Mja, op dingen als gelatine let ik nooit zo, maar inderdaad, bijna alle soep is met vleesbouillon.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Meestal zijn er 2 warme gerechten en die zijn altijd met vlees, zelfs de "groentenquiche" bevat ham. Als het vlees los bij het gerecht zit kan je het wel weglaten, dan noemt men het "de vegetarische maaltijd"...Er zijn ook soepen, soms is er daarvan eentje zonder vlees. Maar ik weet niet hoe het met de bouillon staat.
Qua broodbeleg hebben we vlees/zalm enzo, en anders eiersalade of kaas. Snacks zijn ook allemaal met vlees behalve kaassoufle en 1x in de week tosti kaas/tomaat. Zelf in de yoghurt die geresveerd woprd (mona) zit gelatine. Er is wel 1 andere yoghurt zonder gelatine maar die bestellen ze niet altijd.
quote:How did I get out of Iraq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Ja doei.
afhankelijk van wat je bij het eten eet, vind ik dit wel een beetje weinig!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn lijstje
O: kwark met nootjes en jam
T: 2 cappuccino
L: wortelsalade met wat kwark & mayo dressing
T: boterham pindakaas
D: uit eten
T: wijntje oid
We hebben bij de pubquiz vorige week een daghap gewonnenVanavond dus daar eten en ook weer gezellig quizzen
Hm, ik ga natuurlijk wel uit eten he, da's altijd best veel. Oh, oeps, en ik ben de brownie bij de cappuccino vergetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
afhankelijk van wat je bij het eten eet, vind ik dit wel een beetje weinig!
Aardbeien in de bonus bij de Appie!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooooooh jaaaaaa dat ga ik ook weer maken binnenkort![]()
Zijn ze wel een beetje lekker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aardbeien in de bonus bij de Appie!
Ja hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kleurtjes! Vrolijkheid! En ik hou normaliter niet eens van blommen, dus
Ik vond ze er nog niet rijp en sappig uit zien toen ik ze vorige week zag.quote:
Ik bekijk en besnuffel altijd meerdere doosjes en kies dan die die het lekkerst ruiktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |