Me too en ik zit nog op mijn werk en er zijn koekjes en die ga ik Niet eten. Misschien moet ik maar in de file gaan staan, want in mijn auto zijn geen verleidingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Ik heb altijd hongeren mijn werk is nog niet af. Buuuh..
Johquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een befaamde italiaanse broodjeszaak in Utrecht. Moet geweldig zijn, maar ik ben nog niet zo enthousiast.
Wanneer je 25 dagen in Thailand hebt rondgereisd en, op wat ontbijttoast na, je zo lang geen broodje hebt gehad! Dan is Subway heel lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Kut is dat. Had je je er zo op verheugd, XM.
Ik heb dat met broodjes van Subway. Wat is daar nou zo spannend aan?.
Nachtwacht is aan het koken. Goed afgericht.
Die broodjes van de Subway vind ik toch goed lekker! De grilled chicken althans. En sjah, als je spannend wilt moet je kogelvis gaan etenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Kut is dat. Had je je er zo op verheugd, XM.
Ik heb dat met broodjes van Subway. Wat is daar nou zo spannend aan?.
Nachtwacht is aan het koken. Goed afgericht.
Steak & cheese, met chipotle southwest sausquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die broodjes van de Subway vind ik toch goed lekker! De grilled chicken althans. En sjah, als je spannend wilt moet je kogelvis gaan eten
Oeh een Bartje gezondquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
Heb nog liever een broodje Bart dan, sorry(en geen Pain de Madeleine-grappen svp
).
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 250ml griekse yoghurt met honing en walnoten
T: roggebrood met pindakaas
'L': 2 crackertjes
D: nasi met pindasaus en cassave
eetlust is me totaal ontnomen vandaagheb nu iig wel honger..
Daar spreekt een kennerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Steak & cheese, met chipotle southwest saus
Ik denk dat je bigoli bedoelt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Goodbye het volgende:
In Utrecht zit een zaakje (ben de naam kwijt, in een zijstraatje van Neude). Daar hebben ze echt heerlijke broodjes. Zelf gebakken brood, je kunt ook bijv. een olijvenbroodje nemen.![]()
Dat top echt de Subway/Bakker Bart/Broodzaak wel
Jaaaaa! *ding*ding*ding*quote:
Ik studeer wel, colleges volgen niet (ik ben wel bezig met AB1).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar spreekt een kenner.
Hoe gaat het met je studie trouwens? Volg je weer colleges enzo? (en heb je daar ook een tolk bij?). Mag evt via DM/PM hoor.
Hier in Drachten moeten we het doen met een Bart en een Subway.. nah, of je gaat naar la Provence, da's wel nog lekkerder, maar daar zijn ook noten en kazen en chocola en tiramisu en heel veel wijn en dat is altijd slecht voor mijn saldo en mijn lijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Goodbye het volgende:
In Utrecht zit een zaakje (ben de naam kwijt, in een zijstraatje van Neude). Daar hebben ze echt heerlijke broodjes. Zelf gebakken brood, je kunt ook bijv. een olijvenbroodje nemen.![]()
Dat top echt de Subway/Bakker Bart/Broodzaak wel
Fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik studeer wel, colleges volgen niet (ik ben wel bezig met AB1).
Ik loop gigantisch achter maarjaik kom er wel. Lief dat je het vraagt!
Oeh eten
Drachten had ooit ook een Australian's. M'n moeder schrok zich wild van de prijzenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hier in Drachten moeten we het doen met een Bart en een Subway.. nah, of je gaat naar la Provence, da's wel nog lekkerder, maar daar zijn ook noten en kazen en chocola en tiramisu en heel veel wijn en dat is altijd slecht voor mijn saldo en mijn lijn
Wat heb ik nu gewonnen???quote:
Je krijgt een wijntje van me!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat heb ik nu gewonnen???
Ciao dames, ik ga eten koken voor vriendinnetje!
Ik had zaterdag een ijsje van Australiansquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Drachten had ooit ook een Australian's. M'n moeder schrok zich wild van de prijzen.
Daar zit nu een Mario 2, jaja!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef Laureline het volgende:
Ik vond de nep-broodjeMario altijd lekkerder, van zo'n krakkemikkig tentje op het Janskerkhof! Maar dat was in de prehistorie toen ik daar nog studeerde, geen idee of die er nog staat. Met lekker veel verse groene pepers erop, mmm!
De echte Mario was een beetje flauw, zo'n weeïge Domino'spizzasmaak van nat wittebrood...
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een ijsje van AustraliansGod-de-lijk!
La provence is op zich voor wat je er krijgt niet belachelijk duur imho, kom er graagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Drachten had ooit ook een Australian's. M'n moeder schrok zich wild van de prijzen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hier in Drachten moeten we het doen met een Bart en een Subway.. nah, of je gaat naar la Provence, da's wel nog lekkerder, maar daar zijn ook noten en kazen en chocola en tiramisu en heel veel wijn en dat is altijd slecht voor mijn saldo en mijn lijn
Hey leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey als ik weer in drachten ben (waarschijnlijk met mem) dan laat ik je het even weten, misschien dat we elkaar eens kunnen zien
Uh van voor jouw tijd? Hij was er nadat ik uit Drachten ben weggegaan, dus ergens tussen 2001 en 2010.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
La provence is op zich voor wat je er krijgt niet belachelijk duur imho, kom er graagKan er zelfs makkelijk een rondje draaien met de scootmobiel
Die Australian's is van voor mijn tijdnu hebben we wel een min12, dies goeikoper
Mem is hipper dan ik benquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, MarMar gaat miss de moeder van uniek ontmoeten!.
Dat is dan ook niet zo moeilijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Manlief zegt dattie er maar heel even is geweest en ik woon in Drachten sinds 2001of2 ergens.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh van voor jouw tijd? Hij was er nadat ik uit Drachten ben weggegaan, dus ergens tussen 2001 en 2010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |