abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:01:50 #154
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95993528
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

The Good Wife. Er is in mijn ogen geen betere drama op dit moment. Damages is ook sterk aan te raden ; en inderdaad Breaking Bad.
Thx, en idd TGW en Damages zijn topseries ^O^ Ik volg ze allebei ook. Alleen liggen ze beiden op dit moment (bijna) stil...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:03:12 #155
124676 RobertoCarlos
pi_95993573
Thanx mensen ^O^ Ga ik proberen bij te komen met Breaking Bad en Dexter :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:06:48 #156
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_95993683
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Thanx mensen ^O^ Ga ik proberen bij te komen met Breaking Bad en Dexter :)
Veel plezier, ga je geen spijt van krijgen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_96005309
Ik zit weer even de DVR cijfers van de afgelopen tijd door te spitten en als het ik zo zie moet ik toch wel langzaamaan bekennen dat Outsourced misschien nog wat teveel kijkers trekt om gecanceld te worden. Het kan nog steeds gebeuren, maar het hangt er ook vanaf hoeveel liefde NBC voor Outsourced heeft.
En voor mijn gevoel is van die liefde niet veel te merken door ze continu op een laat tijdstip uit te zenden wat totaal niet aanslaat.
Toch kijkt bijna inmiddels 60% van de kijkers het binnen een week op een eigen gekozen moment, en dat is wel heel hoog voor een tv-serie. Ze blijven op dezelfde positie, maar veranderen van categorie in de top 10. Als deze week één van de andere comedy serie in dezelfde categorie het slechter doet kunnen ze positie van Outsourced wel overnemen.

Brothers & Sisters steeg het paasweekend weer naar een 1.9 rating en samen met de DVR-cijfers van de afgelopen tijd is de kans dat ze definitief gecanceld geworden niet echt toegenomen. We horen het denk ik dan ook pas definitief op 18 mei of er nog iets inzit voor B&S, wanneer ABC zijn nieuwe uitzendschema's bekend maakt.

The Good Wife maakt voor mijn gevoel wel wat meer indruk dan Criminal Minds: Suspect Behavior, als je de DVR-cijfers meerekent. Beide series blijven met DVR onder de 3.0 rating steken, maar voor een serie als CM:SB is dat toch zwaar onder de maat, helemaal als je het vergelijkt met de originele CM die met DVR-cijfers nog bijna de 5.0 rating aantikt.

Blue Bloods begint in verval te raken na onenigheid over de serie.
CBS wilt er namelijk meer een procedurele serie van maken en minder focussen op de karakters.
Inmiddels hebben Mitchell Burgess en Robin Green, de bedenkers en uitvoerende producenten, de serie hierover al verlaten. Vorige week was er ook al een uitvoerend producent vertrokken. Tom Selleck houdt zich ook niet rustig, want die wilt juist een minder procedurele serie.
Dit is niet echt wat een serie kan gebruiken voor het einde van het eerste seizoen, maar aan de andere kant, waarom zou CBS er zoveel energie in steken om dingen te veranderen en dan besluiten om de serie te annuleren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Silencer op 27-04-2011 18:57:03 ]
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:22:53 #158
124676 RobertoCarlos
pi_96007243
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
CBS wilt er namelijk meer een procedurele serie van maken en minder focussen op de karakters.
Inmiddels hebben Mitchell Burgess en Robin Green, de bedenkers en uitvoerende producenten, de serie hierover al verlaten. Vorige week was er ook al een uitvoerend producent vertrokken. Tom Selleck houdt zich ook niet rustig, want die wilt juist een minder procedurele serie.
Dit is niet echt wat een serie kan gebruiken voor het einde van het eerste seizoen, maar aan de andere kant, waarom zou CBS er zoveel energie in steken om dingen te veranderen en dan besluiten om de serie te annuleren.

[..]

Dit lijkt me idd de doodsteek voor BB. Ik vond de laatste eps al minder worden en het lijkt nu meer op een standaard Baantjer of een kopie van L&O met een standaardscript. De karakters en het acteerwerk houden de serie voor mij nog wel een beetje op gang, maar dat moet niet te lang duren..... vind ik :)
pi_96007262
Desperate Housewives ( 3.1 ) is ook weer flink gestegen. Zo zie je maar dat als ABC eindelijk een paar nieuwe afleveringen achter elkaar uitzend de kijkers vanzelf terugkomen. De constante 1 new episode against big event - 5 repeats - return, etc, helpt de kijkcijfers natuurlijk niet bepaald.

Qua bubble shows hoop ik echt dat B&S en TGW terugkeren. Maakt niet uit voor welk tijdstip of aantal afleveringen maar in ieder geval iets! Vooral in het geval van B&S want wil niet dat de serie gecancelled word met een cliffhanger.
pi_96010990
quote:
The Good Wife maakt voor mijn gevoel wel wat meer indruk dan Criminal Minds: Suspect Behavior, als je de DVR-cijfers meerekent. Beide series blijven met DVR onder de 3.0 rating steken, maar voor een serie als CM:SB is dat toch zwaar onder de maat, helemaal als je het vergelijkt met de originele CM die met DVR-cijfers nog bijna de 5.0 rating aantikt.
[..]

The Good Wife doet het bij de critici ook veel beter terwijl CM:SB zwaar wordt afgebrand. Ik hoop dat dit het einde betekent van al die slappe spin-offs en dat Forest Whittaker weer iets tofs gaat doen ^O^
pi_96028101
The Vampire Diaries, Gossip Girl, 90210, Supernatural" Renewed By The CW

Het lot van One Tree Hill en Hellcats is nog even een vraagteken.
Nikita zal binnenkort wel vernieuwt worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Silencer op 27-04-2011 01:47:25 ]
pi_96029729
Nog een nieuw seizoen Gossip Girl mijn hemel :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_96029771
Supernatural :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96031764
Leuk voor 90210 en GG :) GG mag van mij het komende seizoen bestempelen als final season maar dat zal wel niet gebeuren.
  woensdag 27 april 2011 @ 11:06:29 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96036094
Is er al officieel iets bekend gemaakt over Desperate Housewives, Grey's Anatomy en Private Practice?
Spoilers!
pi_96037065
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er al officieel iets bekend gemaakt over Desperate Housewives, Grey's Anatomy en Private Practice?
Greys Anatomy en Private Practice zijn al vernieuwd voor respectievelijk een 8e en een 5e seizoen _O_ . Desperate Housewives is nog niet officieel vernieuwd ; alleen bekend dat de vier hoofdrolspeelsters een nieuw contract hebben getekend.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 11:31:50 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 12:52:07 #167
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_96040001
Zolang The Big Bang Theory maar doorgaat ^O^

Heel stieken blijft ik toch steeds hopen dat 24 terugkomt O+
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_96058928
Hellcats ging deze week met een tiende omlaag naar een 0.4 rating.
Ik kan nu wel met meer zekerheid zeggen dat The CW nu toch wel het liefst van Hellcats af wilt.

De meeste castleden van One Tree Hill zouden inmiddels al hebben bijgetekend voor een nieuw seizoen, alleen James Lafferty heeft nog niks getekend (bron). Het is dan ook steeds waarschijnlijker dat The CW verder gaat met OTH en Hellcats laat vallen.

Better With You scoorde gisteren na Dancing With The Stars met een 2.6 rating een volle punt hoger dan normaal.
Als ze vanavond hiervan profiteren en boven de gewoonlijke 1.6 rating eindigen, kunnen hun kansen wat toenemen, maar als ze amper of niet vooruitgaan is het zeker over en uit.

Glee en Raising Hope mogen al vernieuwd zijn, toch krijg ik de indruk dat de kijkers al moe worden van deze series. Beide series bereikte een nieuw dieptepunt met respectievelijk een 3.4 rating en een 1.8 rating. Aardige daling als je vergelijkt met het begin van dit seizoen (5.5 / 3.1). Glee zie ik het nog gerust zeker 2 seizoenen uithouden voordat ze het moeilijk krijgen, maar bij Raising Hope kan dat volgend seizoen al het geval zijn.

quote:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
-------------------------------------
05(10). Hellcats (CW)
06(05). Outsourced (NBC)
07(06). Better With You (ABC)
08(07). Happy Endings (ABC)
09(08). Brothers & Sisters (ABC)
10(09). Mad Love (CBS)

Nummer 1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 5 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 9 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)

The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 28-04-2011 02:50:57 ]
pi_96060842
Hellcats scoorde wel erg slecht ja. Ik zie de kansen daarom ook groter worden inderdaad dat OTH toch vernieuwd gaat worden, helemaal omdat Joy, Sophia en Austin hebben bijgetekend.
pi_96061108
Hellcats is juist zo tof.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:33:45 #171
64792 Mryc
play me one more song
pi_96068413
Is het al bekend of Law & Order: SVU een 13e seizoen krijgt?
pi_96068794
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef Mryc het volgende:
Is het al bekend of Law & Order: SVU een 13e seizoen krijgt?
Nog niet , maar het is één van de best scorende series op NBC.
Volgend tv-seizoen zullen ze dan ook gewoon terugkomen.
  woensdag 27 april 2011 @ 23:22:32 #173
124676 RobertoCarlos
pi_96071634
Toch wel raar dat de gewone L&O gecancelled is en dat SVU nog steeds een succes is...
pi_96072071
Body of Proof....weet zo net nog niet of die een gouden toekomst tegemoet gaat. De final ratings waren binnen en BoP kreeg maar een 2.2......dat is maar 0.2 beter dan B&S die al weken in de bubble staat. En dan hadden ze niet eens tegenstand van Parenthood of The Good Wife maar feitelijk alleen van The Voice die wel uitermate goed presteerde op NBC. BoP dus nog niet de vloer bereikt met hun ratings. ABC heeft echt weer een nieuwe Lost, Desperate Housewives of Grey's nodig zoals het gouden seizoen dat die 3 series startten.
pi_96080797
Volgens mij heeft The Voice het wel goed gedaan :P
  donderdag 28 april 2011 @ 10:21:46 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_96080981
quote:

Het blijft jammer ik blijf fan. Maar zoveel onrust achter de schermen kan nooit goed zijn.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_96099955
Better With You kon niet profiteren van het goede resultaat van afgelopen maandag, toen ze te zien waren na Dancing With The Stars. Ze daalde zelfs weer naar hun oude dieptepunt, een 1.5 rating. Over en uit zeg ik.

Happy Endings steeg deze week met bijna 20% naar een 2.1 rating, maar daar staat wel tegenover dat ze alleen herhalingen als concurrentie hadden. Ik zie dit dan ook als een lichtelijk positief resultaat. Volgende week moeten ze zich echt bewijzen als NBC en CBS weer tegenwicht gaan bieden.

Breaking In daalde iets met een tiende naar een 2.4 rating, maar een tweede seizoen zie ik er inmiddels wel komen.

quote:
Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
05(08). Better With You (ABC)
06(05). Hellcats (CW)
07(06). Outsourced (NBC)
08(07). Happy Endings (ABC)
09(09). Brothers & Sisters (ABC)
10(10). Mad Love (CBS)

Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)

The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 29-04-2011 15:09:25 ]
  donderdag 28 april 2011 @ 19:54:26 #178
64792 Mryc
play me one more song
pi_96102889
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch wel raar dat de gewone L&O gecancelled is en dat SVU nog steeds een succes is...
Zeker, vind het nog steeds jammer dat L&O gecancelled is
  vrijdag 29 april 2011 @ 04:40:10 #179
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_96123942
Handig topic dit. Hoop dat outsourced het wel haalt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_96141730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Mryc het volgende:

[..]

Zeker, vind het nog steeds jammer dat L&O gecancelled is
Ik denk dat ze bij NBC na 20 jaar gewoon iets fris wilden en dachten dat ze met een (goedkopere) L&O spin-off even zoveel kijkers konden trekken. Blijkbaar was dat een grote vergissing.

[ Bericht 27% gewijzigd door Mr.Silencer op 29-04-2011 15:36:22 ]
pi_96147079
Running Wilde is al een hele tijd terug gecancelled, maar er is vandaag wel weer een ep uitgezonden. Ik heb me wel vermaakt met die serie, dus heb hem nog maar even binnengehaald :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96147766
Ik zag ook dat de resterende afleveringen van Chase voortaan op de zaterdag worden uitgezonden.
pi_96277257
Fairly Legal has been renewed by USA for a second season
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_96299943
Wat denken jullie van Community. Heeft deze een kans gecanceld te worden? :)
pi_96301732
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat denken jullie van Community. Heeft deze een kans gecanceld te worden? :)
Het is dat ze al een derde seizoen krijgen van NBC, maar volgend seizoen verwacht ik dat ze het moeilijk gaan krijgen als ze snel de huidige ratings (1.4) bereiken. Aan de andere kant halen ze met DVR een 2.1 rating (+50%), en dat is toch wel een redelijk resultaat op NBC. Of de mogelijke hoge DVR cijfers volgend seizoen zwaarder worden meegewogen is nog maar even de vraag. Ook hangt het ervan af hoeveel NBC series gaan floppen en wat de gemiddelde ratings zijn van alle gescripte series.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 03-05-2011 18:49:15 ]
pi_96305061
Nog 2 weken en dan weten we zeker van welke series we afscheid kunnen nemen en wat er volgend seizoen allemaal weer terugkomt. Tot die tijd moeten we het doen met de berichten die waarschijnlijk in een rap tempo zullen toenemen. Ik denk dat de meeste beslissingen inmiddels wel genomen zijn, maar misschien kunnen er nog interessante dingen gebeuren met de ratings.

The Chicago Code wilt het maar niet lukken om een een vast publiek op te bouwen. Dit resulteerde uiteindelijk tot een daling van minstens 10% naar het dieptepunt van een 1.6 rating. House wilde ook niet meewerken en bereikte maar een 2.9 rating. Het lot van House is nog steeds onduidelijk op FOX en er bestaat een kans dat ze van zender veranderen en daarbij ook mogelijk de cast.
De beslissingen zouden al moeten zijn genomen, maar helaas heb ik hier nog niks over gelezen.

Chuck en Law & Order stegen beide een tiende naar een 1.4 rating. Momenteel ga ik er nog steeds vanuit dat NBC toch het liefst van ze af wilt, maar heel heel misschien kunnen ze zich dit niet permitteren en gaan ze met wat tegenzin door met één of beide series.

CBS gaat zonder nieuwe afleveringen van Two and A Half Men gewoon verder en dat gaat aardig ten koste van de ratings van Mike & Molly (2.3 rating, -12%) en Hawaii Five-O (2.4 rating, -14%). Beide series noemde ik voorheen nog succesvolle series, maar inmiddels neem ik dat terug want ze komen amper hoger uit dan een herhaling van TaAHM (2.2). Mad Love krijgt het toch voor elkaar om 10% te stijgen naar een 2.2 rating en valt nu net buiten de top 10.

quote:
02(02). The Event (NBC)
03(05). Better With You (ABC)
04(03). Law & Order: LA (NBC)
05(04). Chuck (NBC)
06(06). Hellcats (CW)
07(07). Outsourced (NBC)
08(---). The Chicago Code (FOX)
09(08). Happy Endings (ABC)
10(09). Brothers & Sisters (ABC)

Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)

Mad Love, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 04-05-2011 00:01:57 ]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:29:59 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96307886
quote:
Goed nieuws!
Spoilers!
pi_96322865
Zo zonde dat The Chicago Code zo slecht draait he... ik vind die serie echt prima!
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:00:42 #191
6941 APK
Factual, I think.
pi_96324091
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Nickske1912 het volgende:
Zo zonde dat The Chicago Code zo slecht draait he... ik vind die serie echt prima!
Vind ook ook, beter dan dat zeikerige wekelijkse familie-diner bij Blue Bloods dat blijkbaar beter draait.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:52:56 #192
25034 neilpad
Changry!
pi_96326228
Wordt Mad Love beter beoordeeld dan Happy Endings :')...

Ben overigens blij dat Community al een derde seizoen heeft. Het zou echt schandalig zijn als ze een van de beste comedy series van de afgelopen 10 jaar gaan cancellen, werkelijk waar onbegrijpelijk.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_96327296
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef neilpad het volgende:
Wordt Mad Love beter beoordeeld dan Happy Endings :')...
Happy Endings
Gemiddelde rating: 2.1 rating (5 afleveringen)
Hoogste rating: 2.8
Laagste rating: 1.6
Grootste daling in een week: 32%

Mad Love
Gemiddelde rating: 2.1 rating (11 afleveringen) - 2.6 rating (5 afleveringen)
Hoogste rating: 3.0
Laagste rating: 1.9
Grootste daling in een week: 12,5%

Waarschijnlijk zakt het gemiddelde van Happy Endings toch als ze de volgende aflevering weer volop concurrentie krijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 04-05-2011 01:47:15 ]
pi_96378739
Yee voor The Good Wife gisteren! Is 20% gestegen naar een 2.4 rating waar NCIS [ 3.7 ] en NCIS LA [ 2.9 ] eerder in de avond op hetzelfde netwerk daalden in de demo.
Grappigste is nog dat ze de stijging nu ervaren terwijl NBC superkracht ''The Voice'' alweer een record haalde met een 5.7 demo rating. Body of Proof in hetzelfde uur [ 10 pm ] behaalde enkel een 2.0 wat ook een daling was. Die blijft maar dalen dus dat kan hoopvol zijn voor Brothers & Sisters, wat die serie wel kan gebruiken. ABC heeft dit jaar dus nog niet echt een nieuwe hit drama gevonden. Het 2004 jaar waarin Lost, Desperate Housewives en Grey's Anatomy startten hebben ze nog niet weten te overtreffen in de afgelopen jaren.
Dat de Good Wife steeg had vermoedelijk te maken met het feit dat Parenthood ; wie normaal airt in hetzelfde time-slot als TGW, al afgelopen is voor dit seizoen. Parenthood en TGW hebben namelijk dezelfde kijkers waardoor ze elkaar beschadigen als ze tegenover elkaar worden uitgezonden. En als er een van de twee niet op is stijgt de ander. Maar de stijging blijft knap tegenover The Voice en Body of Proof :) En het bewijst dat ze niet lead-in dependend zijn aangezien NCIS LA juist daalde terwijl TGW steeg.

De CW behaalt echt slechte ratings. Hellcats haalde slechts een 0.5 en OTH zakte tot een nieuw dieptepunt ( 0. 6 ). Echter zie ik OTH wel vernieuwd worden aangezien er zoveel commotie is geweest rondom de contracten van de hoofdrolspeelsters en omdat ze toch vaak steady blijven in ratings tegenover de moeilijkste tegenstanders ( House, Glee, etc ). Geen enkele show ( aangezien Smallville al geeindigd is ) zou tegen Glee opgewassen zijn. Misschien SPN maar die behouden ze op vrijdag neem ik aan. Ik denk dat ze bij de upfronts OTH vernieuwen en bekend maken dat het het laatste seizoen zal zijn. Als ze daar reclame voor maken zal dat ook al weer wat meer kijkcijfers geven want iedereen wil weten hoe het eindigt.

En nu heb ik iets meer getypt dan ik oorspronkelijk wou typen -_- :P
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:52:30 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96379182
Is dat Glee nou echt zo geweldig?
Spoilers!
pi_96379235
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is dat Glee nou echt zo geweldig?
Alleen seizoen 1.
pi_96379456
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Alleen seizoen 1.
Amen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:26:38 #198
206322 Seam
Pillz-E
pi_96380489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Alleen seizoen 1.
Amen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:32:08 #199
124676 RobertoCarlos
pi_96387787
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yee voor The Good Wife gisteren! Is 20% gestegen naar een 2.4 rating waar NCIS [ 3.7 ] en NCIS LA [ 2.9 ] eerder in de avond op hetzelfde netwerk daalden in de demo.
*O* *O* goede timing terwijl de beslissing voor renewal genomen gaat worden.
pi_96388270
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series? :? Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben :O want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn |:( .
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_96388714
Enige waar netwerken om geven is nou eenmaal geld. En als het heel even kan is een prijs voor een netwerk-serie ook zeer mooi meegenomen. Helaas, maar waar.
pi_96390037
quote:
15s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series? :? Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben :O want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn |:( .
Sorry? Hawaii 5-0 heeft een soort van reboot gehad, maar veel verder dan dat kom ik niet? The Prisoner was iets verder iets eenmaligs.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:02:57 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96392036
Nikita en 90210 zijn ook opnieuw uit de kast gehaald. En ze hebben Melrose Place ook nog geprobeerd vorig jaar.
Spoilers!
pi_96394133
Daarnaast een hoop remakes van buitenlandse series. Denk aan Shameless, The Killing, Being Human etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')