Ik denk dat dat mede de reden is dat ik het al een tijd niet meer gegeten hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had gisteren bloemkool, maar ik had 'm te lang gekookt
Ik hoop alleen maar dat ik er niet teveel mayo op doequote:
SPOILER: jankjankOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
waar gaat het fout dan?SPOILER: jankjankOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben gewoon niet goed genoeg. Kijk niet genoeg vooruit bv (ik probeer het wel) Maar als ik vraag hoe ik efficiënter bezig kan zijn, komt er niet echt een concreet antwoord uit, behalve veel doen.quote:
Ik zou het doen, Puffquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik heb al een andere, omdat de vorige zo geirriteerd deed als ik wat fout deed...
Maar ik denk dat ik hierna een andere rijschool ga nemen.
Inderdaad! Wat een knurftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik heb al een andere, omdat de vorige zo geirriteerd deed als ik wat fout deed...
Maar ik denk dat ik hierna een andere rijschool ga nemen.
Coolquote:
Leuk!quote:
Het blijft toch naarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Schade valt vooralsnog 300% mee:
linker knipper voor naar z'n grootje
idem voor de linker spiegel
contactslot uiteraard er uit
wat extra krassen op de rechter cilinder en op m'n koffer
that's it!
Nu hopen dat 't frame nog in orde is... morgen hoop ik meer te horen, maar vooralsnog valt er wel een last van mijn schouders... nu Wolve nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |