Noesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne dat overgeven werkt wel goed60 kilo schoon aan de haak
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
nope, want niet verzekerd tegen diefstal, wat overigens een 'foutje (bedankt)' is..
toen ik deze motor kocht en verzekerde heb ik dat telefonisch gedaan en gezegd 'doe maar hetzelfde als de andere, de Diversion!'. Polis niet meer nagelopen, maar daar is het dus fout gegaan (stomstomstom!) want de Diversion is wčl tegen diefstal verzekerd, de BMW niet
Heb alleen nog een hol gevoel in mijn maag dus goed te doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstje du planning!
O: Broodje Cotwee sneetjes met rauwkost, mayo en chilipoeder
L: snee brood met boter en twee haringen met uitjes![]()
T: wortels
T: smoothie van aardbei, banaan en yoghurt
D: boerenkool met stuk hemaworst en wat spekjes
T: ?
[..]
NoesBeterschap wel hoor! Slank maar miserabel is ook zo wat
Mo: echt kut van jullie motoren!Zal duimen dat die van meneer Wolf toch ook snel gevonden wordt...
Jouw rijbewijs, dus idd jij bepaalt of je radio aan hebt of niet en dat je een andere instructeur/rijschool neemt mocht het nodig zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon niet goed genoeg. Kijk niet genoeg vooruit bv (ik probeer het wel) Maar als ik vraag hoe ik efficiënter bezig kan zijn, komt er niet echt een concreet antwoord uit, behalve veel doen.
Dit bevestigt m'n zijn kneusheid nogal.
Maar eens een tosti maken.
Edit: morgen eens kijken of het zonder muziek beter gaat.
Als er geen Engelse woorden in die review hadden gestaan, had ik niet geloofd dat 'ie van Maria was!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Ahw Puff!
Leuke review Maria! (trouwens, props heten in het NL gewoon rekwisieten hoor, maar ja een review dan ook gewoon een recensie...)
In december.. en al gezegd, maar antwoord (terecht) is: moet je je polis maar goed doorlezen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is dat al lang geleden? Zou ze daar dus echt op aanspreken.
KNMV? Ff opbellen en aanspreken, kan best zijn dat ze het netjes aanpassen. Zo hadden ze een keer mijn no-claim vergeten mee te nemen (oldtimerverzekering gekozen zonder overleg en daarbij bouw je geen no-claim op).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
nope, want niet verzekerd tegen diefstal, wat overigens een 'foutje (bedankt)' is..
toen ik deze motor kocht en verzekerde heb ik dat telefonisch gedaan en gezegd 'doe maar hetzelfde als de andere, de Diversion!'. Polis niet meer nagelopen, maar daar is het dus fout gegaan (stomstomstom!) want de Diversion is wčl tegen diefstal verzekerd, de BMW niet
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als er geen Engelse woorden in die review hadden gestaan, had ik niet geloofd dat 'ie van Maria was!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
De show was ook in het Engels!
En props is toch best een gangbaar woord?Ik gebruik het iig eerder dan 'rekwisieten'
Verloedering van de Nederlandse taal enzulks, oh nees!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Noes Nees, een lap tekst zonder smileys?!
Heel gangbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En props is toch best een gangbaar woord?Ik gebruik het iig eerder dan 'rekwisieten'
Verloedering van de Nederlandse taal enzulks, oh nees!
Ja, maar daar heb je context voor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Tegenwoordig wel verwarrend aangezien props ook wordt gebruikt als een blijk van respect voor iets...
Ik vrees dat ik afrijden in Zeeland eerder had moeten bedenken! Volgende week vrijdag begin ik al met werken. Maar rijbewijs is in werkgevers' belang ook zeker, dus ik hoop dat er genoeg mogelijk is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Jouw rijbewijs, dus idd jij bepaalt of je radio aan hebt of niet en dat je een andere instructeur/rijschool neemt mocht het nodig zijn.
Ik was tijdens mn rijlessen ook nog behoorlijk timide, mijn instructeur plande graag 's ochtends vroeg de examens. Nou, dan ben ik niet op m'n best dus. Toen ik dat in de gaten had slaagde ik. Helaas was dat pas de laatste keer dat ik examen deed voor m'n laatste rijbewijs.
En ik zou Zeeland overwegen. Rotterdam is een kutstad om af te rijden en dat weet ik uit ervaring. Den Haag is ook geen pretje. Zeeland en Groningen lijken me ideaal om af te rijden.
Er gaat nog een menselijke spellchecker overheen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik wist iig niet wat je met props bedoelde. Wordt je recensie ook door een hoofdredacteur oid gelezen voor hij geplaatst wordt trouwens?
.
Ik kan het welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |