-tikt aan-quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Phaidra het volgende:
XM![]()
Wij gebruiken ook nog meergranenwraps, in de veronderstelling dat die gezonder zijn (ik heb niet gekeken, maar stiekem denk ik dat dat vies tegenvalt).
Rode = rijp, groene niet. Rode is wel beter maagtechnisch gezien, sommige mensen verteren niet rijpe groente / fruit slecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Probability het volgende:
Is een groene paprika ook groene groente? en is dan rode niet beter?
Jaaaa, ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Phaidra het volgende:
XM![]()
Wij gebruiken ook nog meergranenwraps, in de veronderstelling dat die gezonder zijn (ik heb niet gekeken, maar stiekem denk ik dat dat vies tegenvalt).
Wáárom staat er als menusuggestie een limetaartje onder?? Nu wil ik datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh! Nee! Toch geen paprika!
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=431358&rq=wraps+kip+avocado
Dit is het.
Enniewee:
O: magere kwark, beetje bananenkwark, muesli
T: biscuitje
T: banaan
L: 2 bth: 1x kaas, 1x pepercervelaat
T: - (vergadering de hele middag)
D: zie boven
Ik heb zonet besloten dat Broodje Co lekker is, dus neem dat instead!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wáárom staat er als menusuggestie een limetaartje onder?? Nu wil ik dat.
Broccoli smaakt ook goed bij kip kerriequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Viking84 het volgende:
En wij eten vanavond kip kerrie met banaan. Zonder groente, denk ik, want er zou sla in moeten dan, maar ik zit na 3 dagen al op m'n max wat nitraatrijke groente betreft, dus dat mag de rest vd week niet meer
.
Je mag maximaal 2 keer per week nitraatrijke groente eten (oa sla en spinazie vallen daaronder, laat ik die groenten nou het lekkerst vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Goodbye het volgende:
Max voor nitraatrijke groente? Daar heb ik nou echt nog nooit op gelet
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Goodbye het volgende:
Max voor nitraatrijke groente? Daar heb ik nou echt nog nooit op gelet
Gedver, broccoli. Ik hoef geen visolie om me te kunnen herinneren hoe vaak ik broccoli eet. Nooit nmlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Broccoli smaakt ook goed bij kip kerrie![]()
.
Zo, nu maar weer even werken.
En? En? En?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef Goodbye het volgende:
Co, ik voel me goed! Gisteravond had ik een beetje trek in carbs, maar me wel weten in te houden.Ben wel benieuwd of ik me ook 'slapper' ga voelen, tot dusver geen last van! En ja, ik heb op de weegschaal gestaan
![]()
Er is 900 ml vocht afquote:
Volgens mij loop ik over het algemeen wel redelijk stabielquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Vik
Net rondje hardlopen had je trouwens!Volgens mij wordt je tempo ook steeds wat stabieler als ik die grafiekjes zo bekijk of niet?!
Krijg door het weer en de loopsters hier bijna de neiging hardlopen erbij op te pakken... Bijna dan
Ik had gisteren bloemkool, maar ik had 'm te lang gekooktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwah als ik maar groenten eet, denk ik danAl valt het denk ik wel mee. Ik eet het meeste dingen als worteltjes, paprika, tomaat, ui, rauwkost, sperziebonen, peultjes, avocado, etc. Ik lust ook graag spinazie, witlof en broccoli maar vriendje niet zo, dus tja
Soms sla, andijvie, boerenkool, bietjes, rode kool, mais of asperges. Ik heb al een hele tijd geen bloemkool gegeten bedenk ik net!
Doperwtjes lust ik dan weer niet zo, getraumatiseerd door die slappe vieze dingen uit potjes![]()
</spannende groentenpost>
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb zonet besloten dat Broodje Co lekker is, dus neem dat instead!
Ik denk dat dat mede de reden is dat ik het al een tijd niet meer gegeten hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had gisteren bloemkool, maar ik had 'm te lang gekookt
Ik hoop alleen maar dat ik er niet teveel mayo op doequote:
SPOILER: jankjankOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
waar gaat het fout dan?SPOILER: jankjankOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben gewoon niet goed genoeg. Kijk niet genoeg vooruit bv (ik probeer het wel) Maar als ik vraag hoe ik efficiënter bezig kan zijn, komt er niet echt een concreet antwoord uit, behalve veel doen.quote:
Ik zou het doen, Puffquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik heb al een andere, omdat de vorige zo geirriteerd deed als ik wat fout deed...
Maar ik denk dat ik hierna een andere rijschool ga nemen.
Inderdaad! Wat een knurftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik heb al een andere, omdat de vorige zo geirriteerd deed als ik wat fout deed...
Maar ik denk dat ik hierna een andere rijschool ga nemen.
Coolquote:
Leuk!quote:
Het blijft toch naarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Schade valt vooralsnog 300% mee:
linker knipper voor naar z'n grootje
idem voor de linker spiegel
contactslot uiteraard er uit
wat extra krassen op de rechter cilinder en op m'n koffer
that's it!
Nu hopen dat 't frame nog in orde is... morgen hoop ik meer te horen, maar vooralsnog valt er wel een last van mijn schouders... nu Wolve nog
Noesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne dat overgeven werkt wel goed60 kilo schoon aan de haak
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
nope, want niet verzekerd tegen diefstal, wat overigens een 'foutje (bedankt)' is..
toen ik deze motor kocht en verzekerde heb ik dat telefonisch gedaan en gezegd 'doe maar hetzelfde als de andere, de Diversion!'. Polis niet meer nagelopen, maar daar is het dus fout gegaan (stomstomstom!) want de Diversion is wèl tegen diefstal verzekerd, de BMW niet
Heb alleen nog een hol gevoel in mijn maag dus goed te doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstje du planning!
O: Broodje Cotwee sneetjes met rauwkost, mayo en chilipoeder
L: snee brood met boter en twee haringen met uitjes![]()
T: wortels
T: smoothie van aardbei, banaan en yoghurt
D: boerenkool met stuk hemaworst en wat spekjes
T: ?
[..]
NoesBeterschap wel hoor! Slank maar miserabel is ook zo wat
Mo: echt kut van jullie motoren!Zal duimen dat die van meneer Wolf toch ook snel gevonden wordt...
Jouw rijbewijs, dus idd jij bepaalt of je radio aan hebt of niet en dat je een andere instructeur/rijschool neemt mocht het nodig zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon niet goed genoeg. Kijk niet genoeg vooruit bv (ik probeer het wel) Maar als ik vraag hoe ik efficiënter bezig kan zijn, komt er niet echt een concreet antwoord uit, behalve veel doen.
Dit bevestigt m'n zijn kneusheid nogal.
Maar eens een tosti maken.
Edit: morgen eens kijken of het zonder muziek beter gaat.
Als er geen Engelse woorden in die review hadden gestaan, had ik niet geloofd dat 'ie van Maria was!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Ahw Puff!
Leuke review Maria! (trouwens, props heten in het NL gewoon rekwisieten hoor, maar ja een review dan ook gewoon een recensie...)
In december.. en al gezegd, maar antwoord (terecht) is: moet je je polis maar goed doorlezen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is dat al lang geleden? Zou ze daar dus echt op aanspreken.
KNMV? Ff opbellen en aanspreken, kan best zijn dat ze het netjes aanpassen. Zo hadden ze een keer mijn no-claim vergeten mee te nemen (oldtimerverzekering gekozen zonder overleg en daarbij bouw je geen no-claim op).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
nope, want niet verzekerd tegen diefstal, wat overigens een 'foutje (bedankt)' is..
toen ik deze motor kocht en verzekerde heb ik dat telefonisch gedaan en gezegd 'doe maar hetzelfde als de andere, de Diversion!'. Polis niet meer nagelopen, maar daar is het dus fout gegaan (stomstomstom!) want de Diversion is wèl tegen diefstal verzekerd, de BMW niet
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als er geen Engelse woorden in die review hadden gestaan, had ik niet geloofd dat 'ie van Maria was!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
De show was ook in het Engels!
En props is toch best een gangbaar woord?Ik gebruik het iig eerder dan 'rekwisieten'
Verloedering van de Nederlandse taal enzulks, oh nees!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Noes Nees, een lap tekst zonder smileys?!
Heel gangbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En props is toch best een gangbaar woord?Ik gebruik het iig eerder dan 'rekwisieten'
Verloedering van de Nederlandse taal enzulks, oh nees!
Ja, maar daar heb je context voor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Tegenwoordig wel verwarrend aangezien props ook wordt gebruikt als een blijk van respect voor iets...
Ik vrees dat ik afrijden in Zeeland eerder had moeten bedenken! Volgende week vrijdag begin ik al met werken. Maar rijbewijs is in werkgevers' belang ook zeker, dus ik hoop dat er genoeg mogelijk is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Jouw rijbewijs, dus idd jij bepaalt of je radio aan hebt of niet en dat je een andere instructeur/rijschool neemt mocht het nodig zijn.
Ik was tijdens mn rijlessen ook nog behoorlijk timide, mijn instructeur plande graag 's ochtends vroeg de examens. Nou, dan ben ik niet op m'n best dus. Toen ik dat in de gaten had slaagde ik. Helaas was dat pas de laatste keer dat ik examen deed voor m'n laatste rijbewijs.
En ik zou Zeeland overwegen. Rotterdam is een kutstad om af te rijden en dat weet ik uit ervaring. Den Haag is ook geen pretje. Zeeland en Groningen lijken me ideaal om af te rijden.
Er gaat nog een menselijke spellchecker overheen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik wist iig niet wat je met props bedoelde. Wordt je recensie ook door een hoofdredacteur oid gelezen voor hij geplaatst wordt trouwens?
.
Ik kan het welquote:
Als er geen slechte props maar alleen props in Maria's recensie stond, had jij niet kunnen afleiden welke vorm het was!quote:
*boks*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Blegh, ik ben ontzettend ongemotiveerd vandaag. Gister zo productief, vandaaag bak ik er geen snars van.
Propsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
*boks*
Ik heb vanochtend nog 1 mailtje weten te sturen waar ik heel erg tegenop zag, maar toen hield het ook wel zo'n beetje op. Later vanmiddag heb ik een gesprek en ik ging ongeveer van "oh nee, ik moet dit voorbereiden maar hoe?" naar totale paniek naar "ik zie wel wat er gebeurt".
Oh, en gaan we nu allemaal zeggen of we het woord "props" begrepen?Ik wel hoor!
Als je dan maar niet in de stad Groningen moet rijden, da's een regelrechte rampquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Zeeland en Groningen lijken me ideaal om af te rijden.
Pssst.. hoeveel kcals zitten er in een kilo broccoli?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ik had een schandalig lekkere L... kippepoot met rostirondjes & salade! Nu mag ik niets meer eten want zit al aan 1500 kcal haha... nou ja.
Maria wat leuk, je eerste review! Straks even lezen![]()
Props
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh Milady, laatst was een vriend van ons op bezoek en die zag jouw uil en die vond hem 'vet coool!' Dus
jaja wel groenten maar geen snacks enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Pssst.. hoeveel kcals zitten er in een kilo broccoli?
Wat ik normaal drink? Op het werk eigenlijk standaard frisdrank (al dan niet light). Thuis wil ik nog wel eens afwisselen met verse jus d'orange of melk enzo, maar daar drink ik ook regelmatig frisdrank.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:16 schreef Perruche het volgende:
coco wat drink je dan? cola? melk? fris? ik drink alleen maar water en thee, anders zou ik helemaal 3000 kcal op een dag wegwerken
Ik heb ook buikpijn vandaag, echt niet tof.
Buik gaat vrijdag weer beter, dus npnpquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco![]()
Stomme buik! Naar is datKoesje op!
En goed dat je aan het water bent!
Verkopen ze bij jullie helemaal niks vegetarisch dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:21 schreef Perruche het volgende:
http://www.nu.nl/media/24(...)op-vlees-en-vis.html
Vpro verkoop geen vis & vlees meer in de kantine.
ben geen vegeterier en nou is dit misschien een beetje extreem, maar ik vind het echt een puik iniatief. Ik zou graag willen dat ze bij ons ook tenminste 1 vegetarisch gerecht zouden serveren. Misschien eens een petitie opzetten
Meestal zijn er 2 warme gerechten en die zijn altijd met vlees, zelfs de "groentenquiche" bevat ham. Als het vlees los bij het gerecht zit kan je het wel weglaten, dan noemt men het "de vegetarische maaltijd"...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verkopen ze bij jullie helemaal niks vegetarisch dan?Dat zie je niet vaak!
Coco, heel goed streven! Frisdrank is ook zoooo slecht voor je tanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |