quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef Seam het volgende:
De kans dat The Event nog een tweede seizoen krijgt, is net zo groot als dat Feyenoord nog plaatst voor Europees voetbal dit seizoen
Als dat echt het geval is dan zijn ze bij NBC, met Chuck's huidige ratings, wel heel diep gezonken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:11 schreef criminal_mind het volgende:
Many reports online now that Chuck is to be renewed for a 13 episode season by NBC.
Perennially on the bubble, Chuck seems to have been saved yet again. NBC will hold a conference call on Sunday to announce its 2011-12 Fall schedule and we will know then for certain.
TV by the Numbers (and our site traffic counter) will celebrate with Chuck fans everywhere once again.
Nee, ik vind het ook wel aardig. In het begin was het kut, begint echter steeds leuker en spannender te worden. Al is het wel zo dat het vrij voorspelbaar is op sommige momenten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik vind The Event erg leuk/goed. Blijkbaar ben ik 1 van de weinigen
L&O LA was stukken beter geworden na de pauze break, op DDA Dekker na dan. Jammer dat het geen kans meer kreeg. L&O CI kapt er ook al mee dit jaar, blijft alleen SVU over.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: NBC Cancels LAW & ORDER: LA and THE EVENT.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Happy Endings renewed by ABC for second season
quote:ABC
Cancelled
Better With You
Brothers & Sisters
Detroit 1-8-7
Mr. Sunshine
My Generation
No Ordinary Family
Off The Map
Scoundrels
The Gates
The Whole Truth
V
Renewed
Body of Proof
Castle
Cougar Town
* Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Happy Endings
Modern Family
Private Practice
Rookie Blue (returns June 16th)
The Middle
quote:NBC
Cancelled
100 Questions
Chase
Law & Order: LA
Outlaw
Outsourced
Perfect Couples
Persons Unknown
The Cape
The Event
The Paul Reiser Show
Undercovers
Renewed
30 Rock
Chuck (final season)
Community
Harry's Law
* Law & Order: SVU
Parenthood
Parks & Recreation
The Office
Welcome to the life of tvquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef Nickske1912 het volgende:
Verdomme hee, volg ik twee jaar lang trouw V, wordt die serie gecancelled zonder fatsoenlijk einde. Ik ben hier niet blij mee.
Ja, I know. Maar tot dusver bleven mijn shows nog wel redelijk buiten shot. Dat is nu helaas wel anders..quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Happy Endings renewed by ABC for second season
Het boeit ze echt geen reet in de VS, ze cancellen zo midden in een seizoen als dat beter is voor de aandeelhouders.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:59 schreef Nickske1912 het volgende:
Verdomme hee, volg ik twee jaar lang trouw V, wordt die serie gecancelled zonder fatsoenlijk einde. Ik ben hier niet blij mee.
Probeer Sons of Anarchy of Boardwalk Empire eens. Dan schijt je letterlijk 5 kleuren op The Event.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik vind The Event erg leuk/goed. Blijkbaar ben ik 1 van de weinigen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel bij The Event dat het niet lang zou duren. Ik ben gestopt met kijken na de aflevering die eindigde met de enge oude kleine meisjes. Toen had ik echt het gevoel van 'genoeg zo, dit wordt te erg'.
Jammer eigenlijk, de pilot begon zo veelbelovend en groots. Is in de verdere afleveringen eigenlijk nog bekend geworden wat het 'event' nou eigenlijk was?
Ik heb een aflevering of 5, 6 gezien, ook zoiets dus. De plot was nog best aardig maar die vreselijke fouten die erin voorkwamenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel bij The Event dat het niet lang zou duren. Ik ben gestopt met kijken na de aflevering die eindigde met de enge oude kleine meisjes. Toen had ik echt het gevoel van 'genoeg zo, dit wordt te erg'.
Jammer eigenlijk, de pilot begon zo veelbelovend en groots. Is in de verdere afleveringen eigenlijk nog bekend geworden wat het 'event' nou eigenlijk was?
Voor alle alienfans: [USA] Falling Skies #1: Spielbergs alienserie 19 juni 2011 van startquote:Op zondag 15 mei 2011 00:26 schreef djenneke het volgende:
Jammer van V, maar ook niet volledig onbegrijpelijk eigenlijk. Sommige dingen gingen me net een beetje te ver (gezocht). Maar wel altijd met plezier naar gekeken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:51 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb een aflevering of 5, 6 gezien, ook zoiets dus. De plot was nog best aardigSpoilers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |