Ondertussen is dat al tegengesproken...;) Het is niet het einde van de serie ; maar volgend seizoen is het laatste seizoen voor de acteur zelf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Alec Baldwin Declares Next Season (2011-2012) the Last for '30 Rock'
Als meerdere acteurs andere plannen hebben en de contracten gelijktijdig aflopen, zal ik er niet vreemd van opkijken als het volgende seizoen de laatste is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ondertussen is dat al tegengesproken...;) Het is niet het einde van de serie ; maar volgend seizoen is het laatste seizoen voor de acteur zelf.
NBC insider wist er in ieder geval niks van af. Kan wel zijn dat de serie van de buis gaat door tegenvallende kijkcijfers want die zijn dit seizoen wel wat gedaald heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Als meerdere acteurs andere plannen hebben en de contracten gelijktijdig aflopen, zal ik er niet vreemd van opkijken als het volgende seizoen de laatste is.
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(03). Traffic Light (FOX)
02(04). The Event (NBC)
03(---). Chaos (CBS)
04(08). Outsourced (NBC)
-------------------------------------
05(09). Chuck (NBC)
06(10). Brothers & Sisters (ABC)
07(---). Better With You (ABC)
08(---). The Chicago Code (FOX)
09(---). Criminal Minds: Suspect Behavior (CBS)
10(---). Blue Bloods (CBS)
1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld
Mad Love en The Good Wife liggen op dichte afstand van nummer 10.
quote:Inmiddels afgelopen en heeft zeker geen toekomst:
Detroit 1-8-7 (ABC)
No Ordinary Family (ABC)
The Defenders (CBS)
Off The Map (ABC)
Human Target (FOX)
quote:Inmiddels afgelopen en heeft een kleine kans op een nieuw seizoen:
Harry's Law (NBC)
V (ABC)
Mr. Sunshine (ABC)
Lie To Me (FOX)
$#*! My Dad Says (CBS)
Joey duurde langer dan 1 seizoen volgens mij...dus die heeft toch de kans gekregen zich verder te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Matt Leblanc heeft Joey toen ook niet kunnen redden..ik moet het maar zien. Had niets verwacht van Mr Sunshine, maar ik vind het echt heel leuk
2quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Joey duurde langer dan 1 seizoen volgens mij...dus die heeft toch de kans gekregen zich verder te ontwikkelen.
Gisteravond de pilot gekeken, en moet zeggen dat ik hem wel leuk vond! Ik hoop dus niet je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
Chaos is gezakt naar een 0.9 rating.
Ik kan nu wel met zekerheid zeggen dat het einde verhaal is voor deze serie.
[..]
[..]
[..]
Nog niet officieel, maar je kan er 99,9% van uitgaan dat je volgend seizoen zonder zitquote:Op zondag 10 april 2011 12:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Is the Defenders eigenlijk al gecanceled? Ik weet dat ze het slecht deden maar is de enige show die ik eigenlijk keek
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Chaos (CBS)
04(04). Outsourced (NBC)
05(05). Chuck (NBC)
-------------------------------------
06(07). Better WIth You (ABC)
07(06). Brothers & Sisters (ABC)
08(---). Law & Order: LA (NBC)
09(---). Mad Love (CBS)
10(08). The Chicago Code (FOX)
1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld
Criminal Minds: Suspect Behavior, Blue Bloods en The Good Wife liggen op dichte afstand van nummer 10.
Je bent natuurlijk ook wel een enorme baas als je een goedlopende tv show gaat cancellen zoals 2.5 men.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
Chuck (1.3 rating), The Chicago Code (1.8 rating) en en Law & Order: LA (1.5 rating) hebben een gevaarlijk nieuw dieptepunt bereikt.
Chuck zat bij mij al langere tijd op de grens van annulering en nu ze weer een tiende dalen durf ik definitief te zeggen dat ze volgend seizoen niet meer terugkomen. Ze scoren nu even hoog als Outsourced en die is pas op de late avond te zien en dan ook nog met betere DVR cijfers.
The Chicago Code's toekomst wordt steeds onzekerder en de kans dat Lie To Me daarvan gaat profiteren wordt steeds groter.
Law & Order: LA werd net als The Event langere tijd van de buis gehaald om te sleutelen aan het concept en blijkbaar heeft dat totaal geen effect gehad. De ratings zijn 30% gedaald en het ziet ernaar uit dat ze langzaam dezelfde kant opgaan als die van The Event.
CBS krijgt over hun gehele line-up ook harde klappen en blijft er weinig over van de hit Mike & Molly (2.5 rating) en Hawaii Five-O (2.3 rating), nu ze niet meer op nieuwe afleveringen van Two and A Half Men kunnen leunen. Van alle series op de maandag ziet het ernaar uit dat Mad Love als enige echt afgevoerd kan worden. De rest zie ik de komende weken nog wel herstellen.
[..]
CBS vraagt er zelf om dat kijkers wegblijven door de rare programering de ene week wel die show en dan weer 3 weken niet. Daar houden kijkers niet van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
Chuck (1.3 rating), The Chicago Code (1.8 rating) en en Law & Order: LA (1.5 rating) hebben een gevaarlijk nieuw dieptepunt bereikt.
Chuck zat bij mij al langere tijd op de grens van annulering en nu ze weer een tiende dalen durf ik definitief te zeggen dat ze volgend seizoen niet meer terugkomen. Ze scoren nu even hoog als Outsourced en die is pas op de late avond te zien en dan ook nog met betere DVR cijfers.
The Chicago Code's toekomst wordt steeds onzekerder en de kans dat Lie To Me daarvan gaat profiteren wordt steeds groter.
Law & Order: LA werd net als The Event langere tijd van de buis gehaald om te sleutelen aan het concept en blijkbaar heeft dat totaal geen effect gehad. De ratings zijn 30% gedaald en het ziet ernaar uit dat ze langzaam dezelfde kant opgaan als die van The Event.
CBS krijgt over hun gehele line-up ook harde klappen en blijft er weinig over van de hit Mike & Molly (2.5 rating) en Hawaii Five-O (2.5 rating), nu ze niet meer op nieuwe afleveringen van Two and A Half Men kunnen leunen. Van alle series op de maandag ziet het ernaar uit dat Mad Love als enige echt afgevoerd kan worden. De rest zie ik de komende weken nog wel herstellen.
[..]
Dat doen alle netwerken tegenwoordigquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef kenwel het volgende:
[..]
CBS vraagt er zelf om dat kijkers wegblijven door de rare programering de ene week wel die show en dan weer 3 weken niet. Daar houden kijkers niet van.
Ze hebben al drie keer eerder op het punt gestaan om gecanceld te worden. Gewaardeerd door velen, bekeken door weinig. Enorm trouwe fans, maar het grote publiek kijkt er niet naar.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:46 schreef Flanx het volgende:
Ik hoor juist maar goede verhalen over Chuck, merkwaardig dat er zo weinig gekeken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |