Connie's macht reikt ver.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef Eenskijken het volgende:
omfg wat is mijn internet traag opeens :S
Dus entertainment is niet goed, en het tegenovergestelde ook niet? Wat willen de mensen hier dan? Ik vraag me af en toe echt af waarom de mensen hier naar DWDD kijken. Alleen maar gezeur dat het nooit goed is. Kijk dan niet, zeg.quote:
Cruijff is niet slaapverwekkend wou je zeggen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef DrDentz het volgende:
En ik had nog wel Johan Cruijff en Jan Mulder verwacht.
Het antwoord interesseert je ongetwijfeld niet dus ga lekker ergens anders nuilen. Dan is er tenminste één leven niet tevergeefs geweest.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef DrDurden het volgende:
Dus entertainment is niet goed, en het tegenovergestelde ook niet? Wat willen de mensen hier dan? Ik vraag me af en toe echt af waarom de mensen hier naar DWDD kijken. Alleen maar gezeur dat het nooit goed is. Kijk dan niet, zeg.
ik kom net thuis... Geen JC/JM?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef DrDentz het volgende:
En ik had nog wel Johan Cruijff en Jan Mulder verwacht.
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef wdn het volgende:
[..]
ik kom net thuis... Geen JC/JM?
Hmmm want dat hadden ze gezegd op 3fm
Waar slaat dat nou weer op? Iedereen mag wel zeiken op BZV, maar ik mag er niks van zeggen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het antwoord interesseert je ongetwijfeld niet dus ga lekker ergens anders nuilen. Dan is er tenminste één leven niet tevergeefs geweest.
Mensen die Hans Kraaij Jr niet oneindig interessant vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:05 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Dat terugblikken (na de stukjes van TVDD) vind ik nou echt nooit leuk/interessant.
Sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mensen die Hans Kraaij Jr niet oneindig interessant vinden
Een soort zelfkastijding.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
The Party Squad .... wat een ergerlijke aflevering DWDD zeg.![]()
Waarom blijf ik toch kijken?
Nee, toen sliep 'ie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ah Dijkshoorn! Zou hij Palm0n er in verwerk0n?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ah Dijkshoorn! Zou hij Palm0n er in verwerk0n?
Nee joh ik maak maar een grapje lig dubbel hierquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar deze keer...
Ja dat zou je willen om niet hetzelfde te denken als een Ajacied, maar helaas faal jequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee joh ik maak maar een grapje lig dubbel hier
Ok! eens maar van de covers in DWDD zijn er TWEE die de moeite waard waren.quote:
True.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef DrDentz het volgende:
The Cats was toch wel een goede hitband, luister ik liever naar dan naar de 3 J's en Nick en Simon.
Da's nog veel!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok! eens maar van de covers in DWDD zijn er TWEE die de moeite waard waren.
Twee.
Ook mee eens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef DrDentz het volgende:
The Cats was toch wel een goede hitband, luister ik liever naar dan naar de 3 J's en Nick en Simon.
Annekequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:12 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Da's nog veel!![]()
Alhoewel dat meisje wat vorige week All I Want Is You van U2 zong, wel mooi gedaan was.
Ja nou die wat het Prince nummer zong heb ik alleen maar bij die 2 opgeteld omdat ik Prince fan ben dus eigenlijk 1quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:12 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Da's nog veel!![]()
Alhoewel dat meisje wat vorige week All I Want Is You van U2 zong, wel mooi gedaan was.
Ook zijn rustige periode niet?quote:
Ik ken niet heel veel van hem. Bedoel je met z'n rustige periode zijn versie van Waltzing Mathilda en Jesus Blood? Want nee, ook dat snap ik niet.quote:
Dan liever iemand die op een gitaar ligt te raggen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Jezus, wat slecht .... ik ga bijna hopen dat Connie terug komt. BIJNA!
Nee, meer dit:quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken niet heel veel van hem. Bedoel je met z'n rustige periode zijn versie van Waltzing Mathilda en Jesus Blood? Want nee, ook dat snap ik niet.
heerlijke jeugdige aflevering van DWDD iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:16 schreef themole het volgende:
Dit gaat echt aanslaan bij jonger publiek.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
En als toegift gaat Connie Palmen nu The Partysquad coveren.
Ga maar rampeneren Con!
Volendamquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:17 schreef wdn het volgende:
Woont hij in Engeland/VS ??? Want hij heeft een accent.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
En als toegift gaat Connie Palmen nu The Partysquad coveren.
Ga maar rampeneren Con!
Er zit een engels accent in zijn stemquote:
Ja, en Pearle, Pearle, Pearle.quote:
Oeh!quote:
Nee, ik ga me lekker ergeren bij Dames in de Dop nu.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:21 schreef wdn het volgende:
Trouwens... Ik heb niks met Ali B maar dat "op volle toeren" is wel leuk af en toe
Dragon age 2 ligt te wachten dus tv gaat uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, ik ga me lekker ergeren bij Dames in de Dop nu.
Nou ja, erg origineel was het inderdaad niet. Wel grof.quote:
Ik tune naar Bouwval Gezocht. Dan lijkt mijn eigen huis ineens weer een paleisje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga is het voetbal opzoeken op uiteraard een volkomen legale manierAl wordt het een typisch Italiaanse wedstrijd, alles beter dan nog een minuut Connie.
Geen idee, volgens mij is hij bij de derde album begonnen dat hij steeds meer gaat experimenteren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh!
Dat klinkt een heel, heel stuk beter. Wauw. Bedankt. Dat laatste nummer.Waarom is hij zo 'anders' gaan zingen?
Weer een uitzending om naar uit te kijken!quote:Giel Beelen is de tafelheer.
-Ali B, Yes R, Gio, Negativ, Winne, Keizer, Darryl, Fresku en Kleine Viezerik komen allemaal langs in het programma Ali B op volle toeren, een van de grote verrassingen van dit televisieseizoen. -Muziek is er van Within Temptation.
Maar wel een actueel thema!quote:
Hij is heel druk een boek van Madonna aan het pluggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef cobain1994 het volgende:
Pierre drukke wind is ook weer van de partij...
We lopen zelfs een risico dat ze over ons gaan beslissen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef T3rr0r het volgende:
Jezus, kan er geen bom op die mensen gegooid worden?!
Het is meer iets voor Net5, lijkt me.quote:
Het zit een beetje tussen Beauty & the Beast en Midget Fights in. De TV neemt een 'aparte' wending.quote:
Genomineerd voor de Shitkov schijf.quote:
Boemlauwstiloow jeweettog.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef henkde_j het volgende:
Godver. Is het nu zo lastig om een pet op te zetten
die dacht dadelijk pakt ze mequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Zelfs dat kalf slaat op de vlucht!
Het stond er onder dat Gio maar wie het is weet ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Gio (wie?) gaat ook al op de 'zeg maar' toer.
Ik schrijf mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef cobain1994 het volgende:
Zo zie je maar, rappers zijn ook maar mensen die gewoon kunne huilen..
quote:
Als vrouw wil je dat toch ook niet in de buurt van je ehh...clit...quote:
Geen idee... ben geen vrouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Als vrouw wil je dat toch ook niet in de buurt van je ehh...clit...
Meestal is het een grill en kan je 'em uitdoen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Als vrouw wil je dat toch ook niet in de buurt van je ehh...clit...
lekker voor de hamburgersquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Meestal is het een grill en kan je 'em uitdoen.
Dit is dan ook niet echt de top. Jammer dat ze op de tv nooit tijd besteden aan de slimme rappers( met met uitsluiting van fresku en winne) Vertekend beeld krijg je dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, boeiend kijkje op de repsien, maar verder een 6-je.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef Eenskijken het volgende:
WT![]()
luister al 5/6 jaar naar ze, pas 2 jaar geleden kwam ik erachter dat het een nederlandse band was
Ze zijn anders wel flink de commerciele kant opgegaan. Dat nieuwe nummer mist iets. Ik vind het eigenlijk heel soft.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef Eenskijken het volgende:
Kijk net deze uitzending terug, zie ik Within Temptation!! Wtf mensen, en helemaal geen reacties?
WT![]()
luister al 5/6 jaar naar ze, pas 2 jaar geleden kwam ik erachter dat het een nederlandse band was
Zul je zien... met die aardbeving in Japan denk ik dat ze de uitzending wel zullen omgooienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Johan Cruijff in De Wereld Draait Door en Holland Sport
Johan Cruijff maakt maandagavond zijn opwachting in twee programma’s van Nederland 3. De voetballegende zal om half acht aanschuiven in de talkshow De Wereld Draait Door met Matthijs van Nieuwkerk, waarna hij om half negen te zien zal zijn in Holland Sport met Wilfried de Jong. Dat heeft de VPRO donderdag laten weten. Holland Sport zal de hele uitzending wijden aan Cruijff. “Wilfried praat met Nederlands beste voetballer aller tijden over zijn carričre als speler, trainer en weldoener“, aldus de VPRO.
[ afbeelding ]![]()
Bron: www.mediacourant.nl
Is maandag hoor. Maarja wie weet canselen ze wel om.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:14 schreef wdn het volgende:
Zul je zien... met die aardbeving in Japan denk ik dat ze de uitzending wel zullen omgooien
Nou dat kan iedereen op fok hem ook wel uitleggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef Heufd het volgende:
Vanavond gaat Diederik Jekel aan Matthijs uitleggen hoe een tsunami ontstaat.
Iedereen vind het leuk om een bekend persoon gek te zien worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zoveel aandacht voor Charlie Sheen
Meestal beidequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Zit er bij die Amerikaanse stand up comedians wel eens publiek in de zaal of zijn het altijd lachbanden?
Gristenhond & Leugenaar.quote:
Synoniemen topicquote:
Yep.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:44 schreef Heufd het volgende:
Vanavond gaat Diederik Jekel aan Matthijs uitleggen hoe een tsunami ontstaat.
Grrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:37 schreef cobain1994 het volgende:
Kader Abdolah compleet met nepsnor is ook weer aan de beurt...
[ afbeelding ]
Viel me ook al opquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef RobertVH het volgende:
''In 2004 hadden we een tsunami in een ...euh..een...eh.. ander deel van de wereld''
Lekker Matthijs
Indonesie toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef RobertVH het volgende:
''In 2004 hadden we een tsunami in een ...euh..een...eh.. ander deel van de wereld''
Lekker Matthijs
raamlikkersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Meddo het volgende:
alsof er nog niet genoeg afkeer is tegen die raamlikkers
Nee reis nooit met de busquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
zie je ze nooit in die busjes kwijlen?
Koning!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Meddo het volgende:
alsof er nog niet genoeg afkeer is tegen die raamlikkers
Misselijkmakend goorrrr! Hij zou zoveel malen knapper zijn zonder.quote:
Vast. Mag ik het nog wel goor vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
Hij heeft die snor uit protest laten staan. Mooi verhaal zit daar achter hoor.
Nee, dat mag jij niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Vast. Mag ik het nog wel goor vinden.
Wie zegt dat het niet mag?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Vast. Mag ik het nog wel goor vinden.
Zou ik ook niet durvenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef Toad het volgende:
Matthijs durft niet in te grijpen bij Kader.
heb ik wel gedaan..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:04 schreef Toad het volgende:
Dat nog geen opmerking is gemaakt over het rode wangen meisje.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:04 schreef Toad het volgende:
Dat nog geen opmerking is gemaakt over het rode wangen meisje.
Niemand. Je gaf me slechts het gevoel dat ik die snor moet waarderen omdat er een verhaal achter zit. Ik ken het verhaal achter de snor niet, ik vind het gewoon een goor ding en een verhaal erbij neemt dat gevoel echt niet weg.quote:
Meer een soort reďncarnatie van Boratquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef Eenskijken het volgende:
kader abdullah? heb ik ooit eens van gehoord..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:06 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Niemand. Je gaf me slechts het gevoel dat ik die snor moet waarderen omdat er een verhaal achter zit. Ik ken het verhaal achter de snor niet, ik vind het gewoon een goor ding en een verhaal erbij neemt dat gevoel echt niet weg.![]()
En het hangt er behoorlijk bij als een 'protest-teken'.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |