abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96388714
Enige waar netwerken om geven is nou eenmaal geld. En als het heel even kan is een prijs voor een netwerk-serie ook zeer mooi meegenomen. Helaas, maar waar.
pi_96390037
quote:
15s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series? :? Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben :O want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn |:( .
Sorry? Hawaii 5-0 heeft een soort van reboot gehad, maar veel verder dan dat kom ik niet? The Prisoner was iets verder iets eenmaligs.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:02:57 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96392036
Nikita en 90210 zijn ook opnieuw uit de kast gehaald. En ze hebben Melrose Place ook nog geprobeerd vorig jaar.
Spoilers!
pi_96394133
Daarnaast een hoop remakes van buitenlandse series. Denk aan Shameless, The Killing, Being Human etc.
pi_96395125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef Nickske1912 het volgende:
Daarnaast een hoop remakes van buitenlandse series. Denk aan Shameless, The Killing, Being Human etc.
Maar dat is omdat Amerikanen bijna niet naar buitenlandse producties kijken. Dus beter goed gejat dan slecht verzonnen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 17:59:56 #206
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96396497
Five O is anders best goed te pruimen ^O^
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_96406629
Ondertussen zijn Happy Endings en Criminal Minds: Suspect Behavior weer aardig gezakt in de ratings.
Happy Endings deed het met concurrentie gelijk een stuk slechter en zakte met bijna 20% naar een 1.7 rating. Een tweede seizoen wordt zo steeds onwaarschijnlijker.

CM: SB daalde naar een 2.2 rating, een volle punt lager dan de originele CM. Nu ze weer 15% omlaag gaan zou het mij niet verbazen als CBS van een tweede seizoen afziet, als ze tenminsten nog geen definitieve beslissing hebben genomen. Door deze daling komen ze wel de top 10 weer binnen en nemen de plek over van Brothers & Sisters. Ik sluit momenteel dan ook niet uit dat B&S een (kleiner) zesde seizoen krijgt, ondanks de vaak tegenvallende kijkcijfers.

quote:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Better With You (ABC)
04(04). Law & Order: LA (NBC)
05(05). Chuck (NBC)
-------------------------------------
06(06). Hellcats (CW)
07(09). Happy Endings (ABC)
08(07). Outsourced (NBC)
-------------------------------------
09(08). The Chicago Code (FOX)
10(---). Criminal Minds: Suspect Behavior (CBS)

Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)

Brothers & Sisters, Mad Love en Blue Bloods en liggen op dichte afstand van nummer 10.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 06-05-2011 18:35:03 ]
pi_96407743
Ik haat t om te zeggen maar ik vind t goed nieuws van CMSB. Kwaliteit is gewoon minder dan de originele serie en de cast spreekt me niet aan. TGW heeft een hogere rating deze week ; en ook CSI Miami is gedaald deze week ( al had dat ook te maken met de Obama speech zondagavond ). TGW geeft CBS als enige show ook aardig wat nominaties en prijzen en critical acclaim dus de kansen van TGW zijn wel gestegen :)

Ik hoop sterk dat B&S een 6e seizoen krijgt ; zelfs als het een verkort seizoen is voor mid-season of iets dergelijks. Als de makers toch hebben besloten om geen cliffhanger te gebruiken dan zou ik ermee kunnen leven dat het eindigt...maar dat weet ik maandagochtend pas. Gelukkig is de gehele Walker familie wel aanwezig in de familie, behalve Rebecca en Holly maarja, die zijn niet officieel Walkers. Al las ik op TVline ( http://www.tvline.com/201(...)ow-comeback-shocker/ ) wel dat er 2 karakters terugkeren in een seizoensfinale, wat aardig geheim is gebleven dus dat zouden hun kunnen zijn, gezien Sarah's bruiloft, maar wie weet...
pi_96408416
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Body of Proof in hetzelfde uur [ 10 pm ] behaalde enkel een 2.0 wat ook een daling was. Die blijft maar dalen dus dat kan hoopvol zijn voor Brothers & Sisters, wat die serie wel kan gebruiken.
Body of Proof zie ik wel een tweede seizoen krijgen zolang ze een 2.0 rating of hoger blijven scoren. ABC moet nog uit nog zoveel series officieel de stekker trekken dat ik verwacht dat ze Body of Proof nog wel even de tijd geven om zich te kunnen bewijzen. Uiteindelijk zullen ze denk ik dan ook maximaal 5 of 6 van de 12 dramaseries meenemen naar het volgende tv-seizoen.
pi_96414848
http://www.deadline.com/2(...)s-with-less-calista/

Toch nieuws dat ABC nog met B&S bezig is...van mij mogen ze zeker terugkomen volgend jaar voor 6-18 afleveringen om het af te ronden. Minder Kitty kan ik mee leven, mits ze wel in de series finale zit :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:15:51 #211
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96455249
Ik vind het toch de hoogste tijd worden dat er duidlijkheid komt over het een en ander. Het begint frustrerend te worden inmiddels. Ik ga maandag echt Brothers & Sisters niet kijken zonder dat ik weet wat er verder met de serie gaat gebeuren. Hetzelfde geldt voor The Good Wife, One Tree Hill en Nikita. Een season finale kijkt toch heel anders dan een series finale. Ik wil zekerheid :(
Spoilers!
pi_96457132
Ik ga maandag wel meteen B&S kijken. Toch kijken hoe het eindigt. Als het namelijk toch niet eindigt met een open einde dan zal ik veel minder boos zijn als de serie gecancelled word. Gelukkig valt de finale van The Good Wife net in de week van de upfronts volgens mij dus dat valt wat meer samen...maar van die 2 zie ik TGW een grotere kans hebben op een terugkomst helaas :( OTH komt bijna zeker wel terug en anders rond het 8e seizoen het prima af, naar aanleiding van de spoilers die ik heb gelezen.
pi_96457657
Hoe zit het met Nikita? Is echt een briljante serie :9 .
pi_96457891
Als die niet vernieuwd word eet ik mijn klompen op!
pi_96458200
Tof O+ .

Nu Hellcats nog oO< .
pi_96459338
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe zit het met Nikita? Is echt een briljante serie :9 .
Nikita is iig 33% gestegen tov de ratings van vorige week.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:08:27 #217
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_96502207
quote:
15s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series? :? Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben :O want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn |:( .
Liever rijk dan trots natuurlijk.
pi_96556957
Slechte zondag voor alle zenders als ik het zo snel bekijk...

CSI Miami wist met hun finale maar een 2.0 rating te raken ; terwijl op ABC Desperate Housewives maar een 2.8 haalde en de finale van B&S slechts een 2.0.

Family Guy was met een 3.2 rating nog de serie met de hoogste ratings...

Gelukkig had B&S een aardig afgeronde series finale waar ik mee zou kunnen leven al zeg ik geen nee tegen een seizoen 6, maar als ze voor hun finale maar een 2.0 weten te scoren...tja.
En Desperate Housewives...tja, die is al helemaal niet soepel bezig. Valt wel wat voor te zeggen dat bijna alle series op zondag down zijn de afgelopen weken en dat DH zich aardig stabiel heeft gehouden. En ABC zelf werkte ook niet echt mee natuurlijk met de programmering dit jaar.

Ben heel benieuwd naar de ratings van TGW aankomende dinsdag / woensdag.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:30:00 #219
206322 Seam
Pillz-E
pi_96557324
Ik hoop toch dat Happy Endings door gaat volgend seizoen. Vind het de leukste HIMYM kloon sinds... HIMYM. Mad Love is te simpel en teveel een kopie. HE doet het leuker, sowieso mooi om weer eens een normale homo te zien in een Amerikaanse serie.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_96576459
Eens.
pi_96580920
'Family Guy' & 'The Cleveland Show' Renewed By Fox

Ze waren al eerder vernieuwd voor het seizoen 2011-2012, maar nu dus ook voor het jaar daarop.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:57:08 #222
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_96609480
quote:
Prognosis Good for HOUSE as the Hit Series is Renewed for an 8th Season!

FOX has renewed the hit series HOUSE for an eighth season, it was announced today by Kevin Reilly, President of Entertainment, Fox Broadcasting Company.
https://www.facebook.com/(...)105713&id=7608631709
pi_96611063
Leuk voor de fans :) Voor mij mag dat van House wel het laatste seizoen worden. Ik vind het de laatste tijd nogal eentonig eerlijk gezegd en de kijkcijfers dalen ook langzaam.
pi_96612122
Volgens deze bron wordt het inderdaad 'likely' het laatste seizoen en wordt er flink in het budget gesneden. Als het inderdaad het laatste seizoen wordt word ik meteen een stuk enthousiaster. Met de vrijheid die dat met zich meebrengt kunnen ze nog wel een aantal leuke dingen doen (euthanasie van 13 etc, holy shit ik wil dat zo graag zien).

Wat zijn nu de kansen voor The Chicago Code?

Edit:

quote:
There's also growing buzz that ABC may bring back at least one of its several mid-season comedies, with the smart money predicting it'll be Happy Endings. Vulture hears the show's producers have informally starting talking to writers about joining the show for season two; a decision to green-light the hiring of scribes could come this week. (We can already see a scenario by which Happy ends up paired with Cougar Town on Tuesday nights.)
bron

Jeuj Happy Endings, hopen dat het waar is :) Dat artikel staat trouwens vol met info over wat de netwerken voor volgend jaar willen doen.

[ Bericht 45% gewijzigd door fwokker op 10-05-2011 19:53:39 ]
pi_96615367
Ik denk dat het volgende seizoen het laatste jaar is voor Hugh Laurie, want na het achtste seizoen is sowieso zijn contract afgelopen. Daarnaast woont zijn familie in Engeland en zorgde dit in het verleden al voor stressvolle periodes als ik het me het goed herinner.

Dat The Chicago Code gecanceld wordt acht ik aannemelijk, want vergeleken met de ratings van Lie To Me zijn ze niet echt een verbetering en de kosten om TCC te maken zullen denk ik stuk hoger liggen. 60/40 schat ik de kansen momenteel in.

Ik hoop dat Happy Endings terugkomt voor een tweede seizoen, maar ik ben nog wat pessimistisch.
Misschien krijgen ze een tweede seizoen omdat ze het goed doen in de 18-34 rating categorie, alleen zijn deze ratings bij mij niet bekend.
De 18-49 ratings kunnen het in ieder geval niet wezen, want daar doen ze het aardig slecht.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:48:59 #226
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96616395
Zou jammer zijn als The Chicago Code gecancelled wordt. Leuke serie vergeleken met de meeste crap dat ze in de VS uitzenden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_96616529
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:45 schreef fwokker het volgende:
Volgens deze bron wordt het inderdaad 'likely' het laatste seizoen en wordt er flink in het budget gesneden. Als het inderdaad het laatste seizoen wordt word ik meteen een stuk enthousiaster. Met de vrijheid die dat met zich meebrengt kunnen ze nog wel een aantal leuke dingen doen (euthanasie van 13 etc, holy shit ik wil dat zo graag zien).

Wat zijn nu de kansen voor The Chicago Code?

Edit:

[..]

bron

Jeuj Happy Endings, hopen dat het waar is :) Dat artikel staat trouwens vol met info over wat de netwerken voor volgend jaar willen doen.
Yay voor Happy Endings ^O^
pi_96632217
Kom maar op met de upfront week.

Ik heb al een nieuwe beginpost, alleen de laatste details moet ik nog weten.

SPOILER: Persoonlijk vooruitzicht voor volgende week met waarschijnlijk wat missers, dus hecht er niet al teveel waarde aan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
CBS
Cancelled
Chaos
* Criminal Minds: Suspect Behavior
* Mad Love
Medium
* Shit My Dad Says
* The Defenders

Renewed
* Blue Bloods
* Criminal Minds
* CSI
* CSI: NY
* CSI: Miami
How I Met Your Mother (2 seasons ordered)
* Mike & Molly
NCIS
* NCIS: LA
Rules of Engagement
The Big Bang Theory
* The Good Wife
Two And A Half Men (show's future unknown)
* Hawaii Five-O
* The Mentalist
quote:
FOX
Cancelled
Breaking In
Human Target
Lie to Me
Lone Star
Running Wilde
The Chicago Code
The Good Guys
Traffic Light

Renewed
American Dad
Bob's Burgers
Bones
Cleveland Show (2 seasons ordered)
Family Guy (2 seasons ordered)
Fringe
Glee
House
Raising Hope
The Simpsons
quote:
NBC
Cancelled
100 Questions
Chase
Law & Order: LA
Outlaw
Perfect Couples
Persons Unknown
The Cape
The Event
The Paul Reiser Show
Undercovers

Renewed
30 Rock (final season?)
Chuck (final season)
Community
Harry's Law
Law & Order: SVU
Outsourced
Parenthood
Parks & Recreation
The Office
quote:
CW
Ended
Smallville

Cancelled
* Hellcats
Life Unexpected

Renewed
90210
* Nikita
* One Three Hill
Supernatural
The Vampire Diaries
Wel heb ik al aardig wat première datums voor de series op de kabel toegevoegd.

quote:
AMC
Cancelled
Rubicon

Renewed
The Walking Dead (returns October 31st - 13 episodes)
Breaking Bad (returns July 11th)
Mad Men (delayed - 2012)

Unknown
The Killing (likely to be renewed)
quote:
ABC Family
Renewed
Melissa & Joey (2011)
Pretty Little Liars (returns June 14th)
The Secret Life of the American Teenager (2011)
quote:
A&E
Renewed
The Glades (returns June 5th)

Unknown
Breakout Kings (likely to be renewed)
quote:
HBO
Cancelled
In Treatment

Ended
Big Love

Renewed
Boardwalk Empire (2011)
Bored to Death (returns September 1st)
Curb Your Enthusiasm (returns July 10th - 10 episodes)
Eastbound & Down (2011)
Entourage (final season starts July 24th - 10 episodes)
Game of Thrones (2012)
Hung (summer 2011 - 10 episodes)
The Ricky Gervais Show (early 2012)
Treme (2012)
True Blood (returns June 11th)
quote:
Showtime
Ended
Penn & Teller: Bullshit

Renewed
Californication (early 2012)
Dexter (returns September 25th)
Episodes (early 2012)
Shameless (early 2012)
The Big C (returns June 27th)
The Borgias (2012)
Weeds (returns June 27th)

Unknown
Nurse Jackie (likely to be cancelled)
United States of Tara (likely to be cancelled)
quote:
USA Network
Ending
Law & Order: Criminal Intent (ends June 26th)

Renewed
Burn Notice (returns June 23rd - 2 seasons ordered)
Covert Affairs (returns June 7th)
Fairly Legal (early 2012)
Psych (returns July 2011)
Royal Pains (returns June 29th)
White Collar (returns June 7th)
In Plain Sight (2012)
quote:
FX
Cancelled
Lights Out
Terriers

Renewed
Archer (2012)
It's Always Sunny in Philadelphia (returns September 2011)
Justified (early 2012)
Louie (returns June 23rd 2011)
Rescue Me (final season starts July 12th)
Sons of Anarchy (returns September 2011)
The League (2011)
quote:
Syfy
Cancelled
Caprica
Stargate Universe

Renewed
Being Human (early 2012)
Eureka (summer 2012)
Haven (returns June 15th - 13 episodes)
Sanctuary (fall 2011)
Warehouse 13 (returns June 11th)
quote:
TNT
Cancelled
Dark Blue

Renewed
HawthoRNe (returns June 14th)
Leverage (returns June 26th)
Memphis Beat (returns June 1st)
Men of Certain Age (returns June 1st)
Rizzoli & Isles (returns July 11th)
Southland (early 2012 - 10 episodes)
The Closer (final season starts June 11th)
quote:
Comedy Central
Renewed
Futurama (2 seasons ordered - 26 episodes)
Workaholics

Unknown
South Park (airing season 15)
Tosh.0 (airing season 3)
Ugly Americans
quote:
DirecTV
Renewed/Picked Up
Damages (returns July 2011 - 2 seasons ordered - 10 episodes per season)
quote:
Starz
Cancelled
Graviity
Party Down

Ended
Spartacus: Gods of the Arena

Renewed
Spartacus: Blood and Sand (early stage of production)

Unknown
Camelot (stable ratings so far)
quote:
Lifetime
Renewed
Army Wives (2012)
Drop Dead Diva (returns June 19th)
quote:
MTV
Unknown
The Hard Times Of RJ Berger (likely to be renewed)
quote:
CTV
Cancelled
The Bridge

Renewed
Flashpoint (returns May 13th - 13 episodes)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 13-05-2011 23:36:20 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:35:01 #229
157472 Tim86
pi_96632336
Goed werk, klasse :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:55:16 #230
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_96632942
Huh? The Bridge komt terug? Die was ik bijna al weer vergeten :s)
Goed overzicht ^O^
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekCyberghost VPN
  woensdag 11 mei 2011 @ 01:16:50 #231
182171 Mr.Silencer
pi_96633541
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Huh? The Bridge komt terug? Die was ik bijna al weer vergeten :s)
Goed overzicht ^O^
Ik zie net dat The Bridge vorig jaar was vernieuwd voor een tweede seizoen en in januari alsnog werd gecanceld. Dit bericht is er destijds niet uitgesprongen, want normaal gesproken vallen deze berichten me wel snel op. Op het overzicht van geannuleerde series op Epguides.com stond ie er ook nog niet bij.

Jammer. :N

Ik zie ook net dat Penn & Teller: Bullshit definitief is afgelopen.
Penn & Teller gaan nu naar Discovery Channel voor hun zesdelige show: Penn & Teller: Secrets of the Universe

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 11-05-2011 01:50:00 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 01:31:41 #232
206322 Seam
Pillz-E
pi_96633818
Blijft mooi om die twee seizoenen achter Burn Notice te zien. Eigenlijk weinig favorieten gecancelled, maar ik was over het algemeen niet enthousiast. Grootste blijver is eigenlijk Happy Endings ( terwijl ik het pas sinds deze week kijk :') ), maar Shameless vind ik ook erg leuk.
  woensdag 11 mei 2011 @ 02:11:30 #233
228653 friekin_
pi_96634444
Al mijn favoriete series blijven :)
Kan niet wachten op nieuwe afleveringen van True Blood, Hung, Mad Men en Covert Affairs :)
  Boks-Chick woensdag 11 mei 2011 @ 07:00:26 #234
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96635452
Stargate Universe cancelled.... Ik vond het einde van de laatste aflevering al zo "bizarrigachtig", maar ze houden een slag om de arm, het kan over een paar jaar weer starten gezien het einde.

Ik hoop het anders weet ik nooit hoe het met Eli afgelopen is/gaat zijn ;(

En Eureka komt straks weer! *O*
lolwut
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:36:30 #235
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96641942
United States of Tara en Nurse Jackie likely to be cancelled... :{
Spoilers!
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:39:54 #236
91474 Piles
pi_96642096
Human Target, Breaking Inn en nog een paar zijn ook klaar: http://tvbythenumbers.zap(...)-human-target/92184/

Fox has canceled (wont renew for next season) comedy Breaking In which is not a huge surprise, but certainly much more of a surprise than the cancellation of Human Target. In todays Fox oddsmakers post, Bill had Breaking In slightly more likely to be renewed than canceled, and I had it slightly more likely to be canceled than renewed. The Christian Slater jinx lives on.

Neither one of us had any real hope for Human Target. I gave it a one in ten chance, and Bill gave it a one in four chance.

Fox has also made several new series pickups tonight, including JJ Abrams Alcatraz and Bones spinoff The Finder, as well as The New Girl, and I Hate My Teenage Daughter.

Update: Fox has also canceled The Chicago Code.

Update 2: Fox has also canceled Traffic Light.

Update 3: Fox has also canceled Lie To Me.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:07:43 #237
25034 neilpad
Changry!
pi_96643233
Zonde vond Breaking In wel grappig.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:19:27 #238
325672 fwokker
pi_96643661
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 11 mei 2011 11:39 schreef Piles het volgende:
Update: Fox has also canceled The Chicago Code.
Welp ;(
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:55:44 #239
298110 Nickske1912
pi_96645058
Balen dat The Chicago Code wordt gecancelled....
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:00:22 #240
153390 Orbis
Ergo?
pi_96645230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef neilpad het volgende:
Zeker, balen. Hoeveel eps worden er alsnog uitgezonden, eigenlijk?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Zavvi - Fandom en GeekgearBetrouwbaar en snel - ExpressVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:35:14 #241
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96646616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:55 schreef Nickske1912 het volgende:
Balen dat The Chicago Code wordt gecancelled....
Dat, ja.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:00:40 #242
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96647719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef neilpad het volgende:
Me2, jammer.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:18:12 #243
268531 criminal_mind
pi_96648504
Heel erg jammer van the chicago code en lie to me, alle twee erg goede en leuke series.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:44:29 #244
182171 Mr.Silencer
pi_96651967
Volledig officieel overzicht van FOX

quote:
FOX
Cancelled
Breaking In
Human Target
Lie to Me
Lone Star
Running Wilde
The Chicago Code
The Good Guys
Traffic Light

Renewed
American Dad
Bob's Burgers
Bones
Cleveland Show (2 seasons ordered)
Family Guy (2 seasons ordered)
Fringe
Glee
House
Raising Hope
The Simpsons
Het verrast me wel een beetje dat ze Breaking In niet hebben vernieuwd . Blijkbaar hebben ze in hun komende comedy line-up veel meer vertrouwen dan nu het geval is. De kans dat Lie To Me zou terugkomen was altijd al klein.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:44:54 #245
157472 Tim86
pi_96651979
Jammer van Breaking In ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:47:23 #246
206322 Seam
Pillz-E
pi_96652094
Schandalig dat Bob's Burgers wel een kans krijgt en Breaking In niet :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:50:43 #247
182171 Mr.Silencer
pi_96652259
Betrouwbare bron (niet officieel):
Harry’s Law has been renewed for a second season by NBC.
Law & Order: LA has been cancelled by NBC.

Niet echt verrassende beslissingen als het officieel naar buiten komt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.Silencer op 11-05-2011 15:55:58 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:36:07 #248
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96654587
Breaking In & Traffic Light vind ik erg jammer maar kan ik best inkomen

Maar waarom wordt "Lie to Me" in godsnaam gecancelled, wat een toffe serie is dat!!

Human Target, finally *O*
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:50:12 #249
250459 Stephan1237
pi_96655396
Ik hoop dat
V
The Event
Hawai Five-O

Allemaal worden vernieuwd, al ben ik erg bang voor The Event :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:55:27 #250
206322 Seam
Pillz-E
pi_96655691
De kans dat The Event nog een tweede seizoen krijgt, is net zo groot als dat Feyenoord nog plaatst voor Europees voetbal dit seizoen :D
Zenmate VPNBekijk het streamingaanbod van PrimevideoVyprVPN - de snelle VPN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')