-tikt aan-quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Phaidra het volgende:
XM![]()
Wij gebruiken ook nog meergranenwraps, in de veronderstelling dat die gezonder zijn (ik heb niet gekeken, maar stiekem denk ik dat dat vies tegenvalt).
Rode = rijp, groene niet. Rode is wel beter maagtechnisch gezien, sommige mensen verteren niet rijpe groente / fruit slecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Probability het volgende:
Is een groene paprika ook groene groente? en is dan rode niet beter?
Jaaaa, ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:59 schreef Phaidra het volgende:
XM![]()
Wij gebruiken ook nog meergranenwraps, in de veronderstelling dat die gezonder zijn (ik heb niet gekeken, maar stiekem denk ik dat dat vies tegenvalt).
Wáárom staat er als menusuggestie een limetaartje onder?? Nu wil ik datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh! Nee! Toch geen paprika!
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=431358&rq=wraps+kip+avocado
Dit is het.
Enniewee:
O: magere kwark, beetje bananenkwark, muesli
T: biscuitje
T: banaan
L: 2 bth: 1x kaas, 1x pepercervelaat
T: - (vergadering de hele middag)
D: zie boven
Ik heb zonet besloten dat Broodje Co lekker is, dus neem dat instead!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wáárom staat er als menusuggestie een limetaartje onder?? Nu wil ik dat.
Broccoli smaakt ook goed bij kip kerriequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Viking84 het volgende:
En wij eten vanavond kip kerrie met banaan. Zonder groente, denk ik, want er zou sla in moeten dan, maar ik zit na 3 dagen al op m'n max wat nitraatrijke groente betreft, dus dat mag de rest vd week niet meer
.
Je mag maximaal 2 keer per week nitraatrijke groente eten (oa sla en spinazie vallen daaronder, laat ik die groenten nou het lekkerst vindenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Goodbye het volgende:
Max voor nitraatrijke groente? Daar heb ik nou echt nog nooit op gelet
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Goodbye het volgende:
Max voor nitraatrijke groente? Daar heb ik nou echt nog nooit op gelet
Gedver, broccoli. Ik hoef geen visolie om me te kunnen herinneren hoe vaak ik broccoli eet. Nooit nmlquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Broccoli smaakt ook goed bij kip kerrie![]()
.
Zo, nu maar weer even werken.
En? En? En?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef Goodbye het volgende:
Co, ik voel me goed! Gisteravond had ik een beetje trek in carbs, maar me wel weten in te houden.Ben wel benieuwd of ik me ook 'slapper' ga voelen, tot dusver geen last van! En ja, ik heb op de weegschaal gestaan
![]()
Er is 900 ml vocht afquote:
Volgens mij loop ik over het algemeen wel redelijk stabielquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Vik
Net rondje hardlopen had je trouwens!Volgens mij wordt je tempo ook steeds wat stabieler als ik die grafiekjes zo bekijk of niet?!
Krijg door het weer en de loopsters hier bijna de neiging hardlopen erbij op te pakken... Bijna dan
Ik had gisteren bloemkool, maar ik had 'm te lang gekooktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwah als ik maar groenten eet, denk ik danAl valt het denk ik wel mee. Ik eet het meeste dingen als worteltjes, paprika, tomaat, ui, rauwkost, sperziebonen, peultjes, avocado, etc. Ik lust ook graag spinazie, witlof en broccoli maar vriendje niet zo, dus tja
Soms sla, andijvie, boerenkool, bietjes, rode kool, mais of asperges. Ik heb al een hele tijd geen bloemkool gegeten bedenk ik net!
Doperwtjes lust ik dan weer niet zo, getraumatiseerd door die slappe vieze dingen uit potjes![]()
</spannende groentenpost>
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb zonet besloten dat Broodje Co lekker is, dus neem dat instead!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |