als ik ze had krijg je 10miljard van mijquote:
Even quoten...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:33 schreef wdn het volgende:
[..]
als ik ze had krijg je 10miljard van mij
Mag je net zo vaak quoten als je wiltquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:33 schreef wdn het volgende:
[..]
als ik ze had krijg je 10miljard van mij
quote:
Is Nico daarom te gast?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef Stofje het volgende:
Ah, het zijn deelnemers van Beauty and the Beast. Mijn god, treurig om te zien...
Oh dat dubieuze programma op Net5, na Secret Story nog zo'n toppertje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef Stofje het volgende:
Ah, het zijn deelnemers van Beauty and the Beast. Mijn god, treurig om te zien...
In ieder geval zijn ze weer eens Roomser dan de Paus.quote:
Zo te zien gaat het creep-show worden. Benieuwd hoe ze dát in een integere vorm gaan krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef Stofje het volgende:
GVDquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:39 schreef marcodej het volgende:
Ik zie in de achtergrond een typetje van Wendy van Dijk smelten.
Leve de verschillen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het creep-show worden. Benieuwd hoe ze dát in een integere vorm gaan krijgen.
quote:
C..C..cccombro breakerquote:
Rutger of Nico?quote:
Is gespeeld.quote:
quote:
Itempie komt zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Looool wat was dat nou?
Een lekkere chick met een of andere maf?
En die hond van Juul!quote:
Wat moet dat geniaal zijn om zulke dingen in elkaar te klussenquote:
Lijkt wel op die screensaver die je vroeger in windows hadquote:
Jij weet precies hoe die ziekte in elkaar steekt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Hoogstaande het volgende:
"Wat mankeer je eigenlijk?"
Heeft ie een bril nodig ofzo
Tja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef eriksd het volgende:
Tja, wat is het nut van een dergelijk programma?
Nou, hij zei daarop: Ik heb een gezichtsaandoening.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij weet precies hoe die ziekte in elkaar steekt?
Begrip, respect, aandacht. En kijkcijfers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef eriksd het volgende:
Tja, wat is het nut van een dergelijk programma?
Man, stel je niet zo aanquote:
Tja makkelijk antwoord. Het is gewoon een normale vraag hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, hij zei daarop: Ik heb een gezichtsaandoening.
[ afbeelding ]
Mensen kan je niet veranderen. Hun reactie ook niet. Ik vind het dapper van die mensen, maar het lijkt mij een verkapt amusement en niet zoals de bedenker bedoeld heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Begrip, respect, aandacht. En kijkcijfers.
Had ik al kijkcijfers genoemd?
Mwoa, ik vind die programma's als 'je zal het maar hebben'. Erg interessant en goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Jojoortje het volgende:
Die mensen bereiken er bij anderen niet veel mee. Bij zichzelf misschien wel.
Klopt!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, ik vind die programma's als 'je zal het maar hebben'. Erg interessant en goed.
En toch heeft Claudia ook kwaliteiten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Zij heeft inderdaad een veel te grote neus, afzichtelijk gewoon.
Iedereen zou dat doen vermoed ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Ik moet bekennen dat ik vandaag ook iemand met een dergelijk gezicht zag lopen. En ja, ik draaide mij nog even om. Prompt dacht ik: wat ben je toch een lul
Ja. Ik zou wel kijken, maar ik zou me niet extra gaan omdraaien hoor. Kom nou.quote:
Dat je dat dacht, pleit al in je voordeel denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Ik moet bekennen dat ik vandaag ook iemand met een dergelijk gezicht zag lopen. En ja, ik draaide mij nog even om. Prompt dacht ik: wat ben je toch een lul
Edit je nou je bericht door die kotssmiley er achter te zetten? Om het nog meer effect te geven? Je faalt.quote:
ja, ga er vooral niet op in, precies zoals ik verwachtte.. [kotsmiley] of niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Edit je nou je bericht door die kotssmiley er achter te zetten? Om het nog meer effect te geven? Je faalt.
helemaal niks gevraagdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef fespo het volgende:
Matthijs heeft nog niks aan die Engelsman gevraagd
Kijken als iemand je tegemoet loopt ja, maar ik ga me niet omdraaien als die persoon voorbij is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar kijken en omdraaien is toch ook een beetje hetzelfde.
Als er iemand langs me heen loopt van 300 kg in een minirokje dan kijk ik ook, kan er niks aan doen.
Ja maar dat is toch ook meer dan logisch. Afwijkend van de norm valt altijd op, ik kijk ook naar een gruwelijk lekker wijf, draai ik me ook voor om.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar kijken en omdraaien is toch ook een beetje hetzelfde.
Als er iemand langs me heen loopt van 300 kg in een minirokje dan kijk ik ook, kan er niks aan doen.
Ik alleen als het een vent is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
Gek hč. Het was maar goed dat Claudia "spontaan" wat vragen hadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef fespo het volgende:
Matthijs heeft nog niks aan die Engelsman gevraagd
Ach, die bimbo's zijn alleen met hun uiterlijk bezig, iets anders interesseert ze niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:05 schreef pberends het volgende:
Wat sneu dat die "beauty-kandidaten" onder valse voorwendselen door NET 5 voor dat programma zijn geronseld.
Vind ik niet, betaal die bimbo's gewoon een vergoeding.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ach, die bimbo's zijn alleen met hun uiterlijk bezig, iets anders interesseert ze niet.
Logisch dus om ze daarmee te lokken, toch?
Ik vind dat NET 5 met Secret Story al genoeg maatschappelijks doet. Namelijk mensen tegen elkaar opzetten!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, Net 5 dus op de maatschappelijke toer. Ach ja.
Ik vind die DWDD recordings niet zo interessant. Muziek bij DWDD vind ik meestal een wegzapmoment.quote:- Connie Palmen is te gast. Deze week is het een jaar geleden dat haar echtgenoot Hans van Mierlo overleed en verschijnen zijn onvoltooide memoires. Connie Palmen schreef het voorwoord.
- Muziek van the Party Squad
- De DWDD recordings worden uitgebreid met bijdragen van Piet Veerman en Torre Florin van de Staat.
- Tafeldame: Halina Reijn.
- Nico Dijkshoorn dicht.
*zap*quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef themole het volgende:
The Party Squad.
Dat kan je echt niet menen.
Waarschijnlijk wel, maar waarom ook weer?quote:
Ze zit op diepgang te azen, maar dan zit ze bij Matthijs inderdaad aan het verkeerde adres.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
Oud geworden, en niet op een goede manier. En dit soort TV past niet bij DWDD.
Niet per se bij Matthijs, maar het past gewoon niet in DWDD.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze zit op diepgang te azen, maar dan zit ze bij Matthijs inderdaad aan het verkeerde adres.
Mwa ze ontwijkt zelf ook vragen door over inhalende auto's te gaan praten terwijl ze de vraag echt wel begreep.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze zit op diepgang te azen, maar dan zit ze bij Matthijs inderdaad aan het verkeerde adres.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:48 schreef eriksd het volgende:
Leuk hoor, die Connie, maar kan ze niet even buiten gaan paffen ofzo?
Iets aan je stand verplicht zijn. Dus doen wat er van je verwacht wordt. Of zo.quote:
quote:gerard_kruijff Krijg spontaan grachtengordelroos; wat een drama met Palmen #dwdd
haha maar dit is wel triest. Flikker toch een eind op zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef Ericr het volgende:
Ik ga nu de gaskraan openzetten, Morituri te salutant!
dankjequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Iets aan je stand verplicht zijn. Dus doen wat er van je verwacht wordt. Of zo.
Ze is zelfs een trending topicquote:Therealmckoi Als je een depressie wil, moet je nu #dwdd kijken. Waar hebben wij dit aan te danken......een hele uitzending met Connie Palmen
Morgen de hele uitzending aan De Mos wijden...dat zou ook mooie TV opleveren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:50 schreef Ericr het volgende:
Is dit nou de elitaire elite van Richard de Mos?
ja, de partysquad!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
Wacht even, er zijn toch nog wel andere gasten he?
Nee, in de herfst vallen de blaadjes. Winter is meestal gezelligheid.quote:
Zou me echt genaaid voelen als ik hiervoor naar de studio was gekomen.quote:
Die overwegen nu ook euthanasie. Net als het publiek.quote:
Zitten al mensen in andere sferen, mond open, geestdode blikquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zou me echt genaaid voelen als ik hiervoor naar de studio was gekomen.
Dit dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
De aflevering is voor mij over zijn dode punt heen. Ik begin de humor van de aflevering in te zien, hoe slecht is dit
Ze zien er wel entertained uit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Zitten al mensen in andere sferen, mond open, geesdode blik![]()
Dat was haar programmaatje.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef Ericr het volgende:
Is Connie Palmen al eens in zomergasten geweest? Lijkt me echt een hel.
Idd morgen run op antidepressiva.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zo, ik word gewoon plaatsvervangend depressief van die Connie.....
Zou dat de uitzending nog kunnen redden?quote:
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou dat de uitzending nog kunnen redden?
Haha ja! Wij lijden tenminste nog thuis. Zij zijn he-le-maal naar de studio getrokken voor dit.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Eenskijken het volgende:
die jongen in het publiek zit echt met een 'WTF /care' blik
quote:
Ik doe ook net of ik het vet interessant vind om onder de afwas uit te komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Haha ja! Wij lijden tenminste nog thuis. Zij zijn he-le-maal naar de studio getrokken voor dit.
Theoquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Ja daar hebben wij in Eindhoven een heel mooi woord voor zou Theo Maassen gezegd hebben
rijdende rechter!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef cobain1994 het volgende:
De tv draait door kan nog wat goedmaken..
Maar dit is gewoon onsamenhangend en fokking saai.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef DrDurden het volgende:
Goh, men moet langer dan tien minuten ergens de aandacht vast houden, en iedereen uit het topic valt over elkaar heen om te zeggen hoe slecht het wel niet is.
Als ik een literatuurlezing van een veenlijkje wil ga ik wel naar Naturalis. DWDD is voor entertainment.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef DrDurden het volgende:
Goh, men moet langer dan tien minuten ergens de aandacht vast houden, en iedereen uit het topic valt over elkaar heen om te zeggen hoe slecht het wel niet is.
En als Boer Zoekt Vrouw er weer eens is, zit iedereen ook te zeiken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik een literatuurlezing van een veenlijkje wil ga ik wel naar Naturalis. DWDD is voor entertainment.
Klopt. En nu?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef DrDurden het volgende:
En als Boer Zoekt Vrouw er weer eens is, zit iedereen ook te zeiken.
Ik luister liever nog een half uur naar Connie dan dat ik naar Boer Zoekt Vrouw (en dus Yvonne) kijk. Ja, zo erg is het!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef DrDurden het volgende:
[..]
En als Boer Zoekt Vrouw er weer eens is, zit iedereen ook te zeiken.
Dat is dan heftig acteerwerk voor jou!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik doe ook net of ik het vet interessant vind om onder de afwas uit te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |