Mja, op dingen als gelatine let ik nooit zo, maar inderdaad, bijna alle soep is met vleesbouillon.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Meestal zijn er 2 warme gerechten en die zijn altijd met vlees, zelfs de "groentenquiche" bevat ham. Als het vlees los bij het gerecht zit kan je het wel weglaten, dan noemt men het "de vegetarische maaltijd"...Er zijn ook soepen, soms is er daarvan eentje zonder vlees. Maar ik weet niet hoe het met de bouillon staat.
Qua broodbeleg hebben we vlees/zalm enzo, en anders eiersalade of kaas. Snacks zijn ook allemaal met vlees behalve kaassoufle en 1x in de week tosti kaas/tomaat. Zelf in de yoghurt die geresveerd woprd (mona) zit gelatine. Er is wel 1 andere yoghurt zonder gelatine maar die bestellen ze niet altijd.
quote:How did I get out of Iraq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Ja doei.
afhankelijk van wat je bij het eten eet, vind ik dit wel een beetje weinig!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn lijstje
O: kwark met nootjes en jam
T: 2 cappuccino
L: wortelsalade met wat kwark & mayo dressing
T: boterham pindakaas
D: uit eten
T: wijntje oid
We hebben bij de pubquiz vorige week een daghap gewonnenVanavond dus daar eten en ook weer gezellig quizzen
Hm, ik ga natuurlijk wel uit eten he, da's altijd best veel. Oh, oeps, en ik ben de brownie bij de cappuccino vergetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
afhankelijk van wat je bij het eten eet, vind ik dit wel een beetje weinig!
Aardbeien in de bonus bij de Appie!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooooooh jaaaaaa dat ga ik ook weer maken binnenkort![]()
Zijn ze wel een beetje lekker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aardbeien in de bonus bij de Appie!
Ja hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kleurtjes! Vrolijkheid! En ik hou normaliter niet eens van blommen, dus
Ik vond ze er nog niet rijp en sappig uit zien toen ik ze vorige week zag.quote:
Ik bekijk en besnuffel altijd meerdere doosjes en kies dan die die het lekkerst ruiktquote:
Nope... ik ben een tokkie..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Uniek, snel maak er jouw van voordat Vik het ziet!
Of je neemt een toyboy.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope... ik ben een tokkie..
Als ik veeeeeeeeeeeeeeel jonger was, dan pasten we wel bij elkaar
ipv 15 jaar ouder, 15 jaar jonger? Ah, de zoon van mijn vriend die is 18.quote:
Ik probeer wat minder te eten. Gister zat ik rond 1700, en daar zal ik vandaag ook wel opkomen, denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Was vandaag, ondanks mijn ongelooflijke nachtrust van wel 1 1/2 uur, heel erg productief
Het breekt mij nu wel een beetje op dus ga zo maar even de keuken in, eten voorbereiden
(werk van 6 tot een uurtje of 3) .
Straks eten, dan opruimen samen liggen op de bank, vriend uitzwaaien voor nachtdienst en dan slapen
Nynke, jou lijstje vind ik ook wel vrij mager, de vorige volgens mij ook al?
Lijst:
O: 450 gr. magere kwark met zoetstof
T;s: appel, peer, wortels, cup a soup kerrie
L: 4 boterhammen rosbief, kom bruine bonensoep met spek, beker melk
T's: halve pannenkoek, blokje choco, sinaasappel
D: Halve bloemkool, wortelen/doperwten, gegrilde kabeljauwfilet met mosterd
T: 2 tuc koekjes
Too late!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Uniek, snel maak er jouw van voordat Vik het ziet!
Dan had de TV-serie 'Probleemwijken' een extra aflevering gekregen denk ik!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope... ik ben een tokkie..
Als ik veeeeeeeeeeeeeeel jonger was, dan pasten we wel bij elkaar
Is dat niet een beetje weinig met sport en met je lengte?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder te eten. Gister zat ik rond 1700, en daar zal ik vandaag ook wel opkomen, denk ik.
puh!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan had de TV-serie 'Probleemwijken' een extra aflevering gekregen denk ik!
En ze hoefde niets te lenen MarMar?Nee, altijd leuk om complimentjes te krijgen natuurlijk!
quote:
Nah wij kletsen ook gewoon zomaar, maar daar moet je misschien vrouw voor zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier gewoon, eerst ga je minimaal 10min. kletsen en als je dan weer wegloopt vraag je en-passant of je bijvoorbeeld de kruiwagen mag lenen.
Lekkerrrrrquote:
Ja, mensen moeten altijd wat van me. Krijg ik mail, denk ik: "Oh, wat leuk dat ik spontaan een mailtje krijg!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier gewoon, eerst ga je minimaal 10min. kletsen en als je dan weer wegloopt vraag je en-passant of je bijvoorbeeld de kruiwagen mag lenen.
Volgens dieetinzicht op 1250. Het is niet veel, maar ik eet me een slag in de rondte, geloof mequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil zijn waar XM is
Hoest met je mond trouwens?
GB, wel lekker maar kom je daar uberhaupt wel op 1200 kcal?
Ik vind 3 plakjes rosbief voor je O nou niet echt "een slag in de rondte"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens dieetinzicht op 1250. Het is niet veel, maar ik eet me een slag in de rondte, geloof me
Da's waar, maar toen had ik echt geen trek. Maar die tonijnsalade was echt heel veelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind 3 plakjes rosbief voor je O nou niet echt "een slag in de rondte"
Bij wat ik normaal eet val ik niet af, en blijf ik gelijk. En eigenlijk wil ik wel 5-10 kilo kwijt. Dus ik ben ook wel benieuwd. Maar, ik wil inderdaad niet naar minder dan 1700, en ook geen honger hebben...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig met sport en met je lengte?
Ben wel benieuwd wat het met je doet.. Niet minder eten hoor maar dat weet je wel
Vik, ik zeg niks
Me too en ik zit nog op mijn werk en er zijn koekjes en die ga ik Niet eten. Misschien moet ik maar in de file gaan staan, want in mijn auto zijn geen verleidingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Ik heb altijd hongeren mijn werk is nog niet af. Buuuh..
Johquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een befaamde italiaanse broodjeszaak in Utrecht. Moet geweldig zijn, maar ik ben nog niet zo enthousiast.
Wanneer je 25 dagen in Thailand hebt rondgereisd en, op wat ontbijttoast na, je zo lang geen broodje hebt gehad! Dan is Subway heel lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Kut is dat. Had je je er zo op verheugd, XM.
Ik heb dat met broodjes van Subway. Wat is daar nou zo spannend aan?.
Nachtwacht is aan het koken. Goed afgericht.
Die broodjes van de Subway vind ik toch goed lekker! De grilled chicken althans. En sjah, als je spannend wilt moet je kogelvis gaan etenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Kut is dat. Had je je er zo op verheugd, XM.
Ik heb dat met broodjes van Subway. Wat is daar nou zo spannend aan?.
Nachtwacht is aan het koken. Goed afgericht.
Steak & cheese, met chipotle southwest sausquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die broodjes van de Subway vind ik toch goed lekker! De grilled chicken althans. En sjah, als je spannend wilt moet je kogelvis gaan eten
Oeh een Bartje gezondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Heb nog liever een broodje Bart dan, sorry(en geen Pain de Madeleine-grappen svp
).
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 250ml griekse yoghurt met honing en walnoten
T: roggebrood met pindakaas
'L': 2 crackertjes
D: nasi met pindasaus en cassave
eetlust is me totaal ontnomen vandaagheb nu iig wel honger..
Daar spreekt een kennerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Steak & cheese, met chipotle southwest saus
Ik denk dat je bigoli bedoelt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Goodbye het volgende:
In Utrecht zit een zaakje (ben de naam kwijt, in een zijstraatje van Neude). Daar hebben ze echt heerlijke broodjes. Zelf gebakken brood, je kunt ook bijv. een olijvenbroodje nemen.![]()
Dat top echt de Subway/Bakker Bart/Broodzaak wel
Jaaaaa! *ding*ding*ding*quote:
Ik studeer wel, colleges volgen niet (ik ben wel bezig met AB1).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar spreekt een kenner.
Hoe gaat het met je studie trouwens? Volg je weer colleges enzo? (en heb je daar ook een tolk bij?). Mag evt via DM/PM hoor.
Hier in Drachten moeten we het doen met een Bart en een Subway.. nah, of je gaat naar la Provence, da's wel nog lekkerder, maar daar zijn ook noten en kazen en chocola en tiramisu en heel veel wijn en dat is altijd slecht voor mijn saldo en mijn lijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Goodbye het volgende:
In Utrecht zit een zaakje (ben de naam kwijt, in een zijstraatje van Neude). Daar hebben ze echt heerlijke broodjes. Zelf gebakken brood, je kunt ook bijv. een olijvenbroodje nemen.![]()
Dat top echt de Subway/Bakker Bart/Broodzaak wel
Fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik studeer wel, colleges volgen niet (ik ben wel bezig met AB1).
Ik loop gigantisch achter maarjaik kom er wel. Lief dat je het vraagt!
Oeh eten
Drachten had ooit ook een Australian's. M'n moeder schrok zich wild van de prijzenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hier in Drachten moeten we het doen met een Bart en een Subway.. nah, of je gaat naar la Provence, da's wel nog lekkerder, maar daar zijn ook noten en kazen en chocola en tiramisu en heel veel wijn en dat is altijd slecht voor mijn saldo en mijn lijn
Wat heb ik nu gewonnen???quote:
Je krijgt een wijntje van me!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat heb ik nu gewonnen???
Ciao dames, ik ga eten koken voor vriendinnetje!
Ik had zaterdag een ijsje van Australiansquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Drachten had ooit ook een Australian's. M'n moeder schrok zich wild van de prijzen.
Daar zit nu een Mario 2, jaja!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef Laureline het volgende:
Ik vond de nep-broodjeMario altijd lekkerder, van zo'n krakkemikkig tentje op het Janskerkhof! Maar dat was in de prehistorie toen ik daar nog studeerde, geen idee of die er nog staat. Met lekker veel verse groene pepers erop, mmm!
De echte Mario was een beetje flauw, zo'n weeīge Domino'spizzasmaak van nat wittebrood...
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een ijsje van AustraliansGod-de-lijk!
La provence is op zich voor wat je er krijgt niet belachelijk duur imho, kom er graagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Drachten had ooit ook een Australian's. M'n moeder schrok zich wild van de prijzen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hier in Drachten moeten we het doen met een Bart en een Subway.. nah, of je gaat naar la Provence, da's wel nog lekkerder, maar daar zijn ook noten en kazen en chocola en tiramisu en heel veel wijn en dat is altijd slecht voor mijn saldo en mijn lijn
Hey leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey als ik weer in drachten ben (waarschijnlijk met mem) dan laat ik je het even weten, misschien dat we elkaar eens kunnen zien
Uh van voor jouw tijd? Hij was er nadat ik uit Drachten ben weggegaan, dus ergens tussen 2001 en 2010.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
La provence is op zich voor wat je er krijgt niet belachelijk duur imho, kom er graagKan er zelfs makkelijk een rondje draaien met de scootmobiel
Die Australian's is van voor mijn tijdnu hebben we wel een min12, dies goeikoper
Mem is hipper dan ik benquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, MarMar gaat miss de moeder van uniek ontmoeten!.
Dat is dan ook niet zo moeilijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Manlief zegt dattie er maar heel even is geweest en ik woon in Drachten sinds 2001of2 ergens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh van voor jouw tijd? Hij was er nadat ik uit Drachten ben weggegaan, dus ergens tussen 2001 en 2010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |