Thx, en idd TGW en Damages zijn topseriesquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
The Good Wife. Er is in mijn ogen geen betere drama op dit moment. Damages is ook sterk aan te raden ; en inderdaad Breaking Bad.
Veel plezier, ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Thanx mensenGa ik proberen bij te komen met Breaking Bad en Dexter
Dit lijkt me idd de doodsteek voor BB. Ik vond de laatste eps al minder worden en het lijkt nu meer op een standaard Baantjer of een kopie van L&O met een standaardscript. De karakters en het acteerwerk houden de serie voor mij nog wel een beetje op gang, maar dat moet niet te lang duren..... vind ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
Blue Bloods begint in verval te raken na onenigheid over de serie.
CBS wilt er namelijk meer een procedurele serie van maken en minder focussen op de karakters.
Inmiddels hebben Mitchell Burgess en Robin Green, de bedenkers en uitvoerende producenten, de serie hierover al verlaten. Vorige week was er ook al een uitvoerend producent vertrokken. Tom Selleck houdt zich ook niet rustig, want die wilt juist een minder procedurele serie.
Dit is niet echt wat een serie kan gebruiken voor het einde van het eerste seizoen, maar aan de andere kant, waarom zou CBS er zoveel energie in steken om dingen te veranderen en dan besluiten om de serie te annuleren.
[..]
The Good Wife doet het bij de critici ook veel beter terwijl CM:SB zwaar wordt afgebrand. Ik hoop dat dit het einde betekent van al die slappe spin-offs en dat Forest Whittaker weer iets tofs gaat doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
The Good Wife maakt voor mijn gevoel wel wat meer indruk dan Criminal Minds: Suspect Behavior, als je de DVR-cijfers meerekent. Beide series blijven met DVR onder de 3.0 rating steken, maar voor een serie als CM:SB is dat toch zwaar onder de maat, helemaal als je het vergelijkt met de originele CM die met DVR-cijfers nog bijna de 5.0 rating aantikt.
[..]
Greys Anatomy en Private Practice zijn al vernieuwd voor respectievelijk een 8e en een 5e seizoenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er al officieel iets bekend gemaakt over Desperate Housewives, Grey's Anatomy en Private Practice?
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Traffic Light (FOX)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
-------------------------------------
05(10). Hellcats (CW)
06(05). Outsourced (NBC)
07(06). Better With You (ABC)
08(07). Happy Endings (ABC)
09(08). Brothers & Sisters (ABC)
10(09). Mad Love (CBS)
Nummer 1 t/m 4 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 5 t/m 8 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 9 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Nog niet , maar het is één van de best scorende series op NBC.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef Mryc het volgende:
Is het al bekend of Law & Order: SVU een 13e seizoen krijgt?
Het blijft jammer ik blijf fan. Maar zoveel onrust achter de schermen kan nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
Blue Bloods begint in verval te raken na onenigheid over de serie.
CBS wilt er namelijk meer een procedurele serie van maken en minder focussen op de karakters.
Inmiddels hebben Mitchell Burgess en Robin Green, de bedenkers en uitvoerende producenten, de serie hierover al verlaten. Vorige week was er ook al een uitvoerend producent vertrokken. Tom Selleck houdt zich ook niet rustig, want die wilt juist een minder procedurele serie.
Dit is niet echt wat een serie kan gebruiken voor het einde van het eerste seizoen, maar aan de andere kant, waarom zou CBS er zoveel energie in steken om dingen te veranderen en dan besluiten om de serie te annuleren.
quote:Top 10 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
02(02). The Event (NBC)
03(03). Law & Order: LA (NBC)
04(04). Chuck (NBC)
05(08). Better With You (ABC)
06(05). Hellcats (CW)
07(06). Outsourced (NBC)
08(07). Happy Endings (ABC)
09(09). Brothers & Sisters (ABC)
10(10). Mad Love (CBS)
Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
The Chicago Code, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Zeker, vind het nog steeds jammer dat L&O gecancelled isquote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch wel raar dat de gewone L&O gecancelled is en dat SVU nog steeds een succes is...
Ik denk dat ze bij NBC na 20 jaar gewoon iets fris wilden en dachten dat ze met een (goedkopere) L&O spin-off even zoveel kijkers konden trekken. Blijkbaar was dat een grote vergissing.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Mryc het volgende:
[..]
Zeker, vind het nog steeds jammer dat L&O gecancelled is
Het is dat ze al een derde seizoen krijgen van NBC, maar volgend seizoen verwacht ik dat ze het moeilijk gaan krijgen als ze snel de huidige ratings (1.4) bereiken. Aan de andere kant halen ze met DVR een 2.1 rating (+50%), en dat is toch wel een redelijk resultaat op NBC. Of de mogelijke hoge DVR cijfers volgend seizoen zwaarder worden meegewogen is nog maar even de vraag. Ook hangt het ervan af hoeveel NBC series gaan floppen en wat de gemiddelde ratings zijn van alle gescripte series.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat denken jullie van Community. Heeft deze een kans gecanceld te worden?
02(02). The Event (NBC)
03(05). Better With You (ABC)
04(03). Law & Order: LA (NBC)
05(04). Chuck (NBC)
06(06). Hellcats (CW)
07(07). Outsourced (NBC)
08(---). The Chicago Code (FOX)
09(08). Happy Endings (ABC)
10(09). Brothers & Sisters (ABC)
Nummer 1 t/m 5 worden zo goed als zeker gecanceld (90%+)
Nummer 6 t/m 7 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden (75%+)
Nummer 8 t/m 10 hebben het moeilijk en de kans dat ze gecanceld worden is groot (60%+)
Mad Love, Blue Bloods en Criminal Minds: Suspect Behavior liggen op dichte afstand van nummer 10.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef Mr.Silencer het volgende:
Lifetime's 'Army Wives' Renewed for a Sixth Season
Vind ook ook, beter dan dat zeikerige wekelijkse familie-diner bij Blue Bloods dat blijkbaar beter draait.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:36 schreef Nickske1912 het volgende:
Zo zonde dat The Chicago Code zo slecht draait he... ik vind die serie echt prima!
Happy Endingsquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef neilpad het volgende:
Wordt Mad Love beter beoordeeld dan Happy Endings...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yee voor The Good Wife gisteren! Is 20% gestegen naar een 2.4 rating waar NCIS [ 3.7 ] en NCIS LA [ 2.9 ] eerder in de avond op hetzelfde netwerk daalden in de demo.
Sorry? Hawaii 5-0 heeft een soort van reboot gehad, maar veel verder dan dat kom ik niet? The Prisoner was iets verder iets eenmaligs.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom men in Amerika alleen maar zich bezig houdt met het remaken van oude series?Bedoel wordt het niet tijd om iets origineels te verzinnen en vervolgens er succes mee te hebben
want je alleen maar door (geld)hebberigheid laten leiden is ook niet iets waar je trots op kan zijn
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |