Nope... ik ben een tokkie..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Uniek, snel maak er jouw van voordat Vik het ziet!
Of je neemt een toyboy.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope... ik ben een tokkie..
Als ik veeeeeeeeeeeeeeel jonger was, dan pasten we wel bij elkaar
ipv 15 jaar ouder, 15 jaar jonger? Ah, de zoon van mijn vriend die is 18.quote:
Ik probeer wat minder te eten. Gister zat ik rond 1700, en daar zal ik vandaag ook wel opkomen, denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Was vandaag, ondanks mijn ongelooflijke nachtrust van wel 1 1/2 uur, heel erg productief
Het breekt mij nu wel een beetje op dus ga zo maar even de keuken in, eten voorbereiden
(werk van 6 tot een uurtje of 3) .
Straks eten, dan opruimen samen liggen op de bank, vriend uitzwaaien voor nachtdienst en dan slapen
Nynke, jou lijstje vind ik ook wel vrij mager, de vorige volgens mij ook al?
Lijst:
O: 450 gr. magere kwark met zoetstof
T;s: appel, peer, wortels, cup a soup kerrie
L: 4 boterhammen rosbief, kom bruine bonensoep met spek, beker melk
T's: halve pannenkoek, blokje choco, sinaasappel
D: Halve bloemkool, wortelen/doperwten, gegrilde kabeljauwfilet met mosterd
T: 2 tuc koekjes
Too late!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Uniek, snel maak er jouw van voordat Vik het ziet!
Dan had de TV-serie 'Probleemwijken' een extra aflevering gekregen denk ik!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope... ik ben een tokkie..
Als ik veeeeeeeeeeeeeeel jonger was, dan pasten we wel bij elkaar
Is dat niet een beetje weinig met sport en met je lengte?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder te eten. Gister zat ik rond 1700, en daar zal ik vandaag ook wel opkomen, denk ik.
puh!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan had de TV-serie 'Probleemwijken' een extra aflevering gekregen denk ik!
En ze hoefde niets te lenen MarMar?Nee, altijd leuk om complimentjes te krijgen natuurlijk!
quote:
Nah wij kletsen ook gewoon zomaar, maar daar moet je misschien vrouw voor zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier gewoon, eerst ga je minimaal 10min. kletsen en als je dan weer wegloopt vraag je en-passant of je bijvoorbeeld de kruiwagen mag lenen.
Lekkerrrrrquote:
Ja, mensen moeten altijd wat van me. Krijg ik mail, denk ik: "Oh, wat leuk dat ik spontaan een mailtje krijg!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier gewoon, eerst ga je minimaal 10min. kletsen en als je dan weer wegloopt vraag je en-passant of je bijvoorbeeld de kruiwagen mag lenen.
Volgens dieetinzicht op 1250. Het is niet veel, maar ik eet me een slag in de rondte, geloof mequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil zijn waar XM is
Hoest met je mond trouwens?
GB, wel lekker maar kom je daar uberhaupt wel op 1200 kcal?
Ik vind 3 plakjes rosbief voor je O nou niet echt "een slag in de rondte"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens dieetinzicht op 1250. Het is niet veel, maar ik eet me een slag in de rondte, geloof me
Da's waar, maar toen had ik echt geen trek. Maar die tonijnsalade was echt heel veelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind 3 plakjes rosbief voor je O nou niet echt "een slag in de rondte"
Bij wat ik normaal eet val ik niet af, en blijf ik gelijk. En eigenlijk wil ik wel 5-10 kilo kwijt. Dus ik ben ook wel benieuwd. Maar, ik wil inderdaad niet naar minder dan 1700, en ook geen honger hebben...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig met sport en met je lengte?
Ben wel benieuwd wat het met je doet.. Niet minder eten hoor maar dat weet je wel
Vik, ik zeg niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |