Tjezus, kutzooi Mo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
hihihaha, nee
alleen WA beperkt Casco..
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!Zo wat naar Mo en Wolve! Snap echt nog steeds niet dat mensen aan spullen van anderen moeten zitten.
Grmbl...
Nu maar hopen dat ze via diegene die jouw motor heeft gestolen Mo, de andere dader ook kunnen pakken! lynchen.
Dat is de bottom-line ja...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Mensen moeten gewoon met hun tengels van andermans spullen afblijven.
Bah.. zulke dromenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 06:23 schreef anna82 het volgende:
Oh nee! Wat, waar, wanneer? Wat enorm klote zeg!!
Ik kan niet meer slapen. Ik heb gedroomd dat mijn mama vermoord werd door een seriemoordenaar en nu weet ik niet zeker dat het niet zo is...en ze woont alleen in een huis buiten het durp en ik kan de irrationele gedachten niet zo goed stoppen.
En siral, als je googlet op 'bloemen in de wei in mei' vind je ongetwijfeld ook iets over kanker. Google is een zoekmachine die ook veel crap vindt. Google is niet de waarheid.
Niet van broccoli.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Bah.. zulke dromen..
Haha weet ik, je krijgt overal kanker van..
Ik vind het ook wel een leuke taal hoor! Daar niet van, maar ipv ze dat dan gewoon ff naar de ochtend verschuiven ofzo..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
Spaansgaan hoor siral, zuper vet als je dat goed spreekt. ik ben ondanks dat ik een half jaar in Mexico heb gezeten de taal niet machtig, hoe kansloos
Pssst.. visolie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:28 schreef Siral het volgende:
Ik moet straks voor alleen 1 blok spaans naar school...Een vak waar we niet eens voor hoeven te slagen. Ik ben net zolang onderweg als dat ik op school ben... en ik heb ook nog eens enorme vrouwelijke pijnen..
maar ze "tolereren geen absenties!" bah.
?quote:T: stukje chinois (het ligt al een week naar me te loeren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |