Zonde, want seizoen 3 vind ik de beste tot nu toe met een aantal jaw-dropping moments.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Met Breaking Bad ben ik gestopt rond seizoen 2 aflevering 3. Seizoen 1 vond ik erg sterk en 2 viel mij enorm tegen...
Seizoen 4 begint binnenkort.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uh..... geen Bonanza hoor, maar idd meer The Wire, Southland, Hung, Californication, etc. Hoeft niet per se pliesieseries te zijn. Mss maar eens Breaking Bad proberen, loopt ie nog?
En toch mss ook maar eens Dexter doen, ik heb wel stukjes gezien maar da's mss niet genoeg...
Thx, en idd TGW en Damages zijn topseriesquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
The Good Wife. Er is in mijn ogen geen betere drama op dit moment. Damages is ook sterk aan te raden ; en inderdaad Breaking Bad.
Veel plezier, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Thanx mensenGa ik proberen bij te komen met Breaking Bad en Dexter
Dit lijkt me idd de doodsteek voor BB. Ik vond de laatste eps al minder worden en het lijkt nu meer op een standaard Baantjer of een kopie van L&O met een standaardscript. De karakters en het acteerwerk houden de serie voor mij nog wel een beetje op gang, maar dat moet niet te lang duren..... vind ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
Blue Bloods begint in verval te raken na onenigheid over de serie.
CBS wilt er namelijk meer een procedurele serie van maken en minder focussen op de karakters.
Inmiddels hebben Mitchell Burgess en Robin Green, de bedenkers en uitvoerende producenten, de serie hierover al verlaten. Vorige week was er ook al een uitvoerend producent vertrokken. Tom Selleck houdt zich ook niet rustig, want die wilt juist een minder procedurele serie.
Dit is niet echt wat een serie kan gebruiken voor het einde van het eerste seizoen, maar aan de andere kant, waarom zou CBS er zoveel energie in steken om dingen te veranderen en dan besluiten om de serie te annuleren.
[..]
The Good Wife doet het bij de critici ook veel beter terwijl CM:SB zwaar wordt afgebrand. Ik hoop dat dit het einde betekent van al die slappe spin-offs en dat Forest Whittaker weer iets tofs gaat doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Wife maakt voor mijn gevoel wel wat meer indruk dan Criminal Minds: Suspect Behavior, als je de DVR-cijfers meerekent. Beide series blijven met DVR onder de 3.0 rating steken, maar voor een serie als CM:SB is dat toch zwaar onder de maat, helemaal als je het vergelijkt met de originele CM die met DVR-cijfers nog bijna de 5.0 rating aantikt.
[..]
Greys Anatomy en Private Practice zijn al vernieuwd voor respectievelijk een 8e en een 5e seizoenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er al officieel iets bekend gemaakt over Desperate Housewives, Grey's Anatomy en Private Practice?
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
-------------------------------------
05(10). Hellcats (CW)
06(05). Outsourced (NBC)
07(06). Better With You (ABC)
08(07). Happy Endings (ABC)
09(08). Brothers & Sisters (ABC)
10(09). Mad Love (CBS)
Nummer 1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 5 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 9 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Nog niet , maar het is één van de best scorende series op NBC.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef Mryc het volgende:
Is het al bekend of Law & Order: SVU een 13e seizoen krijgt?
Het blijft jammer ik blijf fan. Maar zoveel onrust achter de schermen kan nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
Blue Bloods begint in verval te raken na onenigheid over de serie.
CBS wilt er namelijk meer een procedurele serie van maken en minder focussen op de karakters.
Inmiddels hebben Mitchell Burgess en Robin Green, de bedenkers en uitvoerende producenten, de serie hierover al verlaten. Vorige week was er ook al een uitvoerend producent vertrokken. Tom Selleck houdt zich ook niet rustig, want die wilt juist een minder procedurele serie.
Dit is niet echt wat een serie kan gebruiken voor het einde van het eerste seizoen, maar aan de andere kant, waarom zou CBS er zoveel energie in steken om dingen te veranderen en dan besluiten om de serie te annuleren.
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
05(08). Better With You (ABC)
06(05). Hellcats (CW)
07(06). Outsourced (NBC)
08(07). Happy Endings (ABC)
09(09). Brothers & Sisters (ABC)
10(10). Mad Love (CBS)
Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Zeker, vind het nog steeds jammer dat L&O gecancelled isquote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch wel raar dat de gewone L&O gecancelled is en dat SVU nog steeds een succes is...
Ik denk dat ze bij NBC na 20 jaar gewoon iets fris wilden en dachten dat ze met een (goedkopere) L&O spin-off even zoveel kijkers konden trekken. Blijkbaar was dat een grote vergissing.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Mryc het volgende:
[..]
Zeker, vind het nog steeds jammer dat L&O gecancelled is
Het is dat ze al een derde seizoen krijgen van NBC, maar volgend seizoen verwacht ik dat ze het moeilijk gaan krijgen als ze snel de huidige ratings (1.4) bereiken. Aan de andere kant halen ze met DVR een 2.1 rating (+50%), en dat is toch wel een redelijk resultaat op NBC. Of de mogelijke hoge DVR cijfers volgend seizoen zwaarder worden meegewogen is nog maar even de vraag. Ook hangt het ervan af hoeveel NBC series gaan floppen en wat de gemiddelde ratings zijn van alle gescripte series.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat denken jullie van Community. Heeft deze een kans gecanceld te worden?
02(02). The Event (NBC)
03(05). Better With You (ABC)
04(03). Law & Order: LA (NBC)
05(04). Chuck (NBC)
06(06). Hellcats (CW)
07(07). Outsourced (NBC)
08(---). The Chicago Code (FOX)
09(08). Happy Endings (ABC)
10(09). Brothers & Sisters (ABC)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
Mad Love, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef Mr.Silencer het volgende:
Lifetime's 'Army Wives' Renewed for a Sixth Season
Vind ook ook, beter dan dat zeikerige wekelijkse familie-diner bij Blue Bloods dat blijkbaar beter draait.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Nickske1912 het volgende:
Zo zonde dat The Chicago Code zo slecht draait he... ik vind die serie echt prima!
Happy Endingsquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef neilpad het volgende:
Wordt Mad Love beter beoordeeld dan Happy Endings...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yee voor The Good Wife gisteren! Is 20% gestegen naar een 2.4 rating waar NCIS [ 3.7 ] en NCIS LA [ 2.9 ] eerder in de avond op hetzelfde netwerk daalden in de demo.
Sorry? Hawaii 5-0 heeft een soort van reboot gehad, maar veel verder dan dat kom ik niet? The Prisoner was iets verder iets eenmaligs.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series?Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben
want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn
.
Maar dat is omdat Amerikanen bijna niet naar buitenlandse producties kijken. Dus beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:53 schreef Nickske1912 het volgende:
Daarnaast een hoop remakes van buitenlandse series. Denk aan Shameless, The Killing, Being Human etc.
02(02). The Event (NBC)
03(03). Better With You (ABC)
04(04). Law & Order: LA (NBC)
05(05). Chuck (NBC)
06(06). Hellcats (CW)
07(09). Happy Endings (ABC)
08(07). Outsourced (NBC)
09(08). The Chicago Code (FOX)
10(---). Criminal Minds: Suspect Behavior (CBS)
Brothers & Sisters, Mad Love en Blue Bloods en liggen op dichte afstand van nummer 10.
Body of Proof zie ik wel een tweede seizoen krijgen zolang ze een 2.0 rating of hoger blijven scoren. ABC moet nog uit nog zoveel series officieel de stekker trekken dat ik verwacht dat ze Body of Proof nog wel even de tijd geven om zich te kunnen bewijzen. Uiteindelijk zullen ze denk ik dan ook maximaal 5 of 6 van de 12 dramaseries meenemen naar het volgende tv-seizoen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Body of Proof in hetzelfde uur [ 10 pm ] behaalde enkel een 2.0 wat ook een daling was. Die blijft maar dalen dus dat kan hoopvol zijn voor Brothers & Sisters, wat die serie wel kan gebruiken.
Nikita is iig 33% gestegen tov de ratings van vorige week.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe zit het met Nikita? Is echt een briljante serie.
Liever rijk dan trots natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series?Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben
want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn
.
https://www.facebook.com/(...)105713&id=7608631709quote:Prognosis Good for HOUSE as the Hit Series is Renewed for an 8th Season!
FOX has renewed the hit series HOUSE for an eighth season, it was announced today by Kevin Reilly, President of Entertainment, Fox Broadcasting Company.
bronquote:There's also growing buzz that ABC may bring back at least one of its several mid-season comedies, with the smart money predicting it'll be Happy Endings. Vulture hears the show's producers have informally starting talking to writers about joining the show for season two; a decision to green-light the hiring of scribes could come this week. (We can already see a scenario by which Happy ends up paired with Cougar Town on Tuesday nights.)
Yay voor Happy Endingsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:45 schreef fwokker het volgende:
Volgens deze bron wordt het inderdaad 'likely' het laatste seizoen en wordt er flink in het budget gesneden. Als het inderdaad het laatste seizoen wordt word ik meteen een stuk enthousiaster. Met de vrijheid die dat met zich meebrengt kunnen ze nog wel een aantal leuke dingen doen (euthanasie van 13 etc, holy shit ik wil dat zo graag zien).
Wat zijn nu de kansen voor The Chicago Code?
Edit:
[..]
bron
Jeuj Happy Endings, hopen dat het waar isDat artikel staat trouwens vol met info over wat de netwerken voor volgend jaar willen doen.
Wel heb ik al aardig wat premičre datums voor de series op de kabel toegevoegd.SPOILER: Persoonlijk vooruitzicht voor volgende week met waarschijnlijk wat missers, dus hecht er niet al teveel waarde aanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:CBS
Cancelled
Chaos
* Criminal Minds: Suspect Behavior
* Mad Love
Medium
* Shit My Dad Says
* The Defenders
Renewed
* Blue Bloods
* Criminal Minds
* CSI
* CSI: NY
* CSI: Miami
How I Met Your Mother (2 seasons ordered)
* Mike & Molly
NCIS
* NCIS: LA
Rules of Engagement
The Big Bang Theory
* The Good Wife
Two And A Half Men (show's future unknown)
* Hawaii Five-O
* The Mentalistquote:FOX
Cancelled
Breaking In
Human Target
Lie to Me
Lone Star
Running Wilde
The Chicago Code
The Good Guys
Traffic Light
Renewed
American Dad
Bob's Burgers
Bones
Cleveland Show (2 seasons ordered)
Family Guy (2 seasons ordered)
Fringe
Glee
House
Raising Hope
The Simpsonsquote:NBC
Cancelled
100 Questions
Chase
Law & Order: LA
Outlaw
Perfect Couples
Persons Unknown
The Cape
The Event
The Paul Reiser Show
Undercovers
Renewed
30 Rock (final season?)
Chuck (final season)
Community
Harry's Law
Law & Order: SVU
Outsourced
Parenthood
Parks & Recreation
The Officequote:CW
Ended
Smallville
Cancelled
* Hellcats
Life Unexpected
Renewed
90210
* Nikita
* One Three Hill
Supernatural
The Vampire Diaries
quote:AMC
Cancelled
Rubicon
Renewed
The Walking Dead (returns October 31st - 13 episodes)
Breaking Bad (returns July 11th)
Mad Men (delayed - 2012)
Unknown
The Killing (likely to be renewed)
quote:ABC Family
Renewed
Melissa & Joey (2011)
Pretty Little Liars (returns June 14th)
The Secret Life of the American Teenager (2011)
quote:A&E
Renewed
The Glades (returns June 5th)
Unknown
Breakout Kings (likely to be renewed)
quote:HBO
Cancelled
In Treatment
Ended
Big Love
Renewed
Boardwalk Empire (2011)
Bored to Death (returns September 1st)
Curb Your Enthusiasm (returns July 10th - 10 episodes)
Eastbound & Down (2011)
Entourage (final season starts July 24th - 10 episodes)
Game of Thrones (2012)
Hung (summer 2011 - 10 episodes)
The Ricky Gervais Show (early 2012)
Treme (2012)
True Blood (returns June 11th)
quote:Showtime
Ended
Penn & Teller: Bullshit
Renewed
Californication (early 2012)
Dexter (returns September 25th)
Episodes (early 2012)
Shameless (early 2012)
The Big C (returns June 27th)
The Borgias (2012)
Weeds (returns June 27th)
Unknown
Nurse Jackie (likely to be cancelled)
United States of Tara (likely to be cancelled)
quote:USA Network
Ending
Law & Order: Criminal Intent (ends June 26th)
Renewed
Burn Notice (returns June 23rd - 2 seasons ordered)
Covert Affairs (returns June 7th)
Fairly Legal (early 2012)
Psych (returns July 2011)
Royal Pains (returns June 29th)
White Collar (returns June 7th)
In Plain Sight (2012)
quote:FX
Cancelled
Lights Out
Terriers
Renewed
Archer (2012)
It's Always Sunny in Philadelphia (returns September 2011)
Justified (early 2012)
Louie (returns June 23rd 2011)
Rescue Me (final season starts July 12th)
Sons of Anarchy (returns September 2011)
The League (2011)
quote:Syfy
Cancelled
Caprica
Stargate Universe
Renewed
Being Human (early 2012)
Eureka (summer 2012)
Haven (returns June 15th - 13 episodes)
Sanctuary (fall 2011)
Warehouse 13 (returns June 11th)
quote:TNT
Cancelled
Dark Blue
Renewed
HawthoRNe (returns June 14th)
Leverage (returns June 26th)
Memphis Beat (returns June 1st)
Men of Certain Age (returns June 1st)
Rizzoli & Isles (returns July 11th)
Southland (early 2012 - 10 episodes)
The Closer (final season starts June 11th)
quote:Comedy Central
Renewed
Futurama (2 seasons ordered - 26 episodes)
Workaholics
Unknown
South Park (airing season 15)
Tosh.0 (airing season 3)
Ugly Americans
quote:DirecTV
Renewed/Picked Up
Damages (returns July 2011 - 2 seasons ordered - 10 episodes per season)
quote:Starz
Cancelled
Graviity
Party Down
Ended
Spartacus: Gods of the Arena
Renewed
Spartacus: Blood and Sand (early stage of production)
Unknown
Camelot (stable ratings so far)
quote:Lifetime
Renewed
Army Wives (2012)
Drop Dead Diva (returns June 19th)
quote:MTV
Unknown
The Hard Times Of RJ Berger (likely to be renewed)
quote:CTV
Cancelled
The Bridge
Renewed
Flashpoint (returns May 13th - 13 episodes)
Ik zie net dat The Bridge vorig jaar was vernieuwd voor een tweede seizoen en in januari alsnog werd gecanceld. Dit bericht is er destijds niet uitgesprongen, want normaal gesproken vallen deze berichten me wel snel op. Op het overzicht van geannuleerde series op Epguides.com stond ie er ook nog niet bij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Huh? The Bridge komt terug? Die was ik bijna al weer vergeten![]()
Goed overzicht
Welpquote:[b]Op woensdag 11 mei 2011 11:39 schreef Piles het volgende:
Update: Fox has also canceled The Chicago Code.
Zeker, balen. Hoeveel eps worden er alsnog uitgezonden, eigenlijk?quote:
Dat, ja.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:55 schreef Nickske1912 het volgende:
Balen dat The Chicago Code wordt gecancelled....
Het verrast me wel een beetje dat ze Breaking In niet hebben vernieuwd . Blijkbaar hebben ze in hun komende comedy line-up veel meer vertrouwen dan nu het geval is. De kans dat Lie To Me zou terugkomen was altijd al klein.quote:FOX
Cancelled
Breaking In
Human Target
Lie to Me
Lone Star
Running Wilde
The Chicago Code
The Good Guys
Traffic Light
Renewed
American Dad
Bob's Burgers
Bones
Cleveland Show (2 seasons ordered)
Family Guy (2 seasons ordered)
Fringe
Glee
House
Raising Hope
The Simpsons
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef Seam het volgende:
De kans dat The Event nog een tweede seizoen krijgt, is net zo groot als dat Feyenoord nog plaatst voor Europees voetbal dit seizoen
Als dat echt het geval is dan zijn ze bij NBC, met Chuck's huidige ratings, wel heel diep gezonken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:11 schreef criminal_mind het volgende:
Many reports online now that Chuck is to be renewed for a 13 episode season by NBC.
Perennially on the bubble, Chuck seems to have been saved yet again. NBC will hold a conference call on Sunday to announce its 2011-12 Fall schedule and we will know then for certain.
TV by the Numbers (and our site traffic counter) will celebrate with Chuck fans everywhere once again.
Nee, ik vind het ook wel aardig. In het begin was het kut, begint echter steeds leuker en spannender te worden. Al is het wel zo dat het vrij voorspelbaar is op sommige momenten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik vind The Event erg leuk/goed. Blijkbaar ben ik 1 van de weinigen
L&O LA was stukken beter geworden na de pauze break, op DDA Dekker na dan. Jammer dat het geen kans meer kreeg. L&O CI kapt er ook al mee dit jaar, blijft alleen SVU over.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: NBC Cancels LAW & ORDER: LA and THE EVENT.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Happy Endings renewed by ABC for second season
quote:ABC
Cancelled
Better With You
Brothers & Sisters
Detroit 1-8-7
Mr. Sunshine
My Generation
No Ordinary Family
Off The Map
Scoundrels
The Gates
The Whole Truth
V
Renewed
Body of Proof
Castle
Cougar Town
* Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Happy Endings
Modern Family
Private Practice
Rookie Blue (returns June 16th)
The Middle
quote:NBC
Cancelled
100 Questions
Chase
Law & Order: LA
Outlaw
Outsourced
Perfect Couples
Persons Unknown
The Cape
The Event
The Paul Reiser Show
Undercovers
Renewed
30 Rock
Chuck (final season)
Community
Harry's Law
* Law & Order: SVU
Parenthood
Parks & Recreation
The Office
Welcome to the life of tvquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef Nickske1912 het volgende:
Verdomme hee, volg ik twee jaar lang trouw V, wordt die serie gecancelled zonder fatsoenlijk einde. Ik ben hier niet blij mee.
Ja, I know. Maar tot dusver bleven mijn shows nog wel redelijk buiten shot. Dat is nu helaas wel anders..quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Happy Endings renewed by ABC for second season
Het boeit ze echt geen reet in de VS, ze cancellen zo midden in een seizoen als dat beter is voor de aandeelhouders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef Nickske1912 het volgende:
Verdomme hee, volg ik twee jaar lang trouw V, wordt die serie gecancelled zonder fatsoenlijk einde. Ik ben hier niet blij mee.
Probeer Sons of Anarchy of Boardwalk Empire eens. Dan schijt je letterlijk 5 kleuren op The Event.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik vind The Event erg leuk/goed. Blijkbaar ben ik 1 van de weinigen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel bij The Event dat het niet lang zou duren. Ik ben gestopt met kijken na de aflevering die eindigde met de enge oude kleine meisjes. Toen had ik echt het gevoel van 'genoeg zo, dit wordt te erg'.
Jammer eigenlijk, de pilot begon zo veelbelovend en groots. Is in de verdere afleveringen eigenlijk nog bekend geworden wat het 'event' nou eigenlijk was?
Ik heb een aflevering of 5, 6 gezien, ook zoiets dus. De plot was nog best aardig maar die vreselijke fouten die erin voorkwamenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel bij The Event dat het niet lang zou duren. Ik ben gestopt met kijken na de aflevering die eindigde met de enge oude kleine meisjes. Toen had ik echt het gevoel van 'genoeg zo, dit wordt te erg'.
Jammer eigenlijk, de pilot begon zo veelbelovend en groots. Is in de verdere afleveringen eigenlijk nog bekend geworden wat het 'event' nou eigenlijk was?
Voor alle alienfans: [USA] Falling Skies #1: Spielbergs alienserie 19 juni 2011 van startquote:Op zondag 15 mei 2011 00:26 schreef djenneke het volgende:
Jammer van V, maar ook niet volledig onbegrijpelijk eigenlijk. Sommige dingen gingen me net een beetje te ver (gezocht). Maar wel altijd met plezier naar gekeken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb een aflevering of 5, 6 gezien, ook zoiets dus. De plot was nog best aardigSpoilers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |