Randje en een slechte voorspellingquote:Ratio 0.9
Voorspelling Laag risico tot overgewicht
Zo zie je maar, Bossche bollen moet je uit Den Bosch halen en niet bij de AH.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef MarMar het volgende:
Ik zie op heel veel andere sites dus ook dat die van de ah rond de 600 komen en andere weer nietdus misschien doet de AH gewoon iets heel erg fout
Dan ben ik zondagavond vrij.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het liep goed af, Bieber werd doodgeschoten
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het liep goed af, Bieber werd doodgeschoten
Die exen van jou waren niet allemaal even betrouwbaar meen ik me te herinneren...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
We hebben ooit een boek uitgeleend aan een bibliotheek in Oslo![]()
Als ik morgen nog een ex vind, pm ik je.
"Hier is er nog een hoor" ergens onder zo'n hele stapel boeken in de bieb.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die exen van jou waren niet allemaal even betrouwbaar meen ik me te herinneren...
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die exen van jou waren niet allemaal even betrouwbaar meen ik me te herinneren...
Nee ben net terug!!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef neen het volgende:
Wel wat vermaakt dan of wat? Want wintersport was daar al voor toch
Berliner op een boterham?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:53 schreef Siral het volgende:
O god er ligt berliner in de koelkast![]()
raad is wat ik morgen op mijn bammetje doe. Ik doe echt een moord voor dat spul haha! Ik heb dat super lang niet meer gehad.
En het was chill?quote:
Ik dacht natuurlijk aanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Berliner op een boterham?![]()
Zo'n ding?
[ afbeelding ]
Vast niet, maar wat bedoel je dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |