lol!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Berliner op een boterham?![]()
Zo'n ding?
[ afbeelding ]
Vast niet, maar wat bedoel je dan wel?
Klote!quote:
jezus christusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:
M'n motor is gestolen... en die van Mr.Mo ook![]()
die van mij is teruggevonden (ze zagen 'm rijden, achtervolging 'n all!) maar ze zijn er wel mee gepleurd.. dus schade en slot is geforceerd.... Die van Mr.Mo is nog spoorloos en de daders zijn uiteraard ontkomen...
Wat kut!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:
die van mij is teruggevonden (ze zagen 'm rijden, achtervolging 'n all!) maar ze zijn er wel mee gepleurd.. dus schade en slot is geforceerd.... Die van Mr.Mo is nog spoorloos en de daders zijn uiteraard ontkomen...
Tjezus, kutzooi Mo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
hihihaha, nee
alleen WA beperkt Casco..
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!Zo wat naar Mo en Wolve! Snap echt nog steeds niet dat mensen aan spullen van anderen moeten zitten.
Grmbl...
Nu maar hopen dat ze via diegene die jouw motor heeft gestolen Mo, de andere dader ook kunnen pakken! lynchen.
Dat is de bottom-line ja...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Mensen moeten gewoon met hun tengels van andermans spullen afblijven.
Bah.. zulke dromenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 06:23 schreef anna82 het volgende:
Oh nee! Wat, waar, wanneer? Wat enorm klote zeg!!
Ik kan niet meer slapen. Ik heb gedroomd dat mijn mama vermoord werd door een seriemoordenaar en nu weet ik niet zeker dat het niet zo is...en ze woont alleen in een huis buiten het durp en ik kan de irrationele gedachten niet zo goed stoppen.
En siral, als je googlet op 'bloemen in de wei in mei' vind je ongetwijfeld ook iets over kanker. Google is een zoekmachine die ook veel crap vindt. Google is niet de waarheid.
Niet van broccoli.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Bah.. zulke dromen..
Haha weet ik, je krijgt overal kanker van..
Ik vind het ook wel een leuke taal hoor! Daar niet van, maar ipv ze dat dan gewoon ff naar de ochtend verschuiven ofzo..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
Spaansgaan hoor siral, zuper vet als je dat goed spreekt. ik ben ondanks dat ik een half jaar in Mexico heb gezeten de taal niet machtig, hoe kansloos
Pssst.. visolie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:28 schreef Siral het volgende:
Ik moet straks voor alleen 1 blok spaans naar school...Een vak waar we niet eens voor hoeven te slagen. Ik ben net zolang onderweg als dat ik op school ben... en ik heb ook nog eens enorme vrouwelijke pijnen..
maar ze "tolereren geen absenties!" bah.
?quote:T: stukje chinois (het ligt al een week naar me te loeren)
We hebben visolie voor de honden, kan ik die ook pakken?quote:
Zalm is goed! (liefst wilde enzo, want juist die krijgen omega's binnen in hun voer).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef Siral het volgende:
[..]
We hebben visolie voor de honden, kan ik die ook pakken?Ik heb gister wel zalmpje gegeten
![]()
Dan heb je minder kans op Alzheimer, dus je onthoudt beter hoeveel broccoli je elke week eet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef Perruche het volgende:
Ik ben benieuwd wat die visolie gaat doen. Hij zit wel in een mooi potje/
Daar doe ik het voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan heb je minder kans op Alzheimer, dus je onthoudt beter hoeveel broccoli je elke week eet.
Het zijn capsules, die voor de honden. Is voor de vacht enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Zalm is goed! (liefst wilde enzo, want juist die krijgen omega's binnen in hun voer).
Visolie voor honden, goed bezig. Zou denken dat die ook goed moet zijn voor jou, neem aan dat ze de visolie voor honden ook rotzooi-vrij maken. Maar een speciaal potje voor mensen kan geen kwaad
Je lijf heeft voor bepaalde processen fifty-fifty verzadigde en onverzadigde vetzuren nodig. Van die verzadigde krijgen we voldoende binnen, met name van de onverzadigde omega-3 krijgen we te weinig binnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef Perruche het volgende:
Ik ben benieuwd wat die visolie gaat doen. Hij zit wel in een mooi potje/
Ik gooi zo ff een paar van die pillen naar binnen danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Je lijf heeft voor bepaalde processen fifty-fifty verzadigde en onverzadigde vetzuren nodig. Van die verzadigde krijgen we voldoende binnen, met name van de onverzadigde omega-3 krijgen we te weinig binnen.
Het werkt als ontstekingsremmer, je zenuwstelsel heeft er baat bij (positieve effecten bij mensen met ADHD), je immuunsysteem werkt beter (celmembranen met voldoende omega-3 zijn flexibeler waardoor immuunsysteem goed z'n werk kan doen), vetzuren zijn bouwstoffen van hormonen.
Wat ik ervan merk (of meen te merken): geen menstruatiepijn, minder last van stemmingswisselingen tijdens PMS, beter incasseringsvermogen, minder snel ziek.
Ik slik A tot Z compleet pillen, elke dag 1, zit dat denk ik ook wel in?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
Menstruatieklachten tijdens pilgebruik wordtn ook gerelateerd aan vitamine B6-gebrek. Dor het slikken van de pil verbruik je meer B6, tijdens de stopweek krijg je er last van. Dus pil slikken -> vit B6 slikken.
Een beetje. Nadeel met supplementen is dat goed duur is. En relatief groot. Magnesiumoxide is klein, maar biologische beschikbaarheid laag. Magnesiumcitraat is groter en beter beschikbaar. Calciumcarbonaat is klein, bio beschikbaarheid laag (bordkrijt). Om a t/m zinc in een slikbare pil te stoppen, kunnen ze nooit fatsoenlijke hoeveelheden biologisch beschikbaar spul gebruiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:47 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik slik A tot Z compleet pillen elke dag, zit dat denk ik ook wel in?
Ik las laatst dat vit B altijd als complex geslikt moeten worden, omdat ze elkaar nodig hebben om goed opgenomen te worden. Ik weet het niet meer precies, maar alleen B6 slikken zou minder nuttig zijn dan een combi.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
Menstruatieklachten tijdens pilgebruik wordtn ook gerelateerd aan vitamine B6-gebrek. Dor het slikken van de pil verbruik je meer B6, tijdens de stopweek krijg je er last van. Dus pil slikken -> vit B6 slikken.
En daarom slik ik ze ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
Daarom zijn die multivitamine zo groot!Altijd het gevoel alsof ik een zetpil aan het slikken ben...
jezus wat ruk...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond ze ook mega groot (visolie), maar die ik nu heb zijn echt goed te doen (ook heel glad, je voelt ze echt niet). Ze zijn 16 euro voor 1 maand pillen, wel duur. Als je wil kan ik thuis even kijken hoe ze heten. Ze komen van de tuinen, in een blauw/witte verpakking.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las laatst dat vit B altijd als complex geslikt moeten worden, omdat ze elkaar nodig hebben om goed opgenomen te worden. Ik weet het niet meer precies, maar alleen B6 slikken zou minder nuttig zijn dan een combi.
[..]
En daarom slik ik ze ook niet. Zelfde geldt voor visolie. Die krengen zijn ook huge!
Ik heb nu wel magnesiumcitraatpillen die goed te doen zijn, hiernaast zinkcitraat en vit B complex. Vit B zijn van davitamon, dus die zullen niet geweldig zijn denk ik.
In Amsterdam...?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:26 schreef Phaidra het volgende:
In ons winkelcentrum zit een 'kruidenwinkeltje' en daar zijn vitaminepillen verkrijgbaar van eigen merk. Ook in de goede vorm. Scheelt enorm veel geld in vergelijking met de prijs van bekende merken! Ik heb daar gewoon gevraagd naar bijvoorbeeld zinkcitraat. Potje kost maar 4 euro!
Bij mijn weten niet per se om te worden opgenomen, maar de meeste B-vitamines spelen een rol in de energiehuishouding. Daarom wordt het aangeraden aan mensen die zich futloos voelen. Als je gebrek hebt aan 1 of meer B-vitamines, werkt je energiehuishouding minder goed (citroenzuurcyclus). Dus als je ervoor zorgt dat er standaard voldoende B-vitamines aanwezig zijn, is je energiehuishouding ook ok (behalve als je weer andere dingen mist).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las laatst dat vit B altijd als complex geslikt moeten worden, omdat ze elkaar nodig hebben om goed opgenomen te worden. Ik weet het niet meer precies, maar alleen B6 slikken zou minder nuttig zijn dan een combi.
Ah, gevalletje klok-klepelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet per se om te worden opgenomen, maar de meeste B-vitamines spelen een rol in de energiehuishouding. Daarom wordt het aangeraden aan mensen die zich futloos voelen. Als je gebrek hebt aan 1 of meer B-vitamines, werkt je energiehuishouding minder goed (citroenzuurcyclus). Dus als je ervoor zorgt dat er standaard voldoende B-vitamines aanwezig zijn, is je energiehuishouding ook ok (behalve als je weer andere dingen mist).
Eerste google hit:
http://members.home.nl/annelieverbon/fruit/vitamine_B.htm
Ligt er dus aan waarvoor je vit B slikt. Indien voor energie => complex nemen, tegen menstruatieklachten => B6.
Volgens mij speelt B6 ook een belangrijke rol bij de afbraak van alcohol. En bij de meeste mensen is de inname van vitamines beperkt. Dus suppletie van alleen B6 bij pilklachten is logisch.
Visolie moet je letten op de hoeveelheid DHA/EPA die er per capsule in zit. Mijn visolie heeft 1000mg per capsule, waarvan 300 mg omega, waarvan 60% EPA en 40% DHA. En nog wat vitamine E, maar die reken ik niet mee voor mn dagelijkse intake, omdat het gebruikt wordt als anti-oxidant van de visolie. Maw, vitamine E die bij visolie zit is voldoende om de visolie neit ranzig te laten worden. Is niet bedoeld als vit E die je meerekent als ADH.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vond ze ook mega groot (visolie), maar die ik nu heb zijn echt goed te doen (ook heel glad, je voelt ze echt niet). Ze zijn 16 euro voor 1 maand pillen, wel duur. Als je wil kan ik thuis even kijken hoe ze heten. Ze komen van de tuinen, in een blauw/witte verpakking.
Loveli, moet je ze eigenlijk elke dag nemen of kan het uit kostenbesparend oogpunt ook om de dag?
behalve de vette vis en de 500 gr (quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Visolie moet je letten op de hoeveelheid DHA/EPA die er per capsule in zit. Mijn visolie heeft 1000mg per capsule, waarvan 300 mg omega, waarvan 60% EPA en 40% DHA. En nog wat vitamine E, maar die reken ik niet mee voor mn dagelijkse intake, omdat het gebruikt wordt als anti-oxidant van de visolie. Maw, vitamine E die bij visolie zit is voldoende om de visolie neit ranzig te laten worden. Is niet bedoeld als vit E die je meerekent als ADH.
Ik slik er 2 of 3 per dag, dus in totaal 600 of 900 mg omega's. Heb 60 capsules voor een euro of 5, dus max 7.50 per maans kijt aan omega's.
Geen problemen met formaat om te slikken trouwens. Maar ze zijn er ook in 250 mg formaat, moet je dus meer kleine capsules slikken om hetzelfde binnen te krijgen.
Uit kostenbesparend oogpunt kun je ook elke dag zo;n 500 gram groene groentes eten, wat fruit, 2 of 3 keer in de week vette vis, elke dag een zacht gekookt ei, vlees voor je ijzer en B-vitamines, regelmatig rijst ook voor B's, zo nu en dan gebakken lever helpt ook goed voor je ijzer en vitamine A, noten voor je selenium, wat wijn of chocola of druivepitten voor je bioflavonoiden, tomaat voor lycopeen, ...
En je eet niet genoeg groente/vis/andere gezonde dingenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik neem ook geen supplementen. Heb wel eens zo'n multivitaminepildinges gekocht, maar vergeet het constant in te nemen.
Ik heb wel eens een zetpil bijna doorgeslikt tot ik me bedacht dat 'ie wel érg groot was en vreemd aan voelde voor een orale pijnstillerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
Daarom zijn die multivitamine zo groot!Altijd het gevoel alsof ik een zetpil aan het slikken ben...
Bluh, ik kap er meteen mee. Ik ga mezelf ff electrocuteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Wat zijn jullie sinds gisteravond trouwens gruwelijk on topic zeg.
Is niet erg, toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben reddeloos verloren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:46 schreef loveli het volgende:
[..]
En je eet niet genoeg groente/vis/andere gezonde dingen![]()
Ik vind het interessant! En handig, bij gebrek aan tijd & googleskillsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Het is nog niet te laat, redding is nabij. Vanavond eet je zalm met broccoli.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat, redding is nabij. Vanavond eet je zalm met broccoli.
Toch, Duvel?
In wraps kan je heel veel groenten kwijt zonder dat je er erg in hebt! Gister ook gegeten, met daarin: gehakt, paprika, tomaat, avocado, mais. En dan veel vulling, weinig wrap en je bent er!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof wraps met gerookte kip en wat fijngehakte worteltjes.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Visolie moet je letten op de hoeveelheid DHA/EPA die er per capsule in zit. Mijn visolie heeft 1000mg per capsule, waarvan 300 mg omega, waarvan 60% EPA en 40% DHA. En nog wat vitamine E, maar die reken ik niet mee voor mn dagelijkse intake, omdat het gebruikt wordt als anti-oxidant van de visolie. Maw, vitamine E die bij visolie zit is voldoende om de visolie neit ranzig te laten worden. Is niet bedoeld als vit E die je meerekent als ADH.
Ik slik er 2 of 3 per dag, dus in totaal 600 of 900 mg omega's. Heb 60 capsules voor een euro of 5, dus max 7.50 per maans kijt aan omega's.
Geen problemen met formaat om te slikken trouwens. Maar ze zijn er ook in 250 mg formaat, moet je dus meer kleine capsules slikken om hetzelfde binnen te krijgen.
Uit kostenbesparend oogpunt kun je ook elke dag zo;n 500 gram groene groentes eten, wat fruit, 2 of 3 keer in de week vette vis, elke dag een zacht gekookt ei, vlees voor je ijzer en B-vitamines, regelmatig rijst ook voor B's, zo nu en dan gebakken lever helpt ook goed voor je ijzer en vitamine A, noten voor je selenium, wat wijn of chocola of druivepitten voor je bioflavonoiden, tomaat voor lycopeen, ...
-tikt aan-quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Phaidra het volgende:
XM![]()
Wij gebruiken ook nog meergranenwraps, in de veronderstelling dat die gezonder zijn (ik heb niet gekeken, maar stiekem denk ik dat dat vies tegenvalt).
Rode = rijp, groene niet. Rode is wel beter maagtechnisch gezien, sommige mensen verteren niet rijpe groente / fruit slecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Probability het volgende:
Is een groene paprika ook groene groente? en is dan rode niet beter?
Jaaaa, ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Phaidra het volgende:
XM![]()
Wij gebruiken ook nog meergranenwraps, in de veronderstelling dat die gezonder zijn (ik heb niet gekeken, maar stiekem denk ik dat dat vies tegenvalt).
Wáárom staat er als menusuggestie een limetaartje onder?? Nu wil ik datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh! Nee! Toch geen paprika!
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=431358&rq=wraps+kip+avocado
Dit is het.
Enniewee:
O: magere kwark, beetje bananenkwark, muesli
T: biscuitje
T: banaan
L: 2 bth: 1x kaas, 1x pepercervelaat
T: - (vergadering de hele middag)
D: zie boven
Ik heb zonet besloten dat Broodje Co lekker is, dus neem dat instead!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wáárom staat er als menusuggestie een limetaartje onder?? Nu wil ik dat.
Broccoli smaakt ook goed bij kip kerriequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Viking84 het volgende:
En wij eten vanavond kip kerrie met banaan. Zonder groente, denk ik, want er zou sla in moeten dan, maar ik zit na 3 dagen al op m'n max wat nitraatrijke groente betreft, dus dat mag de rest vd week niet meer
.
Je mag maximaal 2 keer per week nitraatrijke groente eten (oa sla en spinazie vallen daaronder, laat ik die groenten nou het lekkerst vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Goodbye het volgende:
Max voor nitraatrijke groente? Daar heb ik nou echt nog nooit op gelet
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Goodbye het volgende:
Max voor nitraatrijke groente? Daar heb ik nou echt nog nooit op gelet
Gedver, broccoli. Ik hoef geen visolie om me te kunnen herinneren hoe vaak ik broccoli eet. Nooit nmlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Broccoli smaakt ook goed bij kip kerrie![]()
.
Zo, nu maar weer even werken.
En? En? En?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef Goodbye het volgende:
Co, ik voel me goed! Gisteravond had ik een beetje trek in carbs, maar me wel weten in te houden.Ben wel benieuwd of ik me ook 'slapper' ga voelen, tot dusver geen last van! En ja, ik heb op de weegschaal gestaan
![]()
Er is 900 ml vocht afquote:
Volgens mij loop ik over het algemeen wel redelijk stabielquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Vik
Net rondje hardlopen had je trouwens!Volgens mij wordt je tempo ook steeds wat stabieler als ik die grafiekjes zo bekijk of niet?!
Krijg door het weer en de loopsters hier bijna de neiging hardlopen erbij op te pakken... Bijna dan
Ik had gisteren bloemkool, maar ik had 'm te lang gekooktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwah als ik maar groenten eet, denk ik danAl valt het denk ik wel mee. Ik eet het meeste dingen als worteltjes, paprika, tomaat, ui, rauwkost, sperziebonen, peultjes, avocado, etc. Ik lust ook graag spinazie, witlof en broccoli maar vriendje niet zo, dus tja
Soms sla, andijvie, boerenkool, bietjes, rode kool, mais of asperges. Ik heb al een hele tijd geen bloemkool gegeten bedenk ik net!
Doperwtjes lust ik dan weer niet zo, getraumatiseerd door die slappe vieze dingen uit potjes![]()
</spannende groentenpost>
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb zonet besloten dat Broodje Co lekker is, dus neem dat instead!
Ik denk dat dat mede de reden is dat ik het al een tijd niet meer gegeten hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had gisteren bloemkool, maar ik had 'm te lang gekookt
Ik hoop alleen maar dat ik er niet teveel mayo op doequote:
SPOILER: jankjankOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
waar gaat het fout dan?SPOILER: jankjankOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben gewoon niet goed genoeg. Kijk niet genoeg vooruit bv (ik probeer het wel) Maar als ik vraag hoe ik efficiënter bezig kan zijn, komt er niet echt een concreet antwoord uit, behalve veel doen.quote:
Ik zou het doen, Puffquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik heb al een andere, omdat de vorige zo geirriteerd deed als ik wat fout deed...
Maar ik denk dat ik hierna een andere rijschool ga nemen.
Inderdaad! Wat een knurftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik heb al een andere, omdat de vorige zo geirriteerd deed als ik wat fout deed...
Maar ik denk dat ik hierna een andere rijschool ga nemen.
Coolquote:
Leuk!quote:
Het blijft toch naarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Schade valt vooralsnog 300% mee:
linker knipper voor naar z'n grootje
idem voor de linker spiegel
contactslot uiteraard er uit
wat extra krassen op de rechter cilinder en op m'n koffer
that's it!
Nu hopen dat 't frame nog in orde is... morgen hoop ik meer te horen, maar vooralsnog valt er wel een last van mijn schouders... nu Wolve nog
Noesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne dat overgeven werkt wel goed60 kilo schoon aan de haak
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
nope, want niet verzekerd tegen diefstal, wat overigens een 'foutje (bedankt)' is..
toen ik deze motor kocht en verzekerde heb ik dat telefonisch gedaan en gezegd 'doe maar hetzelfde als de andere, de Diversion!'. Polis niet meer nagelopen, maar daar is het dus fout gegaan (stomstomstom!) want de Diversion is wèl tegen diefstal verzekerd, de BMW niet
Heb alleen nog een hol gevoel in mijn maag dus goed te doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstje du planning!
O: Broodje Cotwee sneetjes met rauwkost, mayo en chilipoeder
L: snee brood met boter en twee haringen met uitjes![]()
T: wortels
T: smoothie van aardbei, banaan en yoghurt
D: boerenkool met stuk hemaworst en wat spekjes
T: ?
[..]
NoesBeterschap wel hoor! Slank maar miserabel is ook zo wat
Mo: echt kut van jullie motoren!Zal duimen dat die van meneer Wolf toch ook snel gevonden wordt...
Jouw rijbewijs, dus idd jij bepaalt of je radio aan hebt of niet en dat je een andere instructeur/rijschool neemt mocht het nodig zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon niet goed genoeg. Kijk niet genoeg vooruit bv (ik probeer het wel) Maar als ik vraag hoe ik efficiënter bezig kan zijn, komt er niet echt een concreet antwoord uit, behalve veel doen.
Dit bevestigt m'n zijn kneusheid nogal.
Maar eens een tosti maken.
Edit: morgen eens kijken of het zonder muziek beter gaat.
Als er geen Engelse woorden in die review hadden gestaan, had ik niet geloofd dat 'ie van Maria was!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Ahw Puff!
Leuke review Maria! (trouwens, props heten in het NL gewoon rekwisieten hoor, maar ja een review dan ook gewoon een recensie...)
In december.. en al gezegd, maar antwoord (terecht) is: moet je je polis maar goed doorlezen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is dat al lang geleden? Zou ze daar dus echt op aanspreken.
KNMV? Ff opbellen en aanspreken, kan best zijn dat ze het netjes aanpassen. Zo hadden ze een keer mijn no-claim vergeten mee te nemen (oldtimerverzekering gekozen zonder overleg en daarbij bouw je geen no-claim op).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
nope, want niet verzekerd tegen diefstal, wat overigens een 'foutje (bedankt)' is..
toen ik deze motor kocht en verzekerde heb ik dat telefonisch gedaan en gezegd 'doe maar hetzelfde als de andere, de Diversion!'. Polis niet meer nagelopen, maar daar is het dus fout gegaan (stomstomstom!) want de Diversion is wèl tegen diefstal verzekerd, de BMW niet
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als er geen Engelse woorden in die review hadden gestaan, had ik niet geloofd dat 'ie van Maria was!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
De show was ook in het Engels!
En props is toch best een gangbaar woord?Ik gebruik het iig eerder dan 'rekwisieten'
Verloedering van de Nederlandse taal enzulks, oh nees!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Noes Nees, een lap tekst zonder smileys?!
Heel gangbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En props is toch best een gangbaar woord?Ik gebruik het iig eerder dan 'rekwisieten'
Verloedering van de Nederlandse taal enzulks, oh nees!
Ja, maar daar heb je context voor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Tegenwoordig wel verwarrend aangezien props ook wordt gebruikt als een blijk van respect voor iets...
Ik vrees dat ik afrijden in Zeeland eerder had moeten bedenken! Volgende week vrijdag begin ik al met werken. Maar rijbewijs is in werkgevers' belang ook zeker, dus ik hoop dat er genoeg mogelijk is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Jouw rijbewijs, dus idd jij bepaalt of je radio aan hebt of niet en dat je een andere instructeur/rijschool neemt mocht het nodig zijn.
Ik was tijdens mn rijlessen ook nog behoorlijk timide, mijn instructeur plande graag 's ochtends vroeg de examens. Nou, dan ben ik niet op m'n best dus. Toen ik dat in de gaten had slaagde ik. Helaas was dat pas de laatste keer dat ik examen deed voor m'n laatste rijbewijs.
En ik zou Zeeland overwegen. Rotterdam is een kutstad om af te rijden en dat weet ik uit ervaring. Den Haag is ook geen pretje. Zeeland en Groningen lijken me ideaal om af te rijden.
Er gaat nog een menselijke spellchecker overheen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik wist iig niet wat je met props bedoelde. Wordt je recensie ook door een hoofdredacteur oid gelezen voor hij geplaatst wordt trouwens?
.
Ik kan het welquote:
Als er geen slechte props maar alleen props in Maria's recensie stond, had jij niet kunnen afleiden welke vorm het was!quote:
*boks*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Blegh, ik ben ontzettend ongemotiveerd vandaag. Gister zo productief, vandaaag bak ik er geen snars van.
Propsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
*boks*
Ik heb vanochtend nog 1 mailtje weten te sturen waar ik heel erg tegenop zag, maar toen hield het ook wel zo'n beetje op. Later vanmiddag heb ik een gesprek en ik ging ongeveer van "oh nee, ik moet dit voorbereiden maar hoe?" naar totale paniek naar "ik zie wel wat er gebeurt".
Oh, en gaan we nu allemaal zeggen of we het woord "props" begrepen?Ik wel hoor!
Als je dan maar niet in de stad Groningen moet rijden, da's een regelrechte rampquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Zeeland en Groningen lijken me ideaal om af te rijden.
Pssst.. hoeveel kcals zitten er in een kilo broccoli?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ik had een schandalig lekkere L... kippepoot met rostirondjes & salade! Nu mag ik niets meer eten want zit al aan 1500 kcal haha... nou ja.
Maria wat leuk, je eerste review! Straks even lezen![]()
Props
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh Milady, laatst was een vriend van ons op bezoek en die zag jouw uil en die vond hem 'vet coool!' Dus
jaja wel groenten maar geen snacks enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Pssst.. hoeveel kcals zitten er in een kilo broccoli?
Wat ik normaal drink? Op het werk eigenlijk standaard frisdrank (al dan niet light). Thuis wil ik nog wel eens afwisselen met verse jus d'orange of melk enzo, maar daar drink ik ook regelmatig frisdrank.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:16 schreef Perruche het volgende:
coco wat drink je dan? cola? melk? fris? ik drink alleen maar water en thee, anders zou ik helemaal 3000 kcal op een dag wegwerken
Ik heb ook buikpijn vandaag, echt niet tof.
Buik gaat vrijdag weer beter, dus npnpquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco![]()
Stomme buik! Naar is datKoesje op!
En goed dat je aan het water bent!
Verkopen ze bij jullie helemaal niks vegetarisch dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:21 schreef Perruche het volgende:
http://www.nu.nl/media/24(...)op-vlees-en-vis.html
Vpro verkoop geen vis & vlees meer in de kantine.
ben geen vegeterier en nou is dit misschien een beetje extreem, maar ik vind het echt een puik iniatief. Ik zou graag willen dat ze bij ons ook tenminste 1 vegetarisch gerecht zouden serveren. Misschien eens een petitie opzetten
Meestal zijn er 2 warme gerechten en die zijn altijd met vlees, zelfs de "groentenquiche" bevat ham. Als het vlees los bij het gerecht zit kan je het wel weglaten, dan noemt men het "de vegetarische maaltijd"...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verkopen ze bij jullie helemaal niks vegetarisch dan?Dat zie je niet vaak!
Coco, heel goed streven! Frisdrank is ook zoooo slecht voor je tanden
Mja, op dingen als gelatine let ik nooit zo, maar inderdaad, bijna alle soep is met vleesbouillon.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Meestal zijn er 2 warme gerechten en die zijn altijd met vlees, zelfs de "groentenquiche" bevat ham. Als het vlees los bij het gerecht zit kan je het wel weglaten, dan noemt men het "de vegetarische maaltijd"...Er zijn ook soepen, soms is er daarvan eentje zonder vlees. Maar ik weet niet hoe het met de bouillon staat.
Qua broodbeleg hebben we vlees/zalm enzo, en anders eiersalade of kaas. Snacks zijn ook allemaal met vlees behalve kaassoufle en 1x in de week tosti kaas/tomaat. Zelf in de yoghurt die geresveerd woprd (mona) zit gelatine. Er is wel 1 andere yoghurt zonder gelatine maar die bestellen ze niet altijd.
quote:How did I get out of Iraq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Ja doei.
afhankelijk van wat je bij het eten eet, vind ik dit wel een beetje weinig!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn lijstje
O: kwark met nootjes en jam
T: 2 cappuccino
L: wortelsalade met wat kwark & mayo dressing
T: boterham pindakaas
D: uit eten
T: wijntje oid
We hebben bij de pubquiz vorige week een daghap gewonnenVanavond dus daar eten en ook weer gezellig quizzen
Hm, ik ga natuurlijk wel uit eten he, da's altijd best veel. Oh, oeps, en ik ben de brownie bij de cappuccino vergetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
afhankelijk van wat je bij het eten eet, vind ik dit wel een beetje weinig!
Aardbeien in de bonus bij de Appie!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooooooh jaaaaaa dat ga ik ook weer maken binnenkort![]()
Zijn ze wel een beetje lekker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aardbeien in de bonus bij de Appie!
Ja hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kleurtjes! Vrolijkheid! En ik hou normaliter niet eens van blommen, dus
Ik vond ze er nog niet rijp en sappig uit zien toen ik ze vorige week zag.quote:
Ik bekijk en besnuffel altijd meerdere doosjes en kies dan die die het lekkerst ruiktquote:
Nope... ik ben een tokkie..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Uniek, snel maak er jouw van voordat Vik het ziet!
Of je neemt een toyboy.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope... ik ben een tokkie..
Als ik veeeeeeeeeeeeeeel jonger was, dan pasten we wel bij elkaar
ipv 15 jaar ouder, 15 jaar jonger? Ah, de zoon van mijn vriend die is 18.quote:
Ik probeer wat minder te eten. Gister zat ik rond 1700, en daar zal ik vandaag ook wel opkomen, denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Was vandaag, ondanks mijn ongelooflijke nachtrust van wel 1 1/2 uur, heel erg productief
Het breekt mij nu wel een beetje op dus ga zo maar even de keuken in, eten voorbereiden
(werk van 6 tot een uurtje of 3) .
Straks eten, dan opruimen samen liggen op de bank, vriend uitzwaaien voor nachtdienst en dan slapen
Nynke, jou lijstje vind ik ook wel vrij mager, de vorige volgens mij ook al?
Lijst:
O: 450 gr. magere kwark met zoetstof
T;s: appel, peer, wortels, cup a soup kerrie
L: 4 boterhammen rosbief, kom bruine bonensoep met spek, beker melk
T's: halve pannenkoek, blokje choco, sinaasappel
D: Halve bloemkool, wortelen/doperwten, gegrilde kabeljauwfilet met mosterd
T: 2 tuc koekjes
Too late!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Uniek, snel maak er jouw van voordat Vik het ziet!
Dan had de TV-serie 'Probleemwijken' een extra aflevering gekregen denk ik!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope... ik ben een tokkie..
Als ik veeeeeeeeeeeeeeel jonger was, dan pasten we wel bij elkaar
Is dat niet een beetje weinig met sport en met je lengte?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder te eten. Gister zat ik rond 1700, en daar zal ik vandaag ook wel opkomen, denk ik.
puh!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan had de TV-serie 'Probleemwijken' een extra aflevering gekregen denk ik!
En ze hoefde niets te lenen MarMar?Nee, altijd leuk om complimentjes te krijgen natuurlijk!
quote:
Nah wij kletsen ook gewoon zomaar, maar daar moet je misschien vrouw voor zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier gewoon, eerst ga je minimaal 10min. kletsen en als je dan weer wegloopt vraag je en-passant of je bijvoorbeeld de kruiwagen mag lenen.
Lekkerrrrrquote:
Ja, mensen moeten altijd wat van me. Krijg ik mail, denk ik: "Oh, wat leuk dat ik spontaan een mailtje krijg!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier gewoon, eerst ga je minimaal 10min. kletsen en als je dan weer wegloopt vraag je en-passant of je bijvoorbeeld de kruiwagen mag lenen.
Volgens dieetinzicht op 1250. Het is niet veel, maar ik eet me een slag in de rondte, geloof mequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil zijn waar XM is
Hoest met je mond trouwens?
GB, wel lekker maar kom je daar uberhaupt wel op 1200 kcal?
Ik vind 3 plakjes rosbief voor je O nou niet echt "een slag in de rondte"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens dieetinzicht op 1250. Het is niet veel, maar ik eet me een slag in de rondte, geloof me
Da's waar, maar toen had ik echt geen trek. Maar die tonijnsalade was echt heel veelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind 3 plakjes rosbief voor je O nou niet echt "een slag in de rondte"
Bij wat ik normaal eet val ik niet af, en blijf ik gelijk. En eigenlijk wil ik wel 5-10 kilo kwijt. Dus ik ben ook wel benieuwd. Maar, ik wil inderdaad niet naar minder dan 1700, en ook geen honger hebben...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig met sport en met je lengte?
Ben wel benieuwd wat het met je doet.. Niet minder eten hoor maar dat weet je wel
Vik, ik zeg niks
Me too en ik zit nog op mijn werk en er zijn koekjes en die ga ik Niet eten. Misschien moet ik maar in de file gaan staan, want in mijn auto zijn geen verleidingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Ik heb altijd hongeren mijn werk is nog niet af. Buuuh..
Johquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een befaamde italiaanse broodjeszaak in Utrecht. Moet geweldig zijn, maar ik ben nog niet zo enthousiast.
Wanneer je 25 dagen in Thailand hebt rondgereisd en, op wat ontbijttoast na, je zo lang geen broodje hebt gehad! Dan is Subway heel lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Kut is dat. Had je je er zo op verheugd, XM.
Ik heb dat met broodjes van Subway. Wat is daar nou zo spannend aan?.
Nachtwacht is aan het koken. Goed afgericht.
Die broodjes van de Subway vind ik toch goed lekker! De grilled chicken althans. En sjah, als je spannend wilt moet je kogelvis gaan etenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Kut is dat. Had je je er zo op verheugd, XM.
Ik heb dat met broodjes van Subway. Wat is daar nou zo spannend aan?.
Nachtwacht is aan het koken. Goed afgericht.
Steak & cheese, met chipotle southwest sausquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die broodjes van de Subway vind ik toch goed lekker! De grilled chicken althans. En sjah, als je spannend wilt moet je kogelvis gaan eten
Oeh een Bartje gezondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Heb nog liever een broodje Bart dan, sorry(en geen Pain de Madeleine-grappen svp
).
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 250ml griekse yoghurt met honing en walnoten
T: roggebrood met pindakaas
'L': 2 crackertjes
D: nasi met pindasaus en cassave
eetlust is me totaal ontnomen vandaagheb nu iig wel honger..
Daar spreekt een kennerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Steak & cheese, met chipotle southwest saus
Ik denk dat je bigoli bedoelt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Goodbye het volgende:
In Utrecht zit een zaakje (ben de naam kwijt, in een zijstraatje van Neude). Daar hebben ze echt heerlijke broodjes. Zelf gebakken brood, je kunt ook bijv. een olijvenbroodje nemen.![]()
Dat top echt de Subway/Bakker Bart/Broodzaak wel
Jaaaaa! *ding*ding*ding*quote:
Ik studeer wel, colleges volgen niet (ik ben wel bezig met AB1).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar spreekt een kenner.
Hoe gaat het met je studie trouwens? Volg je weer colleges enzo? (en heb je daar ook een tolk bij?). Mag evt via DM/PM hoor.
Hier in Drachten moeten we het doen met een Bart en een Subway.. nah, of je gaat naar la Provence, da's wel nog lekkerder, maar daar zijn ook noten en kazen en chocola en tiramisu en heel veel wijn en dat is altijd slecht voor mijn saldo en mijn lijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Goodbye het volgende:
In Utrecht zit een zaakje (ben de naam kwijt, in een zijstraatje van Neude). Daar hebben ze echt heerlijke broodjes. Zelf gebakken brood, je kunt ook bijv. een olijvenbroodje nemen.![]()
Dat top echt de Subway/Bakker Bart/Broodzaak wel
Fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik studeer wel, colleges volgen niet (ik ben wel bezig met AB1).
Ik loop gigantisch achter maarjaik kom er wel. Lief dat je het vraagt!
Oeh eten
Drachten had ooit ook een Australian's. M'n moeder schrok zich wild van de prijzenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hier in Drachten moeten we het doen met een Bart en een Subway.. nah, of je gaat naar la Provence, da's wel nog lekkerder, maar daar zijn ook noten en kazen en chocola en tiramisu en heel veel wijn en dat is altijd slecht voor mijn saldo en mijn lijn
Wat heb ik nu gewonnen???quote:
Je krijgt een wijntje van me!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat heb ik nu gewonnen???
Ciao dames, ik ga eten koken voor vriendinnetje!
Ik had zaterdag een ijsje van Australiansquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Drachten had ooit ook een Australian's. M'n moeder schrok zich wild van de prijzen.
Daar zit nu een Mario 2, jaja!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef Laureline het volgende:
Ik vond de nep-broodjeMario altijd lekkerder, van zo'n krakkemikkig tentje op het Janskerkhof! Maar dat was in de prehistorie toen ik daar nog studeerde, geen idee of die er nog staat. Met lekker veel verse groene pepers erop, mmm!
De echte Mario was een beetje flauw, zo'n weeïge Domino'spizzasmaak van nat wittebrood...
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een ijsje van AustraliansGod-de-lijk!
La provence is op zich voor wat je er krijgt niet belachelijk duur imho, kom er graagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Drachten had ooit ook een Australian's. M'n moeder schrok zich wild van de prijzen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hier in Drachten moeten we het doen met een Bart en een Subway.. nah, of je gaat naar la Provence, da's wel nog lekkerder, maar daar zijn ook noten en kazen en chocola en tiramisu en heel veel wijn en dat is altijd slecht voor mijn saldo en mijn lijn
Hey leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey als ik weer in drachten ben (waarschijnlijk met mem) dan laat ik je het even weten, misschien dat we elkaar eens kunnen zien
Uh van voor jouw tijd? Hij was er nadat ik uit Drachten ben weggegaan, dus ergens tussen 2001 en 2010.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
La provence is op zich voor wat je er krijgt niet belachelijk duur imho, kom er graagKan er zelfs makkelijk een rondje draaien met de scootmobiel
Die Australian's is van voor mijn tijdnu hebben we wel een min12, dies goeikoper
Mem is hipper dan ik benquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, MarMar gaat miss de moeder van uniek ontmoeten!.
Dat is dan ook niet zo moeilijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Manlief zegt dattie er maar heel even is geweest en ik woon in Drachten sinds 2001of2 ergens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh van voor jouw tijd? Hij was er nadat ik uit Drachten ben weggegaan, dus ergens tussen 2001 en 2010.
maar calorieën tellen en low carb doen gaan niet samen.. Dan moet je gewoon zorgen dat je genoeg eiwitten + gezonde vetten en groenten eet die niet alleen uit water bestaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil zijn waar XM is
Hoest met je mond trouwens?
GB, wel lekker maar kom je daar uberhaupt wel op 1200 kcal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |