Sorry? Hawaii 5-0 heeft een soort van reboot gehad, maar veel verder dan dat kom ik niet? The Prisoner was iets verder iets eenmaligs.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series?Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben
want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn
.
Maar dat is omdat Amerikanen bijna niet naar buitenlandse producties kijken. Dus beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef Nickske1912 het volgende:
Daarnaast een hoop remakes van buitenlandse series. Denk aan Shameless, The Killing, Being Human etc.
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Better With You (ABC)
04(04). Law & Order: LA (NBC)
05(05). Chuck (NBC)
-------------------------------------
06(06). Hellcats (CW)
07(09). Happy Endings (ABC)
08(07). Outsourced (NBC)
-------------------------------------
09(08). The Chicago Code (FOX)
10(---). Criminal Minds: Suspect Behavior (CBS)
Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
Brothers & Sisters, Mad Love en Blue Bloods en liggen op dichte afstand van nummer 10.
Body of Proof zie ik wel een tweede seizoen krijgen zolang ze een 2.0 rating of hoger blijven scoren. ABC moet nog uit nog zoveel series officieel de stekker trekken dat ik verwacht dat ze Body of Proof nog wel even de tijd geven om zich te kunnen bewijzen. Uiteindelijk zullen ze denk ik dan ook maximaal 5 of 6 van de 12 dramaseries meenemen naar het volgende tv-seizoen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Body of Proof in hetzelfde uur [ 10 pm ] behaalde enkel een 2.0 wat ook een daling was. Die blijft maar dalen dus dat kan hoopvol zijn voor Brothers & Sisters, wat die serie wel kan gebruiken.
Nikita is iig 33% gestegen tov de ratings van vorige week.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe zit het met Nikita? Is echt een briljante serie.
Liever rijk dan trots natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series?Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben
want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn
.
https://www.facebook.com/(...)105713&id=7608631709quote:Prognosis Good for HOUSE as the Hit Series is Renewed for an 8th Season!
FOX has renewed the hit series HOUSE for an eighth season, it was announced today by Kevin Reilly, President of Entertainment, Fox Broadcasting Company.
bronquote:There's also growing buzz that ABC may bring back at least one of its several mid-season comedies, with the smart money predicting it'll be Happy Endings. Vulture hears the show's producers have informally starting talking to writers about joining the show for season two; a decision to green-light the hiring of scribes could come this week. (We can already see a scenario by which Happy ends up paired with Cougar Town on Tuesday nights.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |