Als er geen slechte props maar alleen props in Maria's recensie stond, had jij niet kunnen afleiden welke vorm het was!quote:
*boks*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Blegh, ik ben ontzettend ongemotiveerd vandaag. Gister zo productief, vandaaag bak ik er geen snars van.
Propsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
*boks*
Ik heb vanochtend nog 1 mailtje weten te sturen waar ik heel erg tegenop zag, maar toen hield het ook wel zo'n beetje op. Later vanmiddag heb ik een gesprek en ik ging ongeveer van "oh nee, ik moet dit voorbereiden maar hoe?" naar totale paniek naar "ik zie wel wat er gebeurt".
Oh, en gaan we nu allemaal zeggen of we het woord "props" begrepen?Ik wel hoor!
Als je dan maar niet in de stad Groningen moet rijden, da's een regelrechte rampquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Zeeland en Groningen lijken me ideaal om af te rijden.
Pssst.. hoeveel kcals zitten er in een kilo broccoli?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ik had een schandalig lekkere L... kippepoot met rostirondjes & salade! Nu mag ik niets meer eten want zit al aan 1500 kcal haha... nou ja.
Maria wat leuk, je eerste review! Straks even lezen![]()
Props
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh Milady, laatst was een vriend van ons op bezoek en die zag jouw uil en die vond hem 'vet coool!' Dus
jaja wel groenten maar geen snacks enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Pssst.. hoeveel kcals zitten er in een kilo broccoli?
Wat ik normaal drink? Op het werk eigenlijk standaard frisdrank (al dan niet light). Thuis wil ik nog wel eens afwisselen met verse jus d'orange of melk enzo, maar daar drink ik ook regelmatig frisdrank.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:16 schreef Perruche het volgende:
coco wat drink je dan? cola? melk? fris? ik drink alleen maar water en thee, anders zou ik helemaal 3000 kcal op een dag wegwerken
Ik heb ook buikpijn vandaag, echt niet tof.
Buik gaat vrijdag weer beter, dus npnpquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco![]()
Stomme buik! Naar is datKoesje op!
En goed dat je aan het water bent!
Verkopen ze bij jullie helemaal niks vegetarisch dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:21 schreef Perruche het volgende:
http://www.nu.nl/media/24(...)op-vlees-en-vis.html
Vpro verkoop geen vis & vlees meer in de kantine.
ben geen vegeterier en nou is dit misschien een beetje extreem, maar ik vind het echt een puik iniatief. Ik zou graag willen dat ze bij ons ook tenminste 1 vegetarisch gerecht zouden serveren. Misschien eens een petitie opzetten
Meestal zijn er 2 warme gerechten en die zijn altijd met vlees, zelfs de "groentenquiche" bevat ham. Als het vlees los bij het gerecht zit kan je het wel weglaten, dan noemt men het "de vegetarische maaltijd"...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verkopen ze bij jullie helemaal niks vegetarisch dan?Dat zie je niet vaak!
Coco, heel goed streven! Frisdrank is ook zoooo slecht voor je tanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |