laag, dus ze kunnen het nog heel lastig krijgen.

Camelot (0.4 rating) lijkt het op Starz redelijk stabiel te doen. Vergeleken met Spartacus (0.6 rating) hebben ze nog wat in te halen.

Hard Times of RJ Berger (0.4 rating) houdt zich aardig in stand vergeleken met vorig jaar. Een derde seizoen is dus goed mogelijk.

A&E's Breakout Kings (0.7 rating) doet het momenteel beter dan The Glades (0.6 rating), die inmiddels al is vernieuwd. Een tweede seizoen is op dit moment zo goed als zeker.

Ik heb nog steeds niks officieels gehoord over de status van USA's Fairly Legal. Dat ze niet terugkomen voor een tweede seizoen sluit ik niet uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 20-04-2011 09:17:39 ]
  woensdag 20 april 2011 @ 10:30:02 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95752591
The Borgias is toch gewoon een 10-delige miniserie? Die zijn dan al automatisch niet in de running voor een 2e seizoen.
Spoilers!
  woensdag 20 april 2011 @ 10:59:05 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_95753471
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Kabel update

AMC's The Killing zit ongeveer op hetzelfde niveau als Mad Men met een 0.7/0.8 rating. De kosten van Mad Men zullen waarschijnlijk een stuk hoger ligger dan bij The Killing, dus ik denk dat ze wel een toekomst hebben.

Een goed beeld van The Borgias heb ik nog niet, maar de premičre (0.4 rating) was de beste in 7 jaar voor Showtime. De daaropvolgende afleveringen waren blijkbaar niet erg overtuigend.

Nurse Jacky en The United States of Tara waren vorig jaar al snel vernieuwd door Showtime, maar zagen vervolgens de ratings rap dalen. De 0.2 ratings zijn dit jaar ook laag, dus ze kunnen het nog heel lastig krijgen.

Camelot (0.4 rating) lijkt het op Starz redelijk stabiel te doen. Vergeleken met Spartacus (0.6 rating) hebben ze nog wat in te halen.

Hard Times of RJ Berger (0.4 rating) houdt zich aardig in stand vergeleken met vorig jaar. Een derde seizoen is dus goed mogelijk.

A&E's Breakout Kings (0.7 rating) doet het momenteel beter dan The Glades (0.6 rating), die inmiddels al is vernieuwd. Een tweede seizoen is op dit moment zo goed als zeker.

Ik heb nog steeds niks officieels gehoord over de status van USA's Fairly Legal. Dat ze niet terugkomen voor een tweede seizoen sluit ik niet uit.
Is er een reden waarom bij deze series een 0.4 rating (Camelot) beter is dan een 1.9 rating voor een serie als Chicago Code, die het niet goed doet? Snap werkelijk geen reet van die ratings.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_95754985
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Is er een reden waarom bij deze series een 0.4 rating (Camelot) beter is dan een 1.9 rating voor een serie als Chicago Code, die het niet goed doet? Snap werkelijk geen reet van die ratings.
Voor Starz (Camelot) moet je een apart abonnement nemen, Chicago Code komt gewoon op een openbaar net.
Get it and Bet it
pi_95760670
Erg mooi dat Breakout Kings en The Killing goed scoren! Die series mogen nog wel een tijdje meegaan wat mij betreft.
pi_95769185
Goed nieuws voor de Parenthood fans. De finale heeft een 2.5 rating gehaald ; wat een 19% stijging was ten opzichte van de voorgaande aflevering(en). Het hielp wel dat The Good Wife op hetzelfde tijdstip geen nieuwe aflevering uitzond maar dat CBS besloot te kiezen voor herhalingen. Body of Proof, in hetzelfde tijdslot op ABC dropte wat in ratings naar een 2.4 rating, maar dat is op zich nog steeds voldoende voor een renewal, helemaal op ABC die niet veel geluk heeft met het vinden van nieuwe drama-series.

Glee op FOX, haalde met een 3.7 een season's low...was aan de aflevering ook wel te zien trouwens.

En op de CW haalde OTH een 0.7 wat ongeveer gelijk ligt bij 90210 en Gossip Girl gisteren ; en beter dan Hellcats die een 0.5 behaalde....en dat in hun 8e seizoen ( OTH ).

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2011 18:06:43 ]
pi_95769580
De stijging van Parenthood is een uitzonderlijke goede prestatie gezien de malaise op NBC.
Een derde seizoen is dan ook meer dan verdiend.

ABC zal nog voorlopig op Body op Proof kunnen teren en zullen er zeker verder mee gaan.

Dat Hellcats na zo'n lange afwezigheid verder daalt is voor mij niet echt een verrassing. Ze komen nu wel aardig in gevaar. De vraag blijft wel of CW het zich kan permitteren om weer een serie te annuleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 21-04-2011 18:46:59 ]
pi_95769780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
De stijging van Parenthood is een uitzonderlijke goede prestatie gezien de malaise op NBC.
Een derde seizoen is dan ook meer dan verdiend.

ABC zal nog voorlopig op Body op Proof kunnen teren en zullen er zeker verder mee gaan.

Dat Hellcats na zon lange afwezigheid verder daalt is voor mij niet echt een verrassing. Ze komen nu wel aardig in gevaar. De vraag blijft wel of CW het zich kan permitteren om weer een serie te annuleren.
Lijkt me ondertussen vrij duidelijk dat One Tree Hill ook stopt dit seizoen door al die contract issues. In dat geval zie ik ze Hellcats wel renewen voor 13 episodes, maar als er een wonder gebeurd en OTH toch vernieuwd word...dan zie ik het somber in voor Hellcats. Smallville en LuX zijn al weg, en vaak cancellen ze er 3 per seizoen. Dus of Hellcats of OTH. Of ze roeien de hele agenda leeg natuurlijk :P
pi_95772475
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit komt omdat er een groot verschil zit tussen de beschikbaarheid en de bekendheid van zenders.

De meeste Amerikanen, tussen de 95 en 97 procent, ontvangen de grote zenders (CBS, ABC, FOX, NBC en CW).
De kabelzenders zitten veelal in een pakket die je apart kan kopen. In 2006 had bijna 60% van de bevolking een kabelpakket.
Bij Showtime (16%) en HBO (29%) liggen deze cijfers veel lager, want dit zijn kabelzenders waar je individueel voor moet betalen.

De bekendheid van kabelzenders speelt een rol, want veel zenders mogen dan wel ontvangen worden, men ernaar laten kijken met zoveel zenders is een ander verhaal.
De eisen die ze aan een serie kunnen stellen is dan ook beperkt tot het maximale aantal kijkers die ze binnen kunnen slepen en wat zenders aan kapitaal hebben voor reclame(borden), om zo hun series aan de man te brengen.

Jaarlijks kunnen deze minimale eisen (ratings) veranderen, maar hier is een overzicht van de meest belangrijke zenders, met ongeveer de laagste eisen die ze het liefst aan hun willen series stellen.
Dit is even terzijde van andere factoren en de vrijdag, waar ratings voor veel grote zenders, tussen de 10% en 30%, lager uitvallen.

quote:
Minimale eisen tv-zenders van hoog naar laag

CBS (2.0+)
ABC (2.0+)
FOX (2.0+)
NBC (1.6+)
USA Network (1.0+)
CW (0.7+/0.8+)
ABC Family (0.8+)
FX (0.5+)
A&E (0.5+)
TNT (0.5+)
Syfy (0.5+)
AMC (0.4+)
Starz (0.3+)

Bij HBO en Showtime zit het allemaal wat ingewikkelder in elkaar, want daar trekken ze vaak hun conclusies inclusief de herhalingen en die resultaten zien we vaak niet.
Wel kun je wat dingen opmaken uit de premičre cijfers en veelal vroege beslissingen uit voorgaande jaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 21-04-2011 19:01:57 ]
pi_95815830
Het kan snel gaan in een week. Scoorde Happy Endings vorige week nog gemiddeld een 2.5 rating, nu komen ze niet verder dan een 1.7 rating. Een heel slecht vooruitzicht dus, zeker als je kijkt hoe Mr. Sunshine het in de beginperiode deed.

Breaking In blijft het voor de comedy maatstaven van FOX goed doen met een 2.5 rating.

Better With You herstelde één tiende naar een 1.6, maar de kans is op een tweede seizoen is momenteel wel gering.
pi_95816020
Jammer van Happy Endings, erg leuke comedy :(
pi_95857387
The Paul Reiser Show ging van een 1.1 naar een 0.9 rating. Ze verdienen dan ook de nummer 1 positie.

edit: inmiddels gecanceld

quote:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
05(05). Outsourced (NBC)
-------------------------------------
06(07). Better With You (ABC)
07(---). Happy Endings (ABC)
-------------------------------------
08(09). Brothers & Sisters (ABC)
09(10). Mad Love (CBS)
10(---). Hellcats (CW)

Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)

The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 23-04-2011 01:44:13 ]
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:49:08 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95858958
Paul Reiser :'(
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_95880373
quote:
Dat zat er dik in. Ik vond het ook wel erg leunen op Reisers maniertjes
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zaterdag 23 april 2011 @ 10:27:34 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95881811
Jammer, ik keek er wel naar uit eigenlijk.
Spoilers!
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:30:11 #140
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95884522
quote:
Was te verwachten, maar ik vraag me wel af wat zo'n netwerk dan nou in eerste instantie in
deze show ziet waarvan ze denken dat het dan wel zal aanslaan of dat de ratings redelijk zullen zijn?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_95982058
SECOND CRIME’S A CHARM FOR THE BORGIAS

ACCLAIMED SHOWTIMEŽ DRAMA SERIES GETS SECOND SEASON PICK-UP

LOS ANGELES, CA (April 25, 2011) – SHOWTIME has picked up a second season of its hit drama series THE BORGIAS, it was announced today by David Nevins, President of Entertainment, Showtime Networks Inc. The series, which debuted earlier this month to critical and audience acclaim, delivered the best ratings for a new SHOWTIME drama series in seven years and attracted 3.71 million viewers across multiple platforms (On Demand, replays and DVR) during its premiere week. Season-to-date, The Borgias is pacing ahead of The Tudors season four, the series’ highest rated season ever. Ten new episodes will go into production this summer to air in 2012.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:11:49 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95985735
Goed nieuws van The Borgias maar ik dacht dat het een miniserie moest zijn.
Spoilers!
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:57:27 #143
124676 RobertoCarlos
pi_95991068
Mensen, ik droog op qua series... weet iemand nog een goede, realistische serie voor me?
pi_95991154
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen, ik droog op qua series... weet iemand nog een goede, realistische serie voor me?
Oh Oh Tirol en Echte meisjes in de jungle!
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:12:12 #145
124676 RobertoCarlos
pi_95991580
Mensen, ik droog op qua series... weet iemand nog een goede, intelligente, realistische serie voor me?
pi_95992109
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mensen, ik droog op qua series... weet iemand nog een goede, intelligente, realistische serie voor me?
Ik kan moeilijk advies geven als ik niet precies weet wat voor goede, intelligente en realistische series je allemaal al hebt gekeken. En natuurlijk wat je niet beviel.

Nu moet ik zelf gaan zoeken wat je al hebt gekeken.

Dit komt uit het topic: Beste series die je gezien hebt

quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bonanza
Hawai-50
Streets of st fransisco
Eerste ingeving is dan gelijk Breaking Bad en The Wire.

Oh, en Dexter :P (realistisch gezien scoort deze wel wat lager)

Dexter kijkt het makkelijkste weg. Breaking Bad en The Wire kostte mij wel wat energie voordat ze een favoriet werden. Breaking Bad wordt op ten duur heel goed en op z'n tijd geniaal. Van The Wire kan je pas genieten als je doorhebt hoeveel lagen deze serie heeft en de hoeveelheid absurditeit in beeld brengt die ook in de echte wereld te zien is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 26-04-2011 17:15:22 ]
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:25:49 #147
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_95992155
Dexter.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:42:38 #148
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_95992834
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:24 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk advies geven als ik niet precies weet wat voor goede, intelligente en realistische series je allemaal al hebt gekeken. En natuurlijk wat je niet beviel.

Nu moet ik zelf gaan zoeken wat je al hebt gekeken.

Dit komt uit het topic: Beste series die je gezien hebt

[..]

Eerste ingeving is dan gelijk Breaking Bad en The Wire.

Oh, en Dexter :P (realistisch gezien scoort deze wel wat lager)

Dexter kijkt het makkelijkst weg. Breaking Bad en The Wire kostte mij wel wat energie voordat ze een favoriet werden, maar dat kost wel even wat tijd. Breaking Bad wordt op ten duur heel goed en op z'n tijd geniaal. Van The Wire kan je pas van genieten als je doorhebt hoeveel lagen deze serie heeft en de hoeveelheid absurditeit in beeld brengt die ook in de echte wereld te zien is.
Met Breaking Bad ben ik gestopt rond seizoen 2 aflevering 3. Seizoen 1 vond ik erg sterk en 2 viel mij enorm tegen...
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:43:56 #149
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_95992880
Dat is niet handig, want seizoen 3 is erg sterk.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_95992991
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
The Good Wife. Er is in mijn ogen geen betere drama op dit moment. Damages is ook sterk aan te raden ; en inderdaad Breaking Bad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')