abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94459879
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Pssst.. visolie.

[..]

?

[ afbeelding ]
We hebben visolie voor de honden, kan ik die ook pakken? _O- Ik heb gister wel zalmpje gegeten :9

En:
pi_94459939
Ik ben benieuwd wat die visolie gaat doen. Hij zit wel in een mooi potje/
  Vis een optie? dinsdag 22 maart 2011 @ 10:36:16 #53
70532 loveli
N
pi_94459981
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef Siral het volgende:

[..]

We hebben visolie voor de honden, kan ik die ook pakken? _O- Ik heb gister wel zalmpje gegeten :9
Zalm is goed! (liefst wilde enzo, want juist die krijgen omega's binnen in hun voer).

Visolie voor honden, goed bezig. Zou denken dat die ook goed moet zijn voor jou, neem aan dat ze de visolie voor honden ook rotzooi-vrij maken. Maar een speciaal potje voor mensen kan geen kwaad ;)
crap in = crap out
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:36:55 #54
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_94459998
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef Perruche het volgende:
Dan heb je minder kans op Alzheimer, dus je onthoudt beter hoeveel broccoli je elke week eet.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_94460023
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:36 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dan heb je minder kans op Alzheimer, dus je onthoudt beter hoeveel broccoli je elke week eet.
Daar doe ik het voor.
pi_94460054
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Zalm is goed! (liefst wilde enzo, want juist die krijgen omega's binnen in hun voer).

Visolie voor honden, goed bezig. Zou denken dat die ook goed moet zijn voor jou, neem aan dat ze de visolie voor honden ook rotzooi-vrij maken. Maar een speciaal potje voor mensen kan geen kwaad ;)
Het zijn capsules, die voor de honden. Is voor de vacht enzo.
Wij showen met onze honden vandaar :) (en het is uberhaupt ook gewoon goed voor ze)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:40:41 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94460091
Krijg je een mooi vachtje! :')

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 22 maart 2011 @ 10:41:19 #58
70532 loveli
N
pi_94460099
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef Perruche het volgende:
Je lijf heeft voor bepaalde processen fifty-fifty verzadigde en onverzadigde vetzuren nodig. Van die verzadigde krijgen we voldoende binnen, met name van de onverzadigde omega-3 krijgen we te weinig binnen.

Het werkt als ontstekingsremmer, je zenuwstelsel heeft er baat bij (positieve effecten bij mensen met ADHD), je immuunsysteem werkt beter (celmembranen met voldoende omega-3 zijn flexibeler waardoor immuunsysteem goed z'n werk kan doen), vetzuren zijn bouwstoffen van hormonen.

Wat ik ervan merk (of meen te merken): geen menstruatiepijn, minder last van stemmingswisselingen tijdens PMS, beter incasseringsvermogen, minder snel ziek.
crap in = crap out
pi_94460215
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Je lijf heeft voor bepaalde processen fifty-fifty verzadigde en onverzadigde vetzuren nodig. Van die verzadigde krijgen we voldoende binnen, met name van de onverzadigde omega-3 krijgen we te weinig binnen.

Het werkt als ontstekingsremmer, je zenuwstelsel heeft er baat bij (positieve effecten bij mensen met ADHD), je immuunsysteem werkt beter (celmembranen met voldoende omega-3 zijn flexibeler waardoor immuunsysteem goed z'n werk kan doen), vetzuren zijn bouwstoffen van hormonen.

Wat ik ervan merk (of meen te merken): geen menstruatiepijn, minder last van stemmingswisselingen tijdens PMS, beter incasseringsvermogen, minder snel ziek.
Ik gooi zo ff een paar van die pillen naar binnen dan :') Want mijn hoofd ontploft en ik heb buikkrampen van hier tot tokio. Ik stel mijn menstruatie altijd zoveel mogelijk uit (met de pil) en nou weet ik weer waarom...... :X
pi_94460240
Ik denk dat ik de rest van de maand niet meer op de weegschaal ga :P
Donderdag een klein feestje omdat manlief en ik dan 5 jaar getrouwd zijn en natuurlijk is er chocoladetaart en zijn er lekkere hapjes :)
Ook zalmrolletjes tho, dus niet alleen maar ongezond ;)
En volgend weekend gaan manlief en ik vanwege diezelfde 5 jaar lekker een weekend met z'n tweetjes naar de Klinze en hebben we twee dagen een heerlijk ontbijtbuffet en 4-gangendiners :)

Mijn favoriete hotel inmiddels, ze hebben leuke aanbiedingen, het is ontzettend sjiek maar niet té en het is voor mij heerlijk dichtbij; ongeveer een half uurtje rijden, dus ik ben niet meteen helemaal brak als we aankomen :)
  Vis een optie? dinsdag 22 maart 2011 @ 10:46:53 #61
70532 loveli
N
pi_94460259
Menstruatieklachten tijdens pilgebruik wordtn ook gerelateerd aan vitamine B6-gebrek. Dor het slikken van de pil verbruik je meer B6, tijdens de stopweek krijg je er last van. Dus pil slikken -> vit B6 slikken.
crap in = crap out
pi_94460284
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
Menstruatieklachten tijdens pilgebruik wordtn ook gerelateerd aan vitamine B6-gebrek. Dor het slikken van de pil verbruik je meer B6, tijdens de stopweek krijg je er last van. Dus pil slikken -> vit B6 slikken.
Ik slik A tot Z compleet pillen, elke dag 1, zit dat denk ik ook wel in?
Zijn van die grote blauwe.
pi_94460339
Anywayyyyy, ik ga ff douchen en aankleden etc.Moet over een uurtje de bus hebben. ;(
En ik heb besloten mn laptop thuis te laten, ik ga er niet voor 1 blok mee lopen zeulen. Ik schrijf wel lekker alles op papier.
  Vis een optie? dinsdag 22 maart 2011 @ 10:57:11 #64
70532 loveli
N
pi_94460554
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:47 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik slik A tot Z compleet pillen elke dag, zit dat denk ik ook wel in?
Een beetje. Nadeel met supplementen is dat goed duur is. En relatief groot. Magnesiumoxide is klein, maar biologische beschikbaarheid laag. Magnesiumcitraat is groter en beter beschikbaar. Calciumcarbonaat is klein, bio beschikbaarheid laag (bordkrijt). Om a t/m zinc in een slikbare pil te stoppen, kunnen ze nooit fatsoenlijke hoeveelheden biologisch beschikbaar spul gebruiken.

Vuistregel: magnesium, zink als oxide -> niet ok. Citraat, pidolaat, chelaat -> wel ok. Duurder, groter, beter.

Van vitamines heb je goedkope vormen en dure vormen, biologische beschikbaarheid speelt een grote rol. Bv. vitamine D heb je D2 en D3, D3 wil je hebben.

Op zich niets mis met een supplement/multivitamine, maar hou in je achterhoofd dat in 1 pil nooit je dagelijkse behoefte kan zitten.

En ook al is de ADH die erin zit 100%, als we het dan hebben over magnesiumoxide, dan neem je niet die 100% op. Zit meer in de richting van rond de 2%. Citraat is beter, zit je rond de 20%. Pidolaat is nog beter opneembaar, maar ligt er ook aan waarvoor je het wilt slikken of het de prijs waard is. Verschillende vormen worden op verschillende manieren opgenomen.
Getallen zijn uit m'n hoofd wat ik een jaar geleden gehoord heb, dus die zijn absoluut niet zeker, maar heb geen zin om te zoeken of ik het goed heb onthouden.
crap in = crap out
pi_94460585
Wat een klootzakken mo! Hopelijk vinden ze de motor van je man ook nog terug...
pi_94461174
Daarom zijn die multivitamine zo groot! :{ Altijd het gevoel alsof ik een zetpil aan het slikken ben...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94461195
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:46 schreef loveli het volgende:
Ik las laatst dat vit B altijd als complex geslikt moeten worden, omdat ze elkaar nodig hebben om goed opgenomen te worden. Ik weet het niet meer precies, maar alleen B6 slikken zou minder nuttig zijn dan een combi.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
Daarom zijn die multivitamine zo groot! :{ Altijd het gevoel alsof ik een zetpil aan het slikken ben...
En daarom slik ik ze ook niet ;( . Zelfde geldt voor visolie. Die krengen zijn ook huge!

Ik heb nu wel magnesiumcitraatpillen die goed te doen zijn, hiernaast zinkcitraat en vit B complex. Vit B zijn van davitamon, dus die zullen niet geweldig zijn denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_94461297
Ik slik helemaal geen multivitaminen :o Onder andere omdat, wanneer ik voor zon schap sta, ik geen idee heb wat ik zou moeten pakken :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94461381
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef motorbloempje het volgende:
:o

M'n motor is gestolen... en die van Mr.Mo ook :'( :'(

die van mij is teruggevonden (ze zagen 'm rijden, achtervolging 'n all!) maar ze zijn er wel mee gepleurd.. dus schade en slot is geforceerd.... Die van Mr.Mo is nog spoorloos en de daders zijn uiteraard ontkomen... -O-
jezus wat ruk... :(
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94461399
In ons winkelcentrum zit een 'kruidenwinkeltje' en daar zijn vitaminepillen verkrijgbaar van eigen merk. Ook in de goede vorm. Scheelt enorm veel geld in vergelijking met de prijs van bekende merken! Ik heb daar gewoon gevraagd naar bijvoorbeeld zinkcitraat. Potje kost maar 4 euro!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_94461400
Oeh, Mo & Wolve, wat kut! :o :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94461424
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik las laatst dat vit B altijd als complex geslikt moeten worden, omdat ze elkaar nodig hebben om goed opgenomen te worden. Ik weet het niet meer precies, maar alleen B6 slikken zou minder nuttig zijn dan een combi.

[..]

En daarom slik ik ze ook niet ;( . Zelfde geldt voor visolie. Die krengen zijn ook huge!

Ik heb nu wel magnesiumcitraatpillen die goed te doen zijn, hiernaast zinkcitraat en vit B complex. Vit B zijn van davitamon, dus die zullen niet geweldig zijn denk ik.
Ik vond ze ook mega groot (visolie), maar die ik nu heb zijn echt goed te doen (ook heel glad, je voelt ze echt niet). Ze zijn 16 euro voor 1 maand pillen, wel duur. Als je wil kan ik thuis even kijken hoe ze heten. Ze komen van de tuinen, in een blauw/witte verpakking.

Loveli, moet je ze eigenlijk elke dag nemen of kan het voor kostenbesparing ook om de dag? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 22-03-2011 12:06:06 ]
pi_94461445
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:26 schreef Phaidra het volgende:
In ons winkelcentrum zit een 'kruidenwinkeltje' en daar zijn vitaminepillen verkrijgbaar van eigen merk. Ook in de goede vorm. Scheelt enorm veel geld in vergelijking met de prijs van bekende merken! Ik heb daar gewoon gevraagd naar bijvoorbeeld zinkcitraat. Potje kost maar 4 euro!
In Amsterdam...? O-)
  Vis een optie? dinsdag 22 maart 2011 @ 11:28:45 #74
70532 loveli
N
pi_94461474
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bij mijn weten niet per se om te worden opgenomen, maar de meeste B-vitamines spelen een rol in de energiehuishouding. Daarom wordt het aangeraden aan mensen die zich futloos voelen. Als je gebrek hebt aan 1 of meer B-vitamines, werkt je energiehuishouding minder goed (citroenzuurcyclus). Dus als je ervoor zorgt dat er standaard voldoende B-vitamines aanwezig zijn, is je energiehuishouding ook ok (behalve als je weer andere dingen mist).

Eerste google hit:
http://members.home.nl/annelieverbon/fruit/vitamine_B.htm

Ligt er dus aan waarvoor je vit B slikt. Indien voor energie => complex nemen, tegen menstruatieklachten => B6.

Volgens mij speelt B6 ook een belangrijke rol bij de afbraak van alcohol. En bij de meeste mensen is de inname van vitamines beperkt. Dus suppletie van alleen B6 bij pilklachten is logisch.
crap in = crap out
pi_94461479
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

In Amsterdam...? O-)
Dan haal ik ze daar ook :P!!
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: