Nog 2 weken en dan weten we zeker van welke series we afscheid kunnen nemen en wat er volgend seizoen allemaal weer terugkomt. Tot die tijd moeten we het doen met de berichten die waarschijnlijk in een rap tempo zullen toenemen. Ik denk dat de meeste beslissingen inmiddels wel genomen zijn, maar misschien kunnen er nog interessante dingen gebeuren met de ratings.
The Chicago Code wilt het maar niet lukken om een een vast publiek op te bouwen. Dit resulteerde uiteindelijk tot een daling van minstens 10% naar het dieptepunt van een 1.6 rating. House wilde ook niet meewerken en bereikte maar een 2.9 rating. Het lot van House is nog steeds onduidelijk op FOX en er bestaat een kans dat ze van zender veranderen en daarbij ook mogelijk de cast.
De beslissingen zouden al moeten zijn genomen, maar helaas heb ik hier nog niks over gelezen.
Chuck en Law & Order stegen beide een tiende naar een 1.4 rating. Momenteel ga ik er nog steeds vanuit dat NBC toch het liefst van ze af wilt, maar heel heel misschien kunnen ze zich dit niet permitteren en gaan ze met wat tegenzin door met één of beide series.
CBS gaat zonder nieuwe afleveringen van Two and A Half Men gewoon verder en dat gaat aardig ten koste van de ratings van Mike & Molly (2.3 rating, -12%) en Hawaii Five-O (2.4 rating, -14%). Beide series noemde ik voorheen nog succesvolle series, maar inmiddels neem ik dat terug want ze komen amper hoger uit dan een herhaling van TaAHM (2.2). Mad Love krijgt het toch voor elkaar om 10% te stijgen naar een 2.2 rating en valt nu net buiten de top 10.
quote:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(05). Better With You (ABC)
04(03). Law & Order: LA (NBC)
05(04). Chuck (NBC)
-------------------------------------
06(06). Hellcats (CW)
07(07). Outsourced (NBC)
-------------------------------------
08(---). The Chicago Code (FOX)
09(08). Happy Endings (ABC)
10(09). Brothers & Sisters (ABC)
Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
Mad Love, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 04-05-2011 00:01:57 ]